Gananones

Promocions, descomptes, regals i sortejos.
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: lila29 » dj. gen. 27, 2011 10:23 am

Jo també tinc moltes coses de gananones, però és veritat que es passen una mica.. :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

Re: Gananones

EntradaAutor: sancale » dj. gen. 27, 2011 8:08 pm

Jo només agafo coses pels peques i de moment tinc totes les que no s´ha de pagar res, només l´enviament. He vist que tenen una moto d´aquelles de bebé i a part dels punts s´ha de pagar 33 euros l´enviament!!! Si vas a la botiga trobes motos per aquest mateix preu!! Em sembla que es passen molt!!
Que posin les dues opcions:
-treure un regal només amb punts (si han de pujar el número de punts per aconsseguir-ho doncs que ho facin)
- i si hi ha algú que estigui interessat en el regal però no té puns suficients doncs que donin la possibilitat de pagar un combinat de punts + diners.
Es com ho fan a les companyies aeries, si no arribes als punts pots comprar el bitllet amb punts i la diferència amb diners.
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Aditi » dv. gen. 28, 2011 11:29 am

Yo la verdad es que solo he pedido 4 cosas.

LIBRO INTERACTIVO DANONINO

KIT MICROSCOPIO TELESCOPIO DE CEFA (q es una caca, no lo cojais)

El SCALEXTRIC CIRCUITO F-1 PIT BOX (lo coji para el cumple de egoitz y a la segunda usada se estropeo y ahora estoy esperando que me envien un documento para la garantia)

Y ahora he pedido RALLADOR MOULINEX FRESH EXPRESS, lo estubimos mirando el el carrefour y nos ahorramos dinero cojiendolo a traves de los gananones.

Pero es cierto que en muchas cosas no merece la pena, tengo mas de 800 puntos y la verdad es que no se que cojer, porque el tema dinero esta muy mal, pero ellos dicen que ellos no ofrecen regalos, si no que ellos ofrecen es ahorro. Con eso se escusan, dicen que el ahorro que ofrecen es a traves del precio que les dan los fabricantes, que si otros supermecardos, tiendas etc... ofrecen un precio menor no es porque ellos se aprovechen, si no, porque los fabricantes les dan el precio estimado al publico y ellos ofrecen un descuento.

Bueno es lo que ellos dicen, que le vamos a hacer. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

Re: Gananones

EntradaAutor: danu79 » dc. feb. 09, 2011 8:29 pm

Jo estic com l'aditi... al voltant del 800 punts i no ser què agafar... tinc ml'esperança que surti alguna cosa que estigui bé però no arriba mai el dia!
El que està molt bé es l'actifry. A mi me la va regalar el meu home fa un any per reis i li va valdre cap a 200 € i aqui està a 89 + enviament (em sembla)
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dt. feb. 15, 2011 9:04 pm

Noies una pregunta els codis dels igourts de mi primer dandone on són?? a les tapes o al cartró de fora?? és que es la primera vegada que els he comprat!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Gananones

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 15, 2011 9:44 pm

msr26 ha escrit:Noies una pregunta els codis dels igourts de mi primer dandone on són?? a les tapes o al cartró de fora?? és que es la primera vegada que els he comprat!


Estan a una de les tapes (a fora), n'hi ha un codi per pack.
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Aditi » dc. feb. 16, 2011 3:10 pm

chicas yo el otro dia pedi la Picadora Fresh Express MOULINEX, en casa somos mucho de hacer tortilla de patata, pues la verdad es que va genial, tanto para patata, zanahoria, etc.... con la cebolla no me gusta mucho, porque suelta mucho jugo de la cebolla y lloras un monton jejejejjej pero por lo demas muy bien y te ahorras dinero porque en el carrefour esta a 60 euros.
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dc. feb. 16, 2011 8:34 pm

Takita ha escrit:
msr26 ha escrit:Noies una pregunta els codis dels igourts de mi primer dandone on són?? a les tapes o al cartró de fora?? és que es la primera vegada que els he comprat!


Estan a una de les tapes (a fora), n'hi ha un codi per pack.


Gràcies Takita no m'hi havia fixat!!
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

Re: Gananones

EntradaAutor: sancale » dv. feb. 18, 2011 7:47 pm

Quin avorriment de premis del Gananones, no els canvien i és una mica desmotivador... a veure si canvien la política i fiquen alguna cosa més interessant!!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dv. feb. 25, 2011 9:07 pm

M'han tornat a enviar l'enquesta per demanar l'opinió de la seva web i no fa ni un mes que ja la vaig omplir!! aquesta vegada ja no perdo el temps contestant igualment no fan cas del que pensem!
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dv. feb. 25, 2011 9:20 pm

y ami nuncame la han envaido.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: Gananones

EntradaAutor: martuchi » dv. feb. 25, 2011 9:41 pm

A mi també m'han tornat a enviar la enquesta per tercera vegada. Les dos anteriors els hi vaig contestar (posant-los bastant malament....) però avui he borrat directament el mail, total...pel cas que en fan...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Gananones

EntradaAutor: Takita » dg. feb. 27, 2011 8:52 pm

A mi també me l'han tornat a enviar i aquest cop també passo de contestar; entenc que la vulguin fer de tant en tant, però és que ha passat molt poc temps des de l'últim cop. A més, és el que dieu, que no ens fan ni cas, perquè conec molta gent que els puntua fatal i ell continuen igual :ufs: .
Avatar de l’usuari
monseta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

Re: Gananones

EntradaAutor: monseta » dj. març 03, 2011 8:49 pm

Alguna de vosaltres ha demanat la "imitació" del roomba?

Ens volem comprar l'original, aquest de la marca SOGO està a meitat de preu i a més a més amb els punts surt millor encara, peró m'agradaria saber si val la pena o no. Si funcionen amb el mateix sistema, etc...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dg. març 06, 2011 9:37 pm

Noies avui he estat introduint codis de gananones i al guardar-los m'ha sortit aquella finestra que surt sempre dient els punts que has obtingut i si has guanyat algo ( que sempre fan sortejos). Doncs et surt un enllaç de skoda que si omples un formulari et donen 3 codis i cada un val 20 punts. Així que per la cara t'emportes 60 punts de cop.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Gananones

EntradaAutor: pucpuc » dl. març 07, 2011 11:05 am

Si ja ho he vist pero a mi els formularis on et demanen el DNI no m'agrada massa omplir-los
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Aditi » dc. març 09, 2011 3:21 pm

monseta ha escrit:Alguna de vosaltres ha demanat la "imitació" del roomba?

Ens volem comprar l'original, aquest de la marca SOGO està a meitat de preu i a més a més amb els punts surt millor encara, peró m'agradaria saber si val la pena o no. Si funcionen amb el mateix sistema, etc...



Yo tambien he pensado varias veces en cojerla, pero no me acabo de decidir, si tienes noticias de alguien que la tenga o la cojes ya me diras algo!!!!!!



A nunca me han enviado encuestas los de gananones jejejejejej debe ser que soy muy critica jejejejeje.
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

Re: Gananones

EntradaAutor: sancale » dt. març 29, 2011 10:23 pm

Jo també he fet l´enquesta però crec que no serveix de res :ufs:
A veure si ens toca un skoda :ok:
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dg. abr. 10, 2011 11:38 am

A mi nunca me han enviado ninguna encuesta.

hoy le pedido a mi peque la pizarra comby para el dia de su cumple, he mirado en diferentes webs y salia un poco más cara comprándola que ocn los gananones.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nuvia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1171
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 6:23 pm
Ubicació: Girona, la Girona que enamora!

Re: Gananones

EntradaAutor: nuvia » dl. abr. 11, 2011 8:39 am

Aditi ha escrit:
monseta ha escrit:Alguna de vosaltres ha demanat la "imitació" del roomba?

Ens volem comprar l'original, aquest de la marca SOGO està a meitat de preu i a més a més amb els punts surt millor encara, peró m'agradaria saber si val la pena o no. Si funcionen amb el mateix sistema, etc...



Yo tambien he pensado varias veces en cojerla, pero no me acabo de decidir, si tienes noticias de alguien que la tenga o la cojes ya me diras algo!!!!!!



A nunca me han enviado encuestas los de gananones jejejejejej debe ser que soy muy critica jejejejeje.


Jo també estic igual que vosaltres............ he buscat informació per internet però mai he trobat res!!!!!!
Tema enquestes, a mi també me les envien tot sovint i jo també sóc molt crítica, però el que dieu, de moment ben res.
En fi, esperarem.

Torna a “Oportunitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::