Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: marta_mum » dl. nov. 29, 2010 9:41 am

Hola noies,

doncs jo vaig començar amb "el mètode Dukan" fa 15 dies i ja he perdut 6 kilets >.-<:

i sense passar gana ni pesar res.

Nima, per visitar el Sr. Roca mes sovint prova a prendre't un parell de cullerades de segó de civada, o sea salvado de avena, el pots posar dins un yourt. A més va bé per baixar el colesterol i té efecte saciant també, amb el règim que faig, que és a base de proteines s'ha de prendre per no tenir problemes amb Mr. Roca. I a mi de moment m'ha anat bé.
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dl. nov. 29, 2010 10:22 am

ànims noies!!!!
jo aquesta setmana ha tornat a ser una catàstrofe, només he baixat 400gr!! També he de dir que he menjat moltes coses que les tinc prohibides. Avui ja em torno a posar estricta amb el menjar i no passar-me en res!
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nacristai » dl. nov. 29, 2010 11:01 am

Ja l'he espifiat...m'acaben de trucar per dir que ingressen la iaia i a mi ja m'han entrat els mals i ja a la me el règim.... :ufs:
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Nima » dl. nov. 29, 2010 11:57 am

Marta_mum gràcies pel consell... en tinc a casa de possar algues cullerades quan faig una coca integral. Potser em fa falta més quantitat :ok: :ok:

Nacristai, em sap greu per tot el que has hagut de passar, ànims i tranquila de mica en mica segur que tú pots :-()-) :-()-)

Jo estava contenta perque he deixat enrera uns 4 kilos pero ahir diumenge vaig passar una mica de tot i com potser que en 1 dia agafi 2 kilos :-(( :-(( :-((
Vaig menjar tartaleta de verdures i de postres 1 tallat amb 1 galeta (grossa) de mantega i xocolata... no hi ha dret !! Es que mai podré fer un extra ? A la tarda varem fer cine amb els nens i vaig menjar crispetes i per sopar vaig fer només pinya per desinflar-me una mica i tot i això aquest matí "menudo sorpresón" aiiiii :-:) :-:) :-:)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: *lourdes* » dt. nov. 30, 2010 6:40 pm

Hola noies!!!!!! Ara feia una pila de dies que no entrava :ufs:

jo segueixo igual, el cap de setmana em passo amb el menjar i entre setmana, miro de controlar, peeeeeeeeero costa molt eh!

Ara començo a estar agobiada amb el tema de les festes de nadal, ja que m'agradaria estar ara mateix amb 2 kg menys i no baixen ni a tiros, els molt c***ons, es veu q estan a gust al meu cos!

Nima ha escrit: Es que mai podré fer un extra
buffffff això mateix em pregunto jo,això es un drama

nacristai ha escrit:Ja l'he espifiat...m'acaben de trucar per dir que ingressen la iaia i a mi ja m'han entrat els mals i ja a la me el règim.... :ufs:
espeo no sigui res lo de la teva iaia, molts anims :-()-)

marta_mum ha escrit:doncs jo vaig començar amb "el mètode Dukan" fa 15 dies i ja he perdut 6 kilets
ui ui ui m'interessa molt!!! em pots explicar mes????

Anim noies hem de ser fortes!!!!!!!

:love:
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nuriaau » dv. des. 03, 2010 1:59 pm

Hola!

Ara feia un munt de dies que no entrava, hem tingut els dos peques malaltons i sempre em falten hores al cap del dia....

Estic continuant amb la dieta de 1200kcal, però n'estic ja molt aburrida, avui ho comptava i fa desdel febrer que estic comptant calories...a veure, que em va molt bé perquè cada setmana perdo entre 200 i 500 gr, però ara que venen festes i tal tinc ganes de fer un canvi i fer un règim més dràstic, per perdre uns quilets aquest mes i després continuar amb la dieta "sana i equilibrada" que em recepta l'endocrino....M'he comprat el llibre del mètode Dukan, és una dieta hiperproteica que fa entrar el cos en cetosis i en provoca una pèrdua important de quilos, després va introduïnt els aliments a poc a poc (MARTA_MUM tu també el fas aquest règim oi?). Començaré demà, necessito una injecció de perdre kilos de forma ràpida per animar-me una mica, que se m'està començant a fer aburrit tot plegat.

Tema restrenyiment, amb l'embaràs en vaig patir moltíssim i les llavors de lli i kiwis wn dejú em van anar molt i molt bé!

Uf, a mi també se'm faran durilles les festes de Nadal, amb lo que m'arriben a agradar els turrons i els polvorons...però hem de ser fortes!!

Que passeu tots molt bon pont!
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: marta_mum » ds. des. 04, 2010 8:39 am

Si, ho has explicat molt bé lo del mètode dukan :ok:

La gràcia d'entrar en cetosi, és que mai tens sencació de gana, i així no tens ansietat, que jo amb la dieta de les calories, tenia una ansietat brutal.Jo avui porto 6,5 amb 3 setmanes, quan amb la de calories vaig perdre 8 kilos en 8 mesos, i després ho vaig recuperar amb l'embaras.

Pel tema de les festes, s'ha de tirar de marisc, així no trenquem el règim i fem la festa, i dexiar el "cochinillo" per l'any vinent. El caldo de nadal és una bomba, jo el que faré serà aigualir-me'l i posar només 2 galets gegants. I el tema turró ja és mes complicat... intentaré menjar-ne només un troç del que mes m'agrada, que és el de jijona.
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » ds. des. 04, 2010 6:11 pm

marta mun aixo del metodo dukan es el mateix que la dieta proteica pero no es pot estar mes de 2mesos en cetosis ho saps oi ??? pq es si no et vigila un metge es dolent per el fetge.
jo amb la proteica he perdut 18 kilos . i despres del embaras 25 en total.
home es normal que amb l'embaras guanyesiis els 8 kilos jo em vaig guanyar 18 en el segon i 25 en el primer.
el que esta clar es que les dietes de les proteines son les que mes exit estant tenin, siguin del labatoratoiri que siguin.
tinc una companya que ven productes nutricare i dli he donat una ullada i es molt similar als que jo prenc.
una pregunta les que feu la dieta proteica quins laboratoris compreu. jo YSONUT que ara te botiga a lleida desde el maig i crec que a barcelona han obert tb una.
el nadal es prepara força be per menjar i força malament per la dieta son dies imposibles de fer. jo recordo que vaig començar l'any passat el dia 28 de desembre i el cap d'any van brindar amb coca cola zero grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pero despres d'un any aquest anys ja podre brindar amb cava sense passar-me ehhhhhhhh :content: :content:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
isauraga
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 10:27 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: isauraga » dt. des. 07, 2010 8:44 am

Hola noies, porto uns dies fatal. en 15 dies he aprimat, però no sé quan perquè no em vaig anotar el pes l'últim cop desde casa, així que fins que no em vagi a pesar a la diestista no sabré quan he perdut, però no gaire. A més a més, el meu sogre està ja molt malament (té càncer) i desde dissabte està ingressat i no estic menjan a casa i porto un descontrol que no vegis. Avui les notícies no són gaire esperancedores i m'han tancat l'estòmag però quan mengi puc deborar dels nervis...espero controlar-me i no perdre el nervis menjant.
Aix noies, me'n vaig cap a l'hospital , perdoneu pel rotllo perrò es que estic nerviosa
Imatge Mariona 14/11/07

El post de la MARIONA viewtopic.php?f=34&t=19248
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dt. des. 07, 2010 9:58 am

aqui estem per aixo i per to els demes
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dt. des. 07, 2010 9:44 pm

Hola guapas!! Os deseo muchos ánimos. Ando un poco desconectada. No estoy muy bien. De peso he perdido muy poco. Mis hórmonas no me dejan, tengo mucha retención de líquidos. Pero al menos tengo algo menos de peso. Aunque es tanto lo que me queda que a veces una se desespera. Pero ahora hay cosas más importantes. Ya lo conseguiré poco a poco. Muchos besos y ánimos para todas.
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dt. des. 07, 2010 10:34 pm

ànims Isaura i molta força!
Avatar de l’usuari
isauraga
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 10:27 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: isauraga » dc. des. 08, 2010 11:56 am

nucosa ha escrit:aqui estem per aixo i per to els demes


Ramtri ha escrit:bonica! Com t'ha dit la nucosa... aquí estem per aixó i el que sigui necessari! :ok:
Un petonet imolt i molt gran! :-()-)


Flama ha escrit:ànims Isaura i molta força!


Gràcies guapes,

Després de passar un dia horrorós ahir i de nervis, finalment aquest matí s'ha mort. Estem amb una pena inmensa, ha estat tan ràpid i fulminant. Ara he de ser forta pel meu marit que està destrossat, no sé si me'n sortiré perquè jo també estic de bajón.
Aquesta tarda hauré de fer el cor fort al velatori i demà sort que hi ha cole i la meva nena no s'enterarà del moment de l'enterro.

Un petó per totes i gràcies pels vostres ànims.
Imatge Mariona 14/11/07

El post de la MARIONA viewtopic.php?f=34&t=19248
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Nima » dj. des. 09, 2010 9:07 am

Em sap greu Isauraga molts ànims per tots vosaltres i una abraçada molt gran :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
nuriaau
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nuriaau » dj. des. 09, 2010 9:09 am

ISAURAGA ho sento molt. Una abraçada ben gran :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dg. des. 12, 2010 4:52 pm

JODER COM ESTEM AL SOCPETIT DE VELEATORI EN VELATORI .

ANIMS I VINGA QUE AQUESTAMERDADEVIDA NOMES ES VIU UNA VEGADA.

PETOENETS I SE MOLT FORTA.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
isauraga
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 10:27 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: isauraga » dt. des. 14, 2010 10:58 am

Moltes gràcies pels ànims noies, la veritat és que està sent durillo però hem de tirar endavant.
Avui el meu marit ja ha començat a treballar i sembla que tot torna a la normalitat.
del tema dieta aquestes dues setmanes han estat una bojeria, només 1 kilo en 17 dies. Suposo
Que el normal amb tant follon. Però a partir d'avui altra vegada en serio abans de les temudes
festes!!!
Un petonet d'agraïment
Imatge Mariona 14/11/07

El post de la MARIONA viewtopic.php?f=34&t=19248
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dt. des. 14, 2010 11:14 am

isauraga ha escrit:Hola noies, porto uns dies fatal. en 15 dies he aprimat, però no sé quan perquè no em vaig anotar el pes l'últim cop desde casa, així que fins que no em vagi a pesar a la diestista no sabré quan he perdut, però no gaire. A més a més, el meu sogre està ja molt malament (té càncer) i desde dissabte està ingressat i no estic menjan a casa i porto un descontrol que no vegis. Avui les notícies no són gaire esperancedores i m'han tancat l'estòmag però quan mengi puc deborar dels nervis...espero controlar-me i no perdre el nervis menjant.
Aix noies, me'n vaig cap a l'hospital , perdoneu pel rotllo perrò es que estic nerviosa



isa cariño siento muchisimo que esteis pasando por esto, te envio mucha fuerza y animos, son momentos muy duros, mi suegra murio de cancer hace unos cuantos años ya y es muy duro, sobretodo para la pareja y los hijos, Adito hoy por hoy aun no lo ha superado, ellos se hacen los fuertes pero lo llevan por dentro, solo espero que sufrais lo minino posible y que la pena pase rapido para que solo quede el recuerdo de los buenos momentos, si necesitas cualquier cosa no dudes en pedirlo vale??'' un besazo enorme
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dt. des. 14, 2010 11:21 am

Hace mucho que no entro por aqui, pero la verdad es que me da un poco de verguenza, desde que vino mi cuñada y dejamos la dieta esos 4 dias, no nos hemos vuelto a poner en serio, asi que ahora mismo estoy OFF con la dieta, que poca fuerza de voluntad tengo, madre mia, me he propuesto empezar despues de fiestas y no parar, espero ser fuerte esta vez, la verdad es que es una merda que me guste tanto comer, es horribleeeee me encantaria ser una comesquitas de esas que con un poco de ensalada ya esta llena, pero no es asi, me pongo a comer y no tengo fin!!!!!!!!!!

Bueno que no quiero desanimar al resto, que lo estais haciendo muy bien y aunque sea poquito peso siempre es mejor perder poquito que cojer, asi que muchos animos a todas, yo seguire entrando para ver como vais y animaros, en enero ya volvere a ser mas activa por aqui.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dj. des. 16, 2010 10:13 pm

guapes, com anem??
Isaura, molts ànims :-()-)

Ahir vaig anar a la dietista pensant que no anava bé, que m'havia estancat i resulta que en un mes he baixat 2 kilets i he perdut 3cm de cadera i uns altres 3cm de panxa. La veritat és que estic molt contenta, però ara la guerra contra els torrons la veig molt propera i feixuga, així que hauré de tenir moooooooooooooolta paciència! neu:-D

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::