Sant Joan de Déu i part respectat

Experiències i pors del moment més desitjat.

Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Julyet » ds. gen. 08, 2011 5:05 pm

Diria que hi ha algun post sobre l'hospital, però arran del nou protocol i instal·lacions m'agradaria conèixer experiències relacionades amb parts respectats allà. M'ho estic plantejant pel proper part ja que em sembla molt interessant.
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Helia » ds. gen. 08, 2011 7:23 pm

Ei guapa! A St Joan de Déu de Barcelona o de Manresa?
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
XANAPITUFINATRINITY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 22, 2010 3:18 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Contacta:

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: XANAPITUFINATRINITY » ds. gen. 08, 2011 8:39 pm

Hola, Noies,

Tambè hi ha un a Sant Boi , que es diu Parc sanitari Sant Joan de Déu.
Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: marta_mum » dg. gen. 09, 2011 2:56 am

Imagino que et referèixes al de Sant boi, oi?

Vols que ens hi apropem un dia i demanem informació?
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Julyet » dg. gen. 09, 2011 9:10 am

Em referia al de Barcelona (bé, crec que és Esplugues).

La informació sobre protocols ja la tinc, però m'agradaria saber qui hi ha estat directament fins a quin punt tota aquesta teoria queda en propaganda o és la filosofia de l'hospital.

Conec a molta gent que ha parit a Sant Joan de Déu (fa 3, 4, 10 anys...) i pel que em diuen això dels parts respectats... poca cosa. Sí que haig de dir que en general coincideixen en que el tracte era bo (fora de les intervencions).
Avatar de l’usuari
gretagalgo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: gretagalgo » dg. gen. 09, 2011 7:48 pm

Fa 8 mesos , en concret el dia de Sant jordi vaig tenir a la ingrid alla, la meva petita té una cardiopatia lleu, i nomes tinc que paraules d´agraiment a tot l´equip medic de l´hospital , el meu part va ser molt rapid i be, he de dir que vaig demanar epidural i perfecte tres empentes i fora, pero......... a la sala del costat havia una noia que va demanar part natural i el personal ho va respectar i va montar tal atac d´histeria amb crits que pensa que si jo no he parit em cago de pensar que he de pasar allo, els metges estaven bastant enfadats ja que estava destorbant i sobretot espantant moltisim, a noies que portaven hores i hores intentant dilatar¡¡¡ s´ha de respectar la voluntat dels pares , sempre que no perilli la vida de ningu, pero osti , la resta tambe tenen dret a que s´els respecti, ja us dic que feia fredar
Imatge

Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Julyet » dg. gen. 09, 2011 8:38 pm

gràcies, gretagalgo, per explicar la teva experiència. Jo no em nego a l'epidural (en el part de la meva nena me'n van posar i crec que va anar molt bé) però vull tenir la seguretat que si es fa alguna intervenció no sigui per rutina, sinó perquè és estrictament necessari.

Igualment m'agradaria tenir els mitjans per intentar prescindir de l'epidural, i si t'obliguen a estar estirada-monitoritzada, amb oxitocina sintètica, l'expulsiu estirada, etc... això és molt difícil. Per això he obert el post, per si el protocol és "per complir" o perquè realment saben que el part natural és l'opció més segura (tal i com recomana la OMS, les associacions de llevadores, etc.).

Això dels crits... doncs no sé què dir-te, jo no hi era, ni amb ella ni al seu entorn. Sí que és cert que hi ha gent molt exagerada... però tampoc penso que t'hagin de posar epidural "perquè callis", i que el personal es queixi d'això... (quan la seva feina no hauria de ser intervenir en tot sinó acompanyar i actuar en cas de necessitat).

En fi, estaré encantada de seguir llegint experiències.
Avatar de l’usuari
miriam&sergio
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: miriam&sergio » dl. gen. 10, 2011 11:41 am

Hola Julyet!

Jo vaig parir a Sant Joan de Deu fa 5 mesos i mig i com la Greta,nomes tinc paraules d'garaiment a l'hospital,i mira que jo anaba cosida per tot arreu,van ser uns forceps "fallidos" que van acabar en cesarea,pero ja esta oblidat!!!

Jo vaig voler dilatar a l'habitacio i no em van posar cap problema,pilota,dutxa...el que volgues.De fet,en una hora vaig dilatar de 3 a 10 cm i em van baixar corrents,quasi no arribo a sala de parts,despres la nena estaba mal posada i van utilitzar els forceps(em va dir el gine que ho va veure molt clar)pero clar...una vegada alla has de fer cas del que et diuen,els professional son ells.

Espero haber-te ajudat.Tinc una amiga infermera alla,si necessites qualsevol cosa que li pregunti m'ho dius,vale guapa?

Petonets
Imatge
Avatar de l’usuari
gretagalgo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: gretagalgo » dl. gen. 10, 2011 9:15 pm

Julyet ha escrit:gràcies, gretagalgo, per explicar la teva experiència. Jo no em nego a l'epidural (en el part de la meva nena me'n van posar i crec que va anar molt bé) però vull tenir la seguretat que si es fa alguna intervenció no sigui per rutina, sinó perquè és estrictament necessari.

Igualment m'agradaria tenir els mitjans per intentar prescindir de l'epidural, i si t'obliguen a estar estirada-monitoritzada, amb oxitocina sintètica, l'expulsiu estirada, etc... això és molt difícil. Per això he obert el post, per si el protocol és "per complir" o perquè realment saben que el part natural és l'opció més segura (tal i com recomana la OMS, les associacions de llevadores, etc.).

Això dels crits... doncs no sé què dir-te, jo no hi era, ni amb ella ni al seu entorn. Sí que és cert que hi ha gent molt exagerada... però tampoc penso que t'hagin de posar epidural "perquè callis", i que el personal es queixi d'això... (quan la seva feina no hauria de ser intervenir en tot sinó acompanyar i actuar en cas de necessitat).

En fi, estaré encantada de seguir llegint experiències.



No no no m´has entes jo no dic que li posesin epidural perque calli, pero si que el respecte va en dues direccionsi una cosa es cridar altre perdre l´oremus per una decisio personal., la resta també estem nerviosos.
En quant el que preguntes, a mi em van preguntar si volia epidural, em van recomenar no estar monitoritzada per anar fent feineta i em van dir que eren gens partidaris de l´episotoia i em van ajudar a no fer.la
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gretagalgo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: gretagalgo » dl. gen. 10, 2011 9:17 pm

miriam&sergio ha escrit:Hola Julyet!

Jo vaig parir a Sant Joan de Deu fa 5 mesos i mig i com la Greta,nomes tinc paraules d'garaiment a l'hospital,i mira que jo anaba cosida per tot arreu,van ser uns forceps "fallidos" que van acabar en cesarea,pero ja esta oblidat!!!

Jo vaig voler dilatar a l'habitacio i no em van posar cap problema,pilota,dutxa...el que volgues.De fet,en una hora vaig dilatar de 3 a 10 cm i em van baixar corrents,quasi no arribo a sala de parts,despres la nena estaba mal posada i van utilitzar els forceps(em va dir el gine que ho va veure molt clar)pero clar...una vegada alla has de fer cas del que et diuen,els professional son ells.

Espero haber-te ajudat.Tinc una amiga infermera alla,si necessites qualsevol cosa que li pregunti m'ho dius,vale guapa?

Petonets


Estic totalment d´acord en tu, es basen tota l´estona amb el respecte i evidentment jo penso com tu que els professionals son ells, a mi em va donar molta tranquilitat la quantitat de proves que els fan als petitons, s´els miren de cap a peus i es un hospital de referencia , aixi que per alguna cosa sera, jo crec que no tinc posibilitat de tenir un altre pero no dubtaria ni un sol instant
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: crissie » dl. jul. 18, 2011 9:48 pm

Hola noies, pujo post :ok:
A veure si hi ha alguna experiencia més!! SIUSPLAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Mandarineta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 9:01 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Mandarineta » dt. oct. 04, 2011 6:15 pm

Pujo el post perquè m'interessa saber si algú té una experiència recent.
Imatge
hastalapeineta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. juny 29, 2011 9:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: hastalapeineta » dc. oct. 05, 2011 8:12 am

Me activo aquest post ja que jo també tindré al meu fill a Sant Joan de Dèu. Mandarineta Tu per a quan surts de comptes?

Tinc moltes ganes de saber experiéncies!!!! Animeu-vos!!!!!!!!
Mandarineta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 9:01 pm

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: Mandarineta » dl. oct. 10, 2011 7:49 am

hastalapeineta ha escrit:Me activo aquest post ja que jo també tindré al meu fill a Sant Joan de Dèu. Mandarineta Tu per a quan surts de comptes?

Tinc moltes ganes de saber experiéncies!!!! Animeu-vos!!!!!!!!


A mi em toca per principis de març. I a tu?
Imatge
hastalapeineta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. juny 29, 2011 9:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: hastalapeineta » dl. oct. 10, 2011 9:39 am

Jo en teoría a començaments del mes de desembre. Quina penaaa!!!! podiem a ver sigut companyes de habitació jejejeje
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: izascun79 » dl. març 26, 2012 4:45 pm

Bon dia noies.
Pujo el post pq m'agradaria llegir més experiències actuals... hastalapeineta i Mandarineta... com va anar???
En principi he demanat la derivació per anar a St. Joan de Déu. Espero ser acceptada!!!!
Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
hastalapeineta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. juny 29, 2011 9:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: hastalapeineta » dl. març 26, 2012 7:07 pm

Hola izascun79,

No tinc cap queixa. Estic encantada pel tracte i per tot.
Vaig tenir un part respectat, els metges, infermeres, zeladors, auxiliars i llevadores són genials.

Et donen molt suport a la lactància i és un tracte de "tu a tu" són super propers i familiars. Les instal · lacions són de 10, el menjar molt bo, les habitacions individuals, sens dubte repetiria amb els ulls tancats de nou. Tinc molt bon record tant de l'estancia com del part (res traumátic ni res... ja et dic que et fan oblidar el dolor i estás molt cómoda... i mira que jo sóc vergonyosa i nerviosa...)

Pots preguntar tot el que vulguis.
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: izascun79 » dl. març 26, 2012 8:34 pm

oh, hastalapeineta!!!! Com me n'alegro!!!! Has publicat la crònica del teu part al Socpetitons?? Si no és així, pots fer un petit resum? El dia s'acosta i cada dia hi penso més... qualsevol petita ajuda que puguin aportar les vostres experiències valen un imperi!!!!
Un petonet i a disfrutar del petit/a!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
hastalapeineta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. juny 29, 2011 9:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: hastalapeineta » dl. març 26, 2012 9:23 pm

Doncs et faig un miniresum aquí perque si no m'enrrollo molt...

Doncs jo vaig estar tot el dia amb contraccions però la veritat pensava que eren de Braxton Hicks perquè estava de 36 +5 ... asique vaig seguir amb la meva vida ...
A la tarda em vaig fer una migdiada però seguia la cosa ... asique em vaig dir per xafardejar "vaig a cronometrarles" ... i eren les 18:20 h i venien cada 7-8. però bé ... jo ignorant pensava que anirien que serien Podromos o qualsevol altra cosa ...

Total que vaig aguantar fins que van començar cada 4 min i era la 1h del matí asique vaig marxar al Sant Joan de Dèu i de camí ja les tenia cada 2 min i arribes per urgències, et passen a un box i et fan les corretges per mesurar cada quant origen dels contraccions i veure el cor del petit ... anem per veure si estàs de part o és falsa alarma ... i et fan tacte per a veure com va el tema ...

Doncs bé em van ingressar i com sala de parts estava ocupat em van pujar a la meva futura habitació i em van donar l'opció de seguir dilatant allà íntimament, sempre que volgués podia dutxar-me, caminar, trucar a les llevadores ... però ja eren cada 2 minuts o cada min ... asique em van baixar als 5 min perquè havia forat i em van preguntar ... asique jo vaig voler baixar ..ja eren les 3:30h

El problema que vaig tenir és que vaig poder aguantar més sense epidural ... però amb el camí meu marit es va haver d'esperar una mica fos perquè l'han de vestir ... i jo per no veure-ho em descontroli de la relaxació ... asique em va començar a fer mal la cosa asique me la vaig posar ...

Doncs va ser tot molt ràpid en qüestió de 3h ja tenia al meu beu en els meus braços, em va tocar de ginecòloga la noia que surt a youtube (si no saps el vídeo t'ho poso), abans vaig estar amb la dra. Gaia i unes llevadores que no recordo el nom ...

El part va ser fins divertit jejeje perquè ja et dic que et fan sentir com a casa ... no em hiciero episotomia, no tinc punts, i tot perquè el personal va fer la seva feina en el moment oportú ...

Res més néixer fan el pell amb pell i si li vas a donar pit t'ensenyen a la sala de parts ja.

Després ja et renten i et pugen a planta SEMPRE amb el teu nadó, mai et separen d'ell (bé si neix enfermito si clar)

L'habitació gran, per mi sola, amb un sofà llit per al meu marit, el personal de planta tant de dia com de nit perfectes, no es molesten perquè els truquis quaranta vegades, girar d 'esquena encantades d'ajudar-te amb el petit o amb la lactància, et ensenyen trucs per donar de mamar.

La revisió mèdica del petit te la fan a l'habitació, la revisió de les orelles també ...

AHHHHH!!!! si et porten el parto, desde la setmana 34 em sembla si no recordo malament et porten ells les revisions de l'embarás

Si tens mes preguntes no et tallis!!!


El problema que vaig tenir és que vaig poder aguantar més sense epidural ... però amb el camí meu marit es va haver d'esperar una mica fos perquè l'han de vestir ... i jo per no veure-ho em descontroli de la relaxació ... asique em va començar a fer mal la
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Sant Joan de Déu i part respectat

EntradaAutor: crissie » dl. març 26, 2012 10:38 pm

Un 10 per HSJDD!!!! et deixo la crònica que no tinc temps per més :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::