Cinema

Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dv. abr. 17, 2009 2:48 pm

Momo ha escrit:A mi també m'encanta. La vaig anar a veure al cinema de Londres on la van estrenar i va ser impressionant.
Jo soc de les que pensa que les pel·lícules s'han de veure en VO perquè si no perden tota la gràcia. A casa, a part de TV3, tot ho mirem en VO. I si no ho entenem, hi posem els subtítols, però de veritat que canvien molt. Ara les doblades semblen molt falses, no tenen cap intenció. No sols pel que diuen (com ho traduieixen, que a vegades fa pena) sinó perquè crec que el 50% de la feina d'un actor està en la veu, més que en la cara i si la doblen, ja no és el mateix.


Completament d'acord. a part hi ha veus que son incomparables. Per molt que m'agradi en Constantino Romero, sentir la veu original de Clint Eastwood....
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Cinema

EntradaAutor: Duneta » dv. abr. 17, 2009 5:39 pm

A mi també em va agradar molt V de Vendetta. I m'apunto totes les pelis que heu dit!
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Cinema

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 03, 2009 2:20 pm

eeeeeeei! per fi hem vist una peli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi:
vam veure Gran Torino i ens va encantar! memorable el Clint Eastwood! i quin riure amb quan li deia "atontau" al Tau, la veritat és que fa el paper d'un iaio entranyable! i amb un parell de.....també! :r)
...bueeeeeno, ara només ens queden unes 90 pelis més al disc dur :-:) (anem baixant i acumulant, quin desastre)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dv. jul. 03, 2009 3:01 pm

Jo aquests mesos tampoc he anat gaire al cine. del que he vist:

Transformers: dolentíssima!! em va aburrir i indignar a parts iguales. Aborrir per les batalletes i explosions, a qual més llarga i caòtica. Indignar per la imatge que donen de les dones a la peli. Eiii, que estem al segle XXI!!!

Star Trek: molt divertida i entretinguda. Jo sóc trekkie, però al buho, que no li agrada gens Star Trek, la peli li va encantar.

Cocó Chanel : té un títol més llarg però ara no el recordo. Em va agradar, encara que esperava que fos un repàs de la seva vida i només està centrada en els primers anys. També esperava veure més dissenys i vestits, però el resultat no està malament. Va ser una peli ideal per anar-hi amb les amigues.

si vaig a veure alguna cosa més ja us ho dire
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » ds. jul. 04, 2009 10:03 pm

Jo també he vist Star Trek. Em va agradar força. Trobo que s'han currat molt el que els nous personatges s'assemblin als vells... Molt bé :ok:

També he vist una de les últimes de l'Ewan McGregor de la que no recordo el títol... Bastant fluixa... :ufs: No es salva ni pel prota :love:

Últimament estic tirant de pelis velles. L'altre dia vaig veure Mejor imposible :ok: :-D , Amelie (No l'havia vist :-:) ) :ok: >.-<: , Pleasantville :ok: , Mamma Mia :-:) (aquesta li encanta a l'Aleixet, que també té dret a triar... ?-) )...
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » ds. jul. 04, 2009 11:07 pm

Ostres momo, Amélie m'encanta, fa poc vaig estar a Paris i em vaig fer una pila de fotos a prop del carrussel de Montmartre i del mar des deux moulins ( que està quasi igual que a la peli, tret d'un gnom de jardí que tenen a la caixa i un poster de la peli a una paret) Pleasantville també em va agradar moltissim, la tinc en DVD i l'he vista una pila de cops.

De l'Ewan McGreggor la última que he vist és ángeles y demonios, que tampoc em va agradar gens ( a part té alguna fantasmada com quan en Tom Hanks es tira de cap a la "fontana dei cuatro fiumi", que té un pam d'aigua)

La setmana que vé tinc ganes d'anar a veure la nova de la Sandra Bullock. Ja us diré què tal
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Cinema

EntradaAutor: Duneta » dg. ago. 02, 2009 12:30 pm

noies ahir vaig veure una peli molt bonica!!! es diu UP i és de dibuixos però crec que per nens molt petits no, millor de 7 o 8, així ho entendran millor... és preciosa, us la recomano!
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dg. ago. 02, 2009 9:22 pm

Tinc moltes ganes de veure-la UP! A veure quan puc...

Per ara jo no tinc cap recomanació més.
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: nini8852 » dl. maig 24, 2010 2:20 pm

Hola!!

A veure si recordo tot el que volia dir.....

El caso de Benjamin Buttom em va encantar... i el final.... vaig plorar molt!! suposo que el fet de ja ser mare influia :D :ok:

V de Vendetta, boníssima!!!!!!!!!!! La primera vegada que la vaig veure em va impactar, perquè era una peli totalment diferent al que s'acostuma a veure... molt guapa!!! :ok:

Gran Torina, també, boníssima. Quin paperàs l'Eastwood! Havia de fer de dur, és clar jeje Molt bona i molt recomanable!!! :ok:

Crec que la última que he vist ha estat Avatar i l'únic bo son els gràfics, increibles, l'argument en si pse pse, que si que està bé i el missatge genial, però massa estereotips i massa heroi americà, ja no dic res més per qui no l'hagi vist. Només diré, jo vull anar a viure a Pandora!!!

I ara no recordo quina més us puc recomanar, doncs em faig un embolic amb els títols, ja que moltes s'assemblen jeje

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
rosapalo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cinema

EntradaAutor: rosapalo » dl. maig 24, 2010 10:09 pm

jo aquet cap de setmana he vist una peli ¡¡ sense nens!! :p-)

robin hood ,está molt bé una mica de flechas por aqui y por alla..però molt entetinguda...
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Raquel_bcn » dt. juny 22, 2010 12:29 am

El gran torino sens dubte és la millor peli que he vist ultimament, i tmb celda 211!
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: nini8852 » dt. juny 22, 2010 8:14 am

Si, també he vist Celda 211 i ens va agradar molt!

El dissabte vam veure Solomon Kane i està bé, ara, que és d'acció i bitxos raros ambientada a l'any 1600.

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Cinema

EntradaAutor: ClaraO. » dt. ago. 24, 2010 5:24 pm

Hola noies !!!!
Dissabte vaig anar a veure SALT de l'Angelina Jolie.
Veredicte: recomanable per passar l'estona i bona opció si els nostres maridets els hi agrada el cinema d'acció.
Té escenes purament d'acció però en caa moment penses: una altra americanada... el guió si que és més o menys a l'estil tradicional dels yanquis però et deixa un bon gust de boca i amb ganes de que la història continuï.
Puntuació: tenint en compte que és una pel.li d'acció: 8 sobre 10

Per cert, si su agrada l'acció NOCHE Y DIA del Tom Cruise i la Cameron Diaz també està molt bé, té moments còmics que rius molt i es fa amena.

Fins la propera
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: Cinema

EntradaAutor: Napa » dj. set. 02, 2010 10:04 pm

ClaraO. ha escrit:Hola noies !!!!
Dissabte vaig anar a veure SALT de l'Angelina Jolie.
Veredicte: recomanable per passar l'estona i bona opció si els nostres maridets els hi agrada el cinema d'acció.
Té escenes purament d'acció però en caa moment penses: una altra americanada... el guió si que és més o menys a l'estil tradicional dels yanquis però et deixa un bon gust de boca i amb ganes de que la història continuï.
Puntuació: tenint en compte que és una pel.li d'acció: 8 sobre 10

Per cert, si su agrada l'acció NOCHE Y DIA del Tom Cruise i la Cameron Diaz també està molt bé, té moments còmics que rius molt i es fa amena.

Fins la propera


a mi Salt em va sorpendre positivament me l´imaginava mooolt pitjor i es entretinguda, él equipo A tb em va sorpendre, ultimament vaig a veure pelicules que el meu marit vol veure i m´agraden més a mi que a ell, jejeje
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: nini8852 » dv. set. 03, 2010 11:32 am

Ei!! Que a mi també m'agraden les pel.lícules d'acció!! jeje

Doncs m'apunto SALT, ja que la Jolie m'agrada molt, però la última que vaig veure d'ella Wanted, la vaig trobar bastant dolenta i d'aquesta ja no m'esperava gaire, però si està guai me l'apunto!

També tinc ganes de veure Equipo A, Los Mercenarios, El aprendiz de Brujo, Air bender.... vaja, totes les romantiques que fan ara jajajaj

La última que vaig veure al cine és Origen i em pensava que era una altra cosa per les boníssimes crítiques que havia llegit, potser per això m'esperava més, però tot i així em va agradar molt (és que m'encanta en DiCaprio)

I també he vist la 3a. de Millenium, i no té acció gairebé, es nota que és el final d'una llarga pel.lícula, però també em va agradar. Vaig llegir que ara l'adaptaran a l'americana (serà un fiasco com Vainilla Ice, ja veureu)

Noche y dia suposo que també la veuré, tot i que Cruise no m'agradi....

Aquest estiu n'he vist unes quantes, però al final m'adormia, així que no us les puc explicar gaire bé.... zz:-)

Ara no en recordo cap més.

Salut!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: nini8852 » dl. set. 06, 2010 8:51 am

Dissabte vaig veure 'Furia de Titanes' i està bé, és entretinguda i es passa molt ràpid. Ja havia vist la versió antiga encara que no la recordés molt, i aquesta versió em va agradar.

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: nini8852 » dl. set. 20, 2010 9:50 am

Hola noies!!

Al final això semblarà un monòleg jeje

Dissabte vaig veure Alicia en el País de les Meravelles i em va agradar molt. Però jo em pensava que era la primera part del llibre, 'en el país de les meravelles' i resulta que la peli és la segona part, Alicia a través del mirall, que jo em volia llegir, però ara que ja he vist la peli, doncs res.

De totes maneres em va agradar molt, ara, que a mi m'agrada en Tim Burton. :ok:

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dt. set. 21, 2010 11:55 am

Doncs a mi Alicia em va decebre una mica... També m'agrada Tim Burton i la peli no em va desagradar, però pensava que m'agradaria més.

La que em va agradar moltissim és Toy Story 3. No soc gaire fan de Toy Story, no m'emocionaven massa, però aquesta em va encantar! Una grata sorpresa. :ok:
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Cinema

EntradaAutor: ClaraO. » ds. oct. 16, 2010 7:02 pm

Hola noies bon vespre!
Avui he vist al Festival de Sitges la preestena de la pel.lícula HEROIS del director Pau Freixas i ja us la podeu apuntar perquè és molt molt i molt bona!
Tracta de les vivències d'una colla (de 12 anys aprox.) un estiu qualsevol dels anys 80.
Emotiva, tendre, divertida i inolvidable. :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Akira » dg. des. 05, 2010 4:37 pm

HOla noies!!

acaben d'estrenar al cinema a 3MSC del Mario Casas!! Aquí una que ja passa dels 30 però que sembla una adolescent té moltes ganes de veure-la!!! alguna l'ha vist??? me la recomaneu???
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011

Torna a “Cinema”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::