Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
gloria*
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: gloria* » dj. març 18, 2010 8:10 pm

bufff, jo ja dies que cridaria... tinc uns amics que ho diuen en conya però sempre ho diuen... i com han tingut bessons diuen que aviam si ho superem...bé, aquests encara... però a la feina una companya, mentre esmorzem i explica de quin color són els mocs dels seus fills sempre té la coletilla de... ai, tu disfruta que quan en tinguis ja veuràs... i l'altre dia va dir que "se'm passaria l'arròs" ... bufff, allò sí que em va sentar fatal

I després la familia va tirant indirectes però sense cap malicia, crc que tenen tantes ganes o més qwue jo de tenir un nen per casa jugant

però sí noies, quina paciència!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: leta » dj. març 18, 2010 8:15 pm

Glòria,
a mi un company de feina només fa que dir-me que si no em crida el reollotge biològic, que si ja tinc una edat per tenir fills... a veure, que m'ho diu en conya, però hi ha dies que li diria algo... sobretot, a principis d'aquesta setmana! grrrrrr!!!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Nilinuka
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Nilinuka » dj. març 18, 2010 9:09 pm

Veig que aquest post va molt bé per desfogar-se.

Ahir a mi em van felicitar pel meu embaràs! I que jo sàpiga de moment no ho estic! Es veu que pel poble corre que estic embarassada...només em faltava això!
A més m'ho van dir quan estava molt baixa de moral perquè havia començat a tacar i per poc no me li poso a plorar!

Del tema de quan dir-ho a la família, si m'hi quedo esperaré a dir-ho a la família almenys un parell de mesos. En l'últim embaras els hi vam dir de seguida als sogres i els vam demanar siusplau que no ho diguessin a ningú, que voliem esperar.Doncs, al cap de dues hores rebia un missatge al mòbil d'un oncle del meu home...quina part de la frase no dir-ho a ningú no van entendre?
Després a més l'embaràs va anar malament i van haver de donar les explicacions ells!
Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: pesol » dl. març 22, 2010 1:45 pm

Nilinuka ha escrit:Ahir a mi em van felicitar pel meu embaràs! I que jo sàpiga de moment no ho estic! Es veu que pel poble corre que estic embarassada...només em faltava això!

Ostres Nilinuka! Doncs aquesta persona deu tenir un ull clínic per detectar embarassos perquè a tu t'ho va encertar! neujor:-) Perquè fan falta els clearblues, si hi ha persones que només mirant-te saben si estàs :-()) o no, a més 5 dies abans de la falta! Millor que el clearblue! jaja :content:
Ara fora conyes, hi ha persones que només mirant-te saben si estàs prenyada o no... Com ho deuen fer? Deuen ser mig bruixes... neujor:-)
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: raquel79 » dl. març 22, 2010 1:49 pm

pesol ha escrit:
Nilinuka ha escrit:Ahir a mi em van felicitar pel meu embaràs! I que jo sàpiga de moment no ho estic! Es veu que pel poble corre que estic embarassada...només em faltava això!

Ostres Nilinuka! Doncs aquesta persona deu tenir un ull clínic per detectar embarassos perquè a tu t'ho va encertar! neujor:-) Perquè fan falta els clearblues, si hi ha persones que només mirant-te saben si estàs :-()) o no, a més 5 dies abans de la falta! Millor que el clearblue! jaja :content:
Ara fora conyes, hi ha persones que només mirant-te saben si estàs prenyada o no... Com ho deuen fer? Deuen ser mig bruixes... neujor:-)

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Nilinuka
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Nilinuka » dl. març 22, 2010 1:56 pm

pesol ha escrit:
Nilinuka ha escrit:Ahir a mi em van felicitar pel meu embaràs! I que jo sàpiga de moment no ho estic! Es veu que pel poble corre que estic embarassada...només em faltava això!

Ostres Nilinuka! Doncs aquesta persona deu tenir un ull clínic per detectar embarassos perquè a tu t'ho va encertar! neujor:-) Perquè fan falta els clearblues, si hi ha persones que només mirant-te saben si estàs :-()) o no, a més 5 dies abans de la falta! Millor que el clearblue! jaja :content:
Ara fora conyes, hi ha persones que només mirant-te saben si estàs prenyada o no... Com ho deuen fer? Deuen ser mig bruixes... neujor:-)


Sí sí!!! Ja ho he pensat ja! Tothom ho sabia abans que jo!!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Jurdi » dl. març 22, 2010 2:15 pm

Nilinuka ha escrit:Ahir a mi em van felicitar pel meu embaràs! I que jo sàpiga de moment no ho estic! Es veu que pel poble corre que estic embarassada...només em faltava això!
A més m'ho van dir quan estava molt baixa de moral perquè havia començat a tacar i per poc no me li poso a plorar!


Quin ull clínic la gent del poble.
A mi tambè em va passar amb una companya de feina,em faltaven dos o tres dies per la warry i se'm acosta i em felicita per l'embaràs,ni jo s'havia que estava embarassada,com s'ho fan??? son millors que els TE.
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: pesol » dl. març 22, 2010 3:24 pm

Jurdi ha escrit:
Nilinuka ha escrit:Ahir a mi em van felicitar pel meu embaràs! I que jo sàpiga de moment no ho estic! Es veu que pel poble corre que estic embarassada...només em faltava això!
A més m'ho van dir quan estava molt baixa de moral perquè havia començat a tacar i per poc no me li poso a plorar!


Quin ull clínic la gent del poble.
A mi tambè em va passar amb una companya de feina,em faltaven dos o tres dies per la warry i se'm acosta i em felicita per l'embaràs,ni jo s'havia que estava embarassada,com s'ho fan??? son millors que els TE.

jaja :-D :-D Em pregunto quantes vegades deuen haver ficat la pota :content: :content:
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: judita » dl. març 22, 2010 7:23 pm

Hola!!
Sóc nova al fòrum però després de 30 mesos buscant he sentit a dir moltes frases que fan molta ràbia. Sobretot aquesta que la gent s'hi queda quan està tranquil·la, sinó mira quanta gent que va a adoptar i després s'hi queda. Jo els 6 primers mesos també estava molt tranquil·la però ara ja estic una mica tipa.

Proposo de fer unes xapes identificatives. On digui que tranquils, que ho estem intentant però que de moment no hi ha sort. Estic tipa de la iaia que em pregunta per quant, de les amigues que em diuen que ja és hora i de les persones que em pregunten de quan estic!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » dt. març 23, 2010 6:17 pm

judita ha escrit:Hola!!
Sóc nova al fòrum però després de 30 mesos buscant he sentit a dir moltes frases que fan molta ràbia. Sobretot aquesta que la gent s'hi queda quan està tranquil·la, sinó mira quanta gent que va a adoptar i després s'hi queda. Jo els 6 primers mesos també estava molt tranquil·la però ara ja estic una mica tipa.

Proposo de fer unes xapes identificatives. On digui que tranquils, que ho estem intentant però que de moment no hi ha sort. Estic tipa de la iaia que em pregunta per quant, de les amigues que em diuen que ja és hora i de les persones que em pregunten de quan estic!!


a mi segons els dies (i suposo, les hormones) m'afecta més o menys quan em pregunten pel tema. T'has d'inventar una frase per callar-los la boca, i que no tinguin ganes de tornar-t'ho a preguntar. Algunes podrien ser:
- Potser l'any vinent ... o l'altre ...
- Ho estem provant! (dit sec i contundent, no dóna peu a què et diguin res més)
- és un tema intern de parella, no anem donant explicacions .... seria com "et vinc a rentar els plats a casa teva? doncs no els vulguis rentar a casa meva"
- uf! encara sóc jove! avui en dia fins els 40 hi ha possibilitats ... i si hi ha algun problema, n'adoptarem.

judita ha escrit: Estic tipa de la iaia que em pregunta per quant, de les amigues que em diuen que ja és hora i de les persones que em pregunten de quan estic!!

Fa poc, un senyor que no m'havia vist des del novembre/desembre, em va preguntar a mi com m'havia anat? i jo què? es pensava que estava prenyi i ja havia parit i li vaig haver de dir que "estava grassa i m'he aprimat" es va quedar amb una cara ...
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Nima » dt. abr. 20, 2010 6:37 pm

selkie ha escrit:
judita ha escrit:Hola!!
Sóc nova al fòrum però després de 30 mesos buscant he sentit a dir moltes frases que fan molta ràbia. Sobretot aquesta que la gent s'hi queda quan està tranquil·la, sinó mira quanta gent que va a adoptar i després s'hi queda. Jo els 6 primers mesos també estava molt tranquil·la però ara ja estic una mica tipa.

Proposo de fer unes xapes identificatives. On digui que tranquils, que ho estem intentant però que de moment no hi ha sort. Estic tipa de la iaia que em pregunta per quant, de les amigues que em diuen que ja és hora i de les persones que em pregunten de quan estic!!


a mi segons els dies (i suposo, les hormones) m'afecta més o menys quan em pregunten pel tema. T'has d'inventar una frase per callar-los la boca, i que no tinguin ganes de tornar-t'ho a preguntar. Algunes podrien ser:
- Potser l'any vinent ... o l'altre ...
- Ho estem provant! (dit sec i contundent, no dóna peu a què et diguin res més)
- és un tema intern de parella, no anem donant explicacions .... seria com "et vinc a rentar els plats a casa teva? doncs no els vulguis rentar a casa meva"
- uf! encara sóc jove! avui en dia fins els 40 hi ha possibilitats ... i si hi ha algun problema, n'adoptarem.

judita ha escrit: Estic tipa de la iaia que em pregunta per quant, de les amigues que em diuen que ja és hora i de les persones que em pregunten de quan estic!!

Fa poc, un senyor que no m'havia vist des del novembre/desembre, em va preguntar a mi com m'havia anat? i jo què? es pensava que estava prenyi i ja havia parit i li vaig haver de dir que "estava grassa i m'he aprimat" es va quedar amb una cara ...


Ostres... deu ni doret... se sent cada cosa oi?
Jo després de tenir la nena em vaig trobar una noia que veia gairabé a diari i em pregunte "Aquesta" (quina ràbia que em fa que diguin als nens aquest/aquesta :ufs: ) bueno... em diu "Aquesta no es teva oi?
Osti tu... li vaig dir nena que l'he parit jo eh!!!
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Nima » dt. abr. 20, 2010 6:41 pm

Com veig que us heu anat desfogant ara deixo jo alguna de les meves....
Després de l'abortament/raspat de fa poc he hagut de sentir coses com:

- Nena encara sort que tres donen molta feina (uiiiiii quina ràbia!!!!)
- Bé son coses que pasen, ara no et compliquis pas la vida eh! (ohhhh... amb el que m'hauria agradat contestar!!!)

I la última em sap greu però va ser la meva mare, li vaig dir que encara pensava en tenir un bebe i em va dir "Ves al metge i que et doni una pastilla perque et passi això"
Com si "això" que diu ella s'eliminés o s'esborrés amb una pastilla :ufs: :ufs: :ufs:
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » ds. set. 25, 2010 9:04 pm

Recupero aquest post que va bé per desfogar-se!

com que estic rodejada de mares (tothom al nostre entorn ja té petitonets o ja esperen els 2ns), tant a la família, a la feina com amb les amistats, em trobo desplaçada a la majoria de converses.
Nosaltres no hem explicat que estem buscant i sort! perquè si ja és dur així més ho seria amb la típica pregunteta de cada dia.

Bé, si he buscat per recuperar aquest post és perquè aquesta setmana (que a sobre he estat amb la rjakfja) cada dos per tres m'he sentit a dir:
- "ai! vosaltres no teniu fills"
- "la vida amb nens és diferent"

és clar, jo amb cara d'imbècil i dissimulant :-(( :-((
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Merche83 » dl. set. 27, 2010 12:05 pm

vaja tela amb aquest post noies... si es q hi ha gent q es super imprudent...
jo la veritat es q encara no tinc queixa, mes q res pq dsd q ens em posat a buscar (q no fa res) ningú no ens ha dit res... pero ara m'ha vingut al cap la meva cosina, que me l'estimu moltisim perque ens hem criat juntes i més q cosines son germanes pero desde que ens vàrem casar sempre ens fa la conya d'aveure quan tenim nens, es sense malicia pero com l'espera duri massa i ella segueixi "en su linea" suposo q em farà cabrejar i m'haure d'aguantar....
pel meus dos cumples que he tingut desde que hem vaig casar m'ha regalat el que sigui més algu relacionat amb nens, en broma ?-) ?-) ?-) (un pitet, un chupete, la postal de felicitació com si fos una de bebes....). M'estic veient ja pel febrer q com segueixi la busqueda i em faci algun regalet d'aquests em farà una rabia.....
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: silviapml » dl. set. 27, 2010 12:42 pm

A nosaltres el que ens va passar va ser que molta gent va decidir per nosaltres que no volíem tenir fills i quan finalment vam dir que esperàvem un peque, tothom supersorprès: "Ah, però què en volíeu??!!". Ningú va pensar que de vegades hi han problemes i que no et quedes embarassada just quan vols, sinó que de vegades no es pot pel mètode tradicional i has de demanar ajuda a la medicina, i això costa mooolts diners (perquè a la pública l'espera és llarguíssima) i el tractament és llarg i desgasta i hi han imprevistos...
Després els ha fet il·lusió i ara que només queden un parell de setmanetes per a sortir de comptes tothom està emocionadíssim, però en el primer moment en van venir unes ganes de donar algunes bufetades!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Mow » dl. set. 27, 2010 1:30 pm

silviapml ha escrit:Després els ha fet il·lusió i ara que només queden un parell de setmanetes per a sortir de comptes tothom està emocionadíssim, però en el primer moment en van venir unes ganes de donar algunes bufetades!!


Enhorabona! :-()-) Savia decisió la vostre!

A mi em fa molta ràbia el " els nervis no són bons "...quan jo, i tothom que em coneix ho sap, sòc un sac de nervis...si vaig nèixer a la camilla, a mare no li va donar temps d'entrar a la sala de parts :content:
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: leta » dl. set. 27, 2010 8:44 pm

Mow, què boooooooo!!! :content: :content: :content:
A mi fa no gaire em va fer ràbia una frase d'una veïna dels meus sogres... la meva sogra li va dir que ara em feien anar viatjar algun cop per feina i va dir: clar, l'envien a ella perquè no té familia... com que no tinc familia??? estic vivint des de fa 4 anys amb el meu amor!!! per mi ell forma part del meu nucli vital! cony, que si no tinc fills no tinc familia???
aishhhhhhhhhhhh!!!! :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Mow » dl. set. 27, 2010 8:52 pm

Qué simpàtica la veïna de la teva sogre, Leta...per fotre-li un bon moc! Com si la familia només fossin els fills! Vosaltres, a casa convisquent, sou 3! El Leto, tu i la gateta, aixó és una familia! :love: Quan tinguis el bebito li dius a la dona, ha vist senyora? Ara encara tinc més familia!!jejeje
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: leta » dl. set. 27, 2010 8:55 pm

Clar, des de fa 4 mesos som una familia amb descendència gatuna! Jo li dic a la peque que li estem buscant un germanet!!! :love: :love: :love:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Mow » dt. set. 28, 2010 8:10 am

leta ha escrit:Clar, des de fa 4 mesos som una familia amb descendència gatuna! Jo li dic a la peque que li estem buscant un germanet!!! :love: :love: :love:


Jajaja, jo li dic el mateix als meus gats...Amb el que surto al feis no sinó l'altre, em sembla que ho portarà pitjor...jo crec que si pogués és fondría amb mi i que n'està convençut que no el va parir una gata sinó jo!jajajaja
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::