Pelletes cigrons

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1844
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Pelletes cigrons

EntradaAutor: Anna Maria » dt. gen. 19, 2016 10:52 am

Bones!
jo faig anar fins ara els pots de cigrons cuits, però per mi són poc cuits i els bullo una mica més. després de fer-ho, i he provat diferents marques, em surten totes les pelleringues. Això per què em passa? poso els cigrons quan l'aigua ja bull, ho haig de fer amb aigua freda? o millor si els cogués jo? el problema es que l'olla expres no em fa gracia, i això que a casa ma mare l'ha fet anar sempre...
gràcies!
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem una de les aventures de Jules Verne. Jo he escollit 20 mil llegües de viatge submarí. En tries una i t'apuntes?
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Pelletes cigrons

EntradaAutor: marta9 » dt. gen. 19, 2016 1:15 pm

Mai he probat a rebullir els cigorons cuits, però ma mare, que els feia a mà fent xup, sempre em deia que un cop arrenquen el bull no s,ha d,aturar mai. Potser no els va bé tornar-los a coure un cop freds.

A mi tampoc m,agrada l,olla exprés, però a casa el meu home (cuina ell) els posa a l,olla a l,hora de sopar i els deixa fer durant un parell d,horetes fins que anem al llit, i l,hi queden molt bons! Lògicament, per a menjar-los l,endemà, que encara són millors!
Imatge
Imatge
Imatge
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dc. gen. 20, 2016 5:45 pm

gracies marta!
Imatge
Imatge
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem una de les aventures de Jules Verne. Jo he escollit 20 mil llegües de viatge submarí. En tries una i t'apuntes?
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dc. gen. 20, 2016 6:20 pm

Jo també els bullo una bona estoneta, no me'ls menjaria tal qual, no sé... El que faig per a les pelletes és rentar-los bé abans de posar-los a coure, posant-los a un colador i fregant-los entre ells... no les treuràs totes (si no tens una paciència infinita) però molts es desprenen només del frec. Els vas apartant a un costat i quan acabis el rentat la majoria ja no portaran la pelleta... Després durant la cocció també pot ser que pugin pells a la superfície, les pots treure amb una espumadera. Diuen que la pell és el que produeix els gasos i el que els fa més indigestos (per exemple per als nens) així que val la pena perdre uns minutets amb el tema. :ok:
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 21, 2016 6:40 am

Ostres, gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::