Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: beren » dl. gen. 28, 2019 7:26 am

Hola a totes! No m'havia pogut connectar fins ara.

Veig que aquesta setmana ha anat molt bé per a tothom. A veure si entre totes aquesta vegada ho aconseguim. >.-<:
Capseta, tu tranquila, disfruta del moment, relaxa't i ja vindran temps de fer dieta.

Jo tampoc em puc queixar. 67 Kg (- 700 gr). No sé perquè aquesta setmana m'ha resultat més fàcil fer bondat i no excedir-me. A veure si continua la ratxa
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dl. gen. 28, 2019 8:54 am

Fitxo!!!!! 58,1, és a dir, -100gr. És molt poc, però millor això que res. I qui no s'alegra es pq no vol :content:

Veuré el 57 aquesta setmana????? ostres, seria un puntàs!!

Doncs vinga! m'ho marco com a repte!!

Molt bona setmana a totes!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 29, 2019 11:51 am

molt bé noies, la qüestió és anar baixant! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dc. gen. 30, 2019 6:00 pm

Com ho porteu noies? Jo aquesta setmana pse pse, no he sigut del tot estricta així que divendres a veure que diu la bàscula. No espero gaire bones noticies?

I vosaltres com aneu?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 30, 2019 6:06 pm

jo aquesta setmana tampoc gaire bé... de moment... d'aquí a una estona vaig al gimnàs a fer spinning, a veure si cremo algo :menjadonuts:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dv. feb. 01, 2019 7:43 am

Bon dia de divendres!!

Doncs jo vinc més feliç que un anís!!

57,8Kg I olé!!! Estic contenta pq he vist el 57 I això es un "luju" I també pq porto 3 setmanes baixant I també ho és.

Vinga, que us vinc a encomanar el meu optimisme I com a encàrreg us demano que us emporteu els meus virus, que m'està sortint un engostipat... I espero que es quedi en això I no passi a grip.

Apa! bon divendres a totes.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 01, 2019 12:24 pm

Hola guapes!

Doncs jo fitxo ben enfadada amb mi mateixa, +600 grams! flipes! He tornat a veure els 70 kg a la bàscula i m'he enfadat molt aquest matí. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Aquesta setmana jo també he estat encostipada, avui és el primer dia que estic millor, he menjat molt... no sé si es pq he estat ovulant... Ahir vaig anar a l'herbolisteria i m'han donat unes càpsules d'herbetes, avui començo, una abans de dinar i una altra abans del sopar... aviam divendres que ve noies. Ja us explicaré.

Ostres glorieta quina crack! Enhorabona!!!

Muaks per totes x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 01, 2019 6:14 pm

Glorieta mooolt bé veure el 57, felicitats i a seguir igual de bé!

Noviachuky anims, quan no estem bé costa molt fer dieta, però segur que la setmana vinent va millor!

Jo aquesta setmana no ho he fet gaire bé, he ti gut molta ansietat. Avui -300 grams, ho he fet bé 5 dies de 7, així que bé, em dono per contenta.

I la resta, com aneu?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » ds. feb. 02, 2019 1:55 pm

doncs jo fatal, +400 grams..... :-o00m :-o00m

ànims noies i molt bé Glorieta! >.-<: quina il·lusió fan els canvis de número! >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: beren » dv. feb. 08, 2019 7:54 am

Bon dia!!! Com ha anat la setmana?

Aquí la més matinera en ftixar! Aquesta setmana ni bé ni malament. M'he mantingut en els 67 kg. Millor que quan engreixava però tampoc estic perdent al ritme que m'agradaria. Que hi farem ...

Com feu per controlar l'ansietat? Crec que és el meu problema principal: l'ansietat i la manca de son i com que no tinc temps d'alliberar-la fent exercici, menjo el que no he de menjar. Ja he fet l'associació menjar-ansietat i no sé com trencar-la. Algun consell que em pugui ajudar?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 08, 2019 8:44 am

Fitxo ni fu ni fa, m'ha vingut la regla però tot i així dels 70 que estava la setmana passada avui estic en 69,7 per tant -300 grams.

Dilluns em vaig llevar marejada i com feia uns mesos havia estat alta de pressió vaig anar al CAP, la pressió la tenia perfecte però estava baixa de sucre, la infermera em va dir que molt malament no menjar gens d'hidrats i em va donar unes mini pautes que crec que m'han anat bé:

- A casa: Cafè amb beguda de civada + 1 galeta petita sense sucre afegit
- Esmorzar a la feina: 1 entrepà de pavo, formatge 0%, pernil salat + 1 kiwi
- Mig matí a la feina: 1 fruita i infusió
- Dinar: Verdura i planxa, 2 cops a la setmana puc menjar llenties o cigrons, (res de postre)+ infusió
- Berenar: iogurt + grapadet de fruits secs
- Sopar: Verdura + truita o planxa (carn/peix) molt light, res de postre, si vull infusió.
- Ressopó (sopo molt d'hora i per això em llevaba a la matinada a menjar) abans d'anar a dormir got de llet semidesnatada amb 1 galeta sense sucre.

La veritat que aquesta setmana ho he fet i no m'he llevat cap dia a menjar. Això si, dit per una dietista, si mengeu iogurts que siguin normals i corrents, ni desnatats ni amb edulcorants.

Noies ànims a totes que això és moooooooooooooooolt dur! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
noviachuky l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2019 8:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 08, 2019 8:48 am

beren ha escrit:Com feu per controlar l'ansietat? Crec que és el meu problema principal: l'ansietat i la manca de son i com que no tinc temps d'alliberar-la fent exercici, menjo el que no he de menjar. Ja he fet l'associació menjar-ansietat i no sé com trencar-la. Algun consell que em pugui ajudar?


Reina dones el pit oi?

Jo la veritat que quan tinc aquesta ansietat no la puc controlar si no és que el meu cervell diu "PROU", llavors quan tinc molta ansietat el que intento fer és menjar coses super baixes en calories, una pastanaga ben grossa, que costa de rosegar i així t'hi estàs més estona, 4 tortites de blat de moro que també estàs estona a rosegar, a vegades si tinc molta gana me les menjo amb una mica de pernil dolç, això si, fer 5 àpats al dia, actualment n'estic fent 6, abans d'anar a dormir em foto un got de llet amb una galeta i la veritat que m'ha anat bé.

Ànims guapa!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 08, 2019 8:44 pm

Hola noies!

Una que va una mica tard a fitxar. Jo avui 82,1, 500 gramets menys. Ha sigut una setmana una mica estranya, no ho he fet del tot bé i no esperava baixar així que genial!

Beren jo no sé que fer amb l’ansietat, tampoc sé com controlar-la, tinc el mateix problema. Per molts consells llegeixo la teoria no em fa res a l’hora de la veritat.

Noviachuky molt bé haver baixat als 69! >.-<: a veure si amb aquestes pautes et va bé!

I la resta, com aneu?

Molts ànims a totes!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dg. feb. 10, 2019 5:55 pm

noies doncs jo molt malament, 72'3 :ufs: :ufs: és el pes inicial que tenia quan ens vam posar objectius així que au, torno a començar! també és veritat que avui m'ha vingut la regla i tot influeix però vaja... que no vaig bé :-o00m

molt bé les que heu baixat >.-<: >.-<:
nienna vas molt bé! i noviachuky aquesta dieta fa molt bona pinta, ja ens explicaràs com et va!

ànims beren, si t'has mantingut i no has pujat ja és important! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Karyna
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 10:08 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: Karyna » dg. feb. 10, 2019 6:13 pm

Hola a tod@s!

Hace tiempo que entro en SP pero nunca me animo a escribir en ningún debate y ahora que veo más cerca el buen tiempo empiezo a pensar en la operación bikini y este foro me ha venido de perlas. En mi caso no necesito perder tanto peso pero sí ponerme en forma, y la verdad es que soy un desastre tanto para el ejercicio como para comer sano, no tengo fuerza de voluntad y cada vez me veo y me siento peor así que he pensado que quizás entrando en este grupo el camino para mejorar mi salud sea más llevadero, no sé muy bien como lo hacéis he visto que ponéis peso inicial y el deseado y que comentáis cada viernes como lo lleváis, ¿Hacéis alguna cosa más?
Bueno dejo mis datos por aquí abajo y espero que me aceptéis en el grupo, a ver si poco a poco conseguimos nuestros objetivos!

P.I: 62,3
Meta: 58

Saludos!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dg. feb. 10, 2019 6:29 pm

hola Karyna benvinguda! >.-<:
cada divendres ens pesem i comentem com ens ha anat la setmana, l'objectiu que ens hem plantejat ara és fins abans de setmana santa, llavors valorarem i definirem un nou objectiu (a no ser que arribem a l'objectiu final! :content:)
espero que et vagi molt bé formar part d'aquest grup, si més no que t'animi a fer cosetes bé i et motivi! a la primera entrada hi ha alguns consells que hem anat recopilant, no és que fem gaire cosa més... abans posàvem cada dia el que menjàvem i ens anava molt bé per prendre consciència del que fèiem bé i el que no... ho pots provar i potser les altres ens animem! (n'hi ha algunes que potser no ho fem perquè ja portem tant de temps en aquest post...... :content:)
ànims i a posar-nos buenorrasssss >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Karyna
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 10:08 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: Karyna » dg. feb. 10, 2019 9:23 pm

Muchas gracias Ametista! A ver que tal va la semana y el viernes os lo comento, siempre empiezo muy motivada pero en cuánto me entran esas ganas irrefrenables de dulce me olvido de todo :b-)))

¡Que tengáis una feliz semana!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dl. feb. 11, 2019 7:35 am

Doncs jo no he entrat fins avui per què porto una enfadada… amb lo bé que anava, aquesta setmana no sé ben ve per que ho he engegat tot a rodar…. 58,9 el divendres i no vull mirar d’on partia pq ja m’agafa algo… ara només puc tornar a posar-m’hi i tenir paciencia i constancia, pq pel que veig es el que em costa més…..

Beren, mentres et mantinguis i baixis a poc a poc està molt bé!! Anims!!
Noviachuky, -300 oleoleole!!!! Felicitats!! Em llegiré amb detall la teva entrada i faré un repàs del que faig per veure si torno a agafar el ritme….
Nienna, -500 molt bé!!!!!!!!!
Ametista, jolin tu, quina rabia fa això pero segur que la regla té a veure. Va! A veure si pots tornar a agafar el bon ritme!!
Karyna, benvinguda!! I tant que t’acceptem al grup, tothom es benvingut!!!!!

Tema ansietat es EL TEMA per mi també…. De fet quan he tingut èpoques de baixades més constants han sigut quan he estat tranquila. Ara porto uns diez a la feina complicats i això ho noto en el pes i en la caiguda del cabell, així que potser he de prioritzar arreglar altes coses….
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dl. feb. 11, 2019 11:55 am

ostres glorieta quina ràbiaaaaa! el consol que ens queda és que aquestes pujades sobtades també es perden més ràpid, no us sembla? no és com quan uns quilos porten ja tant de temps amb nosaltres que sembla que no vulguin marxar de cap de les maneres... :content:
en el meu cas potser la regla hi té a veure però el problema és que demà és l'aniversari del meu fill gran i tenim celebracions fins diumenge! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:

tema ansietat és difícil... està clar que lo ideal seria arreglar allò que provoca l'ansietat (ja sigui fent canvis, ja sigui gestionant aquesta ansietat fent coses que la contrarrestin com ara ioga, activitats de relaxació, exercici físic...) però si no es pot canviar o no es troba la manera o el temps de contrarrestar... una altre tema seria desvincular el menjar de l'ansietat, que és encara més difícil!!! perquè el cos sempre ens demana coses prohibides, no pastanagues i apis :content: potser el que podem fer és intentar controlar aquests impulsos millorant el que mengem (en comptes de nocilla, menjar un trosset de xocolata amb el 85% de cacau... en comptes de brioixeria industrial menjar un entrepà petit o algun dolç però casolà, integral, amb menys sucre.... també engreixa però que almenys sigui saludable i atipi més....) si podem controlar això a la llarga podrem anar controlant més impulsos :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 15, 2019 10:25 am

Bon dia!

Ja es divendres un altre cop :b-))) :b-)))

Aquesta setmana ha anat una mica millor que les altres, i tot i que no ho he fet 100% perfecte, he anat perdent pes. Aquesta setmana -900 grams :camio:

I vosaltres? Com ha anat la setmana?

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::