Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. abr. 28, 2018 12:27 pm

hola Náyade benvinguda!
tenir ganes de canviar alguna cosa ja és un pas! >.-<:
a mi també em va passar com a tu (guanyar pes durant la lactància) i en el meu cas la clau va ser tornar a fer esport (ho havia deixat durant el primer embaràs) cada cas és un món i hauràs de veure què et va bé a tu però segur segur que estar en aquest grup amb nosaltres et va bé! :content: :content: :content: :content: almenys per prendre consciència de com vas i què vols :ok:
si vols que t'apunti a la primera entrada hauries de dir:

pes actual (si vols)
objectiu a llarg termini: quilos que vols perdre en total (que entenc que seran sobre els 10/12, no?)
objectiu a curt termini: quilos que vols perdre des d'ara fins el 22-06-18 (tens dos mesos, encara tens temps de posar-te en marxa i aconseguir cosetes!)

ah i per perdre pes potser no cal pensar en fer dieta amb la idea estricta de dieta de peix bullit i verdura... (és més, jo personalment considero que és pitjor perquè quan després tornes a menjar "normal" recuperes pes per "l'efecte rebot") la idea és més aviat agafar bons hàbits d'alimentació (que s'hauran de mantenir per sempre) a la primera entrada tenim una llista de consells que hem anat recopilant i que potser aplicant-nos ja veus una millora :ok:

Jomateixa no et deprimeixis! a vegades el cos té alts i baixos, potser el que és estrany no és el pes d'aquesta setmana sinó el de la setmana passada! si no el tenim en compte segueixes baixant respecte a com vas començar així que ànims i no et desanimis! aquest és un camí llarg i hem d'anar pas per pas, i ho estàs fent bé! :ok:

a la resta com us ha anat?

jo aquesta setmana no m'he pesat i ...potser trigo a fer-ho! per raons mèdiques he d'estar un mes de baixa i tinc pooooooor (perquè això també vol dir un mes sense anar al gimnàs, ai aaaai) en fi, seguiré insistint-li a l'ametistu que només vull amanides però de moment no m'està fent gaire cas... :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sumsi » dg. abr. 29, 2018 12:12 pm

Bones!!

Es nota que algunes tenen pont, ehh? jajajaja. Jo no però no em desagrada.

Aquesta setmana xipxap he pujat 100g no està malament, divendres vam tenir acomiadament d'un company i em vaig passar amb portes i finestres :ufs:

Ànims que ho aconseguirem :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dg. abr. 29, 2018 1:02 pm

Hola!!!

Jo he estat liada i per això no he fitxat, tot i que per whatsapp ho vaig comentar.

Vaig bé. Divendres estava a 66’5, per tant he pujat 300 grams des de l’inici del repte. :ok:

Nayade ànims!!! La lactancia tot i que ho vénen com que es perd pes i bla bla bla, hi ha moltes dones que retenen més, així que no et sentis malament!!!!
Estas tenint bons hàbits alimentaris a part de no poder fer tot l’exercici fisic que voldries?

Les altres, veig que ha sigut una setmana negra!!! Vaaaaa!!!! Aquesta setmana a tope de verduretes!!!! Qui s’apunta a una setmana detox?

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Rubinat » dl. abr. 30, 2018 2:46 pm

Hola noies!!!
Finalment torno a estar animada per carregar-me els kilos q em sobren!!! L'altre objectiu va anar prou bé. Vaig adquirir nous bons hàbits. No obstant això, el començament d'aquest nou període ha coincidit en events (despedida, boda, celebració cumple peque durant dos dies...) q han fet q tornés a agafar pes i perdre el control de la meva alimentació i hàbits. Total q m'ha costat molt engrescar-me i tornar al lio. Sort del grup de WhatsApp! Així doncs, em torno a posar mode on!
Pes inicial: 77
Objectiu a llarg plaç: 65
Objectiu a curt plaç: 73 q és el q pesava quan em vaig quedar embarassada!

Passo a fitxar divendres!
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dc. maig 02, 2018 10:52 am

Hola a tothom!

Divendres vaig intentar entrar i no vaig aconseguir entrar com a usuari. Coses de la informàtica! La resta del pont amb les 2 "fieras" a casa no m'ha quedat ni un minut.
Jomateixa i Sumsi, segur que aquesta setmana toca baixada. Capseta ho estàs aconseguint! Ametista, atreveix-te amb la balança, si has augmentat de pes tens una bona raó, quan tornis a fer vida normal serà més fàcil.
Benvinguda Rubinat, jo també estic intentant tornar al pes preembaraç però m'està costant moltíssim recuperar els bons hàbits al menjar. Tot el que em ve de gust és fatal. Suposo que el cansament, l'estrés ... no ajuda a no caure en portes i finestres ..

Jo divendres havia baixat 200 gr. Estava en 64.3 kg >.-<: després del pont no vull ni pensar-hi. Divendres ho descobrirem!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dc. maig 02, 2018 1:56 pm

molt bé beren aquests 200 gramets! esperem que el pont no afecti massa de cara a divendres! :ok:

Rubinat benvinguda! ja t'he apuntat a la primer entrada! :ok:

jo ara puc començar a moure'm però amb la caaaaalmaaaaaa :-o00m i a sobre va i ahir em ve la regla :-o00m :-o00m a veure si amb una mica de sort divendres ja se m'està acabant i la pujada a la bàscula no és molt bèstia (i si ho és tindré doble excusa :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. maig 04, 2018 11:03 am

Bon dia!!! Passo a fitxar.
Aquesta setmana s'ha quedat a 0. El pes d'avui 64.3 kg com divendres passat. MIllor que guanyar però no hi ha manera de ser constant i mantenir la baixada.

A la resta com us ha anat?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. maig 04, 2018 11:22 am

Hola!!

Beren, encara! A vegades quasi millor quedar-se igual. De totes maneres és un avís de “no abaixis la guàrdia! Integra algun altre bon hàbit i a per totes!!”

Jo he pujat 500grams, estic a 66’9. Porto 5 quilos exactes en l’embaràs a les meves 28 setmanes. No està mal, però porto dues setmanes pujant més i hauré de controlar (com l’avís que li deia a la Beren). De totes maneres pel que he llegit por ahí ara serà normal augmentar això cada setmana, però prefereixo anar més a poc a poc! Ja tinc reserves.... jejeje

I la resta?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. maig 04, 2018 1:53 pm

capseta està molt bé 5 kg en 28 d'embaràs! >.-<:
i sí que ara és normal pujar més o sigui que està bé controlar però no t'hi capfiquis tampoc si puges una mica més del que voldries :ok:

beren ànims! moooolt millor no haver pujat res i tant! ara a veure si la setmana que ve hi ha algun canvi, com diu la capseta prova d'introduir algun hàbit nou i a veure què! :ok:

jo estic que no m'ho crec! avui m'he pesat amb una mica de por i quina ha sigut la meva sorpresa quan he vist un 69'00 Kg!! :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
pensava que passaria dels 70 però he baixat??????? COM???????? ara resulta que fent repòs absolut perds pes????????? i per què carai vaig cada dia al gimnàs???????????????????????????????????????????????
és broma :r) suposo que és perque han sigut pocs dies i he menjat poquet (plats petits, no tenia molta gana) i evidentment no he picat! :content: ara és quan he de vigilar de veritat, perquè ja em puc començar a moure però no al ritme habitual ni tampoc puc anar encara al gimnàs... així que :-o00m

com us ha anat a les resta?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. maig 04, 2018 5:44 pm

Jajajajajajjjajaajajajajaja
Ametista, serà que fer repòs absolut aprima!! A mi em va passar a principis d’embaràs! Jajajaja
Ara a vigilarrr!!!

I sí, tens raó!! Hem comptat amb el capseto i si m’engreixo 500 grams cada setmana i pareixo a les 40 setmanes, hauré pujat 11 k en tot l’embaràs, que és una xifra molt acceptable! Així que amb calma :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. maig 04, 2018 11:23 pm

Capseta si aconsegueixes arribar al final de l'embaràs havent pujat només 11Kg (amb el ritme que portes és fàcil que ho aconsegueixis) seràs el meu ídol!! Jo no vull ni recordar els Kg de més que portava a les 28 setmanes jajaja

Bé, jo he baixat però no acabo d'estar contenta, segueix sent més del que havia aconseguit arribar a la segona setmana :ufs:
Avui 68,8 Kg .... No és un resultat gaire bo però algu és algu.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » ds. maig 05, 2018 10:43 am

Jomateixa82 ha escrit:Capseta si aconsegueixes arribar al final de l'embaràs havent pujat només 11Kg (amb el ritme que portes és fàcil que ho aconsegueixis) seràs el meu ídol!! Jo no vull ni recordar els Kg de més que portava a les 28 setmanes jajaja

Bé, jo he baixat però no acabo d'estar contenta, segueix sent més del que havia aconseguit arribar a la segona setmana :ufs:
Avui 68,8 Kg .... No és un resultat gaire bo però algu és algu.


No et creguis, en l’anterior embaràs a les 28 ja portava més de 12 kg, i vaig arribar a les 31 (ja no sé amb quin pes)!! El postpart sense bebé em vaig posar a tope i només vivia perpassar i viure intensament el dol i aprimar-me, i vaig decidir que en propers embarassos em cuidaria més.

No et flagelis!!!! Si has baixat ja està bé, només a mirar endavant!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. maig 05, 2018 1:19 pm

Gràcies Capseta!

No em flagelo, però això no treu que em faci ràbia no baixar més... Estic fent tandem i sempre havia pensat que la lactància feia aprimar i resulta que sóc del grup de dones que els passa el contrari (es veu que també n'hi ha!! Ho parlem en un altre fil...). Què hi farem, poc a poc i bona lletra.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. maig 05, 2018 1:46 pm

Jomateixa82 ha escrit:resulta que sóc del grup de dones que els passa el contrari (es veu que també n'hi ha!! Ho parlem en un altre fil...)

:-D siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii també n'hi ha! jo era d'aquest grup també, la lactància em provocava retenció de líquids a tope! (i vaig estar gairebé tres anys seguits... :ufs: )

ànims, com bé dius, mica en mica... :ok: també és veritat que les primeres setmanes és perd més fàcilment i després ja costa més així que tranquil·la, mentre vagis baixant vas bé >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sumsi » dl. maig 07, 2018 5:29 pm

Hola noies!!

Com va l'inici de setmana?

ametista ànims amb la baixa, espero que et recuperis ben aviat :-()-)

Molts ànims Jomateixa82!!

capseta està genial els pes que portes d'embaràs >.-<: >.-<:

Jo no he fet gaire bondat i s'ha notat em vaig pesar divendres i ja no ho recordo molt bé 59, algo jeje

A veure aquesta setmana.

Molt ànims i endavant!!
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. maig 11, 2018 7:06 am

Bon dia!!! La primera en passar a fitxar :)

Estic eufòrica!! aquesta setmana he aconseguit portar-me molt bé i s'ha notat. He baixat 1.2 Kg!! >.-<: >.-<: :p-) :p-)
Ara estem a 63.1 Kg. A veure si mantenim el ritme encara que ja sé que el cap de setmana hi haurà algun extra

Com ha anat la resta?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. maig 11, 2018 7:46 am

Bones! Com us ha anat la setmana?

Fa dies que no fitxo... :/
Jo com tu avui, beren, 63'1kg! Segons la última fitxada crec que no he baixat gaire, però aquests dies havia pujat força... :ufs: :ufs: I no hi havia manera...

Espero que us hagi anat bé la setmana, molts ànims! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. maig 11, 2018 8:31 am

beren molt bé!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Xia doncs si havies pujat ara has tornat pel bon camí! :ok:

jo noies contenta i no contenta..... contenta perquè avui he canviat de número (68'4) però no contenta perquè sé que no és real, aquesta setmana he estat malament de l'estòmac/panxa i he perdut pes perquè he hagut d'anar molt al WC!!!!! :ufs: ara ja he acabat la medicació (que és el que m'estava fastidiant) i espero trobar-me ja bé del tot però segur que això voldrà dir tornar a pujar de pes :-o00m

com us ha anat a la resta? :p-) :p-) :p-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. maig 11, 2018 11:26 am

Hola!!

Molt bé per els baixades, siguin perquè vau pujar o perquè heu estat amb problemes intestinals, sempre fa il·lusió baixar!

Ànims per seguir pel bon camí!!


Jo he tingut una setmana en que he menjat normal, bé amb petits capricis, tinc molta gana i intento controlar-me. Avui la bàscula em marcava mig quilo més, ja vaig per 67’4.

A veure si la setmana vinent controlem una mica més! Però bueno, vaig dins el límit.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. maig 11, 2018 1:47 pm

Hola!

Doncs jo entre 68,1 i 68,4 altre cop... Aqui estancada... jajajaja què hi farem. He de confessar que tampoc he fet bondat aquesta setmana així que gràcies que no hagi tornat a pujar. Me n'he adonat que quan m'estresso, i ultimament és molt em tiro de cap a les portes i finestres d'una manera exagerada. Així que potser més que viligar amb els àpats principals he de "tranquil·litzar-me", relativitzar les coses i potser no m'agafaràn aquests atacs d'ansietat-gula....

Aix, poc apoc, veig negre arribar al meu objectiu a curt termini abans de sant joan... :ufs:

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::