Grup per perdre pes: NADAL 2017!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 08, 2018 9:19 pm

hola noies, bon any!

kabbisa no passa res per aquest 67, només tornant a la normalitat i fent bondat són quilos d'aquells que baixen tan ràpid com pugen, no? >.-<: aquest divendres ja hauràs tornat al 66 segur! :ok:

.......jo m'animo dient-me el mateix :-o00m he tornat a veure el 71 :menjadonuts:

aquesta setmana faig bondat extrema (gimnàs cada dia, amanides per dinar, cremes de verdures per sopar, RES de restes de finestres nadalenques.... i a veure si divendres almenys tinc un 70 davant :-:)

capseta com vas?

noies sí que obriré fil nou, a veure si així s'apunta gent nova! l'obro araaaaa :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 08, 2018 9:59 pm

ei mireu què he trobat al lilyslim, una gràfica pel seguiment del pes!

jo ho faig amb l'excel (digue-me friki) i va molt bé per veure l'evolució del pes però ara provaré aquesta del lilyslim també, només amb l'objectiu actual i a veure com va >.-<:

us la voleu posar també? vaaaaaaaaaaa :pandi:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 09, 2018 8:56 am

Hola guapes!!

Gràcies per preguntar, ara us explico. Primer empatitzo amb vosltres i m’uneixo al club de “aquesta setmana no val la pena pesar-se”. Us deia que ho portava bé, no? (De fet per reis estava a 62’2), doncs ahir vaig tenir ginecòleg, em va pesar i 63’5!!!
Però ja li vaig dir que portava 3 dies sense fer caca i a sobre ahir vaig dinar moltíssim que em trobava fatal, de fet no vaig berenar i vaig sopar molt lleuger.

En fi... l’embaràs de moment va bé, segueixo tenint algun pèrdua esporàdica però ja és més aviat el fluxe tacat de marró i no pèrdues en sí. Ahir em va dir que de l’hematoma ja me n’oblidi però no em lliga massa amb que fa 2 setmanes encara era enorme i el pronostic era de que costaria de marxar... suposo que es referia a que no em preocupi.
Ja estic de 11+4 i ahir vam veure’l moure’s moltíssim!!! Quina il·lusió, per sort a part de la por i ansietat tinc moment d’il·lusió que semblo novata i tot, però és que ho vivim tot més intensament aquest cop.
Ara estem en la prèvia del triple sreening, amb por, dubtant d si fer el famós test de sang... ja veurem!

Vinga, quan pugui m’apunto al nou post, que aquest embaràs el pes he d’intentar que no se m’en vagi de les mans.

Una abraçada!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 12, 2018 9:55 am

quina il·lusió veure com es mou capseta! >.-<:
m'alegro que el tema hematoma ja vagi quedant enrera, la por i l'ansietat segur que sempre hi serà però a veure si poc a poquet aquest segon trimestre ja pots gaudir més de l'embaràs!

kabbisa ja he obert el fil nou, eh? vine a apuntar-teeeeeee

i les altres (si queda algú més que llegeixi per aquí :content: ) us animeu????
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::