Motivació per perdre pes

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Motivació per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dt. abr. 21, 2015 2:48 am

Hola,

Em sento força malament amb el pes que estic agafant des que va nèixer el meu fill, fa 10 mesos. Sempre he tingut sobrepés, però ara ja passo dels 80 kg, i medeixo 1'63.


Menjo per ansietat, per esgotament... si una nit no dormo (com sol ser habitual) encara tinc més gana. Intento motivar-me a menjar bé dient-me que les grasses dolentes que consumeixo li passen al nen per la llet, i també que vull estar sana i ser un bon exemple per ell. Però res, a l'hora de la veritat sempre acabo menjant massa.

M'angoixa notar que tota la roba m'apreta, que l'estiu ja és aquí gairebé, i hauré d'ensenyar braços i cos en general...

Teniu cap consell per sortir del cercle viciós? En realitat ara em valdria amb menjar sa i deixar d'engreixar-me, i quan acabi la lactància ja em centraria en perdre pes de debó. Però ni això puc fer!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: garota » dt. abr. 21, 2015 6:24 am

Hola Jaruma! Estàs amb ell a casa? Perque si és així, jo sortiria amb ell a caminar "de veritat". Em refereixo a cada dia sortir una horeta o dos a caminar amb el cotxet a pas lleuger. Jo ho vaig fer i em va anar de conya! Cada dia sortia, jo visc a un poble al Vallès, però un dia me n'anava a Barcelona, un altre a Sabadell, Sant Cugat... Per variar una mica vaja. O pel poble clar, i feia bones caminades.
Si treballes ja és més complexe perque de temps no n'hi ha tant... Però has de buscar la manera de moure't una mica. I lògocament procurar menjar sa. Nosaltres a casa no tenim res per picar, no comprem
Productes buits en nutrients. Així si hi ha temptació... Ens aguantem jeje
I un cop per setmana sí que baixava a sabadell i esmorzava a un forn, però havia fet exercici tota la setmana.
No sé, és una idea que a mi em va funcionar... Jo medeixo 1,74 i em vaig quedar embarassada amb 72kg... Als 7 mesos del nen ja pesava 67..... Cert que a mi donar el pit també m'ha ajudat, però ara que treballo, des de casa amb ell, i que no podem sortir tant, noto que el pes costa més de controlar. I els dies que tinc lliures continuo sortint a caminar, i així ho tinc controlat!
Ah! Sortir 2h no vol dir que no puguis parar eh?! Jeje jo sortia i si volia pit paravem, o jo que sé si hi havia algina cosa interessant.. Vaja, és passejar però sempre a pas ràpid.
El meu marit quan anem junts pel carrer em diu que perque corro... Jajaja
Ànims!!!!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dt. abr. 21, 2015 7:02 am

Hola garota!

Treballo a la tarda, pel matí sóc amb ell. Ja acostumem a sortir, normalment una horeta, el problema és que porto tan cansament de no dormir a les nits, i d'estar de peu a la feina, que vaig a poc a poc, i hi ha dies que la volta és més aviat curteta. Però intentaré acostumar-m'hi.

Sobre picar, comprem coses pel meu home i me les acabo menjant jo! Provarem de comprar coses més sanes. Però m'ho menjo tot, sa i no sa! jaja

Gràcies pels ànims!
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. abr. 21, 2015 8:31 am

Hola Jaruma!

Primer de tot, ànims!
PICAR: A casa el meu home pica molt (ansietat) però el nen necesita menjar calòric (baix percentil), total! Que tinc una capsa amagada amb les "guarrades" i coses més cal·lòriques. Potser el teu marit podría fer el mateix, les coses que a tu et fan pecar, tenir-les guardades només per ell.

DISTRACCIONs: A casa és fácil picar. Així que com et diu la garota, intenta sortir de casa, distreure't, per no pensar en anar a buscar menjar.
L'altre opció és tenir alguna cosa que t'ocupi la ment. Jo quan estic molt entretinguda m'oblido de menjar, en canvi, quan estic avorrida, ataco el que sigui!

PICAR: Intento tenir fruita a punt per menjar per quan tinc gana. Actualment les maduixes!

COMPRA: L'altre opció és no comprar coses que engreixin en la compra setmanal. Si per exemple et ve de gust un croaissant, baixa'l a comprar. només menjaràs un i així surts. Si ho tens a mà a casa, será més fácil que pequis.

Jo crec que a la que vegis que baixes una mica de pes, et motivaras a no menjar tant :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dj. abr. 23, 2015 10:23 am

Gràcies princesa ballarina! Abans ho fèiem, això de guardar el dolç amagat a una caixa. Anava bé, però ara mateix tenim un descontrol domèstic important, res al seu lloc, etc. La caixa d'abans ara és del nen, per jugar!

Faré això de no comprar res per picar que sigui molt calòric, i intentaré passar més temps fora de casa.

Tinc la sensació, però, que les hormones també estant influint en tot això del pes, ja veurem...
Avatar de l’usuari
kitiara_h
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: kitiara_h » dj. maig 07, 2015 4:20 pm

Hola!

Jaruma, primer de tot... no t'ofusquis perquè com mes penses en dieta, mes gana tens i mes ansia...

Jo sempre he tingut sobrepes, he fet dieta mitja vida amb poc èxit, però l'any passat em vaig concienciar i vaig perdre 23Kg, ara n'he recuperat 3 o 4 pero no gaire mes!

Per mi la clau va ser trobar una veritable raó, l'estètica i q ve l'estiu no ho es gaire al final... i després creure-m'ho.

El meu xicot no feia dieta estricte però vam deixar de comprar moltes coses i quan jo menjava alguna cosa q a ell no li agradava, ell es feia alguna cosa q a mi tampoc m'encantes o... m'aguantava : lasito : ... Si el teu marit et vol ajudar... q tb passi dels picoteos xungus... com a minim un temps

Menjar 5 cops al dia i no voler passar gana es el millor. Tens molta gana, menja molt enciam a l'hora de dinar, et sents més tipa i és sa. No mengis les coses q saps q no has de menjar, intenta menjar suficient però de verduretes o fruita, hi ha coses molt bones. Coses amb fibra i no et saltis menjar pq en l'anterior t'has passat pq és el pitjor!

L'energia és una cosa estranya i fer exercici, encara q et deixa cansat fisicament, et far tenir-ne més. Surt a caminar a bon ritme, emportat una fruita o un entrepanet (petit) de pa integral per no tornar a casa afamada... Jo em motivo tenin una app al mobil on vaig enregistrant les passejades i el gym q faig, potser a tu tb et va bé i veus q cremes calories... jo faig servir endomondo però n'hi ha un munt!

Les q tenim constitució grassoneta no serem mai silfides, però amb constancia és pot aconseguir baixar una mica i sentir-se millor.

Jo intentava donar-me cada dos setmanes o així un dia de culpavilitat on menjava cosetes mes grases però amb mesura! però em venia bé per no tenir la sensació de dieta horrible.

Però això és com deixar de fumar, si no ho vols de veritat.... ànims!! q poc a poc segur q ho aconsegueixes!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: jaruma » dt. juny 02, 2015 10:57 am

Gràcies pels consells i els ànims, kititia!

Porto ja un temps passejant entre hora i mitja i dues hores cada matí, molts cops amb el nen penjat a la motxilla. I és cert, et canses però tens més energia.

Menjo poca fruita i verdura, però tampoc em passo molt amb les guarreries. I dono pit a demanda. Doncs res, ni engreixo ni aprimo.

A veure si a poc a poc puc anar canviant la dieta, i veig canvis.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Motivació per perdre pes

EntradaAutor: martina13 » dg. juny 14, 2015 10:06 am

Hola!!!
Jaruma el teu cas es igual k el meu!!
Bueno jo pit no en dono xo tb et luc dir k menjo x ansietat per cansament...faug 1'65 i passo dels 80 i kest estiu m fa panic...
Coneixeu dalgun llibre k estigui be per motivarse i fer dieta??

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::