Fruita per sopar

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Fruita per sopar

EntradaAutor: Africa » dj. juny 13, 2013 7:16 pm

Hola wapes,

Estic aconseguint fer algo de dieta i baixar uns quilos, que ja em feien falta...Ara cal mantenir-se perquè sempre em passa el mateix...Però tinc uns dubtes sobre la fruita, ara a l'estiu m'agrada sopar fruita i volia saber:

-És cert que les fruites barrejades, tipus macedònia, engreixen?

-És cert que el meló i la síndria no són bons per sopar a la nit perquè tenen molt sucre i també fan molta retenció de líquids. Quan parlo de sopar, em refereixo no com a postre sinó com a plat únic.

Si alguna té respostes a aquestes preguntes li agraïria molt.

Salutacions!!

PD: Edito per dir que jo no he creat aquest link a la paraula "dieta" que apareix al meu missatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Fruita per sopar

EntradaAutor: mdemare » dj. juny 13, 2013 7:28 pm

Hola!

La fruita té fructosa (sucre de la fruita). Clar, si menges per sopar i te'n vas a dormir, tot aquest sucre no el cremes.

Diuen que el meló costa més de digerir però tant el meló com la síndria tenen molta aigua i quasi no tenen calories, són totalment diurètiques.

Tot això t'ho dic sense ser dietista ni gran entesa en l'assumpte. Una bona dieta equilibrada, variada, sense salses i baixa en greixos es la gran aliada per baixar pes.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Fruita per sopar

EntradaAutor: charito » dj. juny 13, 2013 7:54 pm

Jo estic fent dieta amb dietista i porto 8 kg oeoeoe!!! Menjar variat i dos dies la setmana sopar fruita, al paper em posa qualsevol excepte fruits secs i tropicals com platan coco mango etc

De fet me les faig de melo i sindria....
Avatar de l’usuari
ISDISYUNAO
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

Re: Fruita per sopar

EntradaAutor: ISDISYUNAO » dv. juny 14, 2013 9:33 am

jo vaig anar a un metge per fer dieta i per la nit obligatoriament tenia que sopar 3 dies fruita i si menjava cada dia millor que millor...
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Fruita per sopar

EntradaAutor: coseta » dv. juny 14, 2013 4:05 pm

I et va funcionar ISDISYUNAO? gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Fruita per sopar

EntradaAutor: Gatxàn » dv. juny 14, 2013 5:48 pm

Hola boniques!
Heu tocat un tema que a mi m'encanta..la dietètica..us dic el meu parer...
Tal i com s'ha dit ja per aquí la fruita és l'aliment per excel.lència que porta sucre d'absorció ràpida (de seguida ens dóna energia immediata pel cervell però al cap de poques hores ja torna a aparèixer la sensació de gana). I aquest sucre, la fructosa, sí que engreixa. Si que és veritat que fruites com les maduixes, la síndria, el meló, etc. porten molta aigua i, per tant, són diürètiques i ajuden a eliminar líquids (però només si en prenem les necessàries perquè consumir molts aliments crus propicien la retenció de líquids, ja sigui fruita , amanides, vegetals crus). I sopant només fruita passes gana i la dieta serà desequilibrada...perquè els llegums, les verdures i les hortalisses acompanyats amb una mica de proteïna són molt recomanables pels sopars. I més si estem buscant o estàs embarassada! Si compares les kcal d'un plat de verdura bullida (amb una cullerada sopera d'oli d'oliva) i tot un sopar de fruita (3-4 peces) el sucre que ingeriràs amb la fruita serà molt més elevat.
La gent no sé perquè es pensen que menjant només fruita no s'engreixaran, sí que porta aigua i vitamines molt necessàries però molt sucre també, amb 2-3 peces al dia (i millor entre hores) és suficient (sobretot a l'estiu perquè suem més). Sino perquè creieu que la Dieta Dukan és hiperproteica i ha funcionat tant? per mi és una "bogeria" de dieta ( però durant la primera fase la fruita no la pots ni tastar..)
Per tant, jo penso que si es vol baixar de pes millor començar a equilibrar la balança augmentant l'activitat física (ni que sigui començant canviant hàbits rutinaris: pujar escales, anar a la feina caminant, etc) i reduint una mica la quantitat de menjar, aigua com a única beguda, làctics desnatats, pa i cereals integrals, res de salses (si oli d'oliva i amb moderació), ni bolleries i (si pot ser) disminuir l'estrés!!
Vaia rotllo us he fomut...però espero haver-te ajudat! :ok:
Avatar de l’usuari
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Re: Fruita per sopar

EntradaAutor: Africa » dv. juny 14, 2013 9:49 pm

Moltes gràcies a totes, i sobretot a tu Gatxàn...Només dir-te que no estic embarassada ni buscant, ja tinc dos fills preciosos (5 i 2 anys) i precissament intento treure'm de sobre els quilos dels dos embarassos passats...

Doncs això, gràcies, perquè m'heu aclarit molts dubtes!! :ok:

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::