Menjars de règim originals

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dt. juny 29, 2010 3:12 pm

Hola!!!!

Buffff cada vegada que entro en els post de bona cuina (que m'encanta) em poso malalta de les coses bones que hi poseu ja que poques son baixes en calories o de règim.

Com ja és prou aborrit fer règim i quan l'acabes, el pitjor, mirar de manterir-ho, he pensat q podriem posar alguns menjars diferents de planxa, vapor, vapor, planxa així animar-nos a probar coses poc caloriques i diferents per fer més amena la dieta.

Jo és q soc poc original amb els menajrs (per això obro el post) i sempre acabo menjant el mateix, per exemple us poso el que vaig sopar ahir: Tomaquets cherry i Truita de carbassó, puerro i champinyons (boníiiiiissima i així no enyoro la truita de patates).

Be, si alguna te alguna recepta que vulgui compartir...

Ptns
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Penny » dt. juny 29, 2010 5:35 pm

Ei, quina bona idea de post!!

Jo estic pendent que la dietista em passi una dieta personalitzada (hi vaig la setmana vinent) i em sembla que m'hi inclourà receptes. Quan les tingui, ja les penjaré aquí :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Penny » dt. juny 29, 2010 7:49 pm

per favoooor!! :content: pitisu, les receptes són teves? tenen una pinta!!!! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: mireiafor » dt. juny 29, 2010 8:37 pm

Endívies amb salmó fumat:

Rentes les endívies, separes les fulles i les farceixes de tires o daus de salmó fumat, tàperes, tomàquet... tot el que us agradi. A la versió light se serveix amb una vinagreta, i la versió "pecadora" amb una barreja de maionesa i creme fraiche (no sé com es diu d'una altra forma :-:) )

Per llepar-se els dits i ara a l'estiu imprescindible >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dc. juny 30, 2010 7:48 am

pitisu ha escrit:eps! m'agrada aquest post!! :ok:
jo tinc un parell de combinacions respectant els gr. que tinc marcats a la dieta, que m'agraden molt!
Fideus amb xampinyons, carbassó, porro i pollastre
Amb una gota d'oli a la paella, "sofregir-hi" el porro, el carbassó i els xampinyons. Com que tant el carbassó com els xampis deixen anar molta aigua, no costa gaire que no se't cremi sense fer servir oli.
Quan ja és tot força tou, hi afegeixo petxuga de pollastre tallada a daus. Quan agafa una mica de color, hi afegeixo els 50 gr de fideus permesos, que es torrin una miqueta, i abans no s'agafi, hi afegeixo aigua calenta i apa, a coure! jo n'hi tiro poqueta i n'hi vaig afegint conforme es va absorvint.
Contra tot pronòstic, boníssims!!!

Quinoa amb ceba, xampinyons, pollastre/salmó fresc, salsa de soja
Faig la quinoa (una mesura de quinoa = dos d'aigua, tot i que depèn del foc on ho faig n'hi he d'afegir una mica més)
"Sofregeixo" la ceba i els xampinyons, amb una mica de sal, que així sua i es cou sense oli.
Afegeixo el pollastre tallat a daus o el salmó fresc també a daus i coure-ho (el salmó en un plis és fet!), i hi tiro una mica de salsa de soja.
Ho barrejo amb la quinoa i llestos!!! boníssim!!!

també es poden fer amanides amb cus-cus, però no se'm donen gaire bé... :-:)


>.-<: >.-<: >.-<: lo dels fideus no te desperdici!!!!! els probo segur!!!! i.... que és la quinoa??? sento la meva ignoracioa culinaria, però ni idea.... :ufs:
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dc. juny 30, 2010 8:00 am

Us posaré una sèrie d'amanides:

Amanida de salmó i poma:
A la base hi posem poma tallada rodona (previament hi treu el cor), enciam per sobre, despres hi afegim les làmines de salmó fumat tapant l'enciam i finalment ou dur ratllat per sobre. La recpta original és amb maionesa, però jo l'he fet sense i tb està bé, sinò es pot utimitzar maionesa Light.

Amanida bacallà:
Enciam de bossa (barreja) amb rúcula, canonges, enciam, escarola,... bacallà esqueixat, pebrot vermell, pebrot verd, ceba. Es fa una salsa amb oli, vinagre de mòdena, sal pebre i herbes provençals, a la salsa jo hi posso un grapat de pinyons i tot triturat. Boníssima. Ahhhh olives negres.

Amanida de fruites:
Enciam o Escarola o les dues coses. Daus de taroja, poma, kiwi, maduixes i formatge fresc baix en grasa (jo hi poso el burgos 0% MG), daus de pernil dolç i pernil salat. Vinagreta amb oli, sal i vinagre de poma.

Amanida simple però q a mi m'encanta:( i la sopo moltes vegades)
Pastanaga laminada prima, ceba, tomàquet (ara és l'epoca del tomaquet de montserrat, de pebrot, de pera...), pinyons, daus de formatge i tonyina. M'encanta!!!!

Be, ja no recordo quines més faig, però hi seguiré pensant!!!
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dj. jul. 01, 2010 4:54 pm

Sopa de Meló i sindria:

1/2 Meló triturat
1/4 sindra triturada amb una mica de sal i pebre.

En un plat soper es posa primer el meló, posant al centre del plat una argolla de les q serveixen per motllos en forma de tub foradat (no se m'exlico gaire be?), dins de l'argolla es posa la síndria, de forma q quedarà per fora el meló i per dins la síndria. Per sobre es posen birutes de penil ibèric i ..... a menjar!!!!.
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: abril82 » dt. jul. 06, 2010 8:06 pm

*lourdes* ha escrit:Sopa de Meló i sindria:

1/2 Meló triturat
1/4 sindra triturada amb una mica de sal i pebre.

En un plat soper es posa primer el meló, posant al centre del plat una argolla de les q serveixen per motllos en forma de tub foradat (no se m'exlico gaire be?), dins de l'argolla es posa la síndria, de forma q quedarà per fora el meló i per dins la síndria. Per sobre es posen birutes de penil ibèric i ..... a menjar!!!!.


mmmmmmmmm, ho provarem això!!! a més un vespre a l'estiu, ben fresqueta, segur que entra molt bé.
Per cert, m'apunto a la llista dels ignorants: jo tampoc sé què és la quinoa!! ?-)
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Penny » dt. jul. 20, 2010 12:47 pm

ei guapes, una pregunta: vosaltres quina dieta heu fet? és que jo en faig una d'"equilibrada" (vaig a una dietista) però ja porto 10 dies i no he baixat gens... (clar que he fet alguns excessos :-:) però tot i així...).
Imatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dc. jul. 21, 2010 8:26 am

Hola Penny!!!!

Jo he fet la dieta del Pronokal, és una dieta proteica, la veritat és q jo tb vaig anar a dietistes i res de res, tinc un metabolismemolt lent i em costa molt cremar.

És una dieta dura i careta, però molt i molt efectiva. Jo mai havia aconseguit perdre tant i tan bé. He après a menjar bé. Jo pensava q menjava be abans, però ara he vist que ho feia malament. Per exemple: Molts dies sopava fruita o no sopava: mal fet. No feia 5 àpatas, etc...

Per aquí hi ha noies q han fet altres dietes, mira al post de: De tot un mica, objectiu perdre 25-30 kg, allà trobaràs informació.

Tingues sobretot paciència, sort i per qualsavol cosa, aquí estic....
Ptns
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: nini8852 » dc. jul. 21, 2010 3:42 pm

Tomaquets farcits:

Tomaquets d'amanir, s'obren per dalt com si féssim una tapa, i es buida. Això que hem buidat del tomàquet es barreja amb una mica d'enciam i tonyina (de la sosa, és a dir, al natural sense oli) s'amaneix i es farceixen. És una recepta molt típica i per menjar amanida d'una manera diferent.
Imatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dc. jul. 21, 2010 5:53 pm

Fajitas vegetals:

Es talla molt molt petitó: Carbassó, ceba, all i pebrot verd
Ho poses juntament amb una làmina de formatge baix en greix sobre una falita (old paso per exemple), emboliques amb compte, ho punxes amb un escuradents perquè no s'obri i al forn durant uns 20-25 min a 170º.

Nyam nyam......... aquesta és la versió light

La versió calòrica és posar-hi: bacon i salchiches o frankfurt.

Salut!
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Penny » dc. jul. 21, 2010 7:37 pm

Una fajita light? :content: però sense salsa no serà el mateix... :-D

*lourdes* merci per la info de la dieta pronokal... segueixo el tema al post de l'Objectiu 25-30 :ok:

nini, molt bona recepta!! :ok:
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Nima » dj. jul. 22, 2010 1:58 pm

Abans es parlava de la quinoa, jo n'he fet moltes vegades, sobretot renteu-la bé abans de possar-la a coure que diuen que sino amarga!!! Es bona i algo diferent.
Un dia li vaig posar als nens amb verduretes i em diuen "mama quin arròs més raro!!" :-D :-D :-D
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Sita81 » dv. jul. 23, 2010 11:36 am

Quina bona idea aquest post! Me l'es apunto que he de començar a fer dieta!!! Alguna us ha passat que al deixar enticonceptius us heu començat a engreixar? No sé si al meu cos no li agraden els canvis (em vaig engreixar els 2 kg de rigor quan vaig començar a prendre les pastilles anticonceptives) però ara fa 3 mesos que he deixat l'anell vaginal i ja porto 4 o 5 kg de més. Suposo que l'àcid fòlic i l'oli d'onagra no hi tenen res a veure, serà simplement el canvi perquè no menjo més ni pitjor... Bé, al que anava, que aquestes receptes m'aniran de conya! :ok:
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dl. jul. 26, 2010 10:38 pm

Yo hace tiempo que hago dieta, perdí 55 kilos en año y medio, como todo al príncipio se pierde mucho, pero luego se estabiliza un poco. Por problemas de salud con mi marido he engordad bastante. Pero ahora he vuelto a empezar la dieta con la doctora y en dos semanas he perdido 2 kilos 100 grs. El régimen que hago es fácil y además la doctora cuando voy me pincha homeopatía. Que te ayuda a perder grasa en vez de agua. Pero claro si no haces el esfuerzo res de res. Yo llevo mucho con la dieta y como cada día te dice que comer, se hace aburrida, pero no hay que pesar nada. Y voy innovando con formas de hacer las cosas. Gracias por el post porque tomaré nota. Suerte a todas. Tengo que perder mucho de nuevo, para que vaya mejor la FIV.
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dt. jul. 27, 2010 2:19 pm

Bridget_Jones112 ha escrit:Yo hace tiempo que hago dieta, perdí 55 kilos en año y medio, como todo al príncipio se pierde mucho, pero luego se estabiliza un poco. Por problemas de salud con mi marido he engordad bastante. Pero ahora he vuelto a empezar la dieta con la doctora y en dos semanas he perdido 2 kilos 100 grs. El régimen que hago es fácil y además la doctora cuando voy me pincha homeopatía. Que te ayuda a perder grasa en vez de agua. Pero claro si no haces el esfuerzo res de res. Yo llevo mucho con la dieta y como cada día te dice que comer, se hace aburrida, pero no hay que pesar nada. Y voy innovando con formas de hacer las cosas. Gracias por el post porque tomaré nota. Suerte a todas. Tengo que perder mucho de nuevo, para que vaya mejor la FIV.


Anim Bridget!!!!!! i força
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: *lourdes* » dt. jul. 27, 2010 2:20 pm

Vull penjar una foto d'un menjar i no em deixa.

Com puc fer-ho!!!! Em diu q és massa gran, però no se com fer-ho

Ptns
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dt. jul. 27, 2010 7:36 pm

*lourdes* ha escrit:
Bridget_Jones112 ha escrit:Yo hace tiempo que hago dieta, perdí 55 kilos en año y medio, como todo al príncipio se pierde mucho, pero luego se estabiliza un poco. Por problemas de salud con mi marido he engordad bastante. Pero ahora he vuelto a empezar la dieta con la doctora y en dos semanas he perdido 2 kilos 100 grs. El régimen que hago es fácil y además la doctora cuando voy me pincha homeopatía. Que te ayuda a perder grasa en vez de agua. Pero claro si no haces el esfuerzo res de res. Yo llevo mucho con la dieta y como cada día te dice que comer, se hace aburrida, pero no hay que pesar nada. Y voy innovando con formas de hacer las cosas. Gracias por el post porque tomaré nota. Suerte a todas. Tengo que perder mucho de nuevo, para que vaya mejor la FIV.


Anim Bridget!!!!!! i força


Muchas gracias Lourdes!!!
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Menjars de règim originals

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dj. jul. 29, 2010 9:34 pm

Hoy estoy contenta he perdido otro kilito!!!!
Yo hoy para cenar me ha hecho mi marido una ensaladita de endibias, atún natural, tomate, un poquito ajo en polvo, oregano, aceite de Ferrán adriá de guindillas, vinagre de módena en crema y está muy bueno. Luego de postre unas cerezas, mmmmmmm. Y para reposar la cena una infusión fria de rooibos kalahari,... llevo tiempo haciendo dietas y esta de ahora se come muy bien, sano y a mí me va estupendamente.

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::