Albergínies rellenes de seità

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Reme
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 11:24 pm

Albergínies rellenes de seità

EntradaAutor: Reme » dc. març 26, 2014 9:27 pm

Algú té alguna recepta senzilla per fer-les?
Vull convidar a uns amics que són vegetarians i sempre em parla d'aquest plat, m'agradaria sorprendre'ls el dia que vinguin a casa.
Avatar de l’usuari
mari09
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 348
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat

Re: Albergínies rellenes de seità

EntradaAutor: mari09 » dj. des. 11, 2014 5:07 pm

Hola!

et poso una q la faig sovint, és vegetariana... peró no porta seità... les albergínies les parteixes per la meitad i li fas algunes rallas amb un ganivet.Oli d'oliva per damunt i al forn 1 hora. Despres picas 3-4 dents d'all i cuan les albergínies ja son fetes amb una cullera li treus tota la polpa deixant nomes la pell i les poses a una paella una miqueta(que és barrejen els sabors!). despres omples la pell q vas deixar a la safata del forn amb la bareja d'albergínies i alls, li poses formatge per damunt( jo li poso emmentel,peró aixo va a gust) i li ficas un altre cop al forn per gratinar!
ja veus molt senzilla ! a nosaltres ens agrada molt...ja em diras!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: Albergínies rellenes de seità

EntradaAutor: Cucurucho80 » ds. des. 20, 2014 7:30 pm

Reme ha escrit:Algú té alguna recepta senzilla per fer-les?
Vull convidar a uns amics que són vegetarians i sempre em parla d'aquest plat, m'agradaria sorprendre'ls el dia que vinguin a casa.


Hola ;) Primero de todo, comen queso o son véganos? (ni queso, ni leche, ni miel, ni nada que venga de cualquier animal)...

Yo creo que para hacerlas rellenas de seitán te costará un pelín más, a no ser que compres ya el seitán preparado, por ejemplo en Alcampo venden bandejitas de seitán estilo 'carne picada', entonces sería coger una receta 'habitual' de berenjenas rellenas de carne, pero usar el seitán, teniendo en cuenta que se cocina mucho más rápido.

Otro asunto sino, sería usar soja texturizada fina (se vende en tiendas de granel o herboristerías o en muchos sitios embolsada ya), y usarla para hacer una especie de boloñesa :) (ajito, cebollita, la soja texturizada directamente, sin prehidratar, sal, pimienta, si quieres pimentón ahumado...y un poco de tomate frito, que con eso ya se hidrataría la soja), le añades tb las verduritas que quieras, por ejemplo la berenjena que le has quitado...zanahoria, calabaciín, lo que gustes jejeje

Y para gratinarlos...si son véganos, que no comen queso, puedes optar por espolvorear un parmesano 'végano'. Trituras 1 parte de frutos secos sin tostar o salar (ya sean anacardos, o almendras, o etc), por 2 partes de levadura de cerveza.... pizca de sal....y lo pones por encima de la berenjena antes de gratinar ;) no es bien bien queso, pero le queda genial tostadito :) y la levadura le da esa especie de olor-sabor a queso....

Cualquier duda, me avisas jejejeje

Y qué buena amiga, intentando cocinar al gusto de tus invitados vegetarianos jejeje ojalá me lo hiciesen a mí
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::