Gourmet Oh! San Ignacio

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: socpetitona » dv. juny 03, 2011 3:03 pm

Hola, algú coneix aquesta màquina i me'n pot donar referències?

surt una oferta a la vanguardia per 100€ enlloc dels 300€ que costa a la botiga.

Jo tinc la Thermomix, però la veritat és que no la faig servir mai, haver d'estar pendent de la màquina cada vegada per canviar el programa i la temperatura se'm fa pesat, en canvi aquesta la pots programar i ho fa sola! Fantàstic mentre estas banyant els nens que ella vagi fent i quan estan ja amb el pijama només cal posar el sopar a taula! jejejej

Bé, si algu me'n pot dir alguna cosa ho agrairé mooolt!

Gràcies!

També hi ha aquesta altra actualment en oferta....
http://es.groupalia.com/productos-exclu ... cetas.html
Imatge
Avatar de l’usuari
beibcn
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dg. maig 01, 2011 12:14 am

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: beibcn » ds. juny 04, 2011 4:44 pm

Hola socpetitona,

Jo no conec aquesta màquina en concret. He sentit l´anunci a la radio aquest matí i crec que deu ser tipus la fussion cook, que poses tot a dintre i pots programar-ho. Jo tinc la fussion i la thermomix i en faig servir les dues i estic supercontenta.

A veure si alguna la coneix i et pot explicar com funciona.

Petons :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: socpetitona » ds. juny 04, 2011 8:59 pm

Gracies beibcn!
He mirat per internet i n'hi ha la tira!
Em vas perfecte tu k tens les 2! De debo k aquesta hi tires totes les coses i te n'oblides? O es pesadissima com la thermo k has d'estar sempre pendent inclus quan acaba! Que fins que no la pares pinta continuament...
Gracies!
Imatge
Avatar de l’usuari
beibcn
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dg. maig 01, 2011 12:14 am

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: beibcn » ds. juny 04, 2011 11:16 pm

socpetitona, amb la fussion hi han moltes receptes que tu ficas els ingredients, poses el tipus de menjar i oblida´t. A més pots programar quan vols que comenci a cuinar i així t´oblides (excepte arros i pasta). N´hi han d´altres receptes que alomillor has d´estar més pendent perque primer has de sofregir algo i després cuinar pero vaja, que com t´he dit n´hi han moltes que son de les de ficar i oblidar-te. A més, quan acaba pita tres cops i es manté en calent i així no es refreda el menjar. :ok:
Si que es veritat que amb la thermomix has d´estar una mica més pendent pero per mí també es una bona màquina.


Petons :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: socpetitona » dg. juny 05, 2011 11:10 pm

Gracies!! Al final me l'he comprat!! ;-)
I com que no tenia espera a fer lo dels cupons de la vanguardia he comprat per 80€ la d'oferta a groupalia...
Ja t'explicare!
Amb la thermomix nomes faig cremes i macarrons... :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
beibcn
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dg. maig 01, 2011 12:14 am

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: beibcn » dg. juny 05, 2011 11:42 pm

Ostres, que ràpida :ok:
Ja m´explicarás que tal funciona!!!
Ostres, i no has mirat de fer arros, pollastre, llenties, etc a la thermomix??? per mi clava moltes receptes!

Bueno, ja em diras que tal la nova màquina quan la facis servir.

Petons :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: angelina » dl. juny 06, 2011 12:53 am

Ostreesss quina rabia!!!! ara q descubreixo el fil... ja no esta d'oferta!! o no em miro mai les maqinetes aquestes pq sempre valen un dineral (realment es pot fer tantes coses amb a TMX?) Quan val la thermomx? esta rondant els 700-800 o més o m'equivoco? Va bé socpetitona aquesta q thas comprat?? carai carai el q m'he perdut pq esclar a 80e si que m'interessa! si algu en veu una que estigui be que m'avisi!!! (uff jo soc dolentissima buscan oferetes per internet a mes nose ni q buscar!!) :ufs:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: socpetitona » dt. juny 07, 2011 10:47 pm

Angelina, la vanguardia en treu una molt semblant a la que m'he comprat jo, no la thermomix sino l'altre, has de fer lo de retallar durant 5 dies els cupons, enganxar-los a una cartilla i pagar 100€ i sera teva!
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: angelina » dc. juny 08, 2011 8:24 am

ostres apoitiers em queda lluny coleccionar la vanguardia jajaa ja preguntare a la familia si algu m ho podria fer!!
Val la pèna? hi van receptes? es poden fer les receptes d la thmx? expliqueu expliqueu
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
beibcn
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dg. maig 01, 2011 12:14 am

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: beibcn » dc. juny 08, 2011 11:21 am

Angelina, jo no crec que les receptes de la thermo serveixin per aquesta. Una més semblant sería la fussion cook o altre olla d´aquestes programables. De totes maneres segur que la maquina porta algun libret amb receptes.

socpetitona, ja la has fet servir????
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: socpetitona » dg. juny 12, 2011 1:12 pm

En tinc moltes ganes, pero encara no l'he rebut...
Ahir se'n venua una, la Fussion Cook a Buyvip per 70 euros!
Imatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: *lourdes* » dt. jul. 12, 2011 9:07 am

hola bon dia!!!!

Divendres vaig recollir la màquina Gourmet Oh San Ignacio, em va sortir per 99 € amb la vanguardia.

Voldria saber un parell de coses:
Per internet he buscat i no hi ha gaire receptes, sabeu si les receptes de la fusion cook serveixen per aquesta màquina?
Alguna de vosaltres la té i la fa servir?
Sabeu on puc trobar més recptes?

Les receptes que venen amb la màquina, moltes sé q mai les probaré, no som de molts guisats i al final amb els rostits, els kg van pujant.

De tan en tan, algun dia probaré de fer un rostidet, pero vaja que no l'he agafat per això..... de fet.... no se peruqe l'he agafat :ufs:
Jo per la meva part, miraré de penjar alguna de les coses que vaigi cuinant.

Ahir vaig probar de fer escalivada i per ser la primera cosa que hi cuino, no va estar gens malament.
Vaig posar-hi: 2 pebrots vermells, 2 cebes i 2 esbarginies petites, sense oli ni sal ni res de res a menú forn potència 1 i 45 min, quan vaig acabar vaig veure que encara li faltava, vaig pujar a potència 2 i 20 min més.
Ara la propera vegada que en faci faré potència 2 i 50 min a veure si em queda bé.

Vaig bullir monjeta tendra a menú vapor, potència 1 durant 20 min, eren un 750 gr de mongeta.

A veue si uns animeu i hi anem posant cosetes, encara que siguin normals.
Ara divendres o dissabte vull probar de fer pastis de poma.

Ptns
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: *lourdes* » dv. jul. 15, 2011 9:53 am

Ahir vaig fer magdalenes de choco light

3 ous
4 cullarades soperes edulcorant liquid dulzol (Santiveri)
200 ml llet desnatada
20 gr llevat
250 gr farina integral
4 cullarades soperes cacao 0% desgrassat (Valor)

a potència 2
20 min
menu forn

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... choco.jpg/
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
alveba
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 05, 2011 11:18 am

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: alveba » dv. ago. 05, 2011 11:48 am

Bon dia a tothom,

aviam, jo tinc la thermomix, i tinc la Gourmet Oh! San Ignacio, estic encantada amb les dues.
Jo tinc 3 nens, un de 6 anys, un de 3 anys i un de 8 mesos. La Thermomix, ja fa anys que la tinc, i la faig servir molt, per fer cremes, segons plats, verdura, horxata i granitzats...., les cremes son espectaculars, ja que tritura d'una manera excelent.
Tinc estrès perquè la faig servir tant que no donc a l'abast, sobretot ara que tinc el bebito, cuino el dinar de 8 dies, el trituro i llestos.
Ara no fa gaire, m'he comprat l'altre, les receptes que venen amb la màquina son molt limitades, i el temps molt relatiu, però el que he fet, ha estat oblidar les receptes i cuinar com jo ho feia fins ara, però a la màquina. per exemple, la truita de patates, encara que increible queda de fàbula, això si, a temperatura 1.
L'altre dia vaig fer peix al forn: 4 talls grans de lluç, 4 patates grandetes a troços, i rodanxes de pastanaga, oli i sal; com que no hi ha cap recepte d'aquest tipus vaig mirar algun plat per veure temps, temperatura, i tipus de menú, i vaig fer un mix, vaig posar menú HORNO, temperatura 2, i 15 min. i va quedar estupendo.
Vaig fer el mateix amb els fideus a la cassola, i fantàstic... Així que jo recomanaria que feu les vostres ròpies receptes, però a la màquina.

El que jo trobo bó, és que les dues màquines són compatibles, a la thermo fas la massa de pizza de pa, i a la gourmet fas el pa o la pizza.... la thermo tritura i l'altre no, la gràcia és intentar convinar-les i no embrutar res més a la cuina.

espero haver ajudat una mica

alve
Avatar de l’usuari
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

Re: Gourmet Oh! San Ignacio

EntradaAutor: NYITUS » dv. set. 23, 2011 11:53 am

Hola
Jo també la vaig comprar amb la promo de la Vanguardia, vaig posar la màquina a sobre la cuina fins que el nyitus man la va endreçar aix nosé jo no sóc gaire de robots i em fa una mica de mandra, :ufs: però em sap greu les peles que vaig pagar.cuino sempre de la forma "tradicional".em podeu ajudar??????????????????????????????????????????????????????????????????????
Què i cuineu ???? i amb quines funcions o feu??????????????
MOLTES GRÀCIES
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::