Receptes i trucs THERMOMIX

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dc. nov. 07, 2012 7:16 pm

Jo també vaig fer els panellets amb la th i la veritat es que perfecte!
Quan me mare va veure lo rapid i bona que vaig fer la massa en va dir que li fes la seva i va sortir encantada!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dc. nov. 14, 2012 3:12 pm

Bones! mmm panellets! aquest any no n'he fet, amb la peque no he tingut temps, però cada any en feia! veus, fer la massa anirà de conya!

Fa dies que no passava, em demanàveu les receptes de melmelades, us poso els links d'on les trec.

Aquesta és la de poma (que és la que faig ara mateix!) L'he fet més d'un cop i surt boníssima. Jo li deixo més de 30 minuts, ja que m'agraden molt espesses.

http://www.thermorecetas.com/2011/03/27 ... la-canela/

I la de tomàquet que havia fet, és aquesta;

http://www.thermorecetas.com/2010/05/14 ... de-tomate/

Ara, quan trobi taronges amargues, m'agradaria fer-ne també de taronja. Aquest mateix blog, en té una recepta http://www.thermorecetas.com/2010/05/30 ... e-naranja/

brioix, alguna recepta interessant al curs? Jo demà vaig a fer-ne un de nadal! >.-<: >.-<:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dc. nov. 14, 2012 4:39 pm

Ja diràs què tal Nyi nyi, jo aniré a un al desembre (vaja, si puc, perquè la meva presentadora encara no m'ho ha confirmat)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dc. nov. 14, 2012 5:05 pm

edae, veig que ets de Girona? jo tb! La teva representant no serà pas la Núria ll. ? el desembre en farà un de torrons. Encara coincidirem!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dj. nov. 15, 2012 4:41 pm

No Nyi nyi, sóc de Banyoles, i es diu Teresa.
La del desembre que vaig és de cuina de Nadal, no sé què farem exactament, no he anat mai a cap classe a la delegació.

Per cert, tu estaves a GN? és que em sona el teu nick i avatar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dj. nov. 15, 2012 5:31 pm

Així res edae! No tenim la mateixa.
Sí, vinc del GN. Em vaig casar el 2009, pot ser que et casessis abans? el 2008 ? algun cop havia vingut amb les gironines a parlar de dubtes! :ok:

Avui ha anat molt bé! hem fet mousse de taronja, rap amb calamars i cloïsses i parmantier de gambes. Unes receptes molt resultones i fàcils! Si us n'interessa alguna, us les penjo!
Al desembre aniré a fer la de torrons. >.-<:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dj. nov. 22, 2012 7:31 pm

NyiNyi ha escrit:Així res edae! No tenim la mateixa.
Sí, vinc del GN. Em vaig casar el 2009, pot ser que et casessis abans? el 2008 ? algun cop havia vingut amb les gironines a parlar de dubtes! :ok:

Avui ha anat molt bé! hem fet mousse de taronja, rap amb calamars i cloïsses i parmantier de gambes. Unes receptes molt resultones i fàcils! Si us n'interessa alguna, us les penjo!
Al desembre aniré a fer la de torrons. >.-<:



NyiNyi, a mi m'interessa la mousse de taronja!
Què tal estava?

TorronsssssssssssssssssssS?? Yo quieroooooooooooo!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » dj. nov. 22, 2012 10:55 pm

Noies, algú té el llibre de receptes sense gluten????
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dt. nov. 27, 2012 7:03 pm

Momo ha escrit:Noies, algú té el llibre de receptes sense gluten????


Momo, el tinc en pdf, si vols diga'm un mail i te'l passo!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » dt. nov. 27, 2012 10:44 pm

T'he enviat un privat.
Moltes gràcies.
lindiriE
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 7:52 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: lindiriE » dv. des. 07, 2012 12:23 pm

Hole!!!
Nenis! Jo també la tinc!!! Noveta de trinca! només té 15 dies i crec que he cuinat més aquestos 15 dies que amb els últims 6 mesos! i que bueno està too!

Volia saber si hi ha algun lloc per descarregar llibres, pq crec que el megaupload no va. Jo també tinc llibres amb pdf que si algú està interessat els hi enviaria per correu.

Petonets!
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dg. des. 09, 2012 2:41 pm

lindiriE benvinguda!!!
Jo estic encantada amb la th! No m'imagino ara sense tenir-la!

Jo tinc algun llibre que m'han passat!
Quins tens tu?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dj. gen. 17, 2013 12:39 pm

Bones noies! com van les receptes? alguna a destacar que heu fet últimament?
Nosaltres no hem innovat gaire, continuem amb les de sempre! si que aquesta setmana, aprofitant que ma mare em va donar forces codonys he fet codonyat. Boníssim i fàcil de fer! :ok:

I una altre, la massa de pizza com la feu? jo la faig seguint la recepta de la meva distribuidora, però no sé, m'agradaria provar-ne d'altres.. quin llevat feu servir?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: edae » dj. gen. 17, 2013 4:49 pm

Jo per massa de pizza faig servir la dels spirodogs, m'encanta!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Judy* » dv. gen. 18, 2013 9:08 am

Jo a vegades la de la coca de verdures!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: noyja » dj. gen. 31, 2013 8:28 pm

Eiii que jo també tinc la Thermomix!! ens la van regalar per la boda, fa uns cinc mesos, i estem encantats!! ens agrada molt fer ara a l'hivern, cremes, purés...el llibre ja casi el sabem de memòria! també ens han dit que per les papilles dels babies ve de luxe...

La masa de pizza també ens agrada molt! ja fa temps que no compren de la tarradellas ni a telepiiza. A més es fa molt ràpid i en general va genial i es molt còmode perque solament 'enguarres' un trasto.
Imatge
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: gegette » ds. feb. 02, 2013 7:29 pm

noyja ha escrit:Eiii que jo també tinc la Thermomix!! ens la van regalar per la boda, fa uns cinc mesos, i estem encantats!! ens agrada molt fer ara a l'hivern, cremes, purés...el llibre ja casi el sabem de memòria! també ens han dit que per les papilles dels babies ve de luxe...

La masa de pizza també ens agrada molt! ja fa temps que no compren de la tarradellas ni a telepiiza. A més es fa molt ràpid i en general va genial i es molt còmode perque solament 'enguarres' un trasto.


Noyja, M'ha fet gràcia perquè també em vaig casar al setembre i va ser regal de boda, jejeje!!
L'única diferència és que jo ja tinc dos petits a casa, i ja t'avanço que per les papilles va de conya, al meu bebé li encanten, tenen un gust molt bo i fi.

Avui he fet la "tarta de queso polaca" o algo així es deia, ha sortit molt bé, i és enorme!! surten un munt de racions. Surt al llibre de "Cocino a mi manera" a mi me'l van regalar amb la thermomix, junt al de "Cocina econòmica" i el de "imprescindibles".

Ara passo a fer una pregunta... quins plats heu fet que no us han sortit bé? Jo us donaré dos exemples:
- Pollastre al curry... Mira que vaig veure a comentaris més d'una persona que deia que el pollastre es desfeia i en comptes de troços de pollastre eren "fils" de pollastre, però jo la vaig fer i em va passar això, el pollastre tot desfet! NO EL FEU MAI!!
- Llenties, potser l'errada va ser que les vaig fer amb les llenties de tipus "cocció ràpida", i per la part de dalt bé, però per la part de les aspes, allò era tot una pasta... Algú que hagi fet llenties i li hagin sortit bé, em podeu dir quin tipus feu servir? (les pardines, la lenteja castellana (és la que venen al Bon Area), amb remull, sense...). Ja em direu què!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » ds. feb. 02, 2013 8:12 pm

Ostres, doncs jo les llenties les hi faig sempre i surten perfectes!
De fet, abans sempre les feia de pot i ara ja només les faig a la tmx. Faig servir les pardines i les poso en remull unes 6-8 hores. Les poso amb la papallona 30 min i després hi tiro un grapat d'arròs i 22 min més.
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: gegette » ds. feb. 02, 2013 8:49 pm

Momo, doncs ja provaré com tu dius, i ja et diré què tal... jejeje!! suposo que bé! :ok: GRÀCIES!! (a mi també m'agrada amb un grapat d'arròs, em pots dir les quantitats de llenties i aigua que hi poses? o si ho fas com diu la recepta del "imprescindibles"?)
Gràcies!

Per cert, jo mai les he menjat de pot, bé, un cop les vaig tastar i no em van agradar gens, jo sempre les havia fet com em va ensenyar la iaia :love: , de fet avui com que no volia "cagar-la" altre cop amb la tmx, doncs al final les he fet de la manera tradicional i molt bé, però vull provar amb la thermo també!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » ds. feb. 02, 2013 11:37 pm

Merche83 ha escrit:us poso la meva recepta de llentias a la thermomix, no he provat mai la del llibre així que no puc dir si es millor o pitjor; basicament la meva es la mateixa que feia a m'olla pero adaptada a la tmx
ingredients:
350g d llenties ( jo les tinc en remull desde la nit avans)
1 pebrot
1/2 ceba
1 tomaquet
3 dents d'all
2 patates
2 o 3 pastanagues
1 full de llorer
750 g d'aigua
1 cullerada de pimenton
sal al gust

preparació
* fer un sofregit amb el pebrot, la ceba, tomaquet, dents d'all i oli (jo ho faig a ull). 5 minuts / vel. 3 /temp Varoma
* tallar les patates i les pastanagues a cuadradets molt petits i afegir-ho al got amb el sofregit i l'aigua. 10 min. / vel cuchara / 100º / gir a l'esquerra
*afegir les llenties, el pimentón, la sal i el llorer. 25 min / 100º / gir l'esquerra / vel. cuchara.

Si ipassats els 25 min no estan tovetes es posen una miqueta més a la mateixa temp. i velocitat


Gegette, jo faig aquesta recepta que van penjar aquí fa temps. La canvio una mica i hi poso sempre gir a l'esquerra i mariposa.


Momo ha escrit:Llenties fetes i menjades! Mmmmh...
Les he tunejat una mica, la veritat... Com que les volia fer de plat únic hi he posat un parell de salsixetes, una mica de llom i pernil salat. No hi he posat pastanaga perquè no en tenia. Quan ha acabat m'ha semblat que era molt líquid i hi he tirat un grapat d'arròs, he programat 15 min més i ho he deixat reposar 1 hora. Molt bones. :ok:

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::