PASTÍS DE PETIT SUÍS

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
Mari Loli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: Mari Loli » dc. des. 01, 2010 7:19 pm

Mare mevaaaaaaaa!!! Quina bona pinta que té aixó. Intentaré fer-ho
Imatge
url=http://daisypa
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: xinxeta » dc. des. 01, 2010 8:32 pm

Angelina, faig tard! jo ho vaig deixar 2 horetes crec! com ha sortit?? volem foto!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: angelina » dc. des. 01, 2010 8:43 pm

Eii doncs per la mermelada li faltava una mica, però estava mmmm dema us poso fotos, ok??
el meu home diu que es massa dolç per ell, però vaja que jo ho he trobat bonissim i el walid també!!!
Es pot congelar!?
Ara he fet una guarreria, per si us prgunteu si es pot fer ambn altres gustos, jo he barrejat petit suis de frambuesa i de fruites del bosc, 3 de cada!!! i m'ha encantat xx:-D

La proxima vegada provo pressec, el sol problema es q als paquest q compro n'hi van 4 de cada! haurem de comprar varis paquets o un motlle més petits que això es enorme per 2!!!! :content: ara q ja me'l menjaria tot jaaaaaa :-()) mal moment ara que volia fer una mica de "regim"/bondat!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: aixamb » dc. des. 01, 2010 11:40 pm

Quin goig que fan aquests pastissos!! L'hauré de provar ben aviat! El que potser faré la versió en copes, perquè ma germana és celíaca! Ja us explicaré què tal!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: angelina » dj. des. 02, 2010 2:18 pm

Aqui teniu la foto... n'hi havia una del pastis ja desmotllat, però la meva tarjha de memoria fa el ruc i em diu que no es pot llegir... :ufs: aixi que us haureu de conformar amb aquesta. La proxima vegada posaré més gelatina a nivell de la mermelada perquè no s'em ha quallat prou bé i a la que fa una mica que es tallat comença a regalimar!! xxo.0.o
Fitxers adjunts
HPIM7509.JPG
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: Amal » dj. des. 02, 2010 3:54 pm

Quina gana m'està venint!!! Em sembla que aquesta nit en faré un altre... xx:-D
Avatar de l’usuari
*Mafalda*
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:15 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: *Mafalda* » dj. des. 02, 2010 7:29 pm

mmm!!! Quina gana i quina bona pinta té. Em sembla que aquest cap de semana el faré. :ok:
Imatge
04/09/2010 Positivo!!
13/09/2010 1ª Eco 1,8mm
07/10/2010 2ª Eco 28mm Te escuchamos el corazón!!
22/12/2010 Es una niña!!!
18/01/2011 Test de O'Sullivan Ok!!
17/02/2011 Vacuna Rh-
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: esquitx » dj. des. 30, 2010 10:45 am

Vull fer el pastís per el sopar de demà, tenim convidats i m'ha semblat fàcil i si queda bé, és molt, molt resultón.
He llegit per sobre totes les entrades i no m'ha semblat veure-ho, espero no fer una pregunta ja resposta. El puc fer avui el vespre per demà al vespre? o és massa? Amb les mides que heu donat per quantes persones és?
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: Amal » dj. des. 30, 2010 10:53 pm

esquitx ha escrit:Vull fer el pastís per el sopar de demà, tenim convidats i m'ha semblat fàcil i si queda bé, és molt, molt resultón.
He llegit per sobre totes les entrades i no m'ha semblat veure-ho, espero no fer una pregunta ja resposta. El puc fer avui el vespre per demà al vespre? o és massa? Amb les mides que heu donat per quantes persones és?


Acabo de veure el missatge. Doncs jo acabo de fer un ara i és també per demà. No t'amoïnis que a la nevera aguanta bé de sobres. Nosaltres hem menjat 8 persones altres vegades i amb un bon tall. Si demà som 5... vol dir que em quedarà per l'endemà! Jejeje :content:
Avatar de l’usuari
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: Tara » ds. gen. 29, 2011 2:36 pm

L´altre dia el vaig fer amb petits naturals i mermelada de maduixa,i va quedar boníssim.També vaig fer-lo de petits de xocolata i mermelada de taronja,però li donava un toc amargant que no em va acabar d´agradar.Si se m´acut quina mermelada combinar amb la xoxolata,o tornaré a provar.
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: esquitx » dg. gen. 30, 2011 11:07 am

Tara, jo també vaig fer el de petits de xoco amb mermelada de taronja i, igual que tu, ho vam trobar massa amargant!!! Pensava provar-ho algún dia amb mermelada de prèssec, albercoc o fruites del bosc, que amb la xocolata també lliguen bastant. El de petits naturals i mermelada de maduixa té bona pinta!!

Recomenació: ens va agradar molt i és molt refrescant: de llimona. En comptes d'agafar 6 petits vaig agafar 2 iogurts de llimona de tamany normal (vaig veure que quasi, quasi és l'equivalent a 6 petits) i per sobre mermelada de llimona!! Impressionant!!! Si ho proveu ja em direu que tal!!
*Esther*
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2508
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 2:46 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: *Esther* » dg. gen. 30, 2011 6:38 pm

uan pregunta...les fulles de mermelada on les compreu???
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: Amal » dg. gen. 30, 2011 7:21 pm

Jo li poso melmelada de "frambuesas en comptes de maduixa i queda boníssim! Suposo que amb la xocolata també lligarà molt bé.2


*Esther* ha escrit:uan pregunta...les fulles de mermelada on les compreu???

Esther, la melmelada és de la normal, el que va en fulles és la gelatina. Jo la compro al carrefour o al mercadona. Suposo que hi haurà més supers on hi hagi, però jo sempre vaig a aquests.
Bertamoliner
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. gen. 28, 2011 11:14 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: Bertamoliner » dc. feb. 02, 2011 11:29 am

Ostres m'encanta aquesta recepta!!Ha de quedar bonissim i molt divertit!Que guaaai
Avatar de l’usuari
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: italiana » dj. feb. 03, 2011 2:51 pm

perdoneu però no he fet servir mai els fulls de gelatina, ara ja he comprat tots els ingredients.

els fulls de gelatina els poso en remull i després els trec de l'aigua i 5 els poso amb llet i els altres 2 amb 2 cullarades d'aigua calenta, i es desfan???

quan he de fer la barreja de petit suisse + nata líquida + sucre + llet, ho feu amb les espàtules elèctriques? amb el pimer o amb una forquilla? perquè si la nata es per muntar ha de pujar de volum?
Imatge Imatge Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: esquitx » dj. feb. 03, 2011 3:08 pm

italiana: Si que es desfà. Agafes una mica de la llet que s'ha de posar i l'escalfes i llavors hi poses les fulles de geletina, previament remullades (veuràs que et queden com un moc) i remenes amb una espàtula, cullera o el que vulguis fins que quedi disòlt.
Jo ho vaig amb les barilles manuals i es barreja molt ràpid i la nata no fa falta muntar.
Et poso una foto de les barilles amb que ho remeno jo.

Espero haver-te ajudat i si tens algun dubte més ja ho saps!! Ja ens explicaràs com t'ha sortit!!

No té res a veure amb el pastís però he vist que vius a Itàlia, a nosaltres ens encanta molt, molt, moltíssim!! A quina zona estàs???
Fitxers adjunts
batidor manual.jpg
batidor manual.jpg (20.33 KiB) Visualitzat 14951 cops
Avatar de l’usuari
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: italiana » dj. feb. 03, 2011 9:08 pm

esquitx moltes gràcies. demà intentaré fer-lo :ok:

nosaltres vivim a Parma (està cap al nord, entre milà i bolonya...) l'italiano és italià :content: ara però estem instal·lats a BCN esperant que neixi el Martí
Imatge Imatge Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: esquitx » dj. feb. 03, 2011 9:19 pm

Ja veuràs que et sortirà de conya!!!

Ostres, estàs a punt de tornar a ser mami, enhorabona!! I d'un Martí!! Jo en tinc un de quasi 13 mesos!jejeje
Els hi costa gaire a els italians dir Martí?? Parma, no ho coneixem però Itàlia, tot arreu, té on no sé què que enganxa, si no mira tu...!!! :love: :love:
Avatar de l’usuari
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: italiana » dv. feb. 04, 2011 3:17 pm

amb el nom dels nens sempre hem tingut problemes, els adults els hi costa dir Pau, els hi és extrany que acabi amb la U... diuen Pao (com si fos un diminutiu de Paolo) o Mao..... els peques de la seva escola no tenen cap problema :ok: ja n'aprendran

amb Martí encara no sé com anirà, en italià és Martino i no és un nom gaire freqüent, de moment les vegades que ho hem dit ho hem hagut de repetir, però ja s'hi acostumaran

ja us explicaré com m'ha quedat el pastís.
per cert si un dia passes per Parma, avisa, és una zona de bon menjar, tenim el formatge, el pernil (res com el jabugo :miko: però també és bo), especialitat en tomàquet, la pasta barilla ......
Imatge Imatge Imatge
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: PASTÍS DE PETIT SUÍS

EntradaAutor: muc » dj. feb. 10, 2011 5:15 pm

Bona tarda! Acabo de fer el pastís i el tinc a la nevera i fa una pintaaaa! L'he fet perquè demà tenim convidats però em sembla que ens costarà molt no provar-lo avui....

Gràcies per la recepta!

Des d'Alemanya,
muc!

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::