Llits abatibles

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Llits abatibles

EntradaAutor: glorieta » dc. set. 30, 2015 8:29 am

Hola,

Algú té llits abatibles? És una opció que ens estem plantejant ara que volem montar l'habitació dels nens.
En ppi pensaven lliteres o tipus tren però al final ho he descartat per la dificultat en fer el llit de dalt, però em fa por que el llit abatable també sigui una càrrega de posar i treure al final.
A l'habitació ens hi caben dos llits tot i que perdem molt lloc i amb els llits plegats et queda tot l'espai lliure.

Que n'opineu?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: kabbisa » dc. set. 30, 2015 8:59 am

i el matalàs d'un llit plegable, ja és prou bo per dormir-hi sempre?

Personalment pensaria en llitera tipus tren, que el llit de dalt no és tan complicat de fer si hi poses un nòrdic. (de vegades costa més de fer el de baix, si son lliteres normals, que el de dalt!)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dc. set. 30, 2015 11:15 am

El meu nét gran té el llit abatible i li va molt bé. Quan el té abaixat, la part del capçal queda tocant a la paret. Quan el té apujat i ha d'anar a dormir, necessita que un adult li abaixi perquè ell no arriba a l'ansa (té deu anys) però no hi ha cap més inconvenient. Però a la casa del poble els meus fills hi han posat, en una habitació, dos llits abatibles l'un més amunt que l'altre, com si fossin lliteres (en aquests llits del poble, a la paret hi toca la part lateral, no el capçal o els peus) i el llit de dalt sí que costa de fer, igual com si fos una llitera.
D'altra banda, al poble el nen sí que pot abaixar tot sol el llit de baix, perquè l'ansa no està situada a gairebé dos metres d'alt com al llit que té a casa; als 90 cm de l'amplada ja hi arriba, és clar. (La posició s'ha triat per aprofitar el lloc al màxim en habitacions petites tenint en compte on hi ha les finestres. El nen té una habitació individual i les nenes tenen una habitació gran.)
Maria V. l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 30, 2015 11:41 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dc. set. 30, 2015 11:17 am

kabbisa ha escrit:i el matalàs d'un llit plegable, ja és prou bo per dormir-hi sempre?


Els llits abatibles no són plegables. Tenen un matalàs normal que no es doblega.
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: carlotad2323 » dc. set. 30, 2015 3:00 pm

Hola, jo crec que els llits abatibles estan molt bé en quan a espai però al final acaba cansant i ja no els plegues, parlo des de la meva pròpia experiència.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dc. set. 30, 2015 4:50 pm

carlotad2323 ha escrit:Hola, jo crec que els llits abatibles estan molt bé en quan a espai però al final acaba cansant i ja no els plegues, parlo des de la meva pròpia experiència.

Potser depèn de l'edat. El meu nét s'ha acostumat a fer-se el llit després d'esmorzar i que ja l'hi apugin, per tenir el terra lliure tot seguit si és festa o per trobar-se-l'hi quan arribarà d'escola. Li agrada muntar circuits de vies, laberints a diversos nivells, construir coses amb peces (edificis, màquines etc.) i són jocs que necessiten espai. A l'habitació de les nenes i al menjador també hi ha lloc, però sovint s'estimen més no jugar tots tres al mateix. Cadascú té una edat i uns gustos i volen llibertat de moviments, en la mesura en què ho permet un pis de ciutat no gaire gran (i ara han tingut una altra nena, que té quatre mesos i quan comenci a caminar voldrà estirar i agafar les peces dels jocs dels grans, com ho feien les germanes a l'edat corresponent).
D'altra banda, si el nen, de gran, agafés el costum de deixar el llit parat tot el dia, doncs no trobo que sigui tan greu.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: kabbisa » dc. set. 30, 2015 8:51 pm

Una pregunta, MariaV. El llit fet, aguanta be mentre està plegat?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: FloR » dj. oct. 01, 2015 8:35 am

Jo tinc abatible per espai i queda bé, a l'estiu amb llençol i a l'hivern amb sac nòrdic! Jo el plego quasi sempre ja que si no no es pot entrar a l'habitació ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dv. oct. 02, 2015 12:27 pm

kabbisa ha escrit:Una pregunta, MariaV. El llit fet, aguanta be mentre està plegat?

Sí, aguanta bé. Ara no sóc a casa d'ells i no recordo bé com està fet el mecanisme de subjecció. Dilluns ho miraré i us ho diré. Però sí que queda subjecte.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: kabbisa » dv. oct. 02, 2015 3:32 pm

Maria V. ha escrit:
kabbisa ha escrit:Una pregunta, MariaV. El llit fet, aguanta be mentre està plegat?

Sí, aguanta bé. Ara no sóc a casa d'ells i no recordo bé com està fet el mecanisme de subjecció. Dilluns ho miraré i us ho diré. Però sí que queda subjecte.



perdó, ultimament no se com escric que no se m'entén :)

vull dir si aguanta bé la manta i el llençol ben posats, o si quan baixes el llit, està tot fet un munyoc. El llit en si ja m'ho suposo que no ha d'anar caient :-D
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
cabana78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: cabana78 » ds. oct. 03, 2015 10:00 pm

Em quedo per aquí ja que el tema m'interessa...
Kabissa jo t'havia entés que et referies a que quan el baixes no et trobes amb la roba feta un nyap..jajaja
Crec que en alguns models existeixen unes corretges que fan de sujecció
cabana78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: cabana78 » ds. oct. 03, 2015 10:00 pm

Em quedo per aquí ja que el tema m'interessa...
Kabissa jo t'havia entés que et referies a que quan el baixes no et trobes amb la roba feta un nyap..jajaja
Crec que en alguns models existeixen unes corretges que fan de sujecció
cabana78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: cabana78 » ds. oct. 03, 2015 10:01 pm

Disculpes kabbisa.. Amb les presses he escrit el teu nom malament..
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dt. oct. 06, 2015 10:20 am

kabbisa ha escrit:vull dir si aguanta bé la manta i el llençol ben posats, o si quan baixes el llit, està tot fet un munyoc. El llit en si ja m'ho suposo que no ha d'anar caient :-D

Sí que aguanta bé. Hi ha dues corretges travesseres, l'una a uns 25 cm del capçal i l'altra a uns 25 del final (dels peus del llit), que s'obren i tanquen com les tires interiors que hi acostuma a haver a les maletes. Em va semblar que no seria difícil de posar-n'hi una tercera al mig, però tal com ho té no cal, la roba se li aguanta bé i el coixí el posa a sota de la corretja de més cap al capçal i també s'aguanta bé. Això sí, quan es fa el llit remet ben bé cap a sota del matalàs els llençols i el cobrellit (i a l'hivern farà igual amb nòrdic o mantes) procurant que el cobrellit quedi ben tibant.
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: FloR » dt. oct. 06, 2015 10:30 am

Jo també tinc aquestes corretges i no les tanco mai, fico una mica els llençols per sota i au! S'aguanta igual de bé..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 09, 2015 8:02 am

Ostres, gracies per les opinions!
I els nens els poden obrir I tancar sols? pesa gaire? a partir de quina edat ho poden fer sols?

Encara hi estem donant voltes....
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » ds. oct. 10, 2015 12:15 pm

glorieta ha escrit:Ostres, gracies per les opinions!
I els nens els poden obrir I tancar sols? pesa gaire? a partir de quina edat ho poden fer sols?

Encara hi estem donant voltes....

No pesa gaire, però un nen petit no el pot abaixar, almenys si el llit és dels que, posats tancats a la paret, queda el capçal a dalt i els peus a baix. Per baixar-lo hi ha una ansa a una distància d'uns 180 cm de terra i un menut no hi arriba (i si hi arribés o s'hi enfilés, al baixar li podria colpejar el cap). El meu nét fa uns dies que ha lligat a l'ansa un cordó que penja, per arribar-hi de terra estant, estirar i baixar-se el llit ell sol. El cordó té una llargada d'uns 60 cm. Però el nen ja té deu anys i sap anar amb compte per estirar de costat i que el llit no li vagi a parar al damunt. (Potser fa un parell d'anys ja ho hauria pogut fer i no es va intentar, però a mi em sembla que ja han fet bé tenint la precaució d'esperar que fos una mica més gran.)
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dg. oct. 11, 2015 6:19 pm

Potser falta dir que, per a un adult, abaixar i apujar el llit és facilíssim. Només es triga un moment.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: Maria V. » dc. nov. 04, 2015 10:53 pm

No sé si encara hi ha temps perquè la informació sigui útil: han passat dies.
Al meu nét els seus pares li han fet treure el cordó i torna a necessitar que el llit l'hi abaixi un adult. És perquè amb el cordó hi arribava la germaneta de 7 anys i els ha semblat perillós. (Ja vaig dir que a l'adult no li costa gens, és un moment.)
lidiamador
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 08, 2018 4:48 pm

Re: Llits abatibles

EntradaAutor: lidiamador » dl. gen. 08, 2018 4:51 pm

Puedes conseguir varios modelos de camas elevables en http://www.somnio.es/. Yo hice una compra de colchón + almohada y cama elevable y estoy muy satisfecha :)

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::