Agost 2024

gener, febrer, març...
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Agost 2024

EntradaAutor: oreneta86 » dl. març 18, 2024 6:57 pm

Hola noies!

Alguna futura marona per aquí que vulgui compartir l'experiència? És el meu primer embaràs, és a dir que tot em ve de nou!

Estic gairebé de 19 setmanes però fins ara no m'he atrevit a fer aquesta entrada, per POR! Ha estat un embaràs molt buscat i que ha costat, i vam tenir un bioquímic just un any abans de quedar-nos ara per fi... Jo en tinc 38 i ell 45, primer fill de tots dos. A més, a nivell personal han estat uns anys difícils, amb pèrdues familiars dures... I bé, estem molt contents de tenir una alegria, per fi, i ara ja ens ho comencem a creure! Esperem una nena :content:

Animeu-vos i ens expliquem ;)
SandraMM
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 04, 2024 9:59 pm

Re: Agost 2024

EntradaAutor: SandraMM » dj. abr. 04, 2024 10:07 pm

Hola!!!

Oreneta agraïda que comparteixis la teva experiència i per obrir el fil jo tampoc gosava fer-ho!
Jo estic de 16 setmanes i mitja, em toca per setembre i també és el primer embaràs.
Tot just ara que ja estic al segon trimestre començo a veure la llum, he tingut moltes pèrdues de sang i m’ho he passat fatal.
M’han trobat risc alt de preclàmpsia i també m’ha fet patir de valent. Ara a prendre la pastilla cada dia al vespre i confiar que tot anirà bé.
No volem saber el sexe fins aue neixi així que sorpresa total, a veure si aguantem!!

Últimament tinc molt mal de cap, n’han dit que també les mateixes hormones, algú també li passa?

Ens llegim!!!!
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: Agost 2024

EntradaAutor: oreneta86 » dj. abr. 11, 2024 7:40 am

Quina alegria llegir-te, Sandra! Disculpa però ara feia uns dies que no revisava si hi havia respostes…

A nosaltres també ens ha tocat algun ensurt… ara a la morfològica de les 20-21 setmanes va i ens diuen que la nena és molt molt petita i em diagnostiquen embaràs de risc i creixement intrauterí limitat… però sembla que ha estat una falsa alarma! Sort de les segones i terceres opinions!

Com va això de la preeclàmpsia? No sabia que t’havies de prendre una pastilla…

jo m’he seguit prenent el “baby me now” (és per embaràs i lactància), que és un suplement.

Comences a notar el petit/a? Jo ara a les 22 ja és bastant no parar a estones! Al començament trobo que és veritat q la sensació és ben bé com una bombolleta.. ara ja més q una bombolleta mica en mica em fa un bon ensurt amb un cop “fort”.

Ara que ens ho comencem a creure (ja vaig dir q anàvem força escarmentats…) m’he de començar a preparar una mica en serio pel part!

Ens llegim ;) ☺️
Heliona
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 09, 2024 10:20 am

Re: Agost 2024

EntradaAutor: Heliona » ds. abr. 13, 2024 8:19 am

Hola!

Quina il·lusió veure que segueix actiu el fòrum! Jo estic de 15 setmanes. Tinc 36 anys i és el nostre segon fill. Ha estat un embaràs molt buscat que ha costat força d’aconseguir, així que estem molt molt contents! L’Eco de les 12 setmanes em va sortir tot baix risc i ara a esperar a la morfològica. També me’n faig pel privat que van sortint bé.

Amb el primer vam fer un grup de mares molt maco per aquí.

Oreneta, me n’alegro que quedés tot en un ensurt. Nosaltres vam tenir la mateixa notícia amb el primer però a les 37 setmanes i en el meu cas em van haver d’induir el part, per sort tot va anar bé!

Us llegeixo!
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: Agost 2024

EntradaAutor: oreneta86 » ds. abr. 20, 2024 10:20 pm

Benvinguda Heliona! Que bé llegir-te! Va, a veure si podem anar mantenint el contacte i compartint em procés… vosaltres deveu esperar per l’octubre doncs? O setembre?

Jo surto de comptes el 10 d’agost, segons càlculs d’aquests d’internet. He mirat d’investigar-ho mínimament i m’ha semblat que aquestes pàgines es basen en el càlcul de quan compleixes les 40 setmanes des de la data de la darrera regla. Sabeu si és això? No sé si a la pública us ho expliquen millor però jo soc de Muface privat i trobo q el seguiment és una mica caòtic o en tot cas amb poques indicacions dels metges més enllà de les proves pertinents

El meu germà actualment viu a l’estranger i d’agafarà el vol pel 10 d’agost aprox, amb la idea de no perdre’s el naixement en les setmanes següents… com que des del començament l’edat segons ecografia ha estat un xic desquadrada espero q tinguem sort.

Com van els preparatius? Teniu alguna cosa important pendent? Nosaltres el mes vinent comencem les obres del lavabo! Després de seguida ho tindrem al damunt…


Abraçades i bon capde!!! :***:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::