Abril - Maig 2024

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Abril - Maig 2024

EntradaAutor: Busy_Bee » dg. oct. 01, 2023 12:12 pm

Hola!

Alguna futura marona per aquí que hagi de ser mare a l'abril del 2024 i que vulgui compartir aventura? :-())
Busy_Bee l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 13, 2023 9:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: Abril 2024

EntradaAutor: CarmeBb » dc. oct. 11, 2023 10:50 pm

Hola Busy_Bee,

A mi en ppi si tot va bé em toca per finals de maig, estic de 8+3. Potser podríem fer grup conjunt Abril-Maig.

Espero que estiguis bé! :-())
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Abril - Maig 2024

EntradaAutor: Busy_Bee » dv. oct. 13, 2023 9:21 pm

Hola Carme! Em sembla perfecte, fem grup abril-maig, aviam si s'apunten més futures mares.

Com et trobes, tu? Jo esti, de 14+2 i la veritat és que encara arrossego malestar i nàusees. És el meu tercer embaràs i en els altres no em vaig trobar tant malament mai :ufs: Espero que poc a poc vagi millorant.

T'has fet ja alguna eco? Nosaltres ara ja amb la vista posada a les 16, aviam si sabem ja si és nen o nena >.-<:
Imatge

Imatge
+nina+
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. gen. 19, 2019 10:30 am

Re: Abril - Maig 2024

EntradaAutor: +nina+ » dl. oct. 16, 2023 11:58 am

Bon dia, noies, com esteu? Jo també estic d'embarassada de quasi nou setmanes. La data prevista del part és pel 20 de maig.
Jo porto 3 ecos fetes, ja que aquest és el meu tercer embaràs tot i que el primer el vaig perdre. Per tant, que ja tinc un nen de quasi quatre anys.
Estic molt cagada i no se si anirà bé, ja que taco força fluix vermell cada vegada que vaig a el wc, per això porto 3 ecos. Una al cap de 6 setmanes no es va veure re... una a les 7 per molt mal d'esquena i tacar sang i l'altre a les 8.
De moment sembla que malgrat tacar està anant tot bé a l'eco de les 7 i 8 vaig escoltar el cor i això em va fer molt feliç. Però això no impedeix que tingui molta por.
A veure com evoluciona tot… Ja us aniré dient. I espero que vosaltres estigueu molt bé.
Una abraçada.
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: Abril - Maig 2024

EntradaAutor: CarmeBb » dj. oct. 19, 2023 7:19 pm

Hola a totes,

Ostras nina entenc el teu patiment, jo també vaig en por tot i no haver tingut pèrudes, però vinc de dos avortaments prèvis, un bioquímic i un espontani a la setmana 5. Que bé que t'hagis pogut fer tantes ecos per anar controlant i que tot surti bé, a veure si se'n van les pèrdues aviat.

Busy_Bee no sé si encara et duren les nàusees, diuen que a moltes se'ls hi calment passat el primer trimestre... jo l'únic símptoma que tinc és cansament, i dolor als pits perquè s'han fet força grossos ja. Molts ànims! i me n'alegro que ja estiguis tan avançada, suposo que passades les 12 setmanes ja ens podem relaxar molt més.

Ara estic de 9+4, i la eco de les 8 setmanes va sortir tot molt bé, així que realment espero que aquest vagi endavant bé. La pròxima la tinc a les 12 per la SS, on també em diran ja % de risc de diferents malalties, això també em fa patir, però penso molt en positiu aquest cop :-()) . Per mi serà la primera criatura així que sóc molt novata en això, i amb mala experiència prèvia dels avorts...

Espero que estigueu molt bé :***:

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Abril - Maig 2024

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. oct. 19, 2023 7:43 pm

Hola noies!

Ostres doncs deu ni do quin patir les dues... ja veureu com a la que passeu el primer trimestre us sentireu més tranquiles, creuem dits perquè tot vagi súper bé!

Jo estic ja de 15 setmanes, i a la prova del triple screening ens va sortir un valor molt límit en el risc de Síndrome de Down, i ens hem fet el test prenatal no invasiu. Estic esperant resultats, entre demà i dilluns m'haurien de dir alguna cosa. Confio que tot surti bé! Ah, i la part bona és que sabrem ja el sexe de la criatura, tot i que el dia 31 tenim la eco de les 16 setmanes i en principi ens ho dirien aleshores sino.

Encara que ara estigueu angoixades perque tot surti be, procureu gaudiu al màxim de l'embaràs noies, que és una etapa preciosa que després es troba a faltar :love:

A mi les nàusees em van ja a menys sobretot als matons, tot i que les tardes continuen sent una merda. Poc a poc, suposo.

Seguiu informant!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::