MARES NOVEMBRE 2022

gener, febrer, març...
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dc. març 30, 2022 5:12 pm

Bones! Alguna mare de novembre 2022?
He creat el fil per si hi ha més futures mares amb qui compartir temps d'espera.
Per mi és un segon embaràs, encara és molt d'hora però almenys podem anar compartint com passem aquestes setmanes i mesos des del positiu.
Ja he fet una primera visita per mútua i estava tot correcte, estic ara mateix de 6+3 i em trobo molt bé, sense símptomes ni molèsties.
Ah, i la DPP és el 20/11.

Si voleu contestar aquestes preguntes faré llista amb les futures mares de novembre:

Nom:
Nº fills:
DPP:
Sexe:

Si voleu afegir-vos-hi estaré encantada de llegir-vos i compartir vivències!

Nom: Rossella13
Nº fills: 1
DPP: 03/11/22
Sexe:?

Nom: Nínive
Nº fills: 1
DPP: 20/11
Sexe: ¿?

Nom: Núvolblanc
Nº fills: 1 (+4 a les estrelles)
DPP: 23 de novembre
Sexe: ¿?

Nom: MeiB
Nº fills: -
DPP:24/11/2022
Sexe: -
Edat: 37

Nom: Lluna[34
Nº fills: 1
DPP: 25 de novembre
Sexe: ¿?

Nom: Arieja
N. fills: 2
DPP: 29 de novembre
Nínive l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 28, 2022 2:08 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. abr. 04, 2022 9:35 am

Bon dia! :***:

Nínive ens retrobem! Gràcies per obrir el post :love: quina il·lusió! com et trobes??? Com bé dius, encara és molt d'hora, però podem gaudir d'aquest espai per anar-nos sentint més acompanyades i compreses en el procés! :ok:

Per mi és un 3r embaràs, aquest l'estic vivint amb cautela...al desembre vaig patir un avortament de 6+4 i és inevitable reviure-ho. Avui estic de 6+3, la gana voraç s'ha calmat, perquè han aparegut les nàusees i diversos "problemes" gastrointestinals, però bé, feliç!
Tinc la primera eco programada pel 20 d'abril per mútua, s'està fent molt llarga l'espera!

Deixo les meves dades:

Nom: Lluna[34
Nº fills: 1
DPP: 25 de novembre
Sexe: ¿?

Ens anem llegint :cabra:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. abr. 04, 2022 1:39 pm

Hola Lluna!
Doncs sí, està bé fer-se companyia en aquest procés jeje... ostres, fins el dia 20 res? que lluny... No hi havia ni un foradet per fer-te la fitxa i les recomanacions típiques?
Jo estic super, l'únic símptoma és el cansament exagerat segons el dia, així que per ara segueixo les passes del 1r embaràs, esperem que el passi tot igual. Ara estic de 7+1, dimecres tinc visita però será primera visita de la SS i allà no tenen ecògraf a la consulta, per tant serà obrir llibre d'embarassada i ja. Això sí, la setmana vinent tinc 2a visita a la mútua i allà sí toca ecografia :ok:
T'has plantejat fer el test prenatal? Jo el vaig fer al 1r i la veritat és car però em va donar un plus de tranquil·litat, així que en aquest crec que també el faré... encara queda una mica per decidir-se per això.

A veure si passen aquests dies de fred i arriba per fi la primavera i ens toca el sol, que va bé per la panxeta! Vitamina D a tope! :-())

A veure si s'apunta alguna mami més neukiss-)
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Rossella13 » dt. abr. 05, 2022 10:15 pm

Hola a totes,

Jo avui he tingut eco i respiro una mica més tranquila, estic de 9+5 i será el meu 4rt embaràs, ja que tinc un nen de 5 anys i he tingut dos avorts posteriors, així que ja us podeu imaginar lo "cagada" que estic. No ha sigut gens fácil arribar fins a aquest embaràs, aixi que tot i que estic molt ilusionada també em sento molt trista a estones... i les hormones no ajuden!
Com a sintomes molt cansament i son durant el dia i poc més.
En el meu primer embaràs vaig fer tot el seguiment per la SS i arrel del 1r avort em vaig fer una mutua i ara m'han donat hora per fer la eco de les 12 setmanes tant a la privada com a la pública i no acabo de saber com gestionar-ho, no sé si vull fer doble seguiment, però tampoc vull deixar d'anar a la llevadora de la SS... Com ho feu vosaltres?
Em fa molta ilusió estar en aquest grup i a seguir sumant semanes.! Gràcies per obrir el fil!

Nom: Rossella13
Nº fills: 1
DPP: 03/11/22
Sexe:?
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dj. abr. 07, 2022 9:05 am

Bon dia marones! :***:

Rossella13 benvinguda! Enhorabona per l'embaràs! me n'alegro que estiguis una mica més tranquil·la! :ok: t'entenc, no és gens fàcil tot el procés de recerca ni el que succeeix posteriorment,...! Però ets forta i hem de pensar en positiu! Ànims! I el que comentes de les hormones, això és una festa! Quin garbuix! Muntanya russa d'ara estic bé, ara estic contenta, mitja hora després abatuda, mal humor,... la química del cervell!
El que comentes del seguiment S.S/mútua o ambdues, és molt personal. Jo aquesta vegada només faré per mútua, a la llevadora de la S.S no hi vaig mai. Només em van veure en l'anterior embaràs, perquè vaig fer doble seguiment, al ser el primer volia tenir més control i ecos. A la que va tocar fer la prova de la glucosa, adéu-siau, no podia fer les dues proves. Actualment, no disposo de tant de temps ni energia, per anar amunt i avall.

Naniei com va tot? has fet ja la 2na visita a la mútua? Vés informant! I si, no em van donar hora per abans...de fet, en l'altre embaràs que no va anar bé, també em va donar hora per quan ja hagués estat de 8 setmanes. Crec que té a veure amb les programacions de la mútua que tens, les visites i les ecos que t'entren, segueixen un protocol. El que em preguntes del test prenatal, ho pensaré quan arribi el moment i vegi una mica com està la situació, potser si, com bé dius és un plus de tranquil·litat i és important valorar-ho.

Que bé que el grupet de novembre es vagi animant! >.-<:

Jo tinc unes nàusees horroroses!!! De matinada, a tothora! Quan menjo tot em cau fatal...només puc menjar verdura, fruita, sopetes, cosetes suaus! Molts aliments em fan fàstic o no em vénen de gust. I un mal humor...d'agafa't!jajaja! Estupenda estic!

Boniques, anem parlant! Una abraçada :koala:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. abr. 07, 2022 2:28 pm

Benvinguda Rossella13! T'entenc perfectament el que dius de tenir por després dels avortaments, però no té per què repetir-se, ment positiva!
Sobre lo del doble seguiment o no depèn una mica del teu temps, jo al primer embaràs ho vaig fer però ara ja no puc, a la visita de la SS li vaig dir que em faria totes les proves per mútua i li duria els resultats i no em va posar cap problema, així que jo li diria clarament la situació i no repetir proves que no cal, però que et continuï visitant i t'apunti quan hagis de fer els cursets, etc. No se, és el que jo he fet :)

Lluna[34, quin pal això de les nàusees! Espero que se't vagi passant amb les setmanes, també et va passar al primer o és un símptoma nou? Jo vaig per Adeslas, les ecos "oficials" me les envien a fer a un centre especialitzat, però a consulta la llevadora o gine me'n fa una "ràpida" per veure que tot estigui bé, que hi hagi batec, etc. Jo ho agraeixo!

Ego: ahir primera visita a la SS, em va obrir fitxa (ara tot és on-line, ja no fan llibre d'embarassada) i em va afegir les dades del primer embaràs, com la nena va néixer amb baix pes i tal em va dir que potser caldria fer més controls (2 ecos més de les habituals), per ara jo li aniré duent els resultats de les proves i ens veurem 3 vegades en tot l'embaràs si tot funciona bé, a més m'ha informat que hi ha 2 cursets nous, un d'ells és pel sòl pèlvic que em sembla molt pràctic i segurament m'apunti, és on-line i comença entre el 2n i el 3r trismestre, encara queda.
I ja res fins la setmana vinent que tinc visita a la mútua! Ara estic de 7+4, continuo amb insomni de nit, cansament màxim pel dia i ja etsà, de vegades les pastilles (Gestagyn) em senten malament així que quan acabi la caixa canviaré de marca a una menys suplementada, segons surti l'analítica del 1r trimestre ja em diran si cal suplementar més o no, segons la llevadora de la SS és millor prendre un suplement mínim (àcid fòlic i iode) i suplementar apart segons el que es vegi a l'analítica, en canvi la de la mútua recomana sempre el més complet, així que ni idea.

Avui primer dia que s'està bé al carrer, quina alegria jejeje... :-()-)
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Galla22 » dg. abr. 10, 2022 9:26 am

Bon dia noies!
Per fi m’animo a escriure!! Vaig amb peus de plom perquè no tinc ganes de fer-me il.lusions i que després no vagi bé...hauria de treure’m aquest malestar...i gaudir, però encara no puc...
En 10 dies tinc la primera visita a la llevadora, i si puc sentir el batec em quedaré més tranquila suposo.

En teoria estic de 6+3 segons totes aquestes aplicacions, però com que compten amb. Cicles de 28 dies i el meu era molt més curt, jo calculo que estic de 6+5. No vindrà de dos dies...em toca entre finals de novembre i principjs de desembre.

Jo només faré seguiment per SS, però si que ens hem plantejat a fer-nos lanprova aquella genètica.
Us l’heu fet mai?

Us vaig llegint! Un petonet!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. abr. 11, 2022 8:22 am

Benvinguda Galla22!

Segur que va bé, confia en l'embrionet que va creixent (jo tampoc les tinc totes amb mi, no et pensis jajaja). Tens símptomes?
Jo sí em vaig fer la prova genètica, són diners però em va aportar molta tranquil·litat tot i que al triple screening em sortia risc baix jo vaig voler confirmar... depèn una mica de tu.
Per cert, si afegeixes les dades t'apunto a la llista... no importa si acaba venint al novembre o al desembre, a més la data prevista és ala setmana 40, alguns neixen abans i altres després!

Lluna[34 i Rossella 13, com va? Tot bé?

Jo avui de 8+1, demà tinc visita a la mútua, ja us diré què tal! Suposo que si tot continua bé tindrem el batec ja definitiu (l'altre dia se sentia però una mica arrítmic, segons la gine normal estant de menys de 6 setmanes, era molt inicial) :ok:

Bona Setmana Santa tant si teniu vacances com si no, desconnecteu el que pugueu i aprofiteu el sol!
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. abr. 11, 2022 9:46 am

Bon dia a totes! Ai si, quina alegria començar a tenir bons dies :***: tot i que diuen que demà i dimecres pluja :ufs:

Galla22 :--/) entenc perfectament la sensació que tens. Estic igual, i se m'està fent molt llarg fins al dia 20, també necessito sentir-lo! Hem d'intentar relaxar-nos i deixar enrere les experiències negatives prèvies, és complicat...la ment no oblida. Jo no m'he fet mai la prova genètica, però me l'estic plantejant per aquest embaràs. Estic com molt "paranoica" amb tot plegat.
Com et trobes? Algun símptoma?

Nínive com vas? encara amb insomni? Ja ens explicaràs demà la visita a la mútua. El que comentaves de les vitamines, jo sempre he pres el seidibion i m'han anat fantàsticament bé, per si et planteges el canvi, aquí una opció! ;) el gine sempre m'ha recomanat aquestes. Molt interessant el que comentes dels cursos, el sòl pèlvic és essencial cuidar-lo! :ok:

Rossella13 com estàs?

Jo avui de 7+3, segueixo amb nàusees i un constipat de regal que m'està acabant d'arreglar :( molta son i cansament. Alguns pantalons ja no em corden :p-) i els pits...mare de déu! Comptant els dies pel dia 20...que passin volant si-us-plau! Sort dels dies festius de setmana santa, em distrauran!

Que passeu una bona setmana santa! Que pugueu descansar, feu plans que us motivin, gaudiu de les sensacions de cultivar un cigronet dins...! :-)(-:

Per cert! Us animeu a fer grup de WhatsApp?

Una abraçada enorme! Anem parlant! :girafa:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. abr. 11, 2022 10:00 am

Ostre Lluna[34, quina col·lecció de símptomes, en teoria és bon senyal! Jo crec que l'insomni no m'ha deixat des del primer embaràs, així que ja el tinc assumit, és un pal.

Jo el wassap el prefereixo al 2n trimestre (si el voleu començar vosaltres per mi perfecte jeje, jo m'hi sumaré després), és que fins que no vegi almenys que superem la setmana 12 i amb bons resultats al triple screening prefereixo no estar a massa llocs, o siogui positivisme pels altres però jo amb peus de plom igual jajaja :-o00m
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dl. abr. 11, 2022 8:19 pm

Bona nit marones!

Aquí una altra mama que se suma a la llista! Feia dies que us llegia, però no m'he atrevit a escriure-us fins avui, que hem fet la primera eco i hem confirmat que tot va bé!!! Estic de 7+5 i ens ha costat déu i ajuda arribar fins aquí: 3 avortaments i 2 tractaments de FIV... Però aquí estic, començant a assimilar la notícia que finalment tot va bé i amb una son i una gana que em moro!

Tinc un nen de 4 anys i, si tot va bé, tindrà germanet o germaneta a final de novembre.

Encantada de compartir el camí amb vosaltres i fer pinya!!!

Nom: Núvolblanc
Nº fills: 1 (+4 a les estrelles)
DPP: 23 de novembre
Sexe: ¿?

Una abraçada a totes.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dt. abr. 12, 2022 12:03 pm

Benvinguda Núvolblanc, i moltes felicitats!!!
Quina història tan dura, m'alegro molt que finalment ho hagis aconseguit :-()) Compartim una son per morir-se, la gana per això jo no la tinc, menys mal, ja em vaig engreixar prou al primer embaràs i no he aconseguit treure'm els quilos extra jajaja, veurem què tal acabo.
T'afegeixo al llistat del principi!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dc. abr. 13, 2022 9:20 am

Bon dimecres plujós! 8+3
Ahir vaig anar a la visita i em van fer eco, es veia super bé l'embrió i amb l'edat correcta que li toca (a l'altre ens van dir que tenia uns dies menys, sembla que ha accelerat), fa 1'5 cm, se li veia el cap i una taqueta que segons ens va dir era el cervell, encara no tenia extremitats però estava en procés jeje, semblava un capgros, i tenia el cor a tope! Van poder entrar el marit i la nena al moment de l'eco :love:
Ja tinc programada l'analítica per la setmana vinent i una eco pel triple screening a la setmana 12 o 13, he de mirar el tema del test prenatal que es pot fer a partir de la setmana 10, a veure quin agafo.

Com aneu vosaltres? Tot bé?
Avatar de l’usuari
Arieja
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. set. 03, 2013 3:52 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Arieja » dc. abr. 13, 2022 12:26 pm

Hola a totes!

Feia anys que no entrava al socpetit, m'ha sortit buscant informació de varius i embaràs, però m'ha fet tanta gràcia veure que hi ha grupet pel novembre, que m'hi apunto!
Estic de 7 setmanes, tinc una filla de 7 anys, un de 4 i he tingut 2 avortaments pel camí, l'últim fa un any i de l'anterior en fa cinc. Per tant, és el meu 5è embaràs! :***: Aquesta vegada he tingut juntes totes les nàusees que no vaig tenir als embarassos anteriors, tot i que sembla que ara ja va de baixada i ja no em fa fàstic tot. Als vespres estic morta de son i a les 6 del matí no puc dormir. Ah, i tinc una variu que em molesta! :()()::::

Jo només em visitaré per la SS, tinc la primera visita el 3 de maig (10 setm) i l'eco suposo que al cap d'un parell de setmanes. Tot i les pèrdues anteriors, la por i els dubtes que tenim ara, preferim esperar i no fer ecos ni visites extra. Els dos avortaments van ser espontanis i ho vaig poder passar a casa, prefereixo confiar i esperar que el cos actuï si l'embaràs no és viable. És molt personal!

Tinc la DPP pel 29/11, però estic convençuda que, si va tot bé, ja pariré al desembre. Amb els altres dos vaig parir la 40+2 i 40+3.

Resumint:
Nom: Arieja
N. fills: 2
DPP: 29 de novembre
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: núvolblanc » dc. abr. 13, 2022 1:08 pm

Benvinguda Arieja!!!

Molts ànims a totes les que heu tingut avortaments previs... No és gens fàcil. Costa anar passant les setmanes, però s'ha de confiar que la major part d'embarassos van bé, i cadascun és diferent de l'altre! A mi em va ajudar molt poder fer l'eco l'altre dia i veure que tot estava bé, que amb els altres embarassos m'havia hagut d'esperar més, i es feia etern.

Ninive, que xulo que et deixessin entrar la peque!!! Quants anys té? Com es va prendre la notícia?

Les que teniu altres fills o filles, quan teniu previst dir-los-ho? Jo de moment m'estic esperant, una mica per acabar-ho d'assimilar jo i també, no ens enganyem, perquè abans vull que se'n vagi a dormir a la seva habitació! D'una banda m'encantaria que vingués a una eco, però de l'altra em fa molt de respecte per totes les males experiències que hem tingut... Tampoc no sé si deixen, a la SS. Ho sabeu?

Com aneu de símptomes? Jo segueixo amb una mica de nàusees i els pits a tope, però sobretot una son exagerada, mai n'havia tingut tanta... I molt contenta!!!

Una abraçada forta i que tingueu molt bones vacances, si en feu!!!!

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Avatar de l’usuari
Arieja
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. set. 03, 2013 3:52 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Arieja » dc. abr. 13, 2022 3:08 pm

Gràcies, núvolblanc!
Jo ara estic intentant gaudir i celebrar cada setmana, i si la cosa no va bé, ja ho plorarem. Però de tant en tant penso que l'embaràs és moooolt llarg i són moltes coses que han d'anar bé. En fi, a poc a poquet.

Els germans ja ho saben, els hi vam dir fa tres dies perquè ja ho volem anar dient a la família i volíem que abans ho sabessin ells. De fet, des del moment que ho van saber ells, ja no es pot amagar a ningú. També saben que pot anar malament i que pot ser que després d'un embaràs no hi hagi germanet. Sobretot la gran (7 anys) té clar que ja he tingut dos avortaments i que pot tornar a passar. Però vaja, estan flipadíssims amb la notícia i tot el dia que parlen amb la panxa i fan plans... I bé, al pare i a mi ens ajuda a anar-nos-ho creient.

Jo tinc ganes d'anar-ho dient i poder compartir la incertesa. Tinc poques ganes de celebració i "enhorabones", però la gent que ho ha anat sabent està contenta i això també se'ns encomana. També em fa certa mandra que ens diguin que som uns valents per voler-ne 3, però això em penso que no ens ho estalviarem! :)

Sobre entrar a les ecos a la SS, fa 4 anys la gran sí que va poder entrar a la de les 12 setmanes i la van tractar molt bé, però clar, tot ha canviat. A la de les 20 setmanes no volíem que vingués perquè és la més delicada. Ara no sé què farem, igualment no sé si ens deixarien entrar a tots. Potser a la del 3r trimestre, que és més "recreativa". Però falta una eternitat!

Ànims amb aquests símptomes i descanseu si podeu! zz:-)
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. abr. 14, 2022 11:09 am

Benvinguda Arieja! Que bé que anem sumant mamis al grup :content:
Sento els símptomes que estas tenint, deu ser un pal estar amb aquest malestar, esperem que sigui només el primer trimestre i aviat se't passi del tot!
T'afegeixo a la llista!

Nuvolblanc, la meva peque té 4 anys i, la veritat, no s'entera de gaire, encara no és conscient que ve un germà o germana, i com a l'eco no es veia ben bé un bebè encara, doncs jo crec que no en té ni idea la pobre jajaja... Més endavant si tot avança correctament ja li anirem dient de tant en tant però sense agobiar-la, que gaudeixi els mesos que li queden de ser filla única. Haurem de controlar que la família no comencin a tocar els nassos dient-li que serà gran i que haurà de cuidar al bebè ella, això és el que ara em preocupa més de cara a la nena. De cara a dormir sola no ho veig encara jeje, afegirem una cuna al costat del llt de matrimoni i seguirem dormint tots junts, prou canvis tindrem com per afegir-li encara més , només espero que no faci un retrocès i torni als bolquers! Poc a poc.

Ara sí, bones festes a totes, per fi arriben els festius i amb bon temps :***:
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dc. abr. 20, 2022 11:45 am

Bon dia a totes! :love:

He desconnectat de tot aquests dies, tornem-hi, que em sap greu deixar tan abandonat el grupet que estem creant :p-)

Benvingudes núvolblanc i Arieja >.-<:

Galla22 com estàs? Ja has fet visita a la llevadora?

Rossella13 com estàs? Alguna novetat?

núvolblanc Enhorabona! Sou uns lluitadors. Com estàs? Quina bona sensació, aquesta eco tan necessària i tranquil·litzadora, quin subidón! Del que preguntes si a la S.S deixen entrar als fills, no ho sé, també és cert que tot ha canviat molt. I el que comentaves de si ho havíem dit als fills, com bé ha dit l'Arieja, des del moment en què ho saben ells, ja no es pot amagar a ningú, és així. A nosaltres ens ha passat...li vam explicar que la mama estava fent un bebè a la panxa (més que res perquè vigilés de no donar-me algun cop fort, té 3 anys i és molt bestiota i jo vaig amb molta por que un mal cop, qualsevol tonteria pugui afectar...l'avortament en aquest sentit m'ha deixat molt tocada) i al dia següent va i li diu a la sogra, la mama està fent un bebè a la panxa...jajaja!! Així tal qual, no ens ho esperàvem pas, perquè quan li vam dir ens va semblar que per una orella li va entrar i per l'altre li va sortir. Avui que tinc l'eco, ho direm a la resta de família, encara no ho sap quasi ningú, excepte els meus pares i alguns amics més íntims.

Arieja com van les nàusees? m'he sentit identificada amb tu quan has dit que ara tens totes les nàusees que no vas tenir en els altres embarassos, estic igual! No me'n vaig assabentar de res i aquest és un continu...a primera hora moro! I la variu? molesta molt? Pots mirar algun massatge per millorar la circulació, per alleugerir la molèstia. Jo ja m'estic mirant cosetes...perquè tinc mala circulació, i de cares a l'estiu...ja li temo! A més de caminar molt per activar circulació :()():::: i començar a buscar un centre on fer pilates o ioga!

Nínive q tal? Ja he llegit les bones notícies de l'eco de la setmana passada :) que bé que puguin entrar marit i filla, ja és hora de començar a suprimir protocols absurds i normalitzar aquests moments tan nostres, que passen poques vegades a la vida, i tan important l'acompanyament dels que estimem. Completament d'acord amb el que comentes de controlar a la família, els comentaris fan molt mal. I el tema dormir sola, comparteixo 100%, no ho veig tampoc! jeje!

Ego: Avui a la tarda tinc l'ecoooooo!!!!! Per fi! Ja us diré a veure q tal! No us negaré que estic molt nerviosa, preocupada i aterrada, per si no està bé... I segueixo amb nàusees, més suportables que les setmanes anteriors, però déu n'hi do. Pits ben grossos (quin horror! no els suporto xD, em recorda al moment de la lactància, no m'agraden els meus pits voluptuosos!) ja no estic de mal humor, així que més bé :-o00m el cansament i la son encara hi són.

Anem parlant! Una abraçada enorme i espero que tot us estigui anant de meravella! :*
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dc. abr. 20, 2022 3:37 pm

Entro en mode ràpid! Tot està perfecte!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ja fa 2cm i el cor li batega a 160 <:-<
Quina tranquil·litat, estic plorant des que he sortit del gine! jajaj!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: MARES NOVEMBRE 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. abr. 21, 2022 1:34 pm

Bon dia a totes! Carai, quin bajon de converses durant la Setmana Santa jeje, es nota que hem desconnectat totes ^^

Moltes felicitats Lluna[34!!! Aiiii ja tocava, massa temps d'espera abans de l'eco, quina ilu veure'l i confirmar que tot està bé, oi? Quan tens l'analítica i la propera visita? Jajaja jo els pits no noto la diferència, com la nena encara en pren a les nits jo crec que continuen igual, amb un mal horrible cada cop que els enganxa, això sí. Jajaja quina forma de dir-ho a la sogra, així com qui deixa anar una bomba de res, us devíeu quedar de pedra XDDD

Núvolblanc, Arieja, Galla22 i Rossella13, com va tot? Teniu novetats? Com van els símptomes?

Jo ahir vaig fer-me l'analítica, segons la mútua es fa entre les setmanes 9-10 i segons la pública entre les 10-11, esperem que acceptin els resultats perquè a l'altre embaràs em van fer repetir la glucosa (fastigosa) perquè a la mútua l'havien fet abans del que marquen els seus protocols... per cert, em nego a fer la glucosa aquest cop, he llegit que hi ha alternatives com fer servir un glucòmetre a casa i jo passo de prendre'm aquell xarop, va ser la pitjor prova de tot l'embaràs, i a sobre vaig haver de fer la llarga perquè passava per 1 punt del màxim, casi vomito. 4 xarops en 1 embaràs, no ho repeteixo ni de broma.
I un detall, ja se'm veu la panxa! Encara no està dura però després de dinar ja tinc silueta de molt embarassada, i només estic de 9+4! A l'altre no se'm va notar fins els 4 mesos i mig aproximadament... vosaltres ja la teniu també? La meva germana em va dir de broma "jajaja estàs embarassada altre cop" el dilluns i jo com si estigués tota ofesa, sort que no la veig sovint o em pillaria segur, ara encara dissimulo amb l'abric i sudadera. Jo no ho he dit excepte a algunes amigues molt properes, a la família fins el resultat de l'eco de les 12 setmanes (11 de maig) no els dic res, per si de cas. Aquest embaràs m'està passant més ràpid que el primer, s'eternitzaven les setmanes, suposo que amb la nena a casa em queda poc temps per pensar-hi.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::