Mares SETEMBRE 2021

gener, febrer, març...
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dl. març 08, 2021 7:03 pm

Bona tarda! :--/)

Em dic Laia i sóc nova pel Socpetit.

M’he animat a crear un nou tema per les mamis que ens toca al Setembre. Així podrem compartir! :)

És el meu primer embaràs així que soc un sac de dubtes! Les meves germanes van ser molt actives per aquí en els seus embarassos i m’ho an recomanat molt!

Estic de 12+4.

Anem parlant!
Honey
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. jul. 06, 2020 8:51 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Honey » dc. març 10, 2021 8:43 pm

Hola Laiavv!!

Jo també estic amb el primer embaràs, pel 4 de setembre :-()) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: Estic de 14 +4
Moltes felicitats!!

Em vaig fer el test no invasiu (analítica de sang) i és un nen, ja estem pensant en noms i no trobem cap que ens agradi als dos..

Com et trobes???
Que vagi molt bé!!
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dc. març 10, 2021 9:34 pm

Hola Honey!

Quina alegria que hi hagi algú més de setembre per aquí >.-<:

Quin dilema això de buscar nom! Per sort encara teniu mooolt de temps, segur que us poseu d’acord!

Avui he anat al gine i m’han fet el triple screening, a veure que tal! Segur q ja respireu tranquils al saber que els resultats dels tests son bons!

El tema de trobar-se bé ja es una altra canço...tiro d’un parell de caribans al dia i tot i així tinc alguns vòmits, sobretot als vespres, bé, avui al sentir aquell bateg a l eco sembla q estic millor! :***: i tu, com estas??

Cuida’t moolt!!
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dj. març 11, 2021 5:14 pm

Hola Laiavv i Honey!
Jo també espero pel setembre, ara estic de 13,+5.
Es el meu tercer embaràs! Tinc dos nens.
Estic pendent del resultats del test prenatal ... Havera que tal tot.
Jo he passat uns primers mesos fatal, de vòmits, ara més O menys millor , però tela !
Anem parlant !
A cuidar-se!!
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dv. març 12, 2021 3:30 pm

Hola Lluna82,

Benvinguda!! Que bé una mare amb experiència per aquí! >.-<: neujor:-)

Que tal el test prenatal? Jo ja tinc el resultat, diu risc baix tot i que els valors que em tocarien per setmana q diu el test no acabem d’encaixar, l’he enviat al gine i a veure q el diu...Suposo q son les pors de mare inexperta, diu risc baix però tot i així m’he de preocupar! neujor:-) El meu home esta fregit!
M’alegro que et trobis ja millor!!! Ara podras disfrutar a tope de l panxeta! :ok:

Ho heu començat a dir ja??

Cuideu-vos!!
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dv. març 12, 2021 5:54 pm

Hola noies !
Laiavv havera que et diu el Gine , d'aquest resultat, però segur que tot bé ! Es normal está pendent ... Tot són preocupacions des del moment 0 :-o00m . A mi encara no me'n donat els resultats, em van dir 10 dies laborables .. paciència!
Ho vem començar a dir , la setmana passada. Vosaltres ?
Que tingueu un bon cap de setmana !
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dt. març 16, 2021 1:23 pm

Hola noies! :--/)
Que bé que la Laiavv s’hagi animat a crear el grup de setembre! >.-<: >.-<:

Jo estic de 15+1, m’ho van adelantar uns dies mirant eco i mida del bitxu! O sigui que en principi soc de setembre...

Jo demà em vaig a fer test no invasiu pq la triple screening no vaig poder fer a temps per confinament...

Per mi es el 2n embaràs. Ja tinc un peque de 2.5 anys! Jo la veritat es que ja noto alguns moviments suaus del bitxu i ja se’m nota una mica la panxa...

Nos ja ho hem començat a dir... :r)
Anem parlant!
:--/)
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dl. març 22, 2021 6:45 pm

Hola guapes!
Que tal la setmana?
Ostres Krla, així et deu tocar a principis de setembre, oi??

Com han anat els test?? Tot bé?? Jo al final vaig fer un prenatal no invasiu perquè vam dr-me que era risc baix-intermig i avui ja m’han dit que tot estava bé! Quin descans!

Com porteu els vòmits i el malestar? Ja aneu notant millora? Jo sembla q no acabo de sortir-ne...tinc unes ganes se disfrutar amb el menjar!!!!

Molt bona setmana a totes! :-())
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dl. març 22, 2021 8:00 pm

Hola noies !!
Com aneu?
Que bé Laiavv el resultat del test!! Jo també he rebut ja els resultats i també tot bé !! I serà un altre nen!! :-)(-: .
Jo també he millorat bastant amb el tema vòmits , menys mal . L'únic que em segueix es mal de gust de boca. Però bé, després de lo passat ja es molt!!
Que vagi bé i a cuidar-se!!
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dt. març 23, 2021 9:18 am

Bon dia!

Que bé els resultats Lluna82!! Sembla que aquests peques de setembre avancen “ viento en popa” >.-<:

Per aquí ve una nena! No crec massa en adivinacions però ja em deien que em trobava molt malment i que sol ser perquè es nena neujor:-) Ens era igual però estem molt contents, sembla que al saber el sexe me’n faig més a l’idea!

Tema ginecolegs que tal? Aneu per mutua o per SS? Jo vaig per murua, ara canvio de gine perquè el que tenia no fa parts i no m’he acabat de sentir del tot a gust!

Petoneeets
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dj. març 25, 2021 6:02 am

Bon dia !
Que bé Laiavv una nena !! Felicitats!! >.-<: ara a triar nom! O a lo millor ho teniu clar . Nosaltres ens consta amb el nom de nen.. havera si arribem a consens aviat!
Jo vaig per mútua, i em toca a la clínica diagonal a Esplugues.
L'altre dia vaig entregar els paper per la baixa a través de la mútua d'empresa. Vosaltres com ho teniu això ?
Que tingueu un bon dijous !!
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » dv. març 26, 2021 2:24 pm

Hola noies! :--/)
Com esteu?

K bé k els testos us hagin sortit bé Laiavv i Lluna82
>.-<: >.-<:

A mi el test em va sortir bé i em van dir k portava una nena! Però m’haig de fer un cariotip per descartar que la meva sang no emmascari els cromosomes X de la nena... :-o00m :-o00m Espero k tot surti bé...

Jo tmb vaig per mútua però encara no tinc clar a quin hospital pariré... Tmb faig control amb llevadora de SS.

I si la DPP em toca a principis de setembre z2:-)

Com porteu el tema noms?? Jo en tinc pensats ja alguns :-D
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dl. març 29, 2021 7:54 pm

Hola noies!!!
Com aneu??

Lluna82, com a la cerca de nom??ja teniu guanyador?? Krla, ja l’heu triat??
Nosaltres ho teniem força clar, així que ha estat facil posar-li a la nena!

Jo tema baixa per la mutua res de res per ara, faig feina de despatx així que serà fins al final a treballr, però gestiono coses així si necessites un cop de mà!

Krla, com ha arat el cariotip?? Segur que esta tot en ordre!!

Jo tampoc tinc clara la clinica per parir, de moment la setmana q ve vaig a la ginecologa nova i ja anirem veient. He sentit a parlr molt bé de pa clinica diagonal on aninàs!

Per cert, la meva germana m’ha passat un aparell per escoltar el cor del bebe, es una passada! I aixi l meva parella tb sent i disfruta una mica que sino ells nomes veuen una eco cada un munt de temps...

La setmana que ve tenim la propera visita! Ja tinc ganes q arribi!

Petonets!
Violeta82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 01, 2021 5:30 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Violeta82 » dj. abr. 01, 2021 5:45 am

Hola noies! :--/)

Jo també tindré un bebé el mes de setembre!!! Bé, si tot va bé que espero que sí.

De moment, el primer trimestre ha anat genial... però no m'he volgut fer l'idea fins que m'han fet el test no invasiu i tot ha sortit bé (em feia una miqueta de por...) i a més a més m'han confirmat el sexe!! It's a boy!! :cnen:

Estic de quasi 15 setmanes i ja tinc una mica de panxa!!! (mare meva!) Vosaltres també???

Estem molt il.lusionats... :***:

He llegit el vostre fil i vaig per mutua. Estic molt verda en aquest tema perquè és el primer...
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Krla » ds. abr. 03, 2021 7:34 am

Bon dia noies! :--/)
Benvinguda al grup Violeta82 :--/) :--/)

Laiavv encara estem entre dos noms, bé jo el tinc bastant clar però el meu company encara dubte :-:) . El cariotip ja vaig anar a fer-lo però he d’esperar resultats perquè tarden 20 dies o sigui que :-o00m :-o00m :-o00m

Violeta82 ja heu pensat noms? Que bé que us hagi sirtit bé el test >.-<: >.-<: . Jo panxa ja se’m veu força ja que es el 2n embaràs i es nota :-D :-D .

Ja noteu moviments del bitxu? :-)(-: ? Jo fa unes setmanes que de tant en tant! Això dóna tranquil•litat, almenys a mi! :ok:

Honey i Lluna82 com esteu? Tot bé??
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dl. abr. 05, 2021 10:16 am

Hola guapeeees!!

Benvinguda Violeta82!!

Feia uns dies que no entrava, però hem aprofitat aquests dies epr desconnectar, i que bé que senta canviar una mica d’aires!

Que bé! Veig tindrem un setembre variadet de nens i nenes!!!

Primer pensavem que el test no invasiu no se’l feina ningú però cada cop veig q més persones ens hi sumem... ja deia jo q no era tan rara per volerme’l fer si o si. Jajaj

Jo crec que no noto moviments encara o si noto alguna cosa no ho se identificar al ser l primera, a vegades noto com una punxadeta però com q no macabo de trobar gaire bé de l panxa (encara estic amb el cariban per no vomitar) penso q son gasos o alguna cosa q no se m’ha posat bé! L panxeta ja es nota una miqueta! :()()::::

Demà tinc la visita de les 16 setmanes! Aquest més se m’ha fet llarguisssim! Quines ganes de veure-la!!

Com us trobeu vosaltres??
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dt. abr. 06, 2021 5:36 am

Hola noies!!
Benvinguda Violeta82!
Com anem ?? Que tal aquests dies ? Nosaltres em aprofitat per desconectar també !

Jo tema moviments, encara no em noto res, em passa com a tu Laiavv que encara no acabo d'estar bé de la panxa, i el mal sabor de boca encara continua ....

Tema noms, encara estem negociant ... Jo vull un, ell un altre i el meu fill gran un altre com no jajjajajaja això costarà .

Que vagi molt bé la visita avui Laiavv!

que tingueu un bon dia!!

Petons!!!
Violeta82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 01, 2021 5:30 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Violeta82 » dc. abr. 07, 2021 8:25 pm

Hola noies!!

Com esteu? Avui he tingut la visita de les 16 setmanes i la gine diu que tot va perfecte :b-)))

Laiavv, estem quasi del mateix temps! M'han dit que naixerà entre el 16 i 27 de setembre :love:

Lluna82 i Krla, què bé saber que algunes de vosaltres aneu pel segon, mares amb experiència!! o-o:)

Sobre els noms... encara no està clar... però segurament triem un nom que ens ha gradat als dos. Hem fet un llistat de noms que ens agraden i hem coincidit en aquest :-:)

Us volia preguntar, esteu fent alguna activitat física? Amb el tema covid hi ha poca cosa, sobretot en grup que és el que més em motiva... Divendres començaré aquagym, però he de dir que amb la situació actual em fa respecte... (a la metgessa li ha semblat genial si es compleixen les mesures... però jo encara no sé si faig bé...).

Bé, espero que esteu molt bé i ànims per les que sentiu molèsties. Diuen que a partir del 2n trimestre tot va millor ;)
Laiavv
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. març 08, 2021 6:17 pm

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: Laiavv » dj. abr. 08, 2021 8:05 pm

Hola Noieeees!!!

M’alegro molt que tot vagi genial Violeta82, sortir del gine sempre es com un suuuuperdescans!!
Tb ens van dir que tot estava bé! Ens va fer molta gracia perquè ja es veien els ditets de les mans i els peus i com es movia! Es una passada, estem ben flipats! :love:

Ostres! Doncs aixi si que anem a la part amb el dia Violeta82!

Anims amb l cerca de noms Lluna82 i Violeta82! Mentre trieu un que us agradi als dos...i encara hi ha molt temps!!

Per cert, no se com aneu, pero aquesta panxa meva sembla q em creix per hores!jajajaa no se si es que ens em deixat anar les dues després de la visita a la gine,’però aquesta setmana ho noto més que mai!!

Per cert, les que aneu per mutua també aneu a la llevadora del CAP? No tenia ni idea i l’altre dia em van fer el carnet d’embarassada!

Petonets!
LLuna82
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. set. 16, 2012 9:00 am

Re: Mares SETEMBRE 2021

EntradaAutor: LLuna82 » dc. abr. 14, 2021 6:09 am

Bon dia noieS!!
Com aneu? Que tal les panxones?

Ahir vaig tenir la eco morfologica, tot bé , però el cor no el va poder mirar a fons per la posició del baby, estaba modo siesta i arreplegat, i m'ha citat en 2 setmanes per acabar de veure-ho tot.

Jo amb el tema panxa , vaig al revés del que diuen ,per ser el tercer en tinc poca , pro amb el segon em va igual, i després ja surt ja! Jejej

Encara seguim sense nom :-)(-: , ja sé que hi ha temps , però em fa gràcia ja poder dir-li ja pel seu nom ,i els nens també.

Jo tot ho faig per la Mútua , a la llevadora no hi he anat , si que que coneixia lo del carnet d'embarassada.
Violeta82, jo no faig res d'activitat física , i ja m'agradaria ... Pro no em dóna la vida ...

Cuideu-vos molt ! Petons !!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::