Mares AGOST 2021

gener, febrer, març...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 08, 2021 6:42 pm

Vannion moltíssimes felicitats!!!! No sabia res, t'havia perdut la pista!!! Que vagi tot genial!!!! :love:
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 09, 2021 9:47 pm

:--/) Enhorabona Vannion!! :-()-) haviem coincidit per el forum i ara ho he vist :-()) que be, quina il.lusió!!! Anims amb el confinament, me nalegro que us trobeu be akmenys.

La meva nena també va néixer al agost jejeJe i res, si que us puc dir que de recent nascuda algo de maniga llarga va dur pel tema del aire acondicionat, pero poc, 3-4 pijames/bodis i prou. Si que us puc dir que al ser d'agost, va portar maniga curta poc temps. per exemple, la talla 1 mes maniga curta la va dur poc, perque a finals de setembre ja feia una mica de rasca com per anar amb tirants. Als 2 mesos aprox. ja portava m.llarga i em vaig trobar que tenia poca cosa d m.llarga. la talla de 3 mesos li anava gran, i bueno, va ser una mica diferent en comparació amb el nen, que em va neixer al juliol. Vull dir que per un mes de diferencia, amb el de juliol vaig aprofitar molt la roba d'estiu, i amb la d'agost no. No sé si m'explico ni si us ajuda gaire, però bueno.
Moltissima sort a totes!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dc. feb. 10, 2021 5:17 pm

Hola Vannion! Benvinguda!

Crunchi! gràcies per aquest consells! em sento tant novatilla en tot... :b-)))

Avui he anat a fer la Eco per SS de les 13 setmanes, i tot està com ha d'estar, triple screening amb probabilitats molt baixetes, fa 7,3cm.. i m'han avançat la DPP dos dies, jajaja 15 d'Agost.

Desde la setmana passada aprox, m'han desaparegut els fàstics, aleluia, no em trobava malalment però és un malestar constant. Com aneu vosaltres?

Ja començo a notar panxeta, de moment encara la dissimulo amb la roba. Quants canvis! i Benvinguts >.-<: >.-<:
Naneta! nosaltres el test prenatal no crec que el fem, ho hem d'acabar de parlar però la gine m'ha dit que en principi no caldria per els resultats que tenim. Però si es algo que li dones voltes endavant, a més crec que és no invasiu veritat? amb analitica diria.
una abraçada a totes!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 10, 2021 5:39 pm

Benvinguda Vannion!
Vam compartir un temps en el grup de cercadores fins que jo vaig prendre un kit kat. Veure com tothom s’hi queda i tu no.... Costa d’assimilar...
M’alegro que estigueu bé, malgrat el confinament.

Gràcies Crunchi pels consells d’agost!!

Em faig el test per estar tranquil.la. No és perquè hagi de passar res, perquè el blasto que van escollir era el millor d’entre la resta que tenim congelats. I també les nostres proves van sortir perfectes, però sent com sóc ho prefereixo. Així que ja estem esperant resultats. Vaig anar ahir. I sí! No és pas invasiva. Una punxadeta i ja està.

Suposo que a finals de setmana sabrem el què i, fins i tot, el sexe. En tenim ganes! De saber que tot estar bé. I acabar-me de relaxar... Quan costa tant que arribi sembla que mai et treguis el patiment de sobre. Però crec que ja s’acosta el moment!!!!

I el triple screening me’l fan la setmana vinent que ja estaré de 13s. Tinc una mica tot a mitges. Analítica feta però sense eco.

Ja em trobo molt millor. No em noto tan cansada. Encara persisteixen les nausees matineres, però no cada dia. He notat una gran millora d’una setmana i mitja cap aquí.

Tot va endavant!! I la panxa a mi m’ha sortit molt d’hora... després de dinar ja es nota força i vaig dissimulant amb la roba. Aviat tocarà dir-ho a la feina perquè ja tinc ganes de no dissimular.

Apa!! Que vagi bé!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dl. feb. 15, 2021 6:58 pm

Hola!

Espero que tothom estigui molt bé!

Només volia dir que tot ha sortit perfecte i que tindrem una nena!!! Ens era indiferent, la veritat. Per nosaltres el més important és que estigui sa i fort! Bé, sana i forta!!

Bé, demà la eco!!! Quina emoció!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dt. feb. 16, 2021 10:47 am

Que bé Naneta!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Com esteu la resta? a mi quasi m'han desaparegut els fàstics, i només per això ja és una millora brutal, no estàs malament però tampoc estava bé.
El que si que noto és que em canso de seguida, de moment segueixo anant al gimnas, he baixat el ritme però faig algunes classes. Esteu fent alguna cosa vosaltres? Com em canso més és caminant.

una abraçada!
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Ulupika » dt. feb. 16, 2021 9:32 pm

Hola boniques,

Primer de tot dir que em sap molt de greu aquestes pèrdues Júlia i Llumeta40, molts d'ànims, una abraçada molt forta.

MAD-17: jo no m'he vacunat de la grip, mai ho he fet tot i ser grup de risc perquè no l'agafo i si l'agafo no me n'adono. He preguntat a la immunòloga que em porta si és necessari per passar els anticossos al nadó i m'ha dit que no, que en aquest cas no li passem. La que si m'ha dit que haig de fer és la de la tos ferina. Que bé que puguis teletreballar i que totes les proves hagin sortit bé.

Perdudapelmon: com et trobes? Has continuat amb molèsties al ventre? Jo des d'aquesta setmana que tinc una mica de molèsties, suposo que ha de ser normal perquè l'úter va creixent.

Liana: com et trobes? Jo també he tingut un 1r trimestre complicat. Espero que de mica en mica et vagis trobant més bé.

Vannion: jo surto de comptes el 7 d'agost, un dia després de tu, quina gràcia.

Lauuu: jo estic fent seguiment per pública i privada, perquè encara no tinc clar on parir, tot i això com tampoc vull repetir proves, he parlat amb la gine del privat i m'ha dit que no hi havia cap problema en fer doble seguiment i complementar només les proves que calguin. Heu trobat mútua? Penso que a la majoria tenen període de carència.

NinaDina: quina història la teva, enhorabona per aquest embaràs, la vida mai ens deixa de sorprendre. Que bé que el risc t'hagi sortit baix i que ja no tinguis fàstics. Jo pel que fa al cansament ara el porto millor, el 1r trimestre m'adormia per tot arreu zz:-)

Naneta: uooo, que bé que hagis aconseguit embaràs a la 1ra FIV, jo també vinc d'aquest món, però el meu camí ha estat més llarg. Ara que ja hem superat el 1r trimestre podem respirar amb més tranquil·litat i gaudir de l'embaràs. Nosaltres no hem fet test prenatal perquè ha sortit baix risc i tots 2 som joves, volem confiar que tot anirà bé. Me n'alegra que us hagi sortit perfecte, enhorabona per aquesta nena!! :cnena:

Ego: fa molt que no escric, he tingut un primer trimestre difícil amb tots els símptomes, però per sort ja em començo a trobar més bé. Estic ja de 15 setmanes! Encara no m'ho puc creure, sort de la panxolina que va creixent. :panxeta:
El primer trimestre menjava molt poquet perquè em feia fàstic tot, i em vaig aprimar una mica, però ara ja fa un parell de setmanes que torno a menjar normal, però encara no m'he engreixat gaire, he recuperat el pes perdut i he guanyat mig kilo només. Vosaltres com porteu tema pes? No sé si és que haig de menjar per dos, però tampoc tinc tanta gana. Soc de constitució petitona i dubto molt que tingui reserves de menjar, jejeje. En fi, esperar la propera visita amb la ginecòloga i a veure què em diu sobre això.
El dijous fem eco de les 16 setmanes, espero que es deixi veure i saber si és nen o nena, que ja fa il·lusió, tot i que el meu major desig és que em diguin que tot està anant bé, amb això em conformo.

Bueno noies, intentaré entrar més sovint, però em costa una mica perquè no agafo gaire l'ordinador i pel mòbil és un rotllo. Què us sembla si fem un grup de Telegram o whatssapp? Així podem estar més al dia.

Una abraçada :-()-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 17, 2021 4:31 pm

Hola!!

Com esteu?

NinaDina, m’alegro que els fàstics vagin a menys. Jo també em canso més. Sobretot, pel coi de mascareta tot el Sant dia posada. Però bé... què hi farem.... és el què ens toca viure.
Sobre l’esport, doncs jo feia ioga i caminava. La veritat, aquest primer trimestre no tenia ganes de res. Estava esgotada enseguida. I com que amb les restriccions tampoc hi havia ioga... Poc he fet, la veritat. Jejejeje! Igualment, la doctora em va prohibir fer ioga. Crec que era pel primer trimestre. Ara tinc pensat començar pel març. La setmana vinent li preguntaré si em dóna el vist-i-plau. :ok: Perquè també necessito estirar!!!

Ulupika, ja som dues que venim de RA. L’important és l’objectiu final. Hem passat molts sotracs, però ara tot et recompensa. Fins i tot les nàusees! Jajajaja!! No acabo de treure-me -les de sobre.

Jo tampoc he variat massa de pes. Crec que si arriba a un quilo. Això sí! Tinc més gana. Mai m’he llevat amb gana i ara si no menjo no aguantaria la primera hora de feina. No és que mengi el doble, però si tots els àpats i un pèl més de quantitat. I no pateixis que si necessita més teca, el cos t’ho demanarà.

Que vagi molt bé dijous!! Segur que ja us diuen què és!!

Per part meva, ahir vam fer ja la eco i tot bé!! :p-) Només feia que moure’s! Feia una gràcia. Semblava que tingués singlot. El metge ens va dir que eren actes reflexos.

Vosaltres també noteu dolorets a la panxa? No sé... tipus rampetes, estrebades. No sé com explicar-ho. És súper curiós. I M’estira un munt el melic. Jejeje! Estic feta una novatilla. Sort de ma mare que em va dient que tot és normal i que cada dia notaré una cosa nova.

Estem molt contents ara que ja sabem que tot està bé.

Bé, noies! Us deixo! Avui de nou viatget a deixar el paper del metge al laboratori.

Adéuuuu!
Una abraçada!! :--/)
Lauuu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. gen. 16, 2021 11:35 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Lauuu » dj. feb. 18, 2021 4:10 pm

Bona tarda noies!
Que bé que estigueu bé!
Jo també m’he fet la la 1a eco i tot perfecte, quin descans! Em van atrassar uns dies la data provable i es queda a 31 d’agost, al límit!
Naneta jo també començo a notar panxolina ja, quina gràcia!
No sé si alguna us hi heu trobat, sóc mestra i volen començar a vacunar de la covid al col.lectiu, i sembla ser que ara també vacunaríen embarassades, en sabeu alguna cosa?
Ànims a totes que ja ens queda menys!
Per cert, heu començat a pensar noms ja?
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dj. feb. 18, 2021 4:48 pm

Hola!

Lauuu, jo també sóc mestra. Ahir vaig parlar amb la meva ginecòloga per telèfon del tema. Li vaig demanar el seu parer professional. Ella em va comentar que hi ha companys que ho recomanen, n’hi ha d’altres que no. I ella, com a opinió personal, em va dir que no es vacunaria. Que no hi ha prou estudis. Per tant, jo seguiré les indicacions de la meva doctora. Hi tenim molta confiança.

Prou ens ha costat com perquè passi qualsevol cosa a la pitufa. La meva parella, quan li toqui, ja ho farà. I jo més endavant.

Igualment, tinc clar que acabo trimestre, ho deixo tot arregladet i agafo la baixa. No deixem de ser de risc per molt que diguin que no hi ha perill. Estic amb alumnes tot el dia sense mascareta. I segueixo totes les indicacions, però sempre hi ha la possibilitat...

La meva doctora em va dirque si seguia les indicacions i vigilava no havia de passar res. I que ja em vacunaria després. Que, per suposat, ho faré.

Aquest és el meu parer. Cadascú ha de decidir què és millor.

Quin rotllo us he fotut! Perdó!!!! Jajajaja!!!

I no hem pensat noms. Farem cadascú dues llistes, a veure si coincidim amb algun. Jejeje! Però bé... ja hi ha temps.
Una abraçada!! :--/)
Ulupika
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. ago. 23, 2020 4:03 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Ulupika » dv. feb. 19, 2021 4:25 pm

Hola nenes,

Jo també soc mestra!! Jejeje, quina coincidència!! Tinc la "sort" que estic de baixa des del setembre per risc davant del COVID pq faig tractament immunosupressor i ara amb l'embaràs més raó per no tornar. Dilluns vaig fer visita amb la immunòloga de IVI (pq venim de FIV) i vaig aprofitar per preguntar per la vacuna, em va dir el mateix que a la Naneta, no ho recomana pq tot i que en teoria és un tipus de vacuna que no afecta, no s'han fet estudis en embarassades. També segueixo a una ginecòloga catalana per Instagram @tuinstagine, ella tampoc ho recomana, diu que millor agafar baixa, només es recomana en cas de professions d'alt risc (metge, infermera...) o si tens altres patologies que ho podrien complicar. Així que jo esperaré a tenir el nen.

Per cert per si us interessa, no sé si esteu al cas, hi ha un grup de Telegram de docents embarassades, per si us voleu afegir.

Lauuu me n'alegro que tot estigui anant bé!!!
Sí, a mi també se'm nota la panxolina, fa molta il·lusió!!

Naneta: que beee aquesta eco, es tan emocionant veure com es mouen!! Jo també he notat alguna molèstia al baix ventre, molt puntual i fluixa, ahir vaig comentar-ho amb la gine i m'ha dit que és normal, que seria preocupant si fos molt intensa i repetitiva o q estigués acompanyada de picors vaginals i dolor en fer pipí. Potser el que tu notes són els moviments de la nena :love:

Ego: estic de 16 setmanes, ahir vam fer eco i tot està anant molt bé!! Sabem el sexe, serà un nen!!! :cnen: jo convençuda que seria nena, jejee, però estic molt i molt contenta, ja tenim el nom i tot! De nen ho teníem més clar, de nena dubtàvem entre 2, al final ens ho ha posat fàcil i no hem hagut de decidir.

Petons :-()-) :-()-) :-()-)
2018 Comencem cerca :-())
2019 3 IA betes :ufs:
Gener- agost 2020 1ra FIV 4 blastos x*x*x 3 transferències: 1ra bioquimic, 2na i 3ra :ufs:
Ell: sembla tot normal ..::··
Jo: problemes immunològics ?-)
Tractament: Dolquine, Heparina, Adiro, Prednisona.
2na FIV oct20 10 blastos x*x*x
Beta 30/11 :ok: :love:
:cnen: DPP: 07/08/21
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » ds. feb. 20, 2021 7:54 am

Ohhh Ulupika!!! Felicitats!!! Que bé!! És tota una alegria saber-ho! Ja quan et diuen que tot va bé ja ho és, però també fa ilu saber el sexe. Per cert, com es dirà? Nosaltres encara estem pensant.

Per cert, com es diu aquest grup de telegram? Ja aniré preguntant a qui tinc a prop per tots els tràmits de la baixa i tal, però si comenten alguna cosa... Tampoc està malament saber-ho. Que vaig molt perduda!

Gràcies per la teva informació. A la meva cunyada la van vacunar dijous i ahir tenia febre. Es veu que és normal amb aquesta vacuna que posen als mestres. Així que amb l’estat que estic, ja ho faré molt més endavant.

I quina gràcia trobar-nos tres mestres! Jejejeje!

Jo crec que les rampetes són els moviments de l’úter. Està fent lloc.... perquè per estar de 14 tinc una bona panxeta! Jajajaja! Però fa molta ilu!

Ja seguiré aquesta doctora per instagram.

Que tingueu bon finde!
Una abraçada!! :--/)
montsenc
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. juny 11, 2016 9:07 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: montsenc » dl. feb. 22, 2021 9:14 am

Hola,
Porto unes setmanes llegint-vos però fins ara no he trobat el moment per escriure. Estic de 13 setmanes i la DPP és el 30 d'agost, així que m'estic mentalitzant per un estiu mooolt llarg :***: Aquest serà el nostre 3r fill@ i els altres 2 parts van ser al febrer i al març així que no sé que és passar un estiu amb panxota.
Tot i que els resultats del triple screening han sortit bé, per un tema d'edat hem preferit fer el test prenatal invassiu i quedar-nos tranquils. Els resultats han d'arribar a finals de setmana i de pas sabrem si és nen o nena. Jo hagués preferit no saber el sexe fins el moment del naixement, com vàrem fer amb la 2a, però el meu home no s'hi ha pogut estar de saber-ho abans així que aviat sabrem si tindrem 3 nenes o el 3r serà nen.
A la feina encara no he dit res i em vull esperar als resultats del test. La panxa m'ha sortit super ràpid, suposo que perquè la musculatura ja està donada, i em costa molt dissimular-la. En els altres embarassos vaig acabar amb una panxa enorme i sembla que aquest cop vaig pel mateix camí :-())
Molts ànims a totes i ens anem llegint.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dt. feb. 23, 2021 9:32 am

Molt bones mamis!!!

Avui estic de 16+4 :)

Moltes gràcies per la benvinguda i gracies Crunchi i Nayade ! esteu en totes eh! :) ha costat, però si, ho hem aconseguit :-()) :-()) :-())

Que be que els simptomes del primer trimestre us vagin desapareixent (nausees i malestars) i comenceu a gaudir del beneit segon trimestre (per mi sense cap mena de dubte el millor)
Jo no em puc queixar perquè tansols estava amb molta son, i la veritat es que es un tema que ja ha desaparegut.

Naneta, i tant que m'hen recordo de tu, i de la Ninadina :) en el meu cas, vaig veure que m'angoixava molt estar a cercadores i per aixo també ho vaig deixar. M'alegro que t'hagi sortit genial el test no invasiu! I a vosaltres tambe Ulupika i Montsenc!

Sobre vacunes, jo a l'inici de la temporada (octubre o aixi) em vaig posar la de la grip, perque soc infermera, i ja fa anys que me la poso. Sobre la de la covid... doncs a la meva feina han valorat que ja me la posaré més endavant. Ara estic a una de les zones mes segures del hospital, però clar mai estem lliures de possibilitats, el meu nen, fa res va ser + a covid, i com enteu, amb 3 anys que te, no em fet unes mesures molt extremes a casa. Pero pobret, no ens ha contagiat ni a mi ni al meu company. Aixo va com va.

Ulupika, sobre tema pes, jo venia d'estar 3-4 kg per sota del meu pes habitual, i a la visita de les 12setmanes la gine em va mig advertir perque ja estava al meu pes normal... clar, ella valora que m'he engreixat 4kg en 12 setmanes, pero jo compto que he recuperat el que em faltava. Amb el meu primer embaras, sense vigilar res, tansols vaig guanyar 9kg, i aquesta vegada no se com anirà, pero mo m'angoixo (hi ha ginecolegs que son molt exagerats), mentre es guanyi un pes final entre 8-15kg crec que estem dins la normalitat.

Aquest dijous ja faig eco de les 16 setmanes (vaig amb una de retras a la consulta jajaja) i tot i que podriem saber el sexe, nosaltres farem com amb el primer, que sigui sorpresa :)

I sobre la panxona, si que aquesta vegada ja se'm comença a notar la corva de la felicitat xD amb el D, va trigar una mica més a sortir, pero com diu la Montsenc, ja no tenim la mateixa paret abdominal jajaja

Quina gràcia tantes de vosaltres mestres.

Bueno, aviam si un altre dia puc personalitzar una mica mes, i entrar més sovint

Un peto boniques! A gaudir!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dt. feb. 23, 2021 9:35 am

Montsenc, ara m'adono que tu estas pendent dels resultats de les proves no invasives, aviam que et diuen, creuo els dits perque surti be!
Aviam si tindreu la tercera floreta o us vindra a rebre el noiet :) quina gracia que em la segona fessiu sexe sorpresa. A mi em va agradat el toc d'emoció, i si us he de ser sincera, tambe em va agradar la reaccio de la gent, molts es contrariaven que no sabien que regalar jajaja
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. feb. 24, 2021 12:06 pm

Hola guapes,

Jo ara estic de 14+3. El triple screening va donar risc baix i no farem més proves.

El ginecòleg (sense demanar-me si ho volia saber) em va dir que veia una nena, però clar...no serà segur fins d'aquí unes setmanes. Suposo que a la pròxima eco ja ho confirmarem. Em fa força il·lusió una nena :cnena:

Vannion, NinaDina, Naneta.....també us recordo de cercadores. Crec que a totes ens va passar una mica això de "saturar-nos" i marxar. És un grup que està molt bé però convida molt a comparar-se.

Ulupika ja no tinc molèsties al ventre, però he tingut un primer trimestre complicadet amb un hematoma. A la setmana 8 semblava vaig pensar que el perdia perquè el sagnat va ser brutal, però per sort ara està tot bé...

El meu símptoma principal, actualment, és la indigestió (agrura, rots,....molt guai tot, hehe).

Un petonàs!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 24, 2021 5:21 pm

Holaaaa!!

Benvinguda, Montsenc!!! Que valenta amb l’arribada del tercer o tercera!! A casa també som tres i sempre he pensat que els meus pares eren uns súper herois. Jejeje!! No és pas fàcil amb tres. Que vagin Mb els resultats! Que segur que sí!! A mi la panxa també m’ha sortit ben depressa i això que és el primer... va com va... espero no semblar una bola amb potes massa gran per agost. Jajajajjaja!!!

Vannion, que vagi molt bé dijous!! Jo tampoc m’he engreixat massa. Com a molt 1kg i poc... I crec que és perquè m’he estat el trimestre vomitant. Sort que va a la baixa... però no acaba de marxar!!! I em sembla fantàstic voler tenir la sorpresa del sexe. Deu ser emocionant!!! Nosaltres no ens hi hem pogut estar.

Perdudapelmon, siiiii! També et recordo! Tens tota la raó. Convida a comparar-se i també a estressar-se una mica. Ajuda perquè et pots recolzar, però si ets de les que no t’hi quedes ni amb aigua calenta.... Jo em posava molt trista i m’agobiava. Va a caràcters, suposo.
M’alegro que ja estiguis bé de l’hematoma. I a veure si aviat sabeu què és!!
I jo t’acompanyo amb el símptoma de la indigestió. Quan acabo de menjar semblo una boleta.... potser ara amb menys mesura que a principi del primer trimestre, però allà segueix la cosa. Ho he pillat tot! Jajajajajaa!

I res... jo bé! La panxa va creixent, els pits també. I jo que tenia poc pit.... la flipo! Jajajajaja!!! És tota una aventura! I quan ets una futura mare primerenca tot et sorprèn. És al.lucinant com canvia el cos de la dona. I només estic de 14+4. Perdudapelmon, ens portem un dia! :b-)))

Ara estem en busca i captura de nom. Que no ens posem d’acord. Jo sóc més “alternativa” (no us penseu que una cosa exagerada), però la meva parella és més “tradicional”.... Que la força ens acompanyi! Jejejeje!

Fins aviat noies!! Cuideu-vos!! :--/) :content:
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Vannion » dl. març 01, 2021 10:35 am

Molt bones marones!

Jo ja estic de 17+3 :-())

La visita de dijous va ser un subidón, tot va seguint el seu curs, i la veritat es que és genial assegurar-ho. La ginecologa va poder avançar algunes cosetes de la morfològica, perquè el bebé estava molt col.laborador. Així el proper dia tansols haurà de fer un repasset.

Perdudapelmon! Es cert que també vam coincidir a cercadores! Enhorabona :) Que be que ja us hagin pogut avançar el sexe. Quina mala pata lo de la indigestió, tot i que sembla que ho portes amb dignitat. Jo la veritat es que no tinc res de res (a vegades em costa recordar que estic embarassada), i amb l'embaras del D si que vaig tenir un parell de dies d'ardors d'estomec i sincerament, sou admirables... jo amb dos dies em moria xD

Naneta, sobre el nom, si que es dificil a vegades elegir, i sobretot possar-se d'acord. La part bona es que actualment hi ha noms molt tradicionals, que son gairebe alternatius a dia d'avui :)
Nosaltres el de nen, podria dir que el tenim elegit al 99% i el de nena bastant també, tot i que és el que més ens costa. Nosaltres vam posar el llistó molt alt amb el primer xD i ara tothom espera que trobem un nom que estigui a l'alçada jajaja pero vaja. Triarem el que ens agradi, i esperem que el D estigui d'acord.

Nosaltres portem molts dies de conscienciació perquè el nostre petit s'ha alegrat molt per l'embaràs i tot plegat, peeeeero... ha estat molts dies dient que el bebe ES UN NEN. i quan li deiem que potser era una nena... no sabeu com es possava xD ara ja quan li diem germa o germana sembla que no remuga

I que, ja aneu pensant que necessitareu? Nosaltres amb l'altre embaras ja duiem una llista a aquestes alçades, de cosetes. No vam començar a comprar res fins la morfològica, pero aquesta vegada es nota que es el segon i anem amb molta paxorra. Hem encarregat un llit més gran, això si. Amb el primer vam fer collit gairebé 8 mesos, i us asseguro que en 1.35, es pot, però es una mica ajustat. Ara ja fa temps que el petit dorm a la seva habitació, tot i que algun dia per malsons, potser dorm alguna horeta amb nosaltres... i aprofitant que el nostre matalàs està fet puré de patata, ens llancem a la piscina i ja ho canviem tot. Jo crec que el Vannionet i jo no ens trobarem amb un llit més gran.

Espero que esteu totes bé :)
Un petonàs!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: NinaDina » dt. març 09, 2021 11:38 am

Hola noies!! quina desconectada! no trobava mai el moment d'entrar! Com esteu!

jo us vinc a anunciar que ja sabem el sexe, i portem una nena!
Em trobo bé, l'unic que tinc es molta son zz:-) zz:-) us passa a vosaltres?

Setmana 17! que ràpid m'està passant!
Quantes mestres! Jo soc autonoma, del ram de la sanitat, i estic en plena busqueda de substitut, quan tingui això lligat ja em treuré un bon pès de sobre... Fes-te autònoma que viuràs bé em dèien... jajajaja

Com esteu?
petonets!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Mares AGOST 2021

EntradaAutor: Naneta » dt. març 09, 2021 5:56 pm

Hola noies!!

M’alegro que estigueu bé!!

Jo acabo el dia esgotada... Això d’estar amb tant peques...

A part d’això, les nàusees van a la baixa però no acaben de marxar... i indigestió. Tot i això, ja m’he acostumat!!

Jo ara estic de 16+3. Va avançant.

Sabeu què noto molt? Que em tiva el melic. És molt curiós! Jo dic que juga i l’estira. La darrera vegada el tenia entre les cames. Jejeje!!

NInaDina, quina ilu que ja sapigueu el sexe. Et fa gràcia!!
I jo també tinc son. Però potser en tenia més durant el primer trimestre, la veritat. M’adormien a tot arreu. Jejejeje!!

Vannion, ja veuràs com el petit aviat es fa a la idea, sigui germanet o germaneta. Els hi agrada molt convertir-se en el germà gran!!
I sí!! Anem mirant cosetes!! Vam trobar una oferta al *** i ja tenim el bressolet petit pels primers mesos. Bé, la minicuna. Nosaltres no farem el collit. Estarà amb nosaltres, però al seu llitet petitó.
I res, la meva mare m’ha comprat alguna coseta. I fa ilu!! >.-<:

Que vagi molt bé!!!
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::