* Mares JULIOL 2021*

gener, febrer, març...
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

* Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dt. nov. 03, 2020 8:04 pm

>.-<: Bona niit noietess!!! M'agrada molt aquest fòrum, l'he descobert fa uns dies i me'l he estat mirant és molt txulo!! Super bona idea per compartir plegades experiències d'aquesta aventura que comença auí i ara. Sóc l'Anna de la província de Girona, tinc 38 anys i estic de 5 setmanes aprox! Primer embaràs .Dissabte 31 d'octubre vam tenir el nostre POSITIU! Demà tinc primera cita amb llevadora SS i em fa moltíssima ill.usió, volem cridar-ho a tothom i en majúscules però ens esperarem almenys a la setmana 9 que tinc primera eco a la Bofill. Espero que puguem compartir, vivències, pors , il·lusions, dubtes... tot allò que ens passi pel cap i que necessitem compartir amb algu d'igual a igual. Abraçada forta i endevant valentes!

:cnena: :cnen:
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » dc. nov. 04, 2020 8:30 am

Enhorabona Anneta!!!! I gràcies x obrir aquest grup!
Com et trobes? Tens ja cap simtome?

Jo vaig conèixer el meu possitiu diumenge 1! Però estic de molt poquet: 4+2! Venim d’un abort bioquímic i anem amb molt cura en no fer-nos masses il.lusiins oel
que acabem de passar (tot just va ser el mes abans) però alhora amb l’esperança posada en que aquest cop el/la petitó/na s’agafi i tot vagi bé!

Tenim una filla ja de 3 anyets i portem un any cercant el/la germanet/a...CONFIEM!!!

La data de part em surt 14 juliol, quin mes tan bonic!
Anem compartint el camí i a aveure si s’afegeixen més panxes :-())

Una abraçadaaa
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dc. nov. 04, 2020 9:19 pm

Hola Lilitum, bonica! Moltes felicitaaats , que guai i quina il·lusió! segur que anirà super bé, ja veuràs :-())

Aquest matí hem estat amb la llevadora del CAP i la veritat que des de el minut u ens hem quedat encantats, super bonica, dolça, natural , directe i propera. Ens ha fet sentir molt comòdes i probablement ens quedem amb la pública. Anirem veient si anem fent amb les dues, mútua i SS paral·lelament i ja veurem més endevant però tot el seguiment el farem aqui segur, hem estat molt a gust els dos. Ja tinc el carnet d 'embarassada quina gràcia tot això :content:

Estic de 5 + 1. Tot i voler esperar a la primera ECO, no me'n he pogut estar d'anar directe casa els meus pares i donar-los la notícia. Pell de gallina, super bonic. Només ells i me germana i cunyat, per ara. costa molt no dir-ho a la resta de familia, nebots, amics, ..però esperarem una micona :ok: Molta il·lusió i confiança en que tot anirà molt bé ;) :love:

La nostra data de part és el 5 de juliol. Quina gràcia que el vostre bebe arribi pel 14 de juliol, la meva neboda de la que en soc padrina és del 14 també. :love:

Aquí estem Lilitum, en contacte durant aquest camí que comencem plegades! Endevant!!

Una abraçada :)
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: DavidiAnna » dj. nov. 05, 2020 10:03 pm

Hola noies!
Estic molt contenta de poder escriure en aquest fil, després d'un abort, 45 anys i una fiv sembla que per fi tot comença a anar bé. El dia 28 vaig tenir el positiu i ara estic d'unes sis setmanes.
Espero poder compartir amb vosaltres i poder recórrer aquesta aventura juntes.
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » dv. nov. 06, 2020 6:12 am

Bon dia noies!
Qué bé que poc a poc anem sumant panxes! :b-))) :b-))) :b-)))

Anneta82: que bé que hagis pogut anar a la llevadora i que us hagi agradat! Jo vaig trucar i fins el 25/11 no em donen hora (Barcelona q està colapsada!). Per sort abans tinc visita amb la gine x privada! De fet aniré a dues: la que em va portar l’anterior part (pro que no deixen entrar al meu marit a la eco) i x tant anirem a una altre que si q es pot... ho trobo fort q no deixin entrar als pares en aquestes ecos tan delicades... per cert,això de que la teva neboda/fillola neixes el 14/7 segur q ens porta sort ;-)

DavidiAnna: benvinguda!! Quina ilu que estiguis x aquí i més amb la història que expliques!!! Aquest cop anirà bé, ja veuràs!!!

Us faig 3 preguntes:
Com us trobeu?
Teniu algun fill/a?
Ho heu dit ja a la feina amb el tema covid? Jo faig formacions i no se que fer( crec q és molt d’hora encara i q potser no vagi b, pero alhora amb la q està caient...)

Modo ego: Jo segueixo amb força por! Cada cop q vaig al bany penso que hauré tacat o que puc perdre’l en qualsevol moment... tinc molt recent l’abort del mes passat!
I de sintomes em passa que em desperto a les 5-6h i ja no puc dormir! A banda de gust amarg a la boca i cansanci... tenir a una peke de 3 anys per casa no ajuda!
Us segueixo! cuideu-vos molt! :--/)
Lilitum l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 06, 2020 6:15 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » dt. nov. 10, 2020 2:14 pm

Noies que tenim això molt parat!
Com us trobeu, com tot?
Em teniu preocupada!

Jo estic de 5 setmanes i la propera tenim visita amb la gine, a veurr si veiem algo! Quins nervis!!!

Us envio una abraçada i molts ànims!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 11, 2020 12:00 pm

Hola boniques!!!!! Ja tenim post de juliol '21 quina alegria!!!! :love:

Us desitjo el millor en aquesta etapa i uns bebès ben sanotes i bonics!!! :cnena: :cnen:

Ens llegim, petonets des del post de Juny '21!!!! :-()-)
Imatge Imatge
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: lau86 » dv. nov. 13, 2020 2:30 pm

Hola noies! Felicitats a totes : lasito :

M'apunto al grup! Jo estic de 6 setmanes, i en principi em toca pel 8 de juliol, vam tenir el positiu el 6 de nov! Ja tinc carnet d'embarassada i he fet la primera visita amb el llevador, tot sembla que bé, de moment..! És el meu primer embaràs, tinc 34 anys! Em trobo bé, per sort, la veritat que sense gaires símptomes, només una mica de molèsties als pits...i que m'aixeco ben d'hora, a partir de les 6 ja no dormo més, i això que jo sóc molt dormilega...!! Una mica nerviosa per tot, i patint perquè surti bé, però intento no pensar-hi gaire! Per ara estic teletreballant així que crec que no cal que digui res a la feina, perquè risc zero...i a la família encara no li hem dit, ens estem esperant uns dies per tenir ecografia amb el gine i saber que tot està bé!! Com que no vivim al mateix poble, també és una mica complicat explicar-ho bé entre tocs de queda i confinaments de caps de setmana...perquè voldríem fer un dinar o sopar, com a mínim! Com ho porteu, vosaltres?

Abraçades!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dg. nov. 15, 2020 10:32 am

:-()) Boniques hola!!! Que bé que anem sumant juntes i anem augmentant el grup. He estat molt liada estic estudiant tb i ens fan fer presensncial a part vaig tenir un problema dental que per sotlrt ja he solucionat. A part d això tot molt be. Ja entrem quasi a la setmana 7 i de sintomes nous mes salivera i mareig tipus ressaca sobretot a partir del migdia. No tinc vomits pero es malestar general que nomes sem passa si menjo. Com esteu vosaltres??? Quina ilusió aixo de caminar juntes en aquest super projecte comú!!petons valentes! Endevant amb tot!! :love:
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dc. nov. 18, 2020 7:21 pm

Hola mamis! Jo sóc la Laura, de Tarragona. M’uneixo al grup de les que parirem suant la gota gorda! Ahahaha!!
Jo tinc una nena de 6 anys que va neixer a l’abril i vaig tenir un segon embaras que si hagués anat bé hauria nascut al maig del 2017. Sempre deia que jo parir a l’estiu!? No pas! Doncs vinga, no diguis mai un mai! Els dos embarasos van ser arribar i moldre, ara hem estat uns mesets i trobo força còmic el tema de parir a l’estiu quan sempre he dit que ni loca. Doncs aquí la loca de 5+1 desitjant que aquesta vegada vagi tot bé i poguem compartir aquesta experiència tant bonica.
Jo em trobo bé, els pits i que m’aixeco a la nit a fer pipi, però segueixo fent bici de carretera, sóc molt biciada i ja trio carreteres sense trànsit per poder sortir perque la veritat es que ni cansament extra ni més sin ni res de res.
Avui he anat a la llevadora i m’ha dit que es normal que estic de poquet per notar res.
Doncs no m’enrotllo més! Molta salut a totes supermamis! :--/) :--/)
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Un petit/ona més per Juliol

EntradaAutor: VR26 » dj. nov. 19, 2020 1:33 am

Hola noies, soc de la provincia de Girona, fa pocs dies ens ha sortit el test positiu, el primer i el segon de confirmació jeje. Som primerencs i despres d'uns mesos buscant per fi ha arribat :) . La data probable de part es el 26 de Juliol, tenim mutua i molts de dubtes sobre on anar a donar a llum, antiga clínica onyar o bofill. M'agradaria decidirme aviat per fer les visites allá per la probabilitat de quan em posi de part no siguin tot cares desconegudes, crec que la confiança fa molt pero tampoc entenc molt...
Em podeu dir les vostres opinions? I també de ginecologes? Moltes gràcies!
Per cert, per on estic empadronada si anés per seg. social em tocaría a la clínica Santa Caterina, si anés al trueta m'atendrien o m'enviarien cap allá? (En cas de ser per la s.s em decanto més pel trueta pel tema de que si es complica alguna cosa allá hi ha la uci neonatal).

Gràcies noies i perdoneu per l'escrit tan llarg!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: lau86 » dj. nov. 19, 2020 11:15 am

Hola noies! que bé que anem sumant gent al fòrum!! com us trobeu?

jo estic una mica preocupada perquè vam anar a fer la primera eco per mútua quan en teoria estava de 6+5 i es veia el sac i una cosa que em van dir que era el sac vitel·lí, però encara no l'embrió....el gine va dir que potser estic de menys del que em pensava, tot i que va admetre que també podria ser que no estigués evolucionant bé...però com amb la boca petita, perquè va veure que em vaig quedar una mica desencaixada. Em va dir 'ara no vull que marxis preocupada'. És cert que l'anterior cicle el vaig tenir de 34 dies, i altres vegades de 30 o 28...vull dir que potser no vaig 'ovular' quan en teoria toca.

Va ser molt correcte, tot s'ha de dir, dient totes les opcions. Després mirant mil pàgines a Internet vaig veure que en alguns casos fins la setmana 7 no es veu...però altres que sí...total, que suposo que pot ser qualsevol cosa! Intento no encaparrar-m'hi gaire i pensar que serà el que hagi de ser, som primerizos i la veritat és que potser vam pecar de visitar al gine massa d'hora (pq a la SS l'eco no és fins la setmana 12).

Però admeto que ja vaig marxar preocupada i fins d'aquí dues setmanes no me'n fan una altra! Llavors ja sí o sí s'hauria de veure alguna cosa....Quasi que preferia no haver fet aquella primera, i evitar aquesta angoixa! I vosaltres, com esteu??

A nivells de símptomes, com algunes de vosaltres, no en tinc gens, només de tant en tant mal als pits, però ni tan sols sempre, i tampoc gaire exagerat. El llevador em va dir també que era d'hora...i que també hi ha gent que no té símptomes! Però clar, el cap sempre vola.

Per seguiment, jo encara no sé del tot quin seguiré, si mútua o SS, per ara com que és molt d'hora, he anat a visitar-me als dos llocs....també sóc de comarques gironines!!

Una abraçda a totes!
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » dj. nov. 19, 2020 3:16 pm

Wowowow quantes noves panxes, quina ilu i benvingudes :b-)))

lau86, jo de tu no patiria! recordo que a la meva fillola a la setmana 7 estava el sac buit i mira, aquí està amb 7 anys! Cada embrió és un món i depèn de les màquines que tinguin més o menys definició, de cada dona, ... dona't temps i confia, i més si s'ha vist fins i tot el sac vitel·lí.

VR26, jo no et puc ajudar gaire, ja que amb l'anterior part vaig anar x privada (amb una gine que també atén a la pública però que per zona no em tocava i volíem que fos ella) i aquest seguirem igual. El que si que hem fet és anar aquest cop a una altre segona gine, ja que amb la nostra no pot entrar ningú més que la mare a les ecos i amb l'altre si, així el meu marit pot viure el momentàs!

Modo ego (6+2): jo ahir vaig acabar a Urgències perquè vaig començar a sangra una mica de color marró rosat i em vaig agobiar molt! (recordo que venim del mes passat d'un abort bioquímic i ja pensava que hi tornàvem a ser) i per sort un cop a dins em van veure embrió i fins i tot una mica el cor bategar, qué emocionant! A la tarda vaig tornar a tacar i m'han enviat a fer repòs relatiu uns dies a veure com evoluciona tot... així que a moment em connecto amb l'esperança i altre a la por... així vaig! Dilluns tornem a tenir eco i confiem que el/la tornarem a veure i que marxaran els sangrats. Quin patir això de ser mares noies!!!

MOLTS ÀNIMS I CONFIANÇA PER TOTES!!! :-())
Alba06
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 18, 2020 10:06 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Alba06 » dj. nov. 19, 2020 3:17 pm

Bones noies! Una altra que es suma a l'aventura! :-())

Sóc de la província de Tarragona però actualment estic vivint a Suècia. Som primerencs i vam tenir el positiu el dia 17. Vaig començar amb nàuseas i vòmits la setmana passada, per sort ja està més controlat, però han aparegut els dolors amboninals i als pits... i sembla que han vingut per quedar-se!
Tinc moltes ganes de tenir la meva primera visita a la llevadora i veure com evoluciona l'embaràs.

Molts ànims a totes!
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » dv. nov. 20, 2020 12:50 am

Lau86 no t'amuinis segur que tot anira bé, si tens cicles irregulars segurament aquest mes vas ovular més tard, molts ànims i ja ens vas explicant com evoluciona.

Lilitum, també tenim mutua, ets de comarques gironines? A quin centre/consulta aneu si es posible saber-ho? També ens agradaría poder entrar els dos, on vaig em van dir que ho mirarien pero no em prometien res i per altres vegades que he anat per altres coses crec que será més probable que no el deixin pasar.

Moltes gràcies i una forta abraçada a totes!
Núria999
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 30, 2016 8:01 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Núria999 » dv. nov. 20, 2020 8:09 am

Benvingudes mamis, això s'anima!!!
Núria999 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 20, 2020 8:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » dv. nov. 20, 2020 8:12 am

Bon dia guapes,

VR26 doncs soc de Barcelona! Nosaltres anem a un centre privat de Sant Cugat amb la Doctora Anaheim Jordan, un amor de persona i es defineixo com "Gine Emocional" perque acompanya amb totes les emocions que es mouen al llarg del embaràs.... i també ens visitem a Idona a Barcelona. Però clar, us pilla molt slluny de Girona a no ser que volgueu baixar per les 3 ecos importants i que pugui entrar la parella!

Jo he deixat de sangrar i estic molt contenta, dilluns nova eco que ja estaré de 7 setmanes, que llarg se m'està fent aquest 2n embaràs! sembla que no abancin les setmanes!

Bon finde panxus, descanseu!
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dv. nov. 20, 2020 1:38 pm

Hola!

Lau86, t’explico la meva experiència amb la meva filla de 6 anys. Vaig anar a fer la eco de 8 setmanes, per ansiosa i es va veure el saquet buit, el gine em va dir que tornés en dues setmanes i llavors fins i tot em va deixar sentir el batec uns segons, que deia que no era recomanable fins més endavant però per com havia anat tot, em feia un regal. Causes, ovulació uns dies més tard, tot i ser regular mai es una ciència exacta. Així que tranquil.la, si alguna cosa m’ha ensenyat el tema es que no pots patir per una cosa que encara no ha passat.

Benvigudes mamis! Estem totes de molt poquet i ara es perillós, encara no està arrelat i es molt delicat el tema. Cuideu-vos molt i relax. A gaudir de tot plegat!

Salut!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: lau86 » dv. nov. 20, 2020 2:58 pm

Hola noies, i benvingudes les noves incorporacions :))

Moltes gràcies pels consells, va molt bé conèixer altres experiències, de debò! Crec que vaig pecar de 'novata'. La veritat és que després d'un primer dia molt nerviosa, vaig decidir que no valia la pena patir, i que el que havia de fer és estar tranquil·la. I la veritat és que ara estic molt zen! Esperem que tot vagi bé, i si no fos el cas, ja patirem quan toqui! Lilitum, quin susto les pèrdues, però si et van dir que tot anava bé, repòs i calma, també!

Per mútua en el nostre cas ens van dir que podíem anar-hi tots dos, però crec que depèn de cada consulta...i de si volen o no...esperem que la situació millori i que més entrat el 2021 tot torni una mica a la normalitat i almenys puguin entrar a les de 3T de la pública!

Espero que estigueu totes bé! abraçades, i a cuidar-se!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dv. nov. 20, 2020 6:47 pm

Requeteboniquesss!Que guai que anem sumant el grup!! Moltes felicitats a les nouvingudes i molt Benvingudes! :content:

Que bé que lo de les pèrdues no hagi estat res i lo de la ECO és bo saber que si és aviat és normal i no es veu. En el que teniu raó és que és molt aviat per totes i que hem de pendre'ns ho amb calma que tot està encara molt verd. Però quina il·lusió i tot anirà bé noies, com diu una molt bona amiga SI ALGUNA COSA POT ANAR BÉ , ANiRÂ BÉ :content: I si surt res... estem aquí per recolzar-nos!
EL dia 3/12 tinc la primera ECO privada estaré de 9 setmanes i el dia 22/12 a la Pública . En tenim moltes ganes. D'entrada el pare no pot entrar a cap, al St Caterina segur ja ens ho va dir la llevadora i a la privada la noia de recpeció em va dir que no , però em va dir també que ho comentés a la doctora i que ell vingués per si de cas, que potser teniem sort i el deixava entrar un segon en aquell moment de la ECO. A veure si tenim sort i s'enrotllen... Em sap super greu que s'ho perdi i a més m'agradaria que hi fóssim els dos . En fi ja us diré.
De síntomes segueixo amb sensació de malestar mareig " ressaca" quasi de migdia fins tarda nit pràcticament cada dia. La meva mare diu que això és senyal que la cosa va endevant . :content: No sé si m'hi acostumaré, em preocupa per conduir a vegades, però de moment ho duc bé. Només se'm passa si menjo pa, hidrats o alguna cosa que se'm assenti a l'estòmac...vaia solució, sortirem rodolant abans d'hora :()():::: <:-) Què hi farem! Per ara menys mal que encara estic d'ERTE tot i que estudiant fent classes presencials , ...

Ahh per cert!! AHir vaig anar a recollir la "Canastilla del Bebé" d'ORDESA , que vaig veure aquí al forum. El primer xumet, bolquers i algunes mostres. Fa molta il·lusió, tot i que ara arribaran mil missatges de propaganda de les marques però em va fer gràcia. Però al cap i a la fi són marques a les que haurem d'habituar-nos ben aviat així que , ja va bé tb. Si us interessa us ho passo el link.

Molts ànims i una abraçada ben gran valentes! :love: :anec:

Anneta82

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::