* Mares JULIOL 2021*

gener, febrer, març...
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » ds. nov. 21, 2020 2:17 pm

Hola noies,
No porto bones noticies.

Ahir a la nit vaig tacar un filet petit vermell pero va ser molt poc, em vaig esperar una hora abans d'anar a dormir i em vaig tornar a mirar i res, a les 5 m'he despertat per anar a fer un pipí i res així que he respirat. Quan m'he despertat había tacat una mica pero poc, aixó si...al fer pipí ha baixat molta sang de cop, s'ha quedat el wc amb sang i al netejarme 3 vegades molt tacat marró claret.
Hem corregut cap a urgencies i al mirarme em diuen que no es veu res de res al uter. Que potser a la trompa esquerra...o embaras bioquímic o de menta setmanes..poques posibilitats de que vagi bé.
En realitat avui estaría de 4+4 (portaba malament els calculs).
M'han fet una analítica i he anat a fora a esperar resultats i de 4+4 m'han dit que els valors de hcg haurien de ser de més de 1000 i estic a 32, pel que sembla un embaras bioquímic. També resulta que soc Rh Negatiu i despres de l'analitica de dilluns si es un abort m'han de punxar igamad pero no m'han explicat si pot tenir consequencies adverses etc. I estic espantada.

Lilitum he vist que vas tenir un abort bioquímic el mes pasat, va ser alguna cosa semblant? Ets també rh Negatiu? I si es així t'han punxat igamad?

M'han dit que si es un abort haure d'esperar una regla normal abans de tornar-ho a intentar, es necesari o va depen del doctor?

Moltes gràcies a totes i espero consells, també de si alguna a la setmana 4 no li han vist res a l'uter o hcg baix i despres ha resultat anar tot bé.

Una abraçada.
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » ds. nov. 21, 2020 3:01 pm

Ostres VR26, quin greu que estiguis vivint tot això!
Sé pel que esteu pssant i t’abraço en la distància.

T’explico, el meu cas va ser molt similar! Estava de 5+1 quan vaig començar a tacar primer una mica marronòs,al vespre amb una mica més de sang, i al matí ja molta més... i vaig anar a urgéncies! Allí em van fer eco i no em van veure ni el sac, em van fer analítica i també superbaixa, i em van informant que estava tenint un bioquímic! Un pal! Portavem 10 mesos buscant...

Al cap d’uns dies em va visitar la meva gine i em va dir que estava tot bé i que com havia estat de tan poc que podia tornar-ho a intentar quan vulguessim... i ho varem tornar a intentar aquell mateix mes i mira, aquí estic de 6+5! Així que ni una regla vaig tenir enmig!

Ara t’he de dir q estoc patint molt a cada taca que veig, potser tinc massa recent el bioquímic...

Soc 0+ així que ni idea del q et van dir!

Només et pus dir q x nosaltres la pèrdua ens va portar encara més convenciment de que voliem tornar a ser pares! Tant de bo el vostre cas sigui igual i aviat torneu a estar per aquí... CONFIEU! una abraçada gegant!
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » ds. nov. 21, 2020 3:36 pm

Moltes gràcies Lilitum.
Si, portem més o menys els mateixos mesos de búsqueda.
Si aquesta vegada queda en res que es el que sembla ojalá aviat torni per aquí.
De totes maneres us anire explicant.

Ojalá les vostres panxetes evolucionin molt bé, una forta abraçada a totes i torno dilluns per explicar com ha anat.

Moltes gràcies per ser aquí!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dg. nov. 22, 2020 8:30 am

Vr26 bonica, mooolts ànims!!Quin greu que hagi anat així... No m imagino com us deveu sentir ni em puc posar al teu lloc, soc novata tb... Pero el que si se es que ens pot passar a totes, estem al mateix tren.. Però segur que en res torneu a tenie el vostre positiu i tot surt super bé i endevant. N estic segura que aciat ens donaras bones noticies. Aquí í estem pel que sigui. Abraçada valenta!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: lau86 » dg. nov. 22, 2020 10:02 am

VR26, em sap molt greu, t'envio molts ànims i una abraçada ben forta!!!

A veure què et diuen el dilluns, no conec això del rh negatiu però si els metges t'ho recomanen suposo que deu ser necessari! Com diuen les companyes, molt ànims, i qualsevol cosa que necessitis, aquí ens tens per desfogar-te, crec que cada persona és un món però el més important és que et puguis expressar sobre com et sents quan ho necessitis, massa sovint ens ho mengem en secret!!

Jo tb sóc primerenca però tinc una amiga que va passar per un bioquímic is'hi van tornar a quedar sense esperar massa, com ha explicat la Lilitum, així que no perdis l'esperança, i si em permets, intenta viure-ho sense pressions ni calendaris. Cada dona i cada cas és únic....estic segura que arribarà!

Molts petons i abraçades!!!
Cristinetamp
Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 02, 2020 1:26 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Cristinetamp » dc. des. 02, 2020 1:32 pm

hola a totes!!! Soc nova aquí, hem dic Cristina I soc de Bcn ciutat, ara mateix estic dw 6 setmanes, estem molt contents I amb ganes de viure aquesta nova aventura de l'embaràs, soc primeriza jejejeje

Un personas a totes i enhorabona!
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dj. des. 03, 2020 7:13 pm

Quin greu VR26, es un daltabaix molt gros, ho sé per experiència també, així que us envio molta força.

Pel que fa a l’RH negatiu es per si el fetus fós positiu i es barregen les sangs, el teu cos faria anticosos i en un futur aquests atacarien el nou embrionet. No pateixis que no passa res, a mi me l’han posat primer amb la nena que té 6 anys i amb el segon embaras que no va arribar a termini també.

Molta força per superar el mal tràngol i a seguir lluitant per fer realitat un somni. Contra el desitg de ser mares no hi ha res que ens aturi.
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dj. des. 03, 2020 7:19 pm

Per cert, benvinguda Cristineta i enhorabona a tu també!
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » ds. des. 05, 2020 11:07 pm

Moltes gràcies a totes,
pel tema Rh - em van administrar inmunoglubina anti D i ja está, encara li dono voltes tot i que ja estic millor i ja torno a tenir ganes de seguir amb la búsqueda pero ens em d'esperar una mica ..ojalá tinguem un nou positiu a principis de 2021 i la próxima vegada vagi bé (ara em dona la sensació de que patire tot l'embaràs i el viure amb por).

Per cert noietes, com us va a totes? Tinc ganes de llegir-vos i que porteu bones noticies.

Una abraçada!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dt. des. 15, 2020 12:00 pm

Boniquesss com esteuu?? Tenim això una mica parat :) jo també reconec haver estat força desconectada. Com esteu?? Avui enceto setmana 11 dia 8 vam tenir primera ECO per privada. Què us he de dir??? Sense paraules.Emocionant ia flor de pell batec qué ens va fer plorar molt. Seguim amb sintomes de mareig tram horari migdia nausees i salivera, malestar i sintoma nou molt dolor de mugrons i interior pit com rampes fortes sobretot quan relaxo cos o amb el fred tb. Dijous 17 tenim eco extensa amb privada miraran mides, posiblea alteracions...A veure perquè fa una mica de respecte saber si totes mides son correctes. Nervisss incertesa... Fins que veiem que. Ja us dire. Trisomies i no se que mes....ja us dire que tal. I vosaltres expliqueu cosetes, com esteu?? I BENVINGUDES A TOTES LES QUE US ANEU AFEGINT! moltes felicitats! >.-<: ! Vr26 explicans que tal va la tornada a la carrega :) segur que avait ens dones super bonrs noticies.
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: lau86 » dj. des. 17, 2020 1:52 pm

Hola noies, en el meu cas, la cosa tampoc no va anar bé, ara ja m'he anat refent, i mica en mica anirem veient quan toca tornar-hi! Em sap greu VR26 que en el teu cas tampoc. Moooolta sort a totes, en tot cas, i cuideu-vos molt, confio que més endavant ens tornarem a veure per algun grup de per aquí! petonets!
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » ds. des. 19, 2020 4:18 pm

Hola boniques, quin greu Lau86, costa refer-se però no podem fer més! T’envio una abraçada forta.

Nosaltres vam anar el dimarts que just feia les 9 setmanes a fer primera eco per privat, més que res per treure’ns l’angoixa de l’anterior embaras que estava aturat i vaig passar un calvari fins que no vaig aconseguir passar pàgina. Batega fort i està dins de mides. Estem molt contents però encara tinc aquella coseta del “ i si...”

Aneu explicant com aneu! Jo de símptomes cansament, inflada, molt inflada i els pits. Més gana i això fa patir, ara amb els dolços tant que m’agraden...
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » ds. des. 19, 2020 5:21 pm

Hola a totes!

Quin greu Lau86, els primers dies son molt durs, sobretot perque no conseguia pensar en cap altra cosa, només feia que buscar informació i menjarme el cap pensant que había fet malament.
Amb els dies, ara tot just fará un mes he conseguit entendre que no va anar bé pero no hi ha cap cosa que hagués pogut fer perque anés bé.
Si ha d'anar bé anirà bé tot i que fem el pí com em va dir la doctora, encara penso en si será que tinc la protestarona baixa o la testosterona alta, o simplement venía malament i el cos es sabi..

El meu cicle després de l'abort bioquímic ha estat de 28 dies exactes com sempre. Em van recomenar esperar una regla, s'ha fet llarga l'espera pero per fi ha arribat i espero que sigui la última i no veurela en tot el 2021, cap al 14/18 de gener tindre un - o un +.

Tots els dubtes que tinc de si alguna cosa al meu cos no está bé s'aniran responent amb el temps i ara només queda deixarlo pasar i que vagi fluint tot.

T'envio molts ànims Lau y una forta abraçada.

A les demés, me'n alegro moltissim de que la cosa vagi bé. M'imagino els sentiments a flor de pell al escoltar el cor llatir inagineuvos com será quan pogueu veure'l per eco, cada vegada més formadet/a.

Expliqueu alguna cosa, us decanteu per nen/nena? Com vau donar la noticia? Algú va fer quelcom especial?

A les que no heu dit res per aquí aquestes ultimes setmanes dessitjo que vagi tot bé i no hi hagin més males noticies.

Una abraçada!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Anneta82 » dl. des. 21, 2020 5:53 pm

Noietes! Lau86, quin greu que no anés bé...em sap super malament que no sortís bé de veritat.... com molt bé dius, i encara que d'entrada el món s'ensorri tot és per alguna cosa i la naturalesa és sàbia. Tot i que no ho entenguem d'entrada, si alguna cosa no "va" és perquè no ha d'anar. Com molt bé diu la companya VR26 no desistiu, i segur que ben aviat torneu a donar-nos molt bones notícies1 les estarem esperant :love: :ok: Molts ànims boniques i molta força!

En el meu cas us explico que a la ECO de la privada la de la translucidesa nucal i morfològica tot bé, mides, nas, braços, cametes i peus..no parava de moure's! Tot bé en quant a mides i estat general correspon al que tocaria, així que molt contents. Tot i que aquesta vegada em van fer entrar sola i el pare va haver d'esperar a fora. He de dir però que li va saber tant greu que em va deixar enregistarr videos mentrestant amb el mòbil. Me la van fer abdominal i després intravaginal altre cop, una bona remenada vist per tot arreu :-)(-: Molt guai, però em va comentar que tenia petit hematoma prop de la placenta que no em preocupés gens, però que fàcil dir-ho no? La veritat que estic una mica amoinada.A veure quan vegi la ginecòloga què hi diu, la doctora ecògrafa no li va donar importància per l'estat general del petit/a , batec i cap pèrdua ni res...però jo m'he quedat ben preocupada després de buscar info a Internet. En fi, demà tinc la primera ECO de la SSocial a l'Hospital espero que miraculosament hagi desaparescut si més no que no hagi crescut, ja que no em va dir res de repòs ni cap mesura a prendre al respecte. Tot i que com imaginareu he procurat tenir molta cura no esforços, res d'exercici, ni relacions... Tota la info que he anat trobant per la xarxa...Per si de cas! z2:-) Ja us diré boniques.
Una abraçada ben gran i esperant llegir i que expliqueu vom aneu anat vosaltres!! Un petó ben gran valentes!! :***:
Benvinguda feliçdelavida i felicitats!!! :b-))) :-())

Anna 11+6
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » dt. gen. 05, 2021 8:50 pm

Hola Noies!

Fa molt que no se res de volsatres!
Com esteu? Espero que vagin bé les vostres panxus!
Ja us noteu la panxulina?

Una abraçada!
Eroseta
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 29, 2020 2:27 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Eroseta » dg. gen. 10, 2021 4:57 pm

x*x*x
Hola, soc l’esther i estic esperant bessons ara mateix estem de 15 semanes i segons els calculs ens tocaria el 3 de juliol pero doant que son 2 provablement arribint com a molt a la setmana 37 per tant seran del juny...

Estic tambe al grup del juny , si que es cert que les mamis van mes avançades estan ja esperant les proves de la morfo (semana 20) i a mi m’acaben de donar resultat del test no invassiu. Aixo que crec que em quedaré per aqui per anar comprartint.

He llegit que alguna de vosaltres fa doble seguiment publica i privada jo la setmana vinent tambe començare anar a st joan de deu admes de la dexeus ara be nose molt be com portare fer doble seguiment, vosaltres com ho porteu?
Lilitum
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Lilitum » dt. gen. 12, 2021 5:36 pm

Bona tarda supermamis!

Fa temps que ni entrava i ara m’ha fet ilu saber de vosaltres! Jo ja estic a la setmana 14 i hem fet la eco de les 12 i tot bé. L’únic que m’ha sortit 1/933 en risc de Síndrome Down i ara hemndecidit fel el test prenatal no invasiu ;-)

Us he de dir que no m’estic trobant gaire bé... segueixo amb malestar de dia però passades les 19h ja he d’estar estirada perque comença la festa de les nausseas,vomits, malestar... aiiii, tant de bo s’acabin aviat els maleits sintomes aquests!!!!!

I vosaltres,com us aneu trobant?
Què tal les proves qur aneu fent?
Vinga ànims que ja estem al 2021,el nostre any!
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: VR26 » dc. gen. 13, 2021 9:45 am

Benvinguda Eroseta!

Ostres Lilitum, espero que els síntomes vagin disminuint i et trobis millor i también us dessitjo de tot cor que la prova no invasiva surti bé.
No entenc de la numerología del resultat pero espero que la probabilitat sigui molt baixa i acabi siguent només el "susto".
Molts ànims i una abraçada forta!
Avatar de l’usuari
Feliçdelavida
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. ago. 23, 2016 5:59 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Feliçdelavida » dg. gen. 17, 2021 1:32 pm

Hola Eroseta! Benvinguda i enhorabona! Dos! >.-<: >.-<:

Lilitum! A mi me l’han recomanat també, m’ha sortit 1/880 però com que tinc 41 anys... per això fa pujar el risc també, però pensa que es poquíssim! El farem per més tranquil.litat, però que tampoc em treu la son.

Vam anar el dia 5/01 a fer eco de les 12 setmanes i tot genial, ja em van dir que es un nen! :cnen: Jo volia nena, per la comoditat de que ja en tinc una, però ara ja m’hi he fet i estic contenta, a veure si no s’han colat, que jo crec que es massa aviat, coneixeu experiències similars? Us ho han dit a alguna?

Cuideu-vos molt i ànims les que encara teniu malestar segur que passarà aviat!
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: * Mares JULIOL 2021*

EntradaAutor: Alea1986 » dl. gen. 18, 2021 1:32 pm

Feliçdelavida ha escrit:Hola Eroseta! Benvinguda i enhorabona! Dos! >.-<: >.-<:

Lilitum! A mi me l’han recomanat també, m’ha sortit 1/880 però com que tinc 41 anys... per això fa pujar el risc també, però pensa que es poquíssim! El farem per més tranquil.litat, però que tampoc em treu la son.

Vam anar el dia 5/01 a fer eco de les 12 setmanes i tot genial, ja em van dir que es un nen! :cnen: Jo volia nena, per la comoditat de que ja en tinc una, però ara ja m’hi he fet i estic contenta, a veure si no s’han colat, que jo crec que es massa aviat, coneixeu experiències similars? Us ho han dit a alguna?

Cuideu-vos molt i ànims les que encara teniu malestar segur que passarà aviat!



Feliçdelavida, jo sóc mama del mes de juny, però he vist la teva pregunta en relació a equivocar-se amb el sexe del nen i m'ha fet gràcia... Jo en sóc una amb qui s'han equivocat. Em van dir que era nena amb 14+5 i amb 16+3 i m'ho van confirmar dues ginecòlogues diferents i a la morfològica divendres em van confirmar nen. No pots imaginar-te el xoc! Tinc un nen i em feia molta il·lusió tenir la parelleta. Ja li havia comprat un parell de vestidets i tot! Així que més val que us espereu a la morfològica. Ara em toca fer-me'n a la idea, però la veritat és que està costant... Ara bé, també t'haig de dir que en el cas del primer, ens ho van confirmar amb 3 mesos i efectivament va ser nen. Ànims a totes i espero que tot us vagi bé! :)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::