Abril 2021

gener, febrer, març...
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Camy » dt. nov. 24, 2020 9:22 pm

Benvinguda Anni!! Felicitats pels bessons

Aneris gràcies x les recomanacions, jo aprofitaré coses de la meva germana i de les amigues així q de roba compraré poqueta.

Em fa molta il.lusió mirar coses jiji

Avui hem tingut una eco i tot està perfecte, tot i que he vigilar amb el sucre perquè la mida del nen és una mica més gran del q deuria, xo m’han dit q res preocupant.

En un mes tinc la morfològica

Salutacions a totes!!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Gemma18 » dc. nov. 25, 2020 6:28 pm

Benvinguda Anni187 i enhorabona pels bessons, ja en sou dues!!

Camy, a vigilar aquest sucre!

Jo estic amb diarrea, ja és la tercera vegada que tinc episodis de diarrea en un mes. La llevadora em va trure el ferro i després me'l va canviar per un altre (pensant que podria ser això) però sant tornem-hi, que estrany...

Aneris, ja veus, al final tens taaaaaantes coses... i moltes que no es fan servir pas.

Jo faré pit i també tinc clar que escalfabiberons no cal pas. De la mateixa manera com és endavant Babycook i coses d'aquestes tampoc ens van fer pas falta per l'altre nen.

De bressol tenim el de baranes (60x120). Jo no en compraria dels petits (minicunas). Unes amigues em van recomanar un "niu" o com se digui, que és una espècie de coixí en forma ovalada amb un costat obert, per quan el nen es fa més gran que el pugui seguir fent servir. Per mi va ser una gran compra! Era el reductor per dins el llit de baranes, per quan anàvem fora, per posar-lo per exemple sobre el sofà... Un encert! Si poseu Nido bebé a Amazon ho veureu. Ho vam fer servir molt de temps.

També tinc recomanació per banyera per quan són més grans, però això més endavant hehehe Encara que nosaltres ja la vam posar a la llista de naixement i ens la van regalar: es diu Peu d'elefant, però només és útil per qui té plat de dutxa i no banyera.
Són d'aquelles quatre cosetes que trobes que són un encert i que no coneixia pas abans de tenir fills.

El grup s'està animant, que bé!!!
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Gemma18 » dc. nov. 25, 2020 6:29 pm

Uiii, volia dir que NO faré pit i tot i així un escalfabiberons ni de conya, seria un trasto innecessari.
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Serendipity83 » dj. des. 03, 2020 9:20 pm

19+3
Hola boniques!

Us tenia una mica abandonades. Quina il·lusió veure que aquest grup està tant animat. Sé que un altre grup de whatsapp és un rotllo, però per mi també seria més pràctic i àgil, aquí no penso mai a conectar-me. Com vulgueu.
Ja ens acostem a l’ecuador!!! La setmana passada vaig fer eco extra pel privat, i 98% de possibilitats que sigui NENA! Vaja ja ho tincc oll avall. Així que tindré la parelleta.

Jo em vaig trobant bé, ardor d’estomac de tant en tant, sobretot al vespre. Mai tinc gana per sopar...però no em queixo. També faig teletreball i esti bastant descansada.

Com comenteu moltes, això del covid fa que sigui un pal el fet de no poder compartir la notícia com ens agradaria- Fa pena haver de donar la noticia per telèfon o whatsapp. Tinc coneguts a qui ni els hi he dit encara...I a la feina, fins aquesta setmana no ho he dit a lo grande, molta gent ni ho sospitava pq la veritat es que fins fa 2 setmanes no m’ha sortit la panxa i segons com em vesteixi, ni se’m veu...

Ostres doble bessonada al grup! Enhorabona Lima i Anni!!! Quina aventura!!

Tema compres, estic d’acord amb l’Aneris. Fa molta il·lusió però a les botigues només et volen vendre. A part que tb depèn de molts factors...En el meu cas la cuna collit és un MUST, però tinc amigues que els seus fills allà sols no s’hi volien quedar...vaja que a vegades tampoc podem saber l’utilitat que li donarem a les coses. I amb aquest segon embaràs, se m’han tret moooltes neures.

Afegeixo les meves dades:

- Serendipity
- Edat: 37
- D'on sou: Manresa
- Data probable de part: 26/04
- Si ja teniu fills o és el primer:Oriol (gener 2018)
- Sexe del bebé que espereu (si ja el sabeu: NENA!
Sassenach
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 02, 2020 7:11 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Sassenach » dg. des. 06, 2020 7:10 pm

Hola noies!

Fa dies que us llegeixo, i finalment m'he decidit a escriure-us.

Primer de tot, moltes felicitats a totes! :)

Em presento:

Sassenach
Edat: 39
Lloc: Sabadell
DPP: 29/04/2021
Fills: Cap
Sexe bebé: Nen

Com veieu la data prevista de part és a finals d'abril, no sé si també m'hauria d'apuntar al grup de Maig! :)

Us explico una mica. En el nostre cas ha estat un embaràs molt buscat, amb uns quants tractaments a l'esquena, i unes quantes males notícies durant aquests darrers 4 anys en busca de l'embaràs. Per això, tenim moltes pors. Poc a poc, anem agafant confiança, però estem molt expectants i molt prudents.

L'ecografia de les 12 setmanes va anar molt bé, però tot i així vam preferir per estar més tranquils fer el test prenatal no invasiu, on tot va sortir molt bé, i vam saber quin era el sexe.

Avui estic de 19+3, i el dia 14/12 tenim l'ecografia morfològica de les 20 setmanes (20+4).

Des de l'eco de les 12 setmanes, i a alguna ecografia posterior, m'han dit que tinc la placenta prèvia i això em preocupa una mica. No obstant, ens han dit que fins la setmana 30 aprox. pot canviar.

De moment anem fent visites per la SS i per la mútua. A la SS no deixen entrar la meva parella a les visites, i per això, vam decidir anar per privat perquè puguem anar-hi els dos.

En relació al part, m'han parlat molt bé de l'Hospital Taulí de Sabadell, i de moment, estic molt contenta amb totes les visites de la SS, així que guanya més punts que l'Hospital General de Sant Cugat. Però bé, encara queden molts mesos! Ja tindrem temps de decidir.

Fa dies que estic atenta a veure si noto aquestes bombolletes, però malauradament no he notat res. El que sí que fa un parell o 3 de setmanes, que hi ha dies que noto molta tibantor i fins i tot algun dia mal. Vaig anar a la matrona i em va dir que tot això era normal.

Encara no hem comprat res, perquè encara tenim una certa por, però aquesta setmana vam anar a informar-nos sobre cadiretes de cotxe i cotxets de passeig. Ens van donar molta informació i vam aprendre un munt!

Bé, encantada de participar al grup!

Una abraçada
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dg. des. 06, 2020 10:27 pm

Sassenach ha escrit:Hola noies!

Fa dies que us llegeixo, i finalment m'he decidit a escriure-us.

Primer de tot, moltes felicitats a totes! :)


Benvinguda!!!

Segur que tot anirà bé, si hem arribat fins aquí ja és molt! :-())

Nosaltres demà tenim la morfològica i si tot va bé ja ens animarem a començar comprar les coses més "grans". Fins ara no ens hem pogut resistir a comprar una mica de robeta.

A mi em toca el 22/04, espero que no se me'n vagi a maig, que jo vaig ser de les que va tardar a voler sortir... jaja

Sembla que en aquest grup quasi a totes ens toca a finals d'abril.
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Gemma18 » dl. des. 07, 2020 6:35 am

Benvinguda Sassenach! Tu i jo estem igual: edat, ens toca pel dia 29, nen i morfològica el 14 per la SS (per mútua la tinc el 15, era avui però me l'han canviat pel 15).

Quina sort que teniu algunes, a mi ni per la mútua no m'hi deixen anar acompanyada. En canvi per la SS em van donar un paper on deia que hi podia anar un acompanyant el dia de la morfològica, així que ens hi presentarem els dos. Serà molt...hehehe Perquè fins ara el pare no ha anat a cap eco.

És veritat, la majoria som de finals d'abril. Però podríem parir al maig, o fins i tot al març, ves a saber...

El grup està paradet, a mi també em costa entrar a connectar-me aquí. Recordeu per qui ho vulgui que tenim un grup de WhatsApp!
Sassenach
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. jul. 02, 2020 7:11 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Sassenach » dt. des. 08, 2020 6:47 pm

Hola noies!

Laura i Gemma gràcies per les respostes!

Doncs si us va bé, ja em direu com ho faig per poder participar al grup de Whatsapp, que potser és més còmode poder comunicar-nos.

Gemma, ben bé, que anem sobre les mateixes dates amb tot!!! Escolta, tu ja has notat les "bombolletes" que diuen que es noten? Jo no estic segura d'haver-les notat... A veure si els propers dies, ho noto amb més claredat.

Salut!
martaxiq
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 18, 2020 8:16 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: martaxiq » dg. des. 20, 2020 11:48 am

Bon dia Noies! I Enhorabona a totes i per partida doble les que espereu Bassonada :). Quina il·lusió!! Aquest cap de setmana he llegit els vostres comentaris , és el meu primer embaraç i amb la situació de covid que estem vivint m'he sentit indentificada amb moltes de vosaltres. Em presento:

Edat :37
Lloc: Santa Coloma de Farners
DPP: 08/04/2020
Fills:0
Sexe Bebé: NEN

Estic de 24 setmanes i la veritat és que em trobo ara mateix molt bé, però els primers mesos em vaig trobar bastant malament amb nàusees, vòmits i mal estar tot el dia , li vaig agafar fàstig a molts menjars, olors... però tot això ha passat i ara estic disfrutant de l'embaraç.

Em vaig fer la morfològica a la setmana 20 i tot ha sortit bé i com el triple screanning tb havia sortit bé abans, no ens vam fer el test prenatal en sang , ja que no tenim antecedents ni res a la familia.


Respecte la vacuna de la Grip me la vaig posar pq tant com el meu ginecòleg per la mutua com la comadrona m'ho van aconsellar. I me la vaig posar i no vaig tenir cap simptoma, només un parell de dies molesties al braç, com quan et dones un cop i tens un blau.


En el meu cas vaig amb el meu ginecolèg per la Mutua i tb em fa seguiment la matrona, pero totes les proves les faig per la privada i després les comparteixo amb ella. I la veritat estic contenta amb els 2.


Per la privada amb el ginecòleg ens deixen entrar a la visita a tots 2 , Excepte quan vam anar a fer la morfològica a la clínica Girona, que a la meva parella no el van deixar entrar, ni a la sala d'espera.
Em va saber molt greu pq tots 2 estem molt il·lusionats per viure aquesta experiència per primera vegada i ell no es vol perdre cap visita tampoc. Vam saber el sexe a la morfològica . Un Nen :) . I ben contents que estem, pq ens era igual el sexe, només volem que vingui bé.

A partir de la setmana 19 vaig començar a notar com bombolletes a la panxa...i tenia dubtes si era el Nen o gasos, pero a la setmana 20 ja em va quedar clar que era el Nen.

Tinc la sort de poder teletreballar desde casa pq a la feina em consideren que sóc de Risc...així que vaig força descansada . Dintre lo dolent de la pandèmia, de no poder veure a la meva familia pq viuen a l'Empordà ni amics...m'ho prenc com que és un privilegi treballar desde casa estant embarassada.


Tema exercici la veritat no en faig, , entre que els primers mesos em trobava malament i ara que no pots anar enlloc a fer res....l'unic que faig es sortir a caminar de tant en tant, però hauria de sortir molt més.


La meva comadrona m'ha dit que a partir de Gener segurament començaran a fer les classes pre-part on-line. Es una mica rotllo pq haguèssim preferit que fòssin presencials, però es la situació que tenim.


Tema compres, ens ho estem agafant amb calma, tenim la llista feta del que necessitem, ara falta anar a comprar :). La previsió es fer-ho despres de reis que tindrem uns dies de festa . Moltes coses tb les comprarem online segurament, pero tema cotxet i cadireta de cotxe si que volem veure-ho abans.

He vist que heu penjat webs per on es pot seguir classes pre-part! Moltes gràcies per compartir-ho.
Tema grup watsapp a mi si que m'agradaria formar-ne part, com ho he de fer per entrar-hi?

Espero que totes us trobeu bé i ara que tenim el Nadal , tot i que serà un Nadal diferent, per nosaltres si serà especial, que el disfruteu!!
martaxiq l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 21, 2020 7:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dg. des. 20, 2020 6:41 pm

martaxiq ha escrit:Tema grup watsapp a mi si que m'agradaria formar-ne part, com ho he de fer per entrar-hi?
Espero que totes us trobeu bé i ara que tenim el Nadal , tot i que serà un Nadal diferent, per nosaltres si serà especial, que el disfruteu!!


Hola Marta! Si m'envies un missatge privat amb el teu número t'afegeixo al grup! Benvinguda i enhorabona pel teu nen!

Jo vaig néixer a la Clínica Girona, quina gràcia :) >.-<:

Jo estic de 22s però tema compres crec que ja hem avançat bastant, en les 2 últimes setmanes, després de la morfo, ens hem posat les piles.

Tema robeta i coses que no valguin tants diners no m'importa comprar online però les coses més grans (mobiliari, cotxet, cadira del cotxe) jo crec que val la pena anar presencialment. És complicat amb tot el tema dels confinaments però nosaltres ahir vam moure'ns per la comarca per comprar el minibressol de collit (ja el tenim al traster!) i fer una ullada als cotxets, que per ara deixem la compra per més endavant...

Encara queda però volem aprofitar les vacances de nadal per anar organitzant-nos una mica.
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Punxetes84 » dl. gen. 18, 2021 8:18 pm

Hola boniques!

Ara us estava llegint, i la veritat és que em faria gràcia poder compartir amb vosaltres el meu embaràs, estic de 27 setmanes i fins ara no m'he posat a llegir i decidit a escriure, suposo que és perquè és el segon embaràs i amb la petita ja no tinc temps per res.

Jo estic esperant una nena per l'Abril, em van dir el 25 però després es veu que ho van recalcular i ara en principi seria el 22 d'abril. Tot i això sé que la nena naixerà cap a la primera setmaneta d'abril, ja que soc diabètica i m'abançaran el part segur, amb la primera ja ho van fer i va neixer a la setmana 37.

Doncs res, espero saber de vosaltres, i si teniu grup de whatssapp i m'hi voleu afegir per mi encantada.

Una abraçada
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Laura90 » dt. gen. 19, 2021 12:33 pm

Punxetes84 ha escrit:Jo estic esperant una nena per l'Abril, em van dir el 25 però després es veu que ho van recalcular i ara en principi seria el 22 d'abril.


Oh, pel 22 d'abril, com la meva :cnena:

Havia sentit que si ets diabètica te'l poden induir però tan aviat? Potser perquè el bebe no creixi tant, no?

Si m'envies un missatge privat t'afegeixo al grup de Whatsapp. >.-<:
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Punxetes84 » dv. gen. 22, 2021 9:15 am

Hola Laura90!,

si, és perquè al final de l'embaràs el sucre costa més de controlar i així el bebe no pateix. Amb la meva nena ja m'ho van induir i va néixer a la setmana 37. Suposo que aquesta serà el mateix, o setmana 37 o 38 però no més enllà.

T'escric privat!

Moltes gràcies.
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Crisstina
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 10:48 pm

Re: Abril 2021

EntradaAutor: Crisstina » dt. feb. 16, 2021 9:47 pm

Hola!!! Perdoneu que comenti en aquesta entrada, però vull quedar-me embarassada i estic buscant mutua pero n'hi ha tantes que em torno boja! Les futures mamis podrieu aconsellar-me mutua?

Gracies!!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::