(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Lorelanna
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:43 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lorelanna » dt. nov. 10, 2020 8:57 pm

Noieees, hola de nou a totes!
Benvingudes a les noves incorporacions, us he anat llegint a totes (sento no personalitzar però el cap no em dona per més) però no trobava el moment de posar-me a l'ordenador a escriure, ja que amb el mòbil es una mica rotllo...

Molts ànims a totes les que esteu amb nàusees i cansadíssimes, aquí una més que també està igual, ànims i esperem que vinguin dies en que estiguem una mica més a tope, tot i que amb el ritme de vida i si hi ha germans/es més grans és normalíssim està ben cansat i no donar per més, intentem no sentir-nos culpables, ja vindran dies millors (i si no quan neixin els petits/es ;) )

Penso que el tema d'estar amb el rotllo del covid, el confinament perimetral i totes aquestes restriccions no ajuda gens ni mica a estar millor. Personalment trobo a faltar distraccions, sortir, airejar-nos i rodar una mica fora del lloc de sempre a més d'afegir-hi la preocupació de que hi ha aquest virus voltant, però noies ara toca així! No sé si tot anirà bé, però almenys esperem que vagi a millor del què està actualment i nosaltres i els que estimem estiguem bé.

Modo ego: tenia ganes de fer-me una eco per la privada perquè això se m'estava fent etern, però sense adornar-nos han passat els dies i no he demanat hora i tinc la eco per la seguretat social de les 12s pel dia 19 de novembre, o sigui que aquell dia sabrem del cert com està tot. Al principi estava força preocupada, aquest embaràs el vivia diferent al primer (en nivells de patiment), però després m'he anat relaxant, i el dia 19 està aquí mateix! Esperem que tot estigui correcte. Crec que per la SS la parella no pot entrar a la eco, quin greu, però si tot va bé i en fem una més endavant (abans de les 20s) per privat així també ho podrà viure una mica més de prop.
Nosaltres no hem dit res a ningú encara. Al principi tenia moltes ganes però ho vam parlar i amb la nostra primera filla no vam dir RES fins que no vam fer la primera eco de les 12s, i tot va sortir bé, de manera que hem decidit fer el mateix amb aquest segon/a. La veritat es que ja tenim ganes de compartir-ho, però estic animada perquè penso que ja no queda gaire (i sobretot espero que siguin bones notícies).

En fi, espero poder-me connectar més sovint al forum per anar parlant. Quan vulgueu (potser passades les 12s, almenys en el meu cas que encara no he fet cap eco) podríem fer un grup de Whatsapp perquè així es més pràctic parlar i compartir experiències/pors/temors i alegries ;)

I un altre dubte, m'han fet l'analítica per la SS i vec els resultats a la meva salut, però no vec que m'hagin mirat lo del toxoplasma... en el primer embaràs no ho recordo massa, però tinc la impressió que m'ho havien mirat i no ho havia passat... i la veritat pernil me'l congelava i en menjava, i ara estic fent el mateix, però m'estranya que no ho mirin...no sé si alguna sap alguna cosa.

Una abraçada molt forta a totes! Ens llegim! ;)
Kir
Entrades: 2
Membre des de: dj. oct. 29, 2020 11:22 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Kir » dc. nov. 11, 2020 9:06 am

Bones a totes!

A nosaltres quan ens van fer la eco ens van avançar la DPP gairebé un mes així que si tot va bé el/la baby serà de principis de Maig. Els símptomes s’han reduït una mica excepte les nàusees i els vòmits, que continuen igual. :-:)

L’espera entre ecografies s’està fent eterna i ens estem plantejant anar també per la privada, tot i que no sé si els molestarà als de la privada ser el segon plat o si ja estaran acostumats. Heu tingut alguna experiència en aquest sentit? També ens estem plantejant fer el TPNI tot i que el triple screening ens ha sortit baix. Hi ha dies que em poso en lo pitjor i vull fer tots els controls possibles i dies que estic super positiva i em sento com en un núvol...

Lorelanna a mi tampoc m’han mirat lo de la toxoplasmosis, em va comentar una companya de feina que es perquè la majoria sortien negatius i no els sortia a compte mirar-ho i que recomanen a tothom tenir cura amb la carn/embotits i ja.

Tot i passar a ser de Maig continuaré xafardejant per aquí per veure com aneu. :r)

Fins aviat!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 11, 2020 10:01 am

10+4!!!! :lfantrose:

Com esteu mamis?? :-())

Aprofito que estic al pc per escriure en condicions :-.:·:: pq això del modo mòbil es una meeee :ufs:

Kir me n'alegro moltíssim que aquesta eco fos tan bé! Ostres què fort, estaves embarassada d'un mes abans??? :panxeta: ostres quina alegria no? Aixi sembla que queda menys :content: quina es la nova dpp??? de quant estàs llavors??? uoooo quin subidón pujar setmanes tan ràpid no???? >.-<:
Tema mútua, et refereixes que tens mutua o pagar una eco x privat? A ells els hi dona exactament igual si fas seguiment per SS, mentre els hi paguis l'eco ja veus tu, no et diràn res de res!!! :content:
A mi també se m'està fent etern aquest 1er trimestre amb totes les seves pors... una me, la veritat, aviam si passen ràpid aquestes setmanes!!!!

La toxo ja no es mira, s , quem'ho va dir la llevadora, es veu que tantíssima gent donava negatiu que era una mica "tonteria" mirar-ho, cada ítem que es mira s'ha de pagar, així que res, toca pensar que el tenim negatiu (a no ser que tingueu positiu d'un embaràs anterior).
A mi me l'ha mirat per ser companya de feina d'ella, però ni idea de què m'ha sortit, imagino que negativa...

Lorelanna gràcies pels ànims i per les teves paraules :-()-) et desitjo el mateix!!! aviam si ens anem sentint millor amb les setmanes... pq sino això es una porqueria :ufs:
Que bé que ja tinguis l'eco el dia 19!!!! si la veritat que encara q es passa lent, al final els dies van passant... aviam què!!!!! Tens raó, el tema de no entrar acompanyant es un rotllo, jo també vull agafar-me una a les 16-18 setmanes per veure què és :cnena: :cnen: i que hi sigui el meu marit!!!
Segur tot estará bé!!! i ja podreu compartir-ho amb tothom que això sempre es una alegria :b-)))

A mi també em sembla bé tema Whatsapp, pero com dius, deixar-ho un cop passem les 12s i tot estigui ok! També fa pena quan deixem això abandonat (jo soc la primera ara a no passar-hi gaire....).

ALEA1986 sigues molt benvinguda!!!!! >.-<: :love:

Estem bén bé igual, amb nens de 3 anys i mig!!! I també m'ha passat el que dius, en aquest embaràs no paro de sofrir i pensar que algo pot anar malament, no sé si és l'experiència i veure que hi han històries dures i tristes... o no ho sé! Però es bestial el canvi del primer al segon... :-o00m
Tema símptomes, no t'ho prenguis com una mala senyal, si ja estas de 10 i pico probablement ja estiguis millorant i sortint de l'horrible 1er trimestre...
Pensa que encara quan els petits deixen de bategar, continuem tenint símptomes!! Una amiga li va passar i sabia que l'havia perdut i seguia amb nàusees i malestar bastants dies després... així que pensament positiu i a cnfiar en el petit/a!!! :-o00m :-()-)

yop Gràcies per passar!! I pels ànims!!! :love: Tan debó em plantés a la 20 tan ràpid!! Els dies no em passen!!! Aisss.... què tal estàs??? com va la princesa?? Ja teniu nom?? ànims guapa!!!!
Tema panxa jo tinc panxa de 4 mesos... pero sé que son els intestins pq està bastant amunt i el bebè està més abaix!!! què fort això de les panxes!!
PEtonets!!!!

nic molts ànims amb el malestar de panxa, si es ben normal, pensa que un embaràs no té pq assemblar-se gens a l'anterior... (en el meu cas, tal qual...), potser com diuen les velles, ara et ve una nena i per això estàs ddeuqa'dmanera!!! Què fort tenir bessons oi?? Jo m'ho pensava amb aquest bebè i no, només es un... Com ho porteu?? ànims!!! </;-)

Pati-em com estàs bonica?? Ja queda menys pel dia 20!!! Quines ganes de seguir endavant i tot segueixi bé!!! :-()) espero que estiguis millor, tot i que deies que ja estaves millor!! ànims amb el cansament!!!!

oli com vas bonica?? com va anar l'eco?? Espreo que super bé!!!! >.-<: lo dela panxa com diu la yop al no ser primer embaràs... free panxa! jajaja jo també en tinc molta més que amb la nena... segur que despres no creix tant!!! son els maleits gasos.... i la inflor :ufs:
ja ens passaràs a explicar!!!!

EGO Doncs res nou, segueixo amb el malestar 24h i els vómits, així que res, esperant que passin els dies, fer eco 12s i quedar-me tranquila. Anar fent-ho més real, emocionar-me de nou amb el fet de que estic embarassada :-()) pq a vegades se m'oblida que tot això té final feliç... pq costa.
També he tingut moments molt bons amb la nena, està totalment atxuxable :love: amb unes ocurrències que em moro de riure. Pobreta ahir em va veure vomitar i em va portar un chupachup i em va dir que això m'ajudaria a trobar-me millor! i em va fer moltes abraçades pq em sentis millor. Ara ho penso i ploro d'emocio! Pq aquesta es un altra, estic super toveta i ploro amb qualsevol tonteria, amb la nena no ho recordo així, estava més feliç... en aquest com estic més de bajón i tal, qualsevol cosa em fa plorar!
Encara no sé resultats de l'analitica... aviam si puc contactar amb algun company que m'ho miri!! Més q res estic nerviosa pel tema de la diabetes gestacional.

I res noies, anem mirant noms i de moment res, no ens posem d'acord en res. Ara tinc sensació de que es una :cnena: , i no tenim cap nom... pero bueno tenim 6 mesos i pico per endavant per pensar... :-o00m

Petonets a totes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dc. nov. 11, 2020 7:52 pm

Hola a totes!quina alegria tants missatges!jo sempre escric pel mòbil i no puc personalitzar gaire. Amb ganes de que us feu aquestes ecos i saber que tot va bé. Què fort que estiguis d'un mes menys! :-:) en res et plantes a l'esperat segon trimestre. Ego: començo a patir més sintomes, no són nauseas fortes, de cop em ve suor freda i mareig, un rollo. I cada vegada més sovint, avui especialment n'he tingut molts i com si se m'adormis la cara..en fi..també mal muscolar..he pensat que potser estic malalta o em ronda algo..però llavors de cop milloro i estoc gairebé bé...paciència. Fins el 24 no tenim eco, estaré de 10 i algo i ja em faran el triple screening i no sé què més.
Em sembla bé el tema del wats, és molt més ràpid, ens esperem unes setmanes que això ja ho tenim a tocar. Apa guapes, bona nit(tant aviat com pugui..) zz:-)
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: oli » dj. nov. 12, 2020 7:52 am

Bon dia,
Com esteu? Quanta activitat!!
Jo tb entro sempre des del mòbil i se'm fa difícil contestar un per un!
Entro per explicar-vos que la eco va anar bé, mides bé, batec a tota pastilla ja comencen a formar-se les extremitats... I només n'hi ha un!!! Que a mi em feia patir que ara vinguessin 2...
I quan vam arribar a casa i vam estar tranquils li vam explicar als nens que estan molt contents (la gran bàsicament perquè el petit tampoc sap gaire que).
Així que ahir vam enviar un wats a les famílies per posar-los al corrent perquè no estem segurs que els nens s'ho aguantin i no volíem que senteressin per altres bandes. La reacció ha estat de sorpresa en general però els meus pares no s'ho han agafat gaire bé. I tot i que ja m'ho esperava m'ha sapigut greu. En fi...

Sort les que teniu ecos els pròxims dies!!!
Anem parlant!
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » dj. nov. 12, 2020 8:12 am

Nàyade moltes gràcies per els ànims! Sí, segurament deu ser això... de fet, dijous passat vaig fer eco i tot estava correcte... i ja havia començat a notar una millora de les nàusees. Però com que la ginecòloga em va dir que "ja podia tenir-ne perquè això estava creixent" doncs, em ratllo pensant que alguna cosa pot haver anat malament... Ara tinc moltes ganes de que arribi la eco de les 12 setmanes, que la tinc el 24 de novembre... I sí! Ja ho he vist que estem igual! D'embaràs, però, em portes un o dos dies d'avantatge...

Pati-em veig que ets de Girona i tens previst parir a la Clínica Girona... Jo també! A més, acabes dos dies més tard que jo... potser coincidim!

Per com em trobo avui, estic bé, com ahir. Continuo sense nàusees, el malestar intestinal també ha millorat, la panxa se m'ha desinflat (tot i que sóc de les que ja se'm nota l'embaràs i haig d'anar amb compte, ja que de moment prefereixo no dir-ho a massa ningú, la qual cosa és difícil, ja que al meu fill de tant en tant se li escapa...).

Així que anar passant els dies i intentar estar tranquil·la, que és el que costa. De moment, demà tinc l'analítica del primer trimestre i veuré com està tot... Una de les meves principals pors és la tiroides. Fa 1 any i mig em van diagnosticar hipertiroidisme de Graves (just quan volíem buscar el segon). Estabilitzar-la ha costat, en part perquè vaig tenir mala sort amb els endocrinòlegs (anava per privada, la que tenia va estar de baixa i vaig estar un temps sense seguiment.. en fi! Tota una història!). Finalment vaig anar al Trueta i allà m'ho van solucionar. A l'agost vaig deixar de prendre'm la medicació i el 2 de setembre em donaven llum verda per començar a buscar... I em vaig quedar embarassada la setmana següent (un miracle, tenint en compte que tinc els cicles irregulars, però cert que amb el primer també va passar el mateix). I a partir d'aquí, tot és un patiment.... Espero que em tranquil·litzi passat els 3 mesos i pugui començar a gaudir de l'embaràs... A més, la família (a part del nen i el meu home, que em cuida molt) amb tot això del confinament i que no ens veiem gaire, sembla que ignoren bastant que estic embarassada... diuen que "és molt aviat".

En fi! Deixo de fotre'us el rotllo.... Espero que us estigui anant tot molt bé!
Evi87
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 8:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Evi87 » dj. nov. 12, 2020 8:27 pm

Bona nit a totes!

Soc nova al foro, tot I que fa un temps que us llegeixo I m'he animat a escriure. Tinc 33 anys I la meva parella 39 , tenim una nena de 6 anys I estic de 9+1, data prevista 16 juny.
Dimarts vem anar a fer una eco per privat perque no podíam esperar fins les 12s per la seguretat social I de moment esta tot perfecte. La veritat que quina tranquilitat perque a l 'agost vaig tindre un abort a les 6 setmanes I amb aquest embaraç estic una mica amb por I paranoica pero crec que es normal. De moment no ho sap ningu ens volem esperar a les 12s.
I res espero poder compartir aquesta experiencia amb totes i que tot ens vagi genial :-)love(-: :-)love(-:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. nov. 13, 2020 4:28 pm

10+6 <:-< <:-< <:-<

Hola guapes!! Miro d'escriure una miqueta des del pc!!!

Xap, ostres quin greu el que et passa, pot ser baixada de pressió? si tens tensiómetre a casa t'ho podries mirar. Molts ànims i esperem que passin aviat!!

oli, ostres quin greu lo dels teus pares, encara que has de fer el que sentis i prendre les teves decisions, sempre fa ràbia i fa mal... espero que aviat es facin a la idea i estigueu millor :ok:

Alea1986, ostres quantes coses, ara només queda millorar, intentar prendre-ho amb més calma!! Molts ànims!!!

Benvinguda Evi87!!!!!

Moltes felicitats per aquest embaràs a gaudir-ho!! En companyia sempre es passa millor :love: :-())

EGO. No gaire més a dir, segueixo exactament igual, ja demà 11 setmanes, sembla que la cosa va avançant, quines ganes de l'eco i de que tot estigui OK, i poder anunciar-ho a la familia (tiets, iaia...) crec que serà una alegria pq no estem tenint molt bona ratxa a nivell familiar per tema enfermetats, i entre aixo, el covid, i demés.... un rotllo.
El que faig pels matins intento aprofitar per fer coses de perrsona normal com recollir, fer dinar, tenir una mica d'oci... pq a les tardes soc un zombie que gasto tota l'energia en no vomitar, i en no olorar res... aixi que res. El que passa que no em puc anar a dormir molt aviat per la nena...

Doncs res, sumant dies i restant també!!

Ànims a totes!!!! >.-<:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 18, 2020 9:51 am

Hola boniques!!! Com aneu??

Escric des de la consulta del dentista esperant que m'agafin! Resulta que porto uns dies amb dolor a un queixal, esperem que no sigui càries...

No puc personalitzar gaire. Segueixo sense novetats, m'ha sortit una panxa de 4-5 mesos bestial (que noto super inflada) i segueixo amb les nàusees i algun vòmit. També marejos i sensació de que necessito espai. Tinc al Nayado ben xof... Ens està afectant bastant aquest tema, realment. Jo només faig que dir que ja vindràn temps millors, es la meva esperança.

Ahir vam fer sessió de fotos de Nadal i aviam com queden!!! Tot i que va ser difícil maquillar-me (mai ho faig i ahir em va costar forces nàusees per l'olor), crec que alguna haurà quedat bé! Un record bo del 2020 i per acabar l'any amb una bona notícia a la familia.

Comptant els dies pel 25 i per fi tenir l'eco, i ja poder fer-ho oficial si tot està bé, dir-ho a tothom, poder plantejar ecos extra per veure sexe... No sé, fer-ho més de veritat. Pq la veritat ara penso poc en el petit/a i em sento culpable. Us passa?

Ah!!! Ja tinc resultats d'analítica, obvi fins q no tingui l'eco no em poden fer el TS però de moment ho tinc tot perfecte, no sembla que encara tingui diabetes i la ferritina una mica baixeta però poca cosa així que bé!!!! I no he passat la toxo, així que toca portar-se bé (ja he menjat fuet i llonganissa.... Però ostres en 31 anys no l'he passat, creieu que la passarem ara? Comprant embutit envasat...) .

Com anem de noms??? Nosaltres tenim ja alguns pensats, de nen sobretot, de nena a mi m'encanta Eire (o Eyre) i a ell no li agrada gens. És Irlanda en irlandès antic, es que no pot ser més especial, per mi si es nena es diria així i no hi ha manera de convèncer-lo, i ell no surt d'Andrea i d'Alma, i a mi tampoc m'agraden gens...

Així que res... Aviam si a l'eco de les 12 m'ho saben mirar sinó al desembre fem privada i ja ho sabrem!!!!

PD. Ja he sortit del dentista , no m'ha vist res, si persisteix dolor he d demanar autorització al gine pq em facin RX amb davantal de plom i demés. De moment esperem...

Un petó a totes!!!!!
Imatge Imatge
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dc. nov. 18, 2020 11:04 am

Bon dia a totes!!!!

aiiiii no em dóna la vida! fa dies que vull entrar per escriure però no tinc mai ni 5 minuts... :( en fi, per fi avui sí que puc i aprofito.

Que bé, noves incorporacions al grup!!!! :b-))) Benvingues Alea1986 i Evi87!

Náyade aix, avere si poc a poc et vas trobant millor. És una meee estar així, però ja va quedant menys per deixar enrera el primer trimestre i començar a disfrutar trobant-te bé segur! molts i molts ànims!!!! Que bonic el detall de la teva nena quan et va veure vomitar, si és que són un amor =0-0-) el meu nen ja fa una setmana o així que també li fa ilusió que la mama tingui el germanet a dins la panxa. Li fa petons, l'acaricia... són taaaan macos i especials aquests moments!!!!! L'únic "problema" és que només vol que sigui un nen, si és nena no li interessa... jejeje avere què surt!

Nic com et trobes??? aix sí, a les ecos en les que t'han de dir coses importants s'agraeix tant que hi pugui entrar el pare... ja diràs si en ve 1 o 2 ;)

Alea1987 sé que és fàcil dir-ho però intenta disfrutar cada dia, i més si et trobes millor! És complicat, però són moments tan únics i especials que fa pena perdre-se'ls patint... ànims!!!! També aniràs a la Clínica Girona??? així putse ens hi veiem!!! jejeje ja hi vaig tenir al primer allà i va anar tot molt bé. Ets de Girona ciutat?

Lorelanna demà eco!!!! quina il·lusió >.-<: ja diràs com ha anat!!!!! Mira, just ahir ho comentava amb el meu home lo de la toxo. El dilluns em vaig anar a fer els anàlisis i també em va estranyar que no m'ho miressin. Però ara que dieu el perquè ja em quedo més tranquila.

Oli quina alegria que la eco sortís tan bé!!!! Llàstima de la reacció dels teus pares... ha de saber molt de greu. Però dona'ls temps perquè ho assimilin i segur que en res ja estan ben feliços de la gran notícia! Tu a la teva i a disfrutar d'aquesta etapa :panxeta:

Evi87 a vegades patim més si tot va bé i no tenim símptomes que no pas quan notem coses, però segur que tot marxa com toca i el petit/a està perfecte!!!! ànims!

Lo del whatsapp em sembla perfecte! estarem més conectades per allà que haver-nos de conectar a l'ordinador. Quan vulgueu el creem ;)

Nosaltres en l'altre embaràs vam anar a fer una eco 5D a Sonobebé (Terrassa) perquè ho visquessin també les dues famílies. En aquest embaràs com que el meu home no pot entrar a les ecos tot i ananat per mútua, hem pensat en fer-ne un parell d'ecos 5D, ja que allà sí que pot entrar sense probema i el veurà súper bé! Però això sí, en aquest embaràs només hi anirem nosaltres dos i, com a molt, el nostre fill. Recordo aquell dia com una mica estressant amb tanta gent dins la sala (erem 10 persones...), i aquest el volem viure amb més intimitat i tranquilitat.

Jo segueixo millorant el malestar, tot i que el cansament no acaba de marxar. El que sí que noto és que al mínim esforç que faig o algun pes que agafo enseguida em fa mal la part de baix de la panxa. Nose si és encara tot el tema de la sang o no... us passa també??? no ho recordo tan exagerat en l'altre embaràs. Però bueno, aquest divendres dia 20 tinc eco i li preguntaré avere què em diu. Quines ganes d'anar-hi ja!!!!!!!

A la feina porto una setmana bastant preocupada. Treballo en una residència de gent gran i des de fa 10 dies que hi ha positius... jo com que soc de risc no m'acosto a la zona covid, però tot i així visc amb tensió constant tot el dia i això fa que no pugui disfrutar tant com voldria de l'embaràs. Esperem que la situació millori aviat i em pugui relaxar. Perquè per lo demés porto un embaràs molt tranquila sense pensaments negatius com em passava a l'altre.

Doncs res, diria que no em deixo a ningú per contestar (anava moooolt atrassada, sorry!!!). I perdoneu tota la parrafada.

Espero que totes aneu millorant i totes les ecos surtin perfectes!

Seguim en contacte :ok:
Avatar de l’usuari
nic
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: nic » dv. nov. 20, 2020 12:45 pm

Hola noies!!

Entro una mica ràpid només per dir que dimecres vam fer la eco. Finalment no van deixar entrar al pare (tot i que per telèfon m'havien dit que si, perquè sino hagués anat a un altre lloc :ufs:, em vaig ben emprenyar...). Ara tinc un dilema perquè la gine m'encanta però el protocol del centre no, i no sé si canviar o no.

En fi, lo important: Tenim un cigronet amb un cor ben fort :***: i tot va molt bé. M'ha reajustat la dpp al 2 de juliol. Però bé, ara ja no marxaré del grup de juny crec ;-))) >.-<:

M'han donat hora per la eco de les 12s i analítica, i m'he fixat que si que em miraran la toxo, tot i que jo ja ho faig tot l'embotit congelat per si de cas.

Espero que totes estigueu bé, i mica en mica les forces tornin a nosaltres!!
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. nov. 21, 2020 3:04 pm

Hola mamis!!!

12 setmanes!!!!!!!!! :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:

Pati-em, espero que et cuidis molt, treballant a una residencia, i que et vagis trobant millor!!!! Vinga ànims, mica en mica sortirem d'aquest pou!!!

Nic, ostres quin disgust lo de l'acompanyament!! Que bé un cigronet bategant ben fort!!!!!! ❤️ me n'alegro q tot correcte, ara esperar eco 12s!!!!

Ego. Per fi hem arribat a la setmana 12!! Semblava impossible. Tot i que encara se'm fa llarguíssim aquest embaràs!!! Continuo igual amb les nàusees 24/7 i alguns vòmits, per la resta bé...
L'altre dia vaig tenir dolor de panxa i em trobava fatal, i ara fa 2 setmanes q no faig servir el Doppler, aviam si avui trobo un moment, no vull trobar-me sorpreses dimecres a la eco.. .al menys sorpreses de no hi ha batec :(

Com esteu la resta??? Espero que bé!!!! Només tinc ganes que passi ràpid el temps... Després mempenedire...

Petons!!!!!! :panxeta:
Imatge Imatge
Lorelanna
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:43 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lorelanna » dl. nov. 23, 2020 5:29 pm

Bones noies!!!

Benvingudes a les noves incorporacions, al final ja som més colleta! Ja he vist Náyade[b][/b] que has anat actualitzant el post inicial amb totes les que som, que guai! Ho sento però no m'hi havia fixat abans jeje per cert espero que hagi anat bé la consulta al dentista

Va que poc a poc casi totes anirem superant el primer trimestre! Espero que aquests marejos, nàusees i vomits que patiu algunes vagin a millor. Jo he estat força anguniosa , no tant com per vomitar, però la veritat es que els últims dies em noto una mica millor en aquest aspecte, esperem que duri!

Per fi dijous vaig fer la ecografia de les 12s, de moment la primera i única! Una llàstima perquè al ser per la SS la meva parella no va poder entrar, però molt contenta perquè tot va anar bé, es veia superbé i segons el gine estava tot com havia d'estar, el triple screening va donat un risc baix, les analítiques estaven bé... de manera que vaig sortir força animada. A la sala d'espera la veritat estava ben xof, suposo que era la por del que em poguessin dir, però tant la llevadora com el gine van ser molt amables i atents i vaig sortir amb piles recarregades tot i no poder-ho compartir amb el pare. La veritat si ho comparo amb antigues visites a la SS per la meva primera filla encara trobo que el tracte va ser millor, no sé si el tema del covid i que anem soles els hi va fer ser un pelet més atents... tot i que reconec que si fos el primer/a fill et sents una mica descuidat per la SS, ja que amb la llevadora del CAP només vam parlar per telèfon i fins les 12s no he vist ningú "físicament", però en fi, son els temps que ens toquen...

Ho hem compartit amb pares i família (ja que no ho haviem dit a ningú, tal com va fer amb el primer embaràs) i la veritat es que superbé! Tenia una mica de "por" de que els meus pares potser no ho agafessin tan bé, més que res pel tema covid, però la veritat que genial! Que guai! No sé si era l'oli o algú que comentava que no s'ho havien agafat bé, la veritat que quina ràbia, però hem de mirar per la família que tenim i que anem a ampliar, però ha de fer pena...

Tema noms nosaltres encara no hi hem pensat, fins no saber més segur el sexe no ens hi volem trencar el cap jaja, tot i que penso que ja hauriem d'anar seleccionant, a veure!

Una altre tema, que també m'ho va comentar el gine, i ja ho sabia de l'altre embaràs, aquella proba que fan amb l'anàlisi de sang que et treuen ADN fetal i et fan l'anàlisi de malalties cromosòmiques, alguna teniu pensat fer-lo? Test prenatal no invasiu crec que es diu. Amb la meva primera filla no ho vam fer, i amb el segon/a tampoc volíem, però com que trobo que tinc més "patiments" en aquest segon que en el primer, no sabem que fer, la meva parella diu que es igual, però jo no ho tinc clar del tot... tinc 34 anys, en tindré 35 quan neixi si tot va bé, no tenim antecedents de Down ni res, però no sé... suposo que això també és molt personal, però no sé que en penseu.
Alea1986 espero que comencis a disfrutar més l'embaràs, però ja entenc que és un patiment... espero que les analítiques sortissin bé, molta força

En fi noies, ens anem llegint per aqui, m'agradaria escriure més sovint però pel mòbil és un rotllo, i l 'ordenador l'obro poc. Espero que les pròximes ecos vagin genial! ja aneu explicant! Petonets!!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dt. nov. 24, 2020 10:45 am

Boniques!

eco de les 12 setmanes feta!!!!!! :b-))) vaig anar-hi divendres i tot genial! és un nervi i li va ser impossible intentar mirar el sexe, però el cor, la circulació de la sang i tot està perfecte. Ja fa 5cm!!!! és una xorrada, però em va fer molta ilusió quan m'ho va dir >.-<: vaig sortir super tranquila d'allà i amb molta força i energia per seguir. A part, ja fa uns dies que em trobo bastant millor. Només als vespres estic KO però bueno, toca aguantar com es pot en aquests moments... jeje

Tema analítica també va sortir tot bé, i lu del risc tinc els resultats que diria que és baix, però divendres em trucarà la gine per explicar-me com han sortit. Espero haver-los descifrat bé i que realment sigui baix! La prova aqeusta no invasiva jo no crec que me la faci, i menys si surt baix. No vull patir més del compte i si decideixo fer-me la prova estaré patint fins a tenir els resultats. Hem de confiar que la prova del risc sigui fiable i tot estigui bé com ha de ser.

Lorelanna i nic que bé que hagin sortit bé les ecos!!!!! és un rollo anar-hi soles, però quan et diuen que tot està perfecte surts amb molt de subidón de la consulta. Me'n alegro molt per vosaltres.

Náyade segur que anirà super bé la eco demà també! ja ens diràs què t'han dit :ok: i molts ànims amb el malestar, a veure si va marxant ara que ja hem superat el primer trimestre >.-<:

Doncs res, avui visita ràpida per aquí que tinc mil coses a fer encara... però volia explicar-vos la visita de divendres.

Un petunàs per totes i molta força per les ecos que aneu tinguent!!!!!
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: oli » dc. nov. 25, 2020 2:56 pm

Hola noies!!
He estat uns dies out, entrava a llegir-los però no trobava el moment d'escriure!

M'alegro molt que aquestes ecos del 1 r trimestre vagin sortint super bé!!! És un descans important! Jo avui he rebut missatge que la tinc programada pel dia 15/12 no em queda ni res :r)
La setmana passada per fi vaig tenir hora amb la llevadora i es superrrr macccaaa vaig estar contenta perquè sempre m'ha semblat que tenen un paper molt rellevant i n'hi ha cada una... En fi, de moment poca cosa més que programacions i informació varia. El que sí que em va dir és que a l'hospital d'Igualada si et permeten un acompanyant a la eco :b-))) , de fet avui quan he rebut la cita també m'ho posava es permet un acompanyant i no pot ser menor. Però ni que no pugui anar amb els nens ja estic contenta de poder anar amb el pare. Això sí només a la eco. A les visites ha d'anar sola.
També m'ha derivat a risc per antecedents de cessarea, diabetis... En fi, que m'ha donat feina fins Nadal...
Com que hauré de faltar a la feina dilluns ho vaig dir al jefe i s'ho va prendre forca bé. El que no sé si ara que ho saben puc demanar de fer teletreball o puc parlar amb el servei de prevenció per veure si he de pendre alguna protecció pel tema covid... Com ho feu vosaltres?
Pel que comenteu de la prova de ADN la llevadora em va dir que si et surt risc alt té la fa la seguretat social, si surt risc mig es fa una valoració i si surt risc baix no entra. Jo si surt risc baix probablement no me la faré. Amb els altres no ho vaig fer i per sort tot va sortir bé!

Apa molt sort les que teniu eco els pròxims dies i entreu a informar!!!!
:--/)
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dc. nov. 25, 2020 6:12 pm

Hola a totes!com sempre entro corrents! Benvinguda evi i aureabcn! Aurea com va anar la eco? La tenies ahir oi? Espero que les teves angoixes fossin només això. Per experiència et puc dir que seguia tenint simptomes després de l'abort...el cos és un misteri ple d'hormones. Crec que no se'n pot fer massa cas, hi ha noies que no en tenen ni un! Loreanna i Pati-em i Nayade que bé aquestes ecos de les 12 setmanes!! Ara a veure com surten els riscos i endavant! La resta sento no personalitzar, a veure si trobo estones per entrar des del pc, però us segueixo i m'agrada llegir-vos! Modo ego: vem tenir eco de 10 setmanes ahir, tot bé!!està evolucionant com toca i no parava quiet!! Es començaven a intuir ditets! >.-<: em van fer també el triple screening i ara toca paciència dues setmanes més per la eco i una altre pels resultats del risc, espero que passi ràpid! Apa guapes, seguim parlant :--/)
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dc. nov. 25, 2020 6:19 pm

Oli disculpa no t'he dit que em fa gràcia que pareixis a Igualada! Jo sóc d'un poble aprop així que potser a l'estiu podrem quedar per fer una orxata! :***:
Tema acompanyant a mi no em van avisar però resulta que hagués pogut entrar el pare, nens no. A partir d'ara si res es torça serà així.
Jo també li vaig comentar al jefe tema privat perquè no sabia quina excusa donar per tants metges. S'ho va pendre molt bé. Tema covid els de prevenció quan em van fer la revisió mèdica els hi vaig comentar i em van dir que millor que em fiques una fpp2 i mantingués distància i a poder ser airejar l'ambient. No estan obligats a donar-me tots els dies de teletreball, ja n'estic fent alguns...de moment tiro així fins nadal i desprès ja veurem. Segons com estigui la situació ho pots demanar, el no ja el tens. Ara sí que plego que haig d'espavilar el sopar! Adeu!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Xap » dc. nov. 25, 2020 6:22 pm

Ai nayade mhe confós la tens demà! Sort! És que sou moltes que ja l'heu fet :-)(-:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 26, 2020 7:26 pm

:--/) hola boniques!!!! 12+5!!!

Soso móvil i ràpid aixi q no personalitzo, Sorry!!!!

Me n'alegro molt de les ecos q surten bé!!!!

La eco la vaig tenir ahir, i tot estava correcte, mesures, artèries uterines meves, plec nucal, tabic nasal, batec, tot correcte!!! Lo dolent q no em van deixar veure res (tenien la pantalla cap a elles) uns 10-15min , només em van dir està tot bé no et preocupis!!! Anem mesurant i després te'l posem.
Em va deixar gravar amb móvil els 30segons( literal) que me'l van deixar veure. Una pena pq en el 30 segons, 15 et posen el batec del cor q sincerament, prefereixo veure com es belluga el meu fill!!!

Total q estic contenta pq tot va vent en popa i és un subidón sempre veure que hi ha vida dins teu!!! Que dos cors bateguen junts!!! Es un total miracle!!! En 12 setmanes es una mini personeta!!!

Ja m'han sortit els resultats d'analítica i TS risc baix (inclús millor q amb ma filla). Trisomia 21 em surt 1:10000 i de la 18, 1:90000 així que estic contenta!!! Amb la nena de la 21 recordo q em va sortir 1:1200 i em vaig ratllar i tot va anar bé. De totes maneres encara vull donar una volta més al tema de fer test ADN fetal encara q amb aquests resultats ens quedem més tranquils.

Tema sexe obvius no me'l van dir ni vaig preguntar, ni ho vaig poder veure (estaba com mig d costat l'estona q el vaig veure), així q ja he agafat eco extra per descobrir sexe el 21 de desembre!! Un mes q se'm farà llarg!!!! Ja sé q es una xorrada lo del sexo pero tmpoc puc esperar al gener sense veure'l-la!!!!!

Per la resta res més, perdo el totxo!!!!! Segueixo de vomits i nàusees i la mascareta no l'aguanto, penso en ella i vomito (literal).

Un petó gegant!¡!!!!!!!!
Imatge Imatge
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Alea1986 » ds. nov. 28, 2020 11:46 am

Bones noies!

Perdoneu per no escriure abans... he anat una mica de bòlit. Gràcies pels ànims i enhorabona per totes aquestes ecos de les 12 setmanes que han anat bé! Ja tenim el primer trimestre passat!

Jo també vaig anar a fer la eco de les 12 setmanes el dimarts passat i tot perfecte. Tant que vaig patir de que alguna cosa no anés bé! Té unes mides correctes (ja fa quasi 6 cm) i es movia molt (tot i que no tant com el primer). Em va fer molta il•lusió, perquè es va xupar el peu durant força estona! Vaig preguntar si es veia si era nen o nena. Em va dir que era massa aviat, però que tenia força números de ser nena! Així que, si tot va bé, tindrem la parelleta!

Dimarts que ve tinc de nou visita per dur-li els resultats del Triple Screening, però ja els tinc i surt risc baix (1/5900 i 1/226000). Així que suposo que no haig de patir!

De símptomes, tot i que la setmana passada encara estava una mica xof, ara sí que em trobo bé! Almenys ja tolero pràcticament tot el menjar i em veig capaç de dur una dieta més saludable.

Pati-em, sí, la tindré a la Clínica Girona (si no hi ha cap complicació). Jo també vaig tenir el primer allà i també n’estic molt contenta! Amb quin ginecòleg/a vas? A mi em visita la Dra. Moral, del Gidona i la veritat és que estic molt contenta. Amb el meu primer fill anava amb la Dra. Castañeda, però fa uns mesos que va marxar a treballar a Irlanda.

Apa! Ja anireu dient com us va anant tot!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::