(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

(¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. set. 26, 2020 5:12 pm

:***: Benvingudes marones del Juny 2021!!!!!! :***:

Imatge

El Juny és un mes màgic, passem de la primavera a l'estiu, amb el solstici d'estiu i l'especial nit de sant Joan. Els nostres petits creixeran dins nostre mica en mica durant tota la tardor i l'hivern, per sortir quan vingui el bon temps!!!! ;-)))

Imatge

Encara és super aviat però, estic embarassada i faré com al post de febrer '17, m'arriscaré i obriré aquest post tenint pensament positiu sobre el meu petit/a i confiant en que tot anirà bé!!!! z2:-)

Us voleu unir a mi???? :panxeta:

Passarem un inici d'embaràs de tardor, gran part a l'hivern i el Nadal, per acabar veient com arriba la primavera i florim!!!! :love:

Els nostres petitons seràn Gèmini (21/05 al 21/06) o Càncer (22/6 al 22/07) i potser algun Tauro! (20/04 al 20/05).

Gèmini, el bebè simpàtic:
Imatge


Càncer, el bebè familiar:
Imatge


Tauro, el bebè pacient:
Imatge


>.-<: I aquestes som les valentes mamis de Juny 2021 >.-<:


:lfantrose: AureaBcn :cnena:
DPP: 24 Maig
Edat: 36
Fills: 0


:lfantrose: Kir
DPP:
Edat:
Fills:


:lfantrose: Lorelanna
DPP: 3 Juny
Edat: 34 i 40
Fills: nena 3 anys
¿? :cnena: :cnen:


:lfantrose: Montse5
DPP: 5 de juny
Fills: 0
ÀDRIA :cnena:


:lfantrose: Náyade
DPP: 5 de juny
Edat: 31 i 33
Fills: nena de 3,5 anys
Hospital: SS, i segurament Sant Joan de Déu d'Esplugues
EYRA :cnena:


:lfantrose: Alea1986
DPP: 6 juny
Edat: 34
Fills: nen de 3 anys i mig
ARLET :cnena:


:lfantrose: Pati-em
DPP: 8 juny
Edat: 33 i 37
Fills: nen 2 anys
Hospital: Clínica Girona
SERGI :cnen:


:lfantrose: Evi87
DPP: 16 juny
Edat: 33 i 39
Fills: una nena de 6 anys
NENA :cnena:


:lfantrose: Eroseta
DPP: 20 de juny
Fills: 0
Dos nens :cnen: :cnen:


:lfantrose: Oli
DPP: 23 juny
Edat: 31 i 31
Fills: una nena 5 anys i nen 2 anys


:lfantrose: Xap
DPP: 23 juny
Edat: 39 i 41
Fills: una nena de 6 anys
MARC :cnen:


:lfantrose: nic
DPP:
Edat:
Fills: bessons de
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2021 9:52 am, en total s’ha editat 9 vegades.
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 29, 2020 5:40 pm

Bona tarda!!!! 4+3

Estic de poquíssim, però avui començo amb molts símptomes... Porto dies lleugerament més cansada però avui estic totalment KO. Noto que m'ofego més i no puc mantenir el ritme de la meva nena :ufs: ja començo a sentir-me culpable i tot just acabem de començar......

Avui ho havia de comentar al treball però hem anat de bòlit, després hem tingut reunió i les jefes están planejant com fer noves agendes... (Sóc infermera de primària) i compten amb mi i jo penso... Ho he de dir JA, no només per la meva seguretat sinó pq puguin plantejar-ho tot bé... em sento fatal, però és el meu moment.

Egoistament només penso en quan pugui agafar la baixa... Estic molt saturada de tema Covid :-o00m

Per la resta, començem amb nàusees, sentir olors més fortes..., Estómac regirat i dolors abdominals raros, a més em sento com un globus. I tinc la panxa super inflada!!!! Molt molt...

Tema dir-ho, encara no hem dit res, aquest capde hem quedat amb els avis i en l'últim moment em va fer com "vergonya" dir-ho, no sé pq, com si fos algo de lo que penedir-se, crec q és pq no estic segura de q ho "aprovin"... Un fill i un nét es sempre motiu d'alegria però en aquests temps estic segura q ho veuen com un mal moment i això em fot, sé q m'emportaré algun comentari així dels meus pares i em fa molta mandra haver de sentir-lo....

M'encantaria compartir-ho amb els amics, però el Nayado diu que primer els avis i que pels amics esperem, q hi ha moltes coses per davant q poden passar (estic d'acord en això últim), però jo tinc ganes de poder expressar-me, com em sento, física i mentalment... Impressions... No sé. Estic contenta i sembla que m'he d'amagar...

En fi, espero aviat tenir companyes de viatge!!! Al febrer '17 vam fer (i tenim) un grupet preciós de mamis ☺️ no el canvio per res !!!!!

Petons!!!! :*
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dt. set. 29, 2020 9:50 pm

Nayadeeee moltissimes felicitaaaatsss!!!! :b-)))
He vist juny 2021 i dic ostres, ja anem per marones de juny??? Entro i et veig!!!! Jajaja que beeeee!!! :-()-) enhorabona!!!!
Mira, et dic una cosa, disfruta-ho al maxim que puguis, que ningu et tregui la il.lusió!!! És cert que estas de poquet i tens molt embaras per dir-ho, però fes el que sentis. I tema covid, no hi penseu massa. La vida segueix, per be o per malament.

La meva segona mini crunchi ja té 6 setmanes jejeje recordo quan divagavem juntes en elmpost de a la banqueta. Aish, el temps passa taaaan rapid!!! :oset:

Moltissima sort i molts anims !! T aniré llegint!!! :ok:
Imatge

Imatge
AureaBcn
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 27, 2019 5:16 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: AureaBcn » dj. oct. 01, 2020 4:52 pm

Hola Nayade!
He escrit al grup Maig2021 però també em passo per aquí ja que la meva dpp es 24 de maig però qui sap si poder neix al juny :ou: :D
Jo també he tingut els meus dubtes si dir-ho ja o no, sobretot en general en quant a certs familiars, amistats etc. Però aquí en aquests grups trobo que és molt bona idea perquè ens podem ajudar en moltes coses, i sempre va bé parlar-ho i compartir-ho amb gent que està visquent la mateixa experiència : lasito : A familiars propers com me mare, millors amics, avis, i els sogres sí que els hi van dir d'entrada, em feia massa il.lusió i no podia callarme :content: . I bé, si et dic que la reacció dels meus sogres no va ser gaire l'esperada... ni per mi ni per la meva parella...va ser una mica raro. Sembla que molta il-lusió no els hi va fer i em va sapiguer greu. Fins i tot vaig estar dos díes amb un mal de panxa que pensava haig de relaxar-me que encara afectarà al petit. Més que res perque sóc una persona que es fa les seves històries i vaig imaginar-me que s'alegrarien moltíssim. Per això desde aquell moment em repeteixo que prou expectatives. La meva parella i jo som els que ho vivim, estem hiper hiper feliços, i també passi el que passi ens tenim l'un a l'altre i a qui els hi ha de fer il.lusió màxima es a nosaltres dos :***:

Sobre el tema símptomes jo em trobo més cansada de lo normal (of course haha), noto la falta d'alè, i em sento una mica decaiguda, així com d'estat d'ánim en general una mica xof, no sé perque (també el tema covid em deprimeix bastant ja). Em va a díes, però sobretot ho he vist més accentuat aquests tres últims díes. Prenc les vitamines, acid fólic, tot. I tinc una dieta majoritariament equilibrada. Suposu que deuen ser les hormones, perque és un embaràs ben buscat i estic molt feliç de que per fi hagi arribat el moment =0-0-)
I en quant a nàusees ni una ara per ara, ni cap altre simptoma com antojos per ejemple.
La eco que vaig fer 4 díes va sortit tot bé, i vam poder veure el saquet i el cigronet (encara llentia crec hehe) a dins :love:
Ara estic de 6+4 i em toca la propera eco en dues setmanes.

Felicitats de nou a tú i totes!! :love: :love: :***:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 05, 2020 9:59 am

:--/) 5+2 :()()::::

Crunchi nena!!!! Com estàs???? Com va anar tot???? Mare meva ja amb els dos mini crunchis!!!!! Ja explicaràs!!! Si, sembla que va ser ahir q divagavem sobre si anar a buscar embaràs o no! :-D
Espero que estigueu molt bé!!!!

AureaBcn molt benvinguda!!!!!! >.-<: com dius, lo més important és com tu et sentis, feliç amb l'embaràs!!! La resta sempre tenen alguna cosa a dir o alguna pega....

Ego. Aquest capde ja li hem dit als avis, els meus sogres es van quedar una mica a quadres, va ser extrany, res a veure amb la reacció del primer embaràs on van saltar cridar plorar... Aqui va ser com ah si?? Ostres!! Bueno molt bé doncs un membre més!! I prou ?-) va ser rar!!!!
Els meus pares bé, Bueno la meva mare va ser la primera a reaccionar, va plorar, i va fer moltes preguntes i ja va començar a projectar al futur... Cosa q em va alegrar i q vaig frenar pq és molt aviat. El meu pare i germà es van quedar encara més de pasta d moniato q els meus sogres :-D la veritat no sé quina mosca els ha picat, no sé si no els fa ilusio O que!!!!

Tema símptomes tinc moments de nàusees però e moment se'm passen soles i al poc temps, algun menjar se'm posa malament però passa poques vegades. Per la resta, bé. Cansada i segueixo perdent l'alè sovint...

Tema eco encara com és tan aviat, a la SS res, pero aquesta setmana demanaré aviam si em poden fer una destrangis les Gines (no les conec...) I em quedo tranquila, només saber q tot està a lloc i poc més pq es tan aviat!!!!

Tema sentimental, doncs estic una mica rara, a estones eufòrica, a estones de bajón, no sabria explicar pq, suposo q ball d'hormones... :-:) estic molt contenta però també em fa por i sobretot aquest embaràs l'estic vivint amb molta més por i peus de plom que l'anterior... És com que no em crec que tot avanci bé i sempre penso q és molt aviat... Que pot passar qualsevol cosa... En l'altre embaràs pensava, que passi el que vulgui però q me quiten lo bailao, en aquest no vull ni gaudir pq només penso q si el perdó què??? ....

A la nena no li hem dit res ni li direm mentre no estigui mes avançat el tema... I més "segur"... Aviam què... Algo sospita crec, pq té alguns comentaris q ens fa pensar q sap més del q pensem!!!!

Res més... A seguir sumant dies i setmanes....
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 07, 2020 3:57 pm

5+4 :()()::::

Avui he anat a la llevadora!!! Pensava q em faria entrevista telefònica i em va trucar ahir per dir-me que era presencial.
Res, m'ha fet el carnet d'embarassada (pensava q ja no en feien!!), M'ha fet totes les preguntes, tensió correcte, m'ha demanat analítica + eco + propera visita llevadora. M'ha dit que ara sí el TS surt malament, entra per SS el test ADN fetal (espero no haver d fer-lo servir).
Per la resta tot ok, peso 5kg mes que amb l'anterior embaràs :-:) i res, a cuidarse i confiar!!

Dpp per dates 5 juny, igual que em surt a mi!!!

Porto uns dies una mica de baixon, al ppi pensava que era pq no era real, pq encara era molt aviat i no m'ho podia creure. Quan ho vaig dir als avis, pq la seva reacció va ser extranya. I ara ja no sé q pensar, porto uns dies una mica paxinpaxan amb el Nayado i bueno, estic cansada, començo a tenir simptomes i no aguanto, necessito algu q em doni un cable i em trobo una mica sola.
A sobre la nena me l'està jugant bastant, últimament no hi ha manera, quan la recullo al cole només sap dir-me q vol q la reculli l'avia o el papa, alhora em té super absorvida i es super exigent amb mi, tinc coll avall que ensuma hormones i que es la seva manera de rebelar-se! de fer l'altre dia va dir algo com que la mama tenia un bebè a la panxa molt petit... i em vaig quedar flipant pq ningú li haviem dit res!! Vol que l'agafi a coll constantment i ho faig molt, pq m'agrada, però no puc estar 15min de camí al cole 100% en braços... ahir rabieta monumental com les dels 2 anys... i em sento esgotada i sola!!
En fi, que estic esgotada i sé el que se'm ve a sobre, amb aquest segon embaràs, ja no ets la primerenca optimista i somiadora, ara ets realista i ostres, el primer trimestre es una autèntica MERDª!!!!
Avui he parlat amb el Nayado pq aquest embaràs com deia, no té res a veure amb el 1er, que estavem com dos tontos acaramelats, ara amb prou feines parlem de la panxu, ni somiem desperts ni res... m'ha aliviat dir-li que no estic feliç aixi, que no tenim vida, estem esgotats amb els horaris q tenim + la nena intensa... crec que farem un esforç tots dos per millorar! O això espero.
I avui he anat a la llevadora i m'ha animat molt, pq ho he fet REAL. Fins ara tot son "estic embarassada PERO estic de molt poquet, pot passa qualsevol cosa..." , i estic cansada de la coletilla, pq si pot passar qualsevol cosa però fa que la paraula embarassada es faci petita i gairebé no existeixi.
El fet d'haver anat avui i que una persona parlés del meu embaràs, de proves q em faràn, del que he de fer per cuidar-me, em miri pressió, em pesi, em demani i citi tot (eco, quina ilu!!! i a sobre m'ha tocat un 25, el meu numero de la sort!), doncs ho ha fet super real, de cop sento que si que estic embarassada i que m'ho he de creure.

Encara estic amb la mania rara de q en qualsevol moment sagnaré, no se pq aquesta mania, i em fa ràbia pq sento que li estic "fallant" al bebè, no confiant en ell ni en mi. Es extrany... en aquest embaràs tinc un ball hormonal per alucinar, un sentiment culpa i rar... enfi.

Perdó els meus totxos, qui em llegeixi, aneu-vos acostumant!!!!!!!!!!!!

Petons!!!!!
Imatge Imatge
Lorelanna
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:43 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lorelanna » dc. oct. 07, 2020 10:46 pm

Bones!
Tot i que és molt aviat encara, m'animo a escriure al fòrum per fer una mica més "real" aquest embaràs que com que fa tan poquet encara no en soc massa conscient.
La meva dpp segons els meus càlculs és el 3 de juny. Tinc 34 anys, la meva parella 40 i tenim una nena que el mes que ve farà 3 anys. Ha sigut un embaràs buscat (ha tardat una mica més del que esperàvem, però la búsqueda ha estat tranquil·la) i ara estem ben contents.

Us he llegit per sobre a buscadores els últims dos mesos, i quan he vist que Nayade t'havies animat a escriure post de juny, dic, és aviat, però "anem a escriure i a compartir experiència!". La veritat es que en el meu primer embaràs vam fer grup de Whatsapp i alguna trobada amb les mares i nens/es i mola molt compartir experiències, dubtes, i en fi, sentir-te acompanyada.

Nosaltres encara no ho hem dit A NINGÚ, ni als nostres pares... en el primer embaràs practicament ens vam esperar a la primera eco de la SS (practicament les 12s) i aquest encara no sé que farem, suposo que no tardarem tant. Tinc certes ganes de compartir-ho però al mateix temps prefereixo esperar una mica més a que tot sigui més "segur".

El meu primer embaràs va ser molt tranquil, no vaig tenir cap símptoma fort, ni nausees, ni vòmits, cansament això si però tinc bon record. Aquest ha tingut un inici similar, algun cop sembla que tinc alguna petita nausea però molt lleu, i el que he notat es que em falta molt l'alè, no sé si es la mascareta o què, però ufff. La sensació que tinc al contrari del primer embaràs es que tinc molta més por. Encara que el primer va anar tot bé i tinc molt bon record, en aquest penso en les probabilitats de que alguna cosa vagi malament, algun abort, problemes en les analítiques/ecos, el covid pel mig que la veritat també toca ben bé els nassos... però en fi, suposo que la experiència és un grau en el negatiu i en el positiu.

Nayade vec que tu ja has fet visita amb la llevadora, que bé! Jo hi he parlat breument per telèfon i em farà el llibret en una pròxima visita telefònica i el dia que me l'entregui diu que em pesarà, tensió arterial i així ens "coneixem". No tenia intenció de fer cap ecografia pagant fins que no toqui la de la SS a les 12s, potser posteriorment per saber sexe, però crec que se'm farà molt llarg.

En fi, deixo d'enrotllar-me, a veure si es va apuntant més gent i fem grupet :)
Per cert Nayade encara que la teva nena es una mica més gran t'entenc perfectament, t'absorbeixen tant que acabes amb un desgast que dius, això no sé si ho aguantaré... però segur que podrem amb tot, i si no ja ens aixecarem quan caiguem! Molt ànims guapa, i anem parlant ;)

AureaBcn espero que vagi tot bé i amunt aquests ànims! que bé que ja hagueu pogut veure "el cigronet"... Jo potser tb m'hauré de donar una volta pel post de maig, perquè si s'avança... jeje

Estem en contacte!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. oct. 10, 2020 5:46 pm

Benvinguda Lorelanna!!!! :--/) :--/)

Ostres estem ben bé igual nena, dpp 3 i 5 de juny, i amb nenes de 3 anys!!!! Que bé!!! >.-<:

Com bé dius, jo també tinc moltes més pors amb aquest embaràs, i encara que al primer també era conscient del que podia passar, sempre penses, som joves, esperem que no!!! I vam tenir sort una vegada, aviam aquesta. És com que sento que tinc més probabilitats de perdre'l no sé perquè!!!!

Tema de l'alè, a mi també em falta bastant, amb el primer també em va passar igual ... I el cansament igual. I les maleïdes nàusees i vòmits!!!! Ja estàn trucant a la porta :ufs:

En fi, faré un modo ego per variar. Tot ha canviat dels nit al dia. Primer, em truquen de prevenció i em diuen que no tinc anticossos de xarampió ni de parotiditis, i que per lo tant he d'agafar la baixa JA. Li vaig dir a la jefa i no s'ho creia, em posava pegues. Sigui com sigui, està tot en tràmit però necessiten una eco amb batec si pot ser, per certificar que estigui embarassada (bàsicament no tenen cap evidència de que ho estic).
Així que dimarts al matí pujaré a la gine i que en facin una pim-pam ràpida per confirmar que allà dins hi ha algo... !!!! Estic com super nerviosa, després de dir-ho tan aviat i tota la moguda amb la prestació i ara que sigui un huevo huero o qualsevol altre cosa... La veritat que la primera eco sempre fa por pq no saps què hi ha dins. També tinc por que sigui un ectopic... Jo que sé!!!!! Sóc un mar de dubtes i pors.....

Tema símptomes estic Fatal, ja he començat amb nàusees a tothora relacionades amb olors, sento olors super fortes i encara que no siguin dolentes, les sento com una nàusea gegant i ja em quedo amb l'estómac regirat.... Intento anar menjant i mentre menjo estic bé però un cop empasso altre vegada. Portar la mascareta es un drama pq a l'estona agafa olor i no ho suporto, ho passo realment malament... M'hauria de canviar la mascareta cada 4h màxim pq sinó ....
I cansament ja començo a notar-ho...

I res més... Encara no em crec lo de la baixa, però vaja es q fins no em faci eco no em vull creure res, de veritat quin drama d'embaràs!!!!

A sobre segueixo amb el Nayado malament, no sé quin bitxo li ha picat, està content amb l'embaràs però sembla q estigui super enfadat amb mi i diu q no li presto atenció i a dures penes puc tirar de mi mateixa...

Comparacions, amb la nena no vaig tenir tant símptoma fins a la setmana 7-8 (segons vaig llegir) , i ara estic a tope i tot just de 6 setmanes!!!!! La que m'espera....

Un petonet!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: oli » dt. oct. 13, 2020 9:46 am

Hola,
Escric per veure si puc desfogar-me una mica i tot i que se que és molt d'hora (potser massa) necessito expressar. Ahir vaig tenir el positiu, tot i que fins demà no m'ha de venir la regla.

Tinc 31 anys (la meva parella també) i aquest és el meu tercer embaràs, tenim 2 fills, una nena de gairebé 5 anys i un nen de 2 anys. I aquest tercer ha sigut el que més ens ha costat.

Estic entre molt contenta i molt espantada (pel tema covid bàsicament) i avui tinc uns filets de sang a les calcetes i al paper i no sé si és normal. He sentit a parlar del sagnat d'implantació però en els anteriors embarassos no el vaig veure. Potser es alguna bena O ves a saber.

De moment no volem dir-ho a ningú més que res perquè no volem que els nens es facis masses espectatives, sobretot la gran fa temps que demana un germà i volem esperar a confirmar que tot estigui bé.

I res més, espero que tot segueixi endavant i poguem compartir experiències i us desitjo un embaràs tranquil tot i que amb nens per casa ja se sap!!

Oli
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 13, 2020 10:52 am

Hola!!!

Benvinguda oli!!!!!

Saps què??? Et conec el nick!! Recordo quan vas quedar embarassada del 1er fill jo estava per aquí tafanejant, m'enrecordo pq tenim la mateixa edat jejeje ja pel tercer!!!
Entenc les pors, jo en aquest segon estic molt més cagada que amb el primer... molt més!!!! Però pensa en el regal que els estàs fent als peques!! T'ho agrairan molt en un futur!!!

El tema dels tacats, jo amb la primera no vaig tacar res i amb aquest si, pero va ser sagnat d'implantació pq va ser 1 setmana abans de la falta, i també eren uns fils marrons. Pot ser que estiguis de menys?? A mi el que em va passar es que vaig començar a tacar i després al cap de 3-4 dies vaig fer TE (no tenia gens clar si allo era regla o què era) i va sortir + (6 dies abans de la falta)!!! Molt rar, de fet a dia d'avui no ho tinc clar què va passar...

Aqest migdia suposadament em fan una ECO (he de demanar favors i ja veurem si accedeixen...) i fins q no ho vegi... tinc la mosca sota el nas!!

Doncs res, espero que mica en mica omplim el post de Juny!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonsssss i PEPOS!!!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 14, 2020 10:33 am

6+4 </;-)

Com esteu??? Algú per aquí???

Ahir vaig fer la eco!!! ❤️ No us explico com em vaig sentir, quan el vaig veure bategar i vaig sentir el seu cor!!!! No m'ho podia creure!!! Fins a aquell moment he anat tensa x la vida, creient que alguna cosa anava malament O no estava embarassada... Molt rar, no se pq m'ha passat aquest cop. Veure'l ahir em va fer sentir malament per no confiar en ell/a ni en el meu cos... Va ser màgic ☺️ !!!!
No paro de pensar que dins meu hi ha una mongeteta petita bategant ❤️ i ara ho vull donar tot x ella.

Segueixo trobant me molt malament però ho miro des d'un altre perspectiva... Qui sap, potser es el meu últim embaràs i encara que el primer trimestre sigui un fiasco, no tornarà... Els moments màgics de les primeres vegades que el veus

En fi avui estic nyonya!!!!

Un petó gran!!!!!
Imatge Imatge
Lorelanna
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:43 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lorelanna » dj. oct. 15, 2020 9:52 pm

Bones noies, com aneu?

Oli benvinguda! Sento no poder-te ajudar amb això de tacar, sí que he sentit a parlar del sagnat d'implantació, però no hi tinc experiència. Espero que s'hagi resolt i que estiguis bé tu i el cigronet/a! El tercer ja! Que guai!

Náyade que guai aquesta eco, m'he emocionat i tot! T'entenc perfectament quan has descrit el que has sentit, i espero/desitjo que em passi el mateix! Se'm farà força llarg això... Tu ara ja estàs de baixa o l'estàs tramitant? Sé que has explicat que ets enfermera i per risc ja et toca, que t'han fet una analítica i et falten anticossos per 2 malalties oi? Que bé per poder relaxar-te i estar tranquil·la lluny de covids i estressos! Espero que amb el Náyado també estiguis millor, jo crec que el rebombori hormonal inicial, els cansaments, i la rapidesa del dia a dia fa que estiguem una mica "irritats" encara que no ho volguem... en fi, que espero que estigueu ja contents i millor!

Jo avui segons els meus càlculs entro a la setmana 7, el dilluns tinc visita amb la llevadora pel carnet de embarassada i perquè hem programi analítiques i visites. No hem trobo malament, vaig fent, però estic cansadíssima, i tinc una espècie de nàusees/mareig sobretot a les tardes, però ni molt menys per vomitar ni res, però és força incomode. I la veritat no tinc ganes de res, descansar i dormir, tot i que la petita de 3 anys pobreta també demana el seu temps.
Depen de les dates que em digui la llevadora el dilluns per la eco, estic plantejant-me anar a una visita per privat, perquè estic una mica intranquil·la, tot i que tampoc sé realment si poden veure gran cosa quan és tan aviat. En resum, estic "bé", però una mica intranquil·la, sento que això se'm farà llarg i no em trobo bé bé del tot. Suposo que la situació general amb el covid (com a tothom) no ajuda a estar més animada. Suposo que quan tingui la seguretat que tot va bé estaré més contenta.

En fi noies, ens anem llegint! una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: oli » dv. oct. 16, 2020 9:43 am

Bon dia,
Que bé aquesta eco Nayade! Un altre cop comencen les primeres vegades!! M'alegro que tot estigui bé... Ara relaxar-se i deixar passar els dies!

Lorelanna jo amb els 2 em vaig fer una eco a la setmana 7-8 i ja es es pot sentir el cor i s'aprecia una silueta del cigro, és maco... ens els 2 casos ho he fet per la meva propia tranquilitat perquè la resta de seguiment l'he fet per la seguretat social i perfecte.

Jo ja estic més tranquila, em vaig repetir el test i va sortir molt marcat i el sagnat va ser molt petit (només tacava al aixugar-me però la roba interior pràcticament neta) i nomès va durar 2 dies (ahir ja res) així que espero que tot estigui bé, de fet poc més puc fer ara... Si tot va bé la setmana vinent trucaré al cap a veure si em donen hora amb la llevadora que suposo que ara és més feixuc tot plegat.
Nosaltres si que volem anar pagant a fer una eco però esperare una mica a demanar hora.

Jo simptomes de moment res, el pit una mica inflat i molest i ja està però clar, em porteu força avantatge!!!

Res més espero que passeu un bon finde, ànims que ja som divendres!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dv. oct. 16, 2020 9:48 am

Hola a totes!

em feia molta il·lusió compartir aquesta experiència tot i ser molt al principi, així que aquí estic! Primer de tot em presento: em dic Pati, soc de Calonge (Girona) i tinc 33 anys. La meva parella en té 37 i ja tenim un fill de 2 anys (és de juliol'18). La veritat és que ens hem quedat embarassats súper ràpid, i estem molt il·lusionats. La DPP en teoria és el dia 8 de juny, tot i que fins dilluns no tinc la primera eco (vaig per mútua, i m'agradaria parir a la Clínica Girona com amb el primer). El primer part va ser una cessària programada perquè venia de natges, així que espero que aquest segon pugui ser vaginal!

Des dels primers dies en que vam saber-ho ja ho vam dir a les dues famílies, i ara estem dient-ho als amics més íntims. Però a la que fem la eco i vegi que tot va bé ho començarem a dir a tothom ja. Ja se'm nota panxa!!!! I aviat començarà a ser complicat amagar-ho... jejeje A la meva feina també ho he hagut de dir, ja que soc psicòloga en una residència de gent gran i per tema seguretat del covid necessitava explicar-ho. Per sort s'ho ha agafat tothom súper bé! No són temps fàcils, però la vida segueix!!!

De símptomes no en tinc masses de moment, només cansament. L'únic problema que he tingut és que vaig haver d'anar el dijous de la setmana passada a urgències per un fort dolor a la panxa i ha resultat ser un cos luti hemorràgic (m'ha reventat com un quiste de l'ovari i m'ha emplenat la panxa de sang...). La gine d'urgències em va recomanar repòs absolut durant uns dies i després vida tranquila fins a la revisió per veure que tot estava bé i la sang s'havia reabsorbit sola (sinó m'haurien d'operar per treure-la amb el risc d'abort que comporta l'anestèsia). Repòs amb un peke de 2 anys és complicat, però tot i que encara em fa una mica de mal quan el porto molt en braços, crec que anem pel bon camí i confio que dilluns em diran que tot està bé. Suposo que sinó em faria molt més mal! en fi, ja us aniré explicant.

Doncs res, no m'enrollo més! jeje amb l'altre peke vam crear una bonica família de mamis amb la qual encara estem molt unides totes, i ens anem veient tan com podem. Aquí amb vosaltres segur que serà igual d'especial!

Espero que totes estigueu bé. Ens anem parlant! Una abraçada mamis!!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » ds. oct. 17, 2020 7:20 pm

Hola mamis!!!!!

7 setmanes!!!!!!!

Benvinguda Pati-em!!!!! :--/) >.-<:
Dilluns ja eco, que bé!!! Segur que aquesta vegada es posarà ben colocat i part vaginal!!!! Esperem que si!!!!
Quin susto l'hemorràgia, menys mal que tot ha quedar en lensurt, dilluns ens dones bones notícies!!!

Me nalegro que tot estigui millor oli, ja no tinguis sagnadets, aviam si aviat et donen consulta amb la llevadora i ens expliques!!!

Ego. Res, tot igual, nàusees aquí i allà, malestar i mal cos, 0 ganes de fer res, només em ve de gust dormir i estar al sofá estirada, i amb la nena obvio no puc fer-ho... vaig aguantant com puc menjant gairebé 24h, cada poca estona pico alguna cosa i sembla que millor. De moment no vull tirar de cariban fins que no vomiti, que ja arribarà...
Encara no li hem dit a la nena, vosaltres ho heu fet? Ho fareu? Pffff jo vull dir-li pq la pobra em veu que estic malament però crec que es molt aviat, si passés alguna cosa (que ja sabem q pot passar de principi a fin) no sabría explicarli... No sé que fer...

Ja li hem dit als amics íntims, a la familia propera (pares i germans) i poc més... esperant amb candeletes que tot avanci i fer-ho més real.

Estic una mica més tranquila del tema perdre'l, pq com em va dir una amiga, estar angoixada no em traurà que el pugui perdre igual així que bueno, que sigui el que hagi de ser, a gaudir ho com pugui!

En teoría aquesta setmana ja no hauria de treballar però encara no n'han trucat de la mutua de treball i estic bastant emprenyada... Dilluns trucaré!! Pq potser entre papers aqui i allà passa més d'una setmana...

Poqueta cosa més!!! Amb ganes que arribi el 27 i tot estigui bé!!! :love:

Teniu alguna intuïció del que és?? Amb la nena ho vaig tenir clar des del minut 1. Ara crec que pot ser nen, però no se si es intuïció o descarte xD Aviam que será!!!

Petons!!!
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dg. oct. 18, 2020 4:37 pm

Bones!

Náyade espero que et marxi aviat aquest mal estar!!! Sort que això normalment és només al principi... avere si et vas trobant millor.

Tema dir-li al germanet/a, nosaltres li vam dir des del minut 0, però en soc conscient que amb 2 anys i poc que té no ha entès massa res... jejeje però és el que dius, si ha de passar alguna cosa dolenta tan pot ser ara com al final, i tan si et preocupes com si no. Per tant penso que millor disfrutar al màxim del dia a dia, que si passa algo ho hagi disfrutat a tope mentre durés i compartint-ho amb la gent del meu voltant. Si passés algo tampoc voldria passar el dol jo sola sense poder-ho explicar... no m'ho puc imaginar!

Avui és l'aniversari de la meva germana i com a regal li hem dit. Li he dit que el nostre regal encara s'estava fent, però que mentrestant li donava un val perquè ho recordés. I li he donat un val on posava "val per ser tia per segona vegada. Vàlid a partir de juny 2021". Ha sigut molt emocionant!!!!!!

Jo tinc la sensació que serà nena! Avere si l'encerto, perquè amb el primer ja no va ser així...

I res, demà us explico com ha nat la eco i com està l'hemorràgia (ojalà que bé...).

Espero que totes estigueu bé! Una abraçada
Pati-em
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. des. 23, 2017 6:27 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pati-em » dt. oct. 20, 2020 9:20 am

Bon dia!

Avui ja 7 setmanes!!!! i ahir vam anar a la eco. L'hemorràgia se m'ha reabsorvit un 50%!!!! tenia l'esperança que ja no hi hagués sang, però ja em va dir la gine que és normal que tardi tant. L'important és que ja s'ha començat a reabsorvir i ja no hi ha risc per l'embaràs :b-)))

El/la peke està molt bé, fa casi 6 mm i ja li vam sentir el cor! =0-0-) Va ser taaaan emocionant!!!!

Amb tot el tema aquest de l'hemorràgia vam aconseguir que deixessin entrar al papi, però ja ens van dir que no podria entrar en cap més eco... quina merda tot això del Covid. Espero que millori aviat i així avere si pot entrar en alguna altra, que al pobre li feia molta il·lusió.

Com esteu vosaltres? una abraçada!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 21, 2020 2:49 pm

Hola precioses! Com esteu?

7+4!!!!

Pati-em estic tant contenta per tu!!!!!!!!!! Me n'alegro molt, que s'estigui reabsorvint l'hematoma!!! Quina ilusió veure el peke!!!! es un super momentàs!!!
Lo de no deixar entrar al pare, és una put***, la veritat. Jo tenia esperança que li deixessin passar a les de 12s pero pel que veig, NO.
Sort que la setmana que ve de 8+3 em fan eco privada i podrà entrar... pq sino pobres, sempre s'ho perden tot!!


Oli què tal?? Ja tens hora amb la llevadora?? Espero que si!!! com va tot??

EGO. Avui ja de 7+4 i tinc un mal dia, la veritat, m'he aixecat molt marejada, i amb moltes nàusees. Al final estic tirant sense cariban pq ja em costa prendre'm l'àcid fòlic (ara que ho dic, porto 2 dies sense fer-ho...), no puc imaginar el cariban que recordo que es un pastillote important.
Aquest migdia estava fatal, havia d'anar a treballar, tenia la casa feta un crist i un desànim important, nàusees per tot, només de veure desordre em sentia fatal,... total, només em ve de gust fer-me una boleta i no pensar ni fer absolutament res, no respirar cap olor, no veure cap brutícia... em sap super greu per la nena, pq no em trobo bé, estic desanimada pq estic sola amb ella i no tiro... i ara amb el covid tot es complica.
A sobre estic intentant gestionar el tema de la prestació, que es veu que no estàven enviats els papers i tot s'està fent leeeeeent... i jo cada vegada em sento pitjor i només em venen pensaments negatius al cap... hauria de sentirme plena, contenta, fleliç, i em sento totalment esgotada.

Sento aquest post negatiu, amb la meva filla em va passar exactament igual, va anar in crescendo fins que a les 16s vaig millorar... i mica en mica vaig tornar a ser jo mateixa, m'havia convertit en un espectre.

A les nits tinc mal de panxa, i a vegades m'espanto pq no sé fins quan era "normal" tenir el dolor de regla, però després penso, què tonta, segur que està tot bé.
Aviam l'ECO del 27 si em deixa més tranquila o què. Tinc ganes de veure'l i tornar a sentir que està allà. I que tot valdrà la pena.

En fi, crec que per avui ja està bé. Espero venir amb bones notícies més endavant!!!!

Petons!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: oli » dj. oct. 22, 2020 7:33 am

Bon dia noies!
Quina ilu aquestes primeres ecos.... M'alegro que l'emorragia millori Pati-em, segur que de seguida queda reabsorbida al 100%, has de fer més controls?
No deixen entrar els pares ni a la seguretat social ni a la privada? Aix quin pal no? Si tot va bé mira ja li transmets però com t'hagin de donar alguna mala noticia... Ha de ser una bona patacada per viure sola.

Náyade, entenc el teu neguit, imagino que totes el tenim en algun moment o altre, les pors perque tot vagi bé, el nervi de la incertesa... però hem d'intentar ser possitives, segur que tot anirà bé! :ok:

Jo ja tinc hora amb la llevadora, pel dia 19 de novembre!!! Quan m'ho deia la noia no m'ho podia creure... estare de 9 setmanes, vaig considerar que anaven una mica tard, no? Crec que amb els altres embrassos la llevadora em va visitar entre la setmana 5-7. Ara estic de 5 que entenc que es just, de fet fins ahir no vaig trucar perquè considerava que anava d'hora però creia que em donarien hora abans... En fi, avui trucare per veure si em donen hora per la privada per fer una eco a la setmana 7-8. Per cert, la meva DPP és pel dia 23/06.

Salut!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS JuNy 2o21 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 23, 2020 11:11 am

7+6!!!!!!! :()()::::

Oli que bé!!!!! Dpp revetlla de Sant Joan!!!! Veurem si el petit neix en la nit màgica! :)
Ostres si que t'han donat tard per la llevadora... També és cert que ara amb tot el tema covid cada ambulatori ho fa com pot... Suposo que tal i com vagis et donarà analítica per la setmana següent i eco en 2 setmanes! Però bueno sera culpa seva per donar-te tan tard la cita...
Aviam com va tot!!!!! :)

Ego. Doncs ahir va ser un dia de bojos, vaig estar movent tot el tema de la mútua per la prestació i sembla que ja la tinc!!!! He rebut avui el document però no sé si es efectiu des d'ara mateix o que!!! Tan debò pq trobant me així se m'està fent feixuc!!!
Ja us diré algo pq ahir em va donar un patatús quan vaig saber que no tenia cap tràmit fet...

Per la resta igual, nàusees, malestar, olors molt fortes... Coses senzilles com fregar plats O posar rentadora/secadora s'ha convertit en un suplici.... És sentir olor de sabó i...

Ahir per la tarda em vaig posar el Doppler sense gaires esperances... I el vaig trobar!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ No us imagineu quin subidón!!!!! Pq ja estava pensant de tot, que em trobo tan malament pq algo no va be ... Enfi paranoies!!!! Quina ilu sentir-lo, de veritat!!!! ❤️

Aquest dimarts eco, quines ganes!!!!! Aviam si mica en mica em vaig animant!!!!

Com esteu vosaltres???

Petonets!!!!
Imatge Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::