*Pares i Mares MAIG 2021*

gener, febrer, març...
nabiu
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 23, 2020 5:36 pm

*Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: nabiu » dc. set. 23, 2020 5:48 pm

Hola a totes! >.-<:
No he trobat cap tema per mares pel maig del 2021, així que m'he decidit a crear-lo ja que tinc ganes de compartir aquest neguit d'estar embarassada en temps de covid :S

Estic de 6+6 setmanes i la DDP és pel 13 de maig. Ja tinc un nen que aquest desembre farà dos anys, ens fa molta il.lusió donar-li un germanet/a.
Demà tinc la primera visita amb la llevadora.

Bé, a veure si s'animen més mames o papes de maig.
Petonets!!
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Serendipity83 » dj. set. 24, 2020 9:20 pm

Ostres quina il·lusió trobar una futura mami de maig.
Jo tinc la Dpp el dia 1 ! així que crec que també hauré de treure el cap pel mes d'abril. Jo tinc un petit de 2 anys i mig
Marisol91
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 27, 2020 2:49 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Marisol91 » dg. set. 27, 2020 2:58 pm

Bona tarda mamiisss!
En teoria tmb soc de maig si tot va be! Per cert enorabonaaa a les mamis del forum! Com us troveu???
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Camy » dg. set. 27, 2020 6:47 pm

Hola!!

Tinc 41 anys, és el nostre primer embaràs
Estic de 9+2, la data prevista de part és el 30/4. (No he trobat foro d’abril)

Molt il·lusionats, esperant canvi de trimestre x estar més tranquils.

M’he trobat força b, tot i q tinc molts espasmes de l’endometri i la panxa està molt inflada i sensible.

He tacat algun dia, xo sense q arribi a ser una hemorràgia (igualment ens vàrem espantar, vem anar al servei d’urg de Dexeus i tot ok de moment)

Faré tot el seguiment a la Dexeus
— Estic en seguiment endocrina x hipotiroidisme, dimarts tinc visita x revisar analítiques i corva del sucre

— divendres tinc hora amb ginecòloga del departament embaràs alt risc

Salutacions a totes!!!
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Laura90 » dl. set. 28, 2020 12:08 pm

Hola!

Nosaltres tenim data probable el 22 d'abril així que esperem no haver d'esperar al maig :)

Tampoc he trobat fil per abril 2021. L'haurem de crear!

És el nostre primer embaràs.
Marisol91
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 27, 2020 2:49 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Marisol91 » dl. set. 28, 2020 4:27 pm

Bona tarda mamiis!! Com os trobeu avui? Yo avui tinc la meva primera eco i estic bastant ilusionada! A veure si podem fer un grup de wathsapp i aixi compartim dubtes i idees!! Una abraçadaaa!
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Serendipity83 » dl. set. 28, 2020 8:52 pm

Hola boniques!
Jo ja sembla que em vaig trobant millor. Tampoc m'he trobat massa malament, pero si una mica de mal cos. Però en el primer embaràs no vaig notar res. Ara estic de 9+2.

Alguna de vosaltres s'està prenent progesterona? Fins a quina setmana us han dit?
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Mònica90 » dt. set. 29, 2020 1:44 pm

Bon dia!
No havia vist el grup abans! Jo estic de 8+7 i la meva data es pel 4 maig!!
Que bé tenir un grup on poder compartir els dubtes!

Nosaltres la setmana passada vam fer la primera ecografia i vam veure que estava tot bé i li vam escoltar el cor.
Es el nostre primer embaràs, ja que l’anterior va acabar amb avortament a la setmana 6!

Ara em començo a troba millor però fins fa uns dies tenia molt de mareig, nàusees i vòmits! Després de la eco he millorat molt i creiem que estava molt relacionat amb els nervis!

Per cert alguna li passa que se li nota la panxa? De seguida la vaig tenir molt inflada i molts dies haig de portar els pantalons descordats. M’he comprat malles per anar mes comode!
Marisol91
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 27, 2020 2:49 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Marisol91 » dt. set. 29, 2020 2:51 pm

Bona tardaa mamiiss!!!

Ahir vem tenir la eco, estic de 7+4 comfirmat, li vem escoltar el cor i esta tot be!!! Molt contents, jo tinc la panxa bastant inflamada pero no es nota de embaras jejejej tambe porto els pantalons descordats per que vaig bastant incomode, tinc que començar amb els vestits ja que comença el fred ☺️ No tinc cap sintome de vomits nomes
Mal de
Panxa, entenem que es de lo mateix! Una abrassada mamis!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 29, 2020 6:02 pm

Hola boniques!!!!! ♥

Sóc la companya de juny 2021, tot just estic de 4+3, em passo x aquí pq la meva dpp es 5 de juny però potser acabo tenint un maiger/a (si tot va bé!)!!
Em passo a fer-vos companyia!!

Com esteu??? Jo començo a sentir-me molt cansada, estómac regirat, nàusees... Em sento infladissima i amb molèsties abdominals...

És el meu 2on embaràs, tinc una nena de 3 anys i mig molt intensa.... desitgeu me sort!!!!

Ja li heu dit a algú??? A mi em fa pànic dir-ho als pares i sogres i en canvi em moro de compartir-ho amb els amics!!! Extrany!!!!

Petons!!!!♥
Imatge Imatge
AureaBcn
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 27, 2019 5:16 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: AureaBcn » dj. oct. 01, 2020 4:35 pm

Hola a totes! Em dic Aurea i fa mig mes vaig saber que estic embarassada =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Primer de tot felicitar-vos a totes!! :D I gràcies Nabiu per crear el grup ja que jo, si tot va bé, també l'espero al maig.

Em presento una mica ja que sóc nova al grup i en aquest foro. Tinc 36 anys, la meva parella 33, i jo ja fa temps que volia començar a buscar però la meva parella, poder al ser més jove, volia esperar. Com és una cosa de dos vaig decidir que no havia problema, i vaig esperar varios anys. I aquest però ja vam parlar-ho i la veritat va ser tot molt més ràpid del que em pensava. Perque es que jo ja portava llegint sobre el tema de la maternitat més enllà dels 35 i començava a preocupar-me, o bé a pensar que segurament ens costaria molt més, poder de sis mesos a un any mínim, i a part també perquè no volia correr cap risc extra o per l'edat.
Es podria dir que al maig/juny ja vam començar a buscar en serio i a l'agost pam, sorpresa! La veritat és que no ho esperava en absolut i quan vaig veure el positiuuuu mare mevaa!! estava literalment en shock d'alegría infinita!!! I dir que em vaig fer el predictor early 4 dies abans de la falta i el positiu va ser marcat no marcadissim i a l'instant.
I res, ara estic d'erte (fins gener 2021!!) i una mica preocupada per com tot això del covid ens afecta o pot afectar directa o indirectament. La veritat es que mai hagués planejat quedarme embarassada en una situació com la que vivim, i poder si aquest agost no m'hagués quedat embarassada no sé si ho haguès aplaçat uns mesos fins i tot. Tot i que sabent com sóc poder no :content: :D
En fi, després de la parrafada, m'alegro molt de formar part d'aquests moments tan especials i únics i poder-ho compartir amb vosaltres.
Ah ara mateix estic 6+4 i la ffp és per el 24 de maig (vejam si serà pel maig o per juny però:D) i la primera eco va anar molt bé i el vam poder veure per primer vegada (només de pensarho moro d'amor =0-0-) =0-0-) ).

Felicitats a totes de nou!! :)
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Laura90 » dv. oct. 02, 2020 2:35 pm

AureaBcn ha escrit:I res, ara estic d'erte (fins gener 2021!!) i una mica preocupada per com tot això del covid ens afecta o pot afectar directa o indirectament. La veritat es que mai hagués planejat quedarme embarassada en una situació com la que vivim, i poder si aquest agost no m'hagués quedat embarassada no sé si ho haguès aplaçat uns mesos fins i tot.


Hola Aurea,

Nosaltres tenim data probable el 22 d'abril (he obert el fil d'Abril 2021), però volia comentar-te que jo també estic en ERTE, tot i que només amb una petita reducció de jornada, que més que reducció de feina és reducció de sou...

Teníem pensat començar a buscar a les vacances 2020, ja des d'abans de la pandèmia, i així ho hem fet i ha sigut molt ràpid afortunadament. Però jo crec que si no ens hi haguessim quedat de vacances jo crec que ara hauria tornat a la "normalitat" i les preocupacions del dia a dia i no estaria buscant, perquè jo sóc una patidora i el tema laboral m'engoixa una mica.

De tots maneres penso que has/hem fet bé, la vida no s'atura. Si no fos pel COVID, seria per una altra cosa, problemes i preocupacions en tindrem sempre i aquesta és una part molt petita en la nostra vida
i la dels nostres fills. Així que enhorabona i a disfrutar de l'embaràs.
AureaBcn
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 27, 2019 5:16 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: AureaBcn » dv. oct. 02, 2020 4:40 pm

Hola Laura90 gràcies pel missatge. Jo estic a erte completa cobrant per sort el 70% del sou, i la meva parella treballant. Així que de moment anem bé. Casualment a demés treballo en una botiga de roba infantil desde fa mes de 10 anys (una feina que estimo i on estic molt a gust) i sempre pensava en lo xulo que seria quan jo fos la que estigués embarassada, com xerraria amb les clientes, etc etc, :content: i al final sembla que no podré estar-me a la botiga en tot l'embaràs!! Per l'erte fins febrer, i com a febrer ja estaré de casi 7 mesos i degut a que la nostra feina hem de fer servir escales molt altes (d'aquestes de electricista) per agafar stock, no crec que pugui incorporar-m'hi. La veritat es que em faria por pujar-me a una escala realment alta en l'estat de 6 o 7 mesos i amb la conseqüent pèrdua d'equilibri de l'embaràs. Així que poder empalmo amb la baixa dels últims mesos o la maternal :-o00m ja veurem com va. no es gens el que hagués volgut o imaginat però bé, és lo que hi ha.

I sí, com bé dius una ha de seguir, la vida continua i malgrat tot (positiu o negatiu) no para. I en el meu cas personal sempre em surgia algo, que si la parella vol esperar, que si la feina, que si després un queixal amb el suposat implant (i radiografies) en el que vaig haber de posposar més de 3 o 4 mesos, etc.
Nosaltres teniem planejat començar-lo a buscar a Setmana Santa, després de fer el nostre últim viatge així "a lo grande" abans de tenir un fill. Ho teniem tot preparat per anar a Groenlàndia a l'abril. I pam, ja va caure el covid etc. Després el implant (que no vaig volguer posposar) i a l'agost, el segon mes de búsqueda, ja va venir :anec: :love:

Ara aviam com seràn les festes de nadal i tot ahaha. Jo que pretenia fer un notición familiar a lo grande XD i poder només podrà ser en grups de 6 en 6 hahah :content: :content:
però bé la il.lusió màxima hi és i això és el que importa :love: :***:
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Serendipity83 » dv. oct. 09, 2020 12:18 pm

Hola noies, com aneu?
Aprofito per fer una mica de presentació.
Jo em dic Alba, i tinc ja un peque de 2 anys i mig. Som familia monoparental, des de sempre he volgut ser mare i farta d'esperar m'hi vaig llençar en solitari. El primer embaràs va ser a la 4a inseminacio, però tot va anar perfecte. Al final vaig decidir-me a pel segon, i aquesta vegada ha estat pim pam. He tingut molta sort.
De moment Només m'han fet 1 eco de la clínica de reproducció, i aquest embaras el duré per la Ss. Estic esperant que em donin hora per la próxima eco I se m està fent etern.

Jo ja ho he explicat a cada i grup dvMigies íntimes. A la feina ho vaig dir just ahir, pq estem de trasllat i em volien canviar de lloc la setmana vinent i vaig dir que preferia que no. Tot i que treballo les meves 40 h faig feina d'oficina i alguns dies faig teletreball, així que no em puc queixar.

Seria molt xulo formar tribu d'aquest grup. Jo estic en el grup de gener de 2018 I hem fet moltes trobades presencials.

Un petó i a cuidar les panxones
Marisol91
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 27, 2020 2:49 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Marisol91 » dv. oct. 09, 2020 6:20 pm

Holaaa mamiiss!!

Torno de nou!

Ja m’han donat hora per la primera eco! La primera la
Vaig fer per privat, en teoría ya estic de 9 avuis cumpleixo, el que em trobo amb molts ardors i
Molta son! Tinc el analisis el día 15, vosaltres com us trobeu?

Una abrasada!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 12, 2020 3:40 pm

Hola maigeres!!!!!

Aquí una junyera amb nàusees a tope, malestar d'estómac, i en fi, totalment incapacitada per res. Em va passar en l'anterior embaràs però a la setmana 8 O així, ara estic de 6 i sento que vaig pel mateix camí, em queden 10 setmanes de penúria i de vomitar només de sentir qualsevol olor (no puc ensumar res sinó... Nàusees).

Alguna així??? Encara no he començat a vomitar pq sento que una vegada obri "la veda" serà continu...

Em sento super amargada quan em trobo així, no puc fer vida normal pq tot em fa fàstic, visual i d'olor, i es una me :ufs: jo pensava q aquesta vegada m'escapava i no.....

L'única bona notícia és q demà em fan una eco!!!! I Bueno estic híper nerviosa de q no hi hagi res anòmal O extrany....

Us aniré explicant.... Muaks
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Mònica90 » dc. oct. 14, 2020 10:39 am

Bon dia boniques, feia dies que no entrava!

Nayade molts d’anims jo he estat així 5 setmanes... per sort aquesta setmana ja he millorat molt però encara no he deixat el cariban (2 al dia) per por a tornar empitjorar.

Dilluns em fan una segona eco de les 12 setmanes, ja tinc ganes de tornar a veure el cigronet i que em diguin que està tot bé. M’han explicat que amb aquesta eco et diuen si hi ha possibilitat de síndrome de down, mal formació, etc.

A la setmana 10 em vaig fer analítiques i em vam sortir alterades. Vaig trucar el metge i diu que no em preocupi... no ser si alguna mes li ha passat. Em surten els neutrofils alts i els limfòcits bastant baixos. En la sèrie vermells els hematies també han sortit baixos. Dilluns com portaré les analítiques li tornaré a preguntar.

També em trobo bastant cansada i faig menys esport que abans... suposu m’haure d’acostumar a portar un ritme mes lent!

Vosaltres com esteu? Ja teniu ecos i analítiques? Us ha començat a sortir la panxa? Jo soc estreta de la cintura i ja es comença a nota la panxa!

Un petó!
Paula84
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. des. 27, 2016 9:12 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Paula84 » dc. oct. 14, 2020 12:13 pm

Hola noies,

Moltíssimes felicitats a totes!
Ànims a les que no us acabeu de trobar bé :-())
Jo em connecto a un grup de sóc petit per segona vegada, vaig ser mami Agostera el 2017. A casa som tres, la meva parella (38), jo (36) i la petita (3).

Només hem fet una eco i de moment està col·locat/da on toca, estem de 8+3.
La DDP és pel 21 de maig , espero que no neixi el dia 8, que sinó hauré de compartir aniversari jajaja

Jo estic igual de malament que al primer embaràs,... als 4 dies ja em vaig començar a trobar malament, i així segueixo. A veure si aquesta vegada mho posen una mica més fàcil.

Us volia preguntar... us feu el seguiment per la Seguretat social o per la mutua?
Jo estic fent el seguiment amb el mateix ginecòleg que em va portar l'altre l'embaràs, em va preguntar si em volia fer l'analítica de ADN (ja me la vaig fer al primer embaràs) i en dir-li que si em va comentar que no caldria fer la triple screaning (eco 12 setmanes), perquè és molt més fiable. Si que em farà una part de l'Analítica, però no les mides del plec nucal i tota la pesca. Us han dit el mateix a alguna?
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: Serendipity83 » dc. oct. 14, 2020 9:15 pm

Hola a totes.
Avui m'han confirmat l'eco per la setmana que ve, que ja estaré de 12. Ara estic de 11+4. Estic dels nervis... L'analitica me la vaig fer la setmana passada i sembla que els resultats son correctes... A veure que em diu el metge...
L'anterior embaràs el vaig dir per la mútua, però aquest él duré per ss, tot i que amb el tema Covid és tot ben estrany. De moment només m'he "visitat" amb la llevadora telèfonicament.

Ànims a les que us trobeu regular, a veure si ara que ens aproximen al 2n trimestre millora la cosa
AureaBcn
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 27, 2019 5:16 pm

Re: *Pares i Mares MAIG 2021*

EntradaAutor: AureaBcn » dv. oct. 16, 2020 12:35 pm

Hola a totes!!! encantada de llegir-vos de nou i veure que totes (malgrat algunes nàusees i malestar típic) esteu bé!!

Jo de moment em vaig trobant bé, més cansada òbviament i amb falta d'alè, però bé. Si que un dia, no sé si va ser causalitat o no, em vaig prendre el Gestagyn després de varios dies de no prendre'l. i just aquell dia em va agafar una vomitera tremenda. Feia poder tres o quatre dies que no m'el prenia, i va ser super ràpid, prendre'l al començar a dinar i en casi acabar sentir algo raro i.. directe al bany.
Així que a arrel d'això (i de veure que Gestagyn porta Vitamina A, de la que no aconsellen dosis molt altes ja que pot produir malformacions i problemes, i la meva dieta ja és prou bona i equilibrada) vaig decidir cambiar a Seibidion, i per ara perfecte altre cop.

Sobre el tema de mútues o pública que comentàveu, jo vaig per Mútua de L'Aliança Divina Pastora. Vaig veure que m'hi entrava la Teknon i vaig decidir anar allà. Estic en el equip del Doctor Giralt i em porta actualment la doctora Lisbeth Pagés. Per ara estem contents. Tot i que per lo que és el tema part estic dubtant, ja que jo voldria un part natural, i a ser possible en una d'aquestes habitacions acollidores (com si estiguesis a casa) amb piscina possiblement. I he vist que al Sant Joan de Deu tenen el programa Mare que inclou aquest tipus de parts.
Algú que sápiga sobre Teknon o Sant Joan de Deu per donar informació o experiència?

I per últim, aquest dilluns vam tenir la segona eco i vam sentir el batec i va ser increíble!! I en aquesta eco resulta que vaig passar a estar de 8 setmanes a 9, i em van adelantar la data de part a 19 de maig (en ves de 24 de maig com deien al inici). Es veu que ha crescut molt en dues setmanes! :content: :love:

L'únic punt dolentot a tot aixó es que m'han informat que tinc un hematoma, que és petit i que no em preocupi, i m'han manat repós absolut... i veure si en dues setmanes que tinc la tercera eco ha anat reabsorbint-se.

Salutacions a totes i encantada d'anar-vos llegint i compartint aquesta aventura!!!! :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::