Mares Febrer 2021

gener, febrer, març...
Newmami
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Mares Febrer 2021

EntradaAutor: Newmami » dt. ago. 04, 2020 6:02 pm

Hola,

Estic embarassada de poc més de 12 setmanes. És el primer, així que amb moltes ganes de disfrutar l’embaràs però alhora amb molta incertesa. Disfrutar, disfrutar fins ara m’ha costat, atès pateixo les molèsties més típiques: manejos, nausees, acidesa d’estomac, estic suuuper cansada i amb molta son... Però la il.lusió hi és!

M’agradaria compartir experiències, opinions, idees, consells... Animeu-vos!!
mireiamb
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 27, 2018 7:13 pm

Re: Mares Febrer 2021

EntradaAutor: mireiamb » dl. ago. 17, 2020 8:36 pm

Hola!

Jo també surto de comptes al febrer, en el meu cas es el segon. Com portes els símptomes? Jo no he tingut gaires molèsties, una mica d'acidesa que encara arrossega i les primeres setmanes cansament i son.

Amb el primer embaràs vam fer un grupet per aquest fòrum i em va anar súper bé, perquè anava perdudíssima!

Aviam si s'hi anima més gent ara que ja anem passant al segon trimestre. Jo avui he tingut els resultats del NIPT i estic més tranquil·la.

Mireia.
Newmami

EntradaAutor: Newmami » dc. ago. 19, 2020 9:00 am

Hola!

Que bé Mireiamb!

Ho porto bastant millor. No estic tan cansada tot i que mantenc l’acidesa.

També em vaig fer el test fa uns dies. Tot correcte >.-<: m’en alegro que a tu també t’hagin sortit bé les resultats.

Vinga, a veure si fem un grupet maco!
Una abraçada.
carme2021
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

EntradaAutor: carme2021 » dj. ago. 20, 2020 12:42 pm

Hola!
Jo també surto de comptes al febrer, la segona setmana més concretament.
És el primer fill i de moment m'he trobat força bé, a part de molta son al principi i alguns refluxes.
També em vaig fer la NIPT ja que al triple screening em va sortir risc intermig de trisomia. El resultat ha sortit bé i ja estic molt més tranquil·la i gaudint de l'embaraç.
Salut i ànims per aquest 2n trimestre!
Newmami

EntradaAutor: Newmami » dl. set. 14, 2020 10:27 am

Hola noies!

Benvinguda Carme2021!

Si no em despisto, la pròxima prova important és la morfològica, que ens toca al voltant de la setmana 20. I també serà la meitat de l’embaras!

Com esteu portant el segon trimestre? Esteu comprant cosetes ja pel nen/a?

Això va endavant!
carme2021
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

EntradaAutor: carme2021 » dg. set. 20, 2020 7:32 pm

Hola!

Gràcies, Newmami :)

Sí, com em va sortir risc intermig en el triple screening em van demanar 2 ecografies per aquest segon trimestre, a la setmana 18 i a la 21. La primera ja me l'han feta i es va veure tot bé!

Ara per ara, encara no he comprat res, però amigues i familiars sí m'han anat oferint robeta i coses necessàries. Tot i que encara em vull esperar una mica i preparar primer una mica la casa.

Ara també ens volem decidir per un hospital proper i que ens ofereixi un part respectat, he fet una altra entrada al fòrum per aquest tema i veure quines experiències expliquen les mares.

Espero que us trobeu bé i seguim compartint experiències per aquí.

Salut!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::