Març 2021

gener, febrer, març...
viet
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 21, 2020 4:38 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: viet » dc. oct. 28, 2020 8:24 pm

Bona nit noies! Feia molt que no deia res però us vaig seguint. Me n'alegro que estigueu bé, anem avançant!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Mire20 que bé aquesta eco morfològica!!! La tinc dimecres que ve, em fa una mica de por (he llegit que miren tot tant bé que penso que alguna cosa trobaran jeje), però confio que anirà bé!

yop que bé! Una nena per revolucionar la família :love: Que curiós que pel batec es pugui deduir si és nen o nena, no ho sabia!

Jo encara no noto res a la panxeta, i mira que estic atenta! Algun dia he notat com moviment d'intestins i no sé si és ella o no. A veure si dóna senyals aviat!

Sobre les classes prepart, just ahir em va fer trucada de seguiment la llevadora del CAP i em va dir que ja les puc demanar. A veure què em diuen. A partir d'ara ja em faran el seguiment presencial.

Nosaltres de moment hem comprat una minicuna de collit perquè vam trobar una oferta. Si la setmana que ve va tot bé ja començarem a comprar alguna cosa més. Ens fa il•lusió anar preparant-ho tot, i tant aviat penso que ja fem tard com que ens queden moltes setmanes per endavant! Del tema roba anem molt perduts, com ha de ser la roba pel mes de març? Més d'hivern o més lleugera?

Bé, ens anem explicant! Ja estem a mig camí o gairebé! :b-))) :b-))) :b-)))
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: NaturaLeia » dv. oct. 30, 2020 9:01 pm

Hola a totes!

Yop ostres quina gràcia intuir el sexe pel batec del cor! Si és nena serà l'enamorada dels seus germans hehe però bueno, si al final fos nen ho tindríeu encara més fàcil per criar-lo perquè els coneixeu molt bé :p Tot té les seves avantatges!

Avui hem anat a fer morfològica, estic de 21+3, anem una mica tard però per logística no hem pogut abans. Tot està bé! M'han dit que ara per protocol fan una 2n morfològica al cap d'un mes per assegurar que tot estigui creixent bé, no em molesta, al contrari però deu n'hi dó com controlen ara, estem ben segurs! :)

Jo ja em trobo molt millor per les tardes, les primeres 5 horetes del dia encara són al llit però poder fer vida almenys a les tardes és moooolt d'agrair ja!

Tema notar-lo fa força que el noto jo, mínim 3 setmanetes diria, s'ha de dir que és el meu 2n i estic molt prima així que imagino que tot influeix...

Ànims i abraçades!
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: Regina Phalange » ds. nov. 07, 2020 2:16 pm

Hola a totes,

Es el primer post que escric a Socpetit. Si tot va be, la meva data prevista es el 22 de març i, espero que vagi be, perque en aquest primer embaras esperava bessons (no identics) i un dels fetus venia amb sindorme de down i vam haver d'interrompre a la setmana 16. Ara estic a la semana 20 amb moltes pors pero cap endavant.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » dt. nov. 10, 2020 8:17 am

Bon dia noies! Feia dies que no escrivia!
Espero que totes ho estigueu portant genial.
Mire20 Buff espero que ho pugueu solucionar amb exercicis. Deu ser incòmode oi?

Jo noto el baby desde la 16 pero esque es el 4rt DEC tenir la musculatura feta de paper a aquestes altures jeje.
Però amb el peque primer vaig començar a notar con pesigolles o papallones i va anar evolucionant. Aquest cop no, és com algo reptant per dins jiji.
La pròxima setmana tinc la morfo. Pero amb tantes ecos que m'han fet ja 4! Ja es veia que tot anava be, així que estic bastant tranquila. La última a la setmana 17 i tot be. I unaltra Giné que confirma que no té tita jaja.

El que si pateixi molt de mal de panxa per estrenyiment. Ja per si el embaraç en provoca i si a sobre prensa progesterona més encara. Molt molt molest.

Com sóc la de que menys estic, noies ja eu pasat l'Equador!!!! :)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 11, 2020 12:02 pm

Regina Phalange ha escrit:Hola a totes,

Es el primer post que escric a Socpetit. Si tot va be, la meva data prevista es el 22 de març i, espero que vagi be, perque en aquest primer embaras esperava bessons (no identics) i un dels fetus venia amb sindorme de down i vam haver d'interrompre a la setmana 16. Ara estic a la semana 20 amb moltes pors pero cap endavant.


Hola Regina, primer de tot una forta abraçada per tot el que heu passat i esteu passant :-()-) com bé dius, cap endavant i a lluitar per aquest bebè!! Molts ánims!!!

yop, que vagi genial la morfo!!! :love:

Ànims a totes!!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge Imatge
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: Regina Phalange » dc. nov. 11, 2020 4:15 pm

Gràcies @Nàyade!

De moment, hem passat bé la eco de la setmana 20 i, ara, fins al desembre no em tornen a visitar.

Volia preguntar-vos, us esteu preparant d'alguna manera pel part. És el meu primer embaràs i tinc moltes pors ja que mai he viscut un part.
girdona
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 09, 2020 9:59 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: girdona » dj. nov. 12, 2020 6:07 pm

Hola noies,
Jo ja he tingut la morfologica en dos fases perque el primer dia no van poder veure-ho tot, pero esta tot perfecte >.-<: .

Regina tambe es el meu primer i jo encara no he pensat en res del part, a mes entenc que ara no hi ha classes de preparacio a ljospital oi? La setmana vinent tinc visita amb la llevadora per telefon i li ho preguntare. Per cert, enhorabona segur que aquest cop surt tot rodat pero entenc les teves pors.
De fet som tan happy (i tampoc em volia ilusionar massa fins passar la morfologica) que de moment no hem comprat res encara, som bastant de fer tot a ultimahora nosaltres.
Lo unic que pel covid el que si que farem el mes vinent es anar a mirar cotxet i cadira del cotxe que crec que anar a la botiga i veureho en real es millor, i abans mo tanquin totes les botigues.
La resta tot per internet
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » dc. nov. 18, 2020 7:13 am

Bon dia noies! Avui morfològica i em sap greu dir-vos, que per la segona ona covid ahir em van trucar per dir-me q anés sola. Així que em menjo les paraules de l'ultim post jeje.

Aviam com surt tot, a la eco de urg de les 17, vaig anar pq tenia molt mal de panxa, tant que no podia estar de peu i no se'm passava tumbada, i donat els meus antecedents ( amenaça part prematur amb el 2on a les 25 setmanes i amenaça part prematur amb el peque a les 22'6.) Vaig decidir anar. El coll uter be seguia llarg etc eco bé, i tot be. Estic amb progesterona poden ser contraccions però que donat la proge no dilaten. Li van veure columna i em van dir que tranquila que espina bífida quedava descartada! Es veia genial. Així que avui bastant tranquila. Però si que tornaré a comentar lo del mal de panxa. A partir de les 12 estic mitg inútil i me de estirar. Em miraran coll uter avui altre cop a veure com va. Això és el que més em preocupa. Perquè fins la 23 no et posen medicació forta al hospital. Progesterona i arreando. Per protocols.
Amb el peque vaig entrar a l'hospital a les 22'6 a les 7 de la tarda i fins les 12 de la nit no em van posar la medicació en via. Una gran putada.
Això és el que més em preocupa.

Referent als preparats no sé com serà aquest any amb lo del covid igual ho fan online. Molt trist tot plegat. Tot i que jo us recomano que si no podeu fer classes busqueu vídeos preparació part per youtube sobre tot les primerenques. Anar a parir sense ni idea ( com em va pasar a mí es una putada, pq vas amb molta por)

Tema cotxet no us vull influir però de tots els que he tingut el millor el Bugaboo Bee. Jo ara mateix no me'l puc permetre però si estic buscant un que sigui cadireta reversible. A mí en va anar molt bé, puguer-lo posar mirant cap a mí o cap a fora.
Un altra cadireta que no és reversible que es súper resistent és la snap 4 porta Cuco també si es vol. Aguanta trote, i va bé per ciutat i per pujades pronunciades. La nena que cuido porta aquesta i va fantàstica.
Jo he tingut Jane, casualplay , Stoke McLaren y Bugaboo Bee. Y el quedo amb Bugaboo amb els ulls tancats.
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dc. nov. 18, 2020 2:56 pm

Ostres Yop quin ensurt..... Com estàs?? Com ha anat la morfològica?? Ja saps el sexe? Ja ens diràs bonica...
Com esteu les demés??
Jo continuo vomitant... Si si de 24 setmanes... No tant però sobretot al vespre ja no puc i ja ni sopo però Bueno... Això no durarà més de 9 mesos jeje!!!
Continuo fent rehabilitació del sol pèlvic per el prolapse... I no res començo amb mal a la zona lumbar... Recordó que amb el meu fill em va venir més tard però Bueno...
No res noies continuem sumant setmanes!!!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: Març 2021

EntradaAutor: yop » dg. nov. 22, 2020 5:54 am

Bon dia!
Ostres mire20 si et fan mal les lumbars a mí en va recomanar la comadrona una faixa de embaraç de 3 peces. En venen per Amazon, jo ja le comprat, però lo meu és per l'esquena i per el mal de panxa, al ser el 4rt tinc la musculatura fluixa i per això em fa tant mal.
He notat milloria!

La morfo va anar molt bé, es confirma sexe! Així doncs ja em puc creure q és una nena. Jaja
A la setmana 20 pesava ja 362 gr està en el percentil 60, no està mal pq jo sóc de tenir-los molt petitons.
1er de 39+ 3 =2900
2on de 37= 2520
3er de 36= 2040 pobre no entrava ni als percentils.
Així que de moment pinta bé!!
No deixa de moure's i ja desde la setmana 19 es nota per fora els moviments. Li vaig preg a la gine si era normal, pq jo recordava que era més tard i em va dir que si, pq era el 4rt aquí casa els nens flipen! Bueno i jo. Sembla que sortirà mogudeta jaja.
Em van fer control coll uter i està tot igual. Així q estic tranquila.
Al desembre em fan unaltra per comprovar el coll del úter per els antecedents.
Ara estem pensant noms pero, sóc ben rara i a ningún lo he posat abans de veure-li la cara.
Volem algo curtet. Els nens es diuen Isaac, Dani y Noah.
De moment es senten els noms de Iria, Lis, Aria i potser Liah
viet
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 21, 2020 4:38 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: viet » dj. des. 10, 2020 1:38 pm

Hola noies! :--/)

Com esteu? Que bé que totes les morfològiques hagin anat tan bé, és un descans!!!

NaturaLeia Com et trobes? Me n’alegro que poc a poc puguis fer vida “normal”. Vulguis o no ja és prou llarga l'espera, molt millor si ens trobem bé!

Mire20 Com va el dolor lumbar? Fa poc em vaig comprar una pilota d’aquelles de pilates i la faig servir per mobilitzar la pelvis però també me l’han recomanat per fer exercicis per estirar l’esquena. Potser t’aniria bé. Molts ànims amb els vòmits... com bé dius, això no durarà més de 9 mesos i en no res ens plantem al març! >.-<:

Yop Que bé, una nena!!! Crec que el març de 2021 està ben repartit entre nens i nenes, no?

Regina Phalange Pel que fa a la preparació al part, estic anant amb una fisioterapeuta de sol pèlvic que m’explica exercicis que puc anar fent (després el més complicat és fer-los sovint a casa jejeje). A mitjans de gener començarem a treballar exercicis més enfocats al dia del part. A mi m’està anant bé, em trobo bé físicament i inconscientment crec que m’ajuda a agafar confiança en el meu cos i en la seva capacitat per parir! També estic llegint el llibre “Parto seguro” que m'està agradant molt. Em fa por el tema del dolor (en l’avortament que vaig tenir ho vaig passar força malament) però cada vegada estic més confiada :love:

Wendell, Girdona, Davire, Elsa23, Patri L Com esteu? Perdoneu si m’oblido d’alguna!

Jo amb la panxa cada vegada més grossa! Ja fa unes setmanes que notem les patadetes i realment és molt emocionant! Intento deduir com està col·locada però crec que no para de donar voltes perquè noto els copets per totes bandes!!!

Per cert, demà tinc visita presencial amb la llevadora del CAP (la primera i gairebé estic de 6 mesos!) i intentaré demanar que em canviïn l’hospital pel part. Sabeu si solen posar molts problemes?

Bé, res més, esperant amb ganes les vacances de Nadal. Seran unes festes estranyes perquè gairebé no veurem a la família però què hi farem! Gaudirem de les últimes (esperem!) festes de dos!

Ens anem llegint! Molts ànims a totes, seguim sumant! :ok: :ok: :ok:
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dj. des. 10, 2020 2:18 pm

Bones noies!!! Com van les panxulines?? Jo avui he fet revisió al gine i estic de 26+2 i pesa 1,100kg!!! Percentil 90 mare de déu!!! El meu fill ja va néixer amb 4kg i 52 cm així que veurem aquest!!
Està transversal... Mun fill es va quedar així i em van haver de fer cesaría perquè clar no dilatava.... Veurem com va aquesta vegada...
Tema esquena vaig fent... Faig uns exercicis que en van bé i tema vòmits doncs va a dies...
Vinga noies ja queda menys!!!!
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: wendell » dv. des. 11, 2020 12:04 pm

Bon dia mamis boniques!

Passo per donar senyals de vida que ara feia molts dies que no em connectava.
Us he llegit en diagonal, però veig que en general anem foça bé.

Yop: he vist que es confirma una nena! Enhorabonaaa!
Mire20: encara amb vòmits? Aiixx... molts ànims reina pq aixafa molt això! Espero que aviat vagin de baixa!
Viet: has pogut preguntar per el canvi d'hospital? Jo suposo que no hi ha d'haver molt de lio. Per cert, déu ni do que en 6 mesos encara no t'hagi visitat la llevadora, mare meva com està tot! Espero que la visita hagi anat perfecte.
Regina Phalange: benvinguda! Quin greu el que has hagut de passar! Però segur que d'ara en endavant tot anirà perfecte.
Girdona: Oleee per la morfo! I a més, en dos parts! Dues ocasions per veure al petit >.-<: (o era petita? ara no ho recordo, perdona!) . Per cert, nosaltres també som molt de comprar per internet, a botiga poca cosa hem mirat (som un cas).

La resta com esteu? Patri L, Davire, Naturleia, Elsa23... i no recordo si em deixo a algú, ho sentoo!
Veig que les morfològiques han anat genial! v >.-<:

Jo em vaig trobant força bé, però ara ja fa un parell de dies que als vespres acabo feta pols, com si m'hagués passat un camió per sobre. Però suposo que comença a ser normal estant de 28+3 i anant tot el dia al darrere de dos peques més!
Tema visites, hem fet morfològica i 5D i tot perfecte.
El senyor ja està en posició cefàlica i jo creuant els dits pq no es torni a girar cap per amunt!
Analítica i O'Sullivan correcte també, de moment no em recepten ferro.
Tema classes prepart: doncs no sé si acabaré fent-les, pq ara tot és teòric i online... i per horaris no em van massa bé. No sé, ja veurem! Sent el tercer tampoc m'estressa gaire no fer-les. Jejeje!
Tema preparatius: ens han deixat minicuna de collit, ens han donat un llit de baranes, tinc robeta dels seus germans per els 2-3 primers mesos, ja hem comprat el canviador i 4 cosetes més a ikea.
Ens falta el cotxet, no ens acabem de decidir i també el volem comprar després de festes. Tot i que, tinc clar que portejarem molt.
I la cadireta en principi ens la regalen. Així que falta fer reservori de bolquers i poca cosa més, després ja anirem sobre la marxa.

Va noies, ja callo! Que passo poc per aquí, però quan passo no hi ha qui em pari! Perdoneuu!

Una abraçada a totes! :-()-)
NaturaLeia
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: NaturaLeia » dl. des. 14, 2020 9:40 am

Bon dia noies!

Fa molt que no escric però és que amb el mòbil és molt lent escriure i quan estic amb el pc no ho recordo mai.... Per això us volia proposar fer un grup de whatsapp totes per poder estar més en contacte, no sé com funciona lo dels privats al Socpetit però imagino que no deu tenir cap secret així que si us interessa, envieu-me el vostre mòbil per privat i m'ofereixo a crear-lo jo.

Mire20 el ginecòleg em va dir que el primer fill es sol encaixar setmanes abans del part però a partir del 2n ho poden fer fins a l'últim dia així que no et preocupis que té encara moooolt de temps ;)

Wendell prens pastilles per l'embaràs que hi hagi ferro o res de res? Jo vaig fer-me també l'Osullivan (negativa! :) ) i a l'analítica em va sortir que ja estic sota límit amb la ferritina....fins ara prenia només yodocefol però ara he començat a prendre també ferro que a vegades em deixa encara més grogui...

Jo estic molt millor que abans però igualment em passo tots els matins al llit i a les tardes faig força "vida normal" tot i que les passejades no duren més de 30 minuts i he de fer molt de repós constantment.... no estic ni de lluny com una persona normal però no estar com els primers 4 mesos per mi ja és glòria hehe

Ànims a totes!

Laia
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: wendell » dt. des. 15, 2020 11:13 am

NaturaLeia ha escrit:Wendell prens pastilles per l'embaràs que hi hagi ferro o res de res? Jo vaig fer-me també l'Osullivan (negativa! :) ) i a l'analítica em va sortir que ja estic sota límit amb la ferritina....fins ara prenia només yodocefol però ara he començat a prendre també ferro que a vegades em deixa encara més grogui...



NaturLeia: prenc el Gestagyn embaràs, la llevadora sempre m'ha dit que és molt complert i que porta una mica de ferro, així que potser m'he mantingut gràcies a això.
El que em sorprèn és que en els altres dos embarassos també em vaig prendre el Gestagyn i sempre em van acabar donant ferro. En fi... si ara no l'ha receptat, senyals que no fa falta. Jeje!

A tu et senta malament el ferro? Aiiixx... quin greu, només et faltava això ara. Però m'encanta llegir-te tan positiva! Espero que cada dia et trobis una miqueta millor, que també ja toca!
Per cert, compta amb mi per el grup de whatsapp, et passo el meu número per privat. Mil gràcies per organitzar-ho! >.-<:

La resta com aneu?? Una abraçada, mamis! :-()-)
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: Regina Phalange » ds. des. 19, 2020 2:33 pm

Hola a totes!

Us he llegit aquests dies però em costa a escriure, em sento tot el dia cansada i això que tinc poca panxa. Estic una mica agobiada per aquest fet, estic a la setmana 26, el dilluns ja 27 i no em veig gaire panxa. La llevadora em va medir i em va dir que tot bé però no tinc visita fins el 8 de gener a la gine.

@viet, gràcies per explicar-me lo de la fisiosterapeuta. M'he animat a demanar unes sessions amb una fisio del sol pèlvic que ja conec a veuer si m'ajuda. El tema part m'aterroritza, suposo que al ser primerenca és normal.

Com es presenten les festes? Espero que totes estigueu bé i us cuideu molt en aquest temps tan incert.
viet
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 21, 2020 4:38 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: viet » dg. gen. 10, 2021 7:24 pm

Hola noies! Com esteu? Com us trobeu? Espero que hagueu passat unes bones festes!

Regina Phalange Per aquí al fòrum he llegit que això de la panxa depèn de cada embaràs i dona, si t'han dit que tot està bé estigues tranquil•la! :ok:

Espero que et vagin molt bé les sessions amb la fisio de sòl pèlvic. A mi el part també em fa una mica de por però a poc a poc em vaig mentalitzant :-o00m Et deixo l'enllaç a un compte de Youtube que es diu 'Parto positivo', en concret a una sèrie de 10 vídeos molt curtets on es resumeix el treball de part i dóna consells senzills per afrontar-ho: https://youtube.com/playlist?list=PLkgv ... h1Y90IkUWa
En el mateix compte també hi ha una meditació que et podria anar bé.

wendell Aquesta propera setmana tinc nova visita amb la llevadora i em va dir que ja podríem demanar la derivació a un altre hospital, no em va semblar que hi hagués cap problema. També em vacunaran de la tos ferina, vosaltres us heu vacunat?

Veig que ja teniu tots els preparatius força avançats! >.-<: Nosaltres anem fent però encara ens queden cosetes, a veure si aquest mes ens posem les piles! No fos cas que l'Abril faci com jo, que em vaig avançar un mes i mig jajaja

Mire20 A nosaltres en l'última eco, fa un parell de setmanes, ens van dir que ja pesava gairebé 1,5kg (percentil 87). Ens vam espantar una mica perquè nosaltres no som gaire grans i en les altres ecos estava al voltant del percentil 70-75. Ens van comentar que a vegades alguns bebés creixen molt ràpid i després aturen el creixement cap al final... ni idea. De totes maneres també he llegit que el pes es calcula per les mides i sempre hi ha uns 500g de marge d'error, tot i que tu ja tens experiència prèvia! Esperem que almenys aquesta vegada s'encaixi!

Doncs divendres l'Abril ja va fer les 30 setmanes, mare meva! Aquesta setmana comencem les classes prepart (online) i la següent setmana comencem amb les sessions de part amb la fisio. Quines ganes i quins nervis a la vegada! :b-)))

Per cert, m'uneixo al grup de whatsapp que comenteu. NaturaLeia et passo el meu número per privat, moltes gràcies per crear-lo!

Anem parlant! Una abraçada a totes!!! :globus:
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dl. gen. 11, 2021 8:13 am

Ostres teniu grup de WhatsApp?? Com puc fer-ho per ser-hi???
viet
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 21, 2020 4:38 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: viet » dt. gen. 12, 2021 8:00 pm

Hola! :--/)

Mire20 Si li passes el teu número de mòbil per missatge privat a la NaturaLeia, ella et podrà afegir al grup de whatsapp!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: Març 2021

EntradaAutor: Mire20 » dj. gen. 14, 2021 2:40 pm

Ok ja està!!! Enviat missatge privat a naturaleia!!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::