Març 2021

gener, febrer, març...
viet
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 21, 2020 4:38 pm

Re: Març 2021

EntradaAutor: viet » dc. oct. 28, 2020 8:24 pm

Bona nit noies! Feia molt que no deia res però us vaig seguint. Me n'alegro que estigueu bé, anem avançant!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Mire20 que bé aquesta eco morfològica!!! La tinc dimecres que ve, em fa una mica de por (he llegit que miren tot tant bé que penso que alguna cosa trobaran jeje), però confio que anirà bé!

yop que bé! Una nena per revolucionar la família :love: Que curiós que pel batec es pugui deduir si és nen o nena, no ho sabia!

Jo encara no noto res a la panxeta, i mira que estic atenta! Algun dia he notat com moviment d'intestins i no sé si és ella o no. A veure si dóna senyals aviat!

Sobre les classes prepart, just ahir em va fer trucada de seguiment la llevadora del CAP i em va dir que ja les puc demanar. A veure què em diuen. A partir d'ara ja em faran el seguiment presencial.

Nosaltres de moment hem comprat una minicuna de collit perquè vam trobar una oferta. Si la setmana que ve va tot bé ja començarem a comprar alguna cosa més. Ens fa il•lusió anar preparant-ho tot, i tant aviat penso que ja fem tard com que ens queden moltes setmanes per endavant! Del tema roba anem molt perduts, com ha de ser la roba pel mes de març? Més d'hivern o més lleugera?

Bé, ens anem explicant! Ja estem a mig camí o gairebé! :b-))) :b-))) :b-)))
NaturaLeia
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 29, 2017 11:28 am

EntradaAutor: NaturaLeia » dv. oct. 30, 2020 9:01 pm

Hola a totes!

Yop ostres quina gràcia intuir el sexe pel batec del cor! Si és nena serà l'enamorada dels seus germans hehe però bueno, si al final fos nen ho tindríeu encara més fàcil per criar-lo perquè els coneixeu molt bé :p Tot té les seves avantatges!

Avui hem anat a fer morfològica, estic de 21+3, anem una mica tard però per logística no hem pogut abans. Tot està bé! M'han dit que ara per protocol fan una 2n morfològica al cap d'un mes per assegurar que tot estigui creixent bé, no em molesta, al contrari però deu n'hi dó com controlen ara, estem ben segurs! :)

Jo ja em trobo molt millor per les tardes, les primeres 5 horetes del dia encara són al llit però poder fer vida almenys a les tardes és moooolt d'agrair ja!

Tema notar-lo fa força que el noto jo, mínim 3 setmanetes diria, s'ha de dir que és el meu 2n i estic molt prima així que imagino que tot influeix...

Ànims i abraçades!
Regina Phalange
Entrades: 7
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

EntradaAutor: Regina Phalange » ds. nov. 07, 2020 2:16 pm

Hola a totes,

Es el primer post que escric a Socpetit. Si tot va be, la meva data prevista es el 22 de març i, espero que vagi be, perque en aquest primer embaras esperava bessons (no identics) i un dels fetus venia amb sindorme de down i vam haver d'interrompre a la setmana 16. Ara estic a la semana 20 amb moltes pors pero cap endavant.
yop
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dt. nov. 10, 2020 8:17 am

Bon dia noies! Feia dies que no escrivia!
Espero que totes ho estigueu portant genial.
Mire20 Buff espero que ho pugueu solucionar amb exercicis. Deu ser incòmode oi?

Jo noto el baby desde la 16 pero esque es el 4rt DEC tenir la musculatura feta de paper a aquestes altures jeje.
Però amb el peque primer vaig començar a notar con pesigolles o papallones i va anar evolucionant. Aquest cop no, és com algo reptant per dins jiji.
La pròxima setmana tinc la morfo. Pero amb tantes ecos que m'han fet ja 4! Ja es veia que tot anava be, així que estic bastant tranquila. La última a la setmana 17 i tot be. I unaltra Giné que confirma que no té tita jaja.

El que si pateixi molt de mal de panxa per estrenyiment. Ja per si el embaraç en provoca i si a sobre prensa progesterona més encara. Molt molt molest.

Com sóc la de que menys estic, noies ja eu pasat l'Equador!!!! :)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1152
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 11, 2020 12:02 pm

Regina Phalange ha escrit:Hola a totes,

Es el primer post que escric a Socpetit. Si tot va be, la meva data prevista es el 22 de març i, espero que vagi be, perque en aquest primer embaras esperava bessons (no identics) i un dels fetus venia amb sindorme de down i vam haver d'interrompre a la setmana 16. Ara estic a la semana 20 amb moltes pors pero cap endavant.

Hola Regina, primer de tot una forta abraçada per tot el que heu passat i esteu passant :-()-) com bé dius, cap endavant i a lluitar per aquest bebè!! Molts ánims!!!

yop, que vagi genial la morfo!!! :love:

Ànims a totes!!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge Imatge
Regina Phalange
Entrades: 7
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

EntradaAutor: Regina Phalange » dc. nov. 11, 2020 4:15 pm

Gràcies @Nàyade!

De moment, hem passat bé la eco de la setmana 20 i, ara, fins al desembre no em tornen a visitar.

Volia preguntar-vos, us esteu preparant d'alguna manera pel part. És el meu primer embaràs i tinc moltes pors ja que mai he viscut un part.
girdona
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 09, 2020 9:59 am

EntradaAutor: girdona » dj. nov. 12, 2020 6:07 pm

Hola noies,
Jo ja he tingut la morfologica en dos fases perque el primer dia no van poder veure-ho tot, pero esta tot perfecte >.-<: .

Regina tambe es el meu primer i jo encara no he pensat en res del part, a mes entenc que ara no hi ha classes de preparacio a ljospital oi? La setmana vinent tinc visita amb la llevadora per telefon i li ho preguntare. Per cert, enhorabona segur que aquest cop surt tot rodat pero entenc les teves pors.
De fet som tan happy (i tampoc em volia ilusionar massa fins passar la morfologica) que de moment no hem comprat res encara, som bastant de fer tot a ultimahora nosaltres.
Lo unic que pel covid el que si que farem el mes vinent es anar a mirar cotxet i cadira del cotxe que crec que anar a la botiga i veureho en real es millor, i abans mo tanquin totes les botigues.
La resta tot per internet
yop

EntradaAutor: yop » dc. nov. 18, 2020 7:13 am

Bon dia noies! Avui morfològica i em sap greu dir-vos, que per la segona ona covid ahir em van trucar per dir-me q anés sola. Així que em menjo les paraules de l'ultim post jeje.

Aviam com surt tot, a la eco de urg de les 17, vaig anar pq tenia molt mal de panxa, tant que no podia estar de peu i no se'm passava tumbada, i donat els meus antecedents ( amenaça part prematur amb el 2on a les 25 setmanes i amenaça part prematur amb el peque a les 22'6.) Vaig decidir anar. El coll uter be seguia llarg etc eco bé, i tot be. Estic amb progesterona poden ser contraccions però que donat la proge no dilaten. Li van veure columna i em van dir que tranquila que espina bífida quedava descartada! Es veia genial. Així que avui bastant tranquila. Però si que tornaré a comentar lo del mal de panxa. A partir de les 12 estic mitg inútil i me de estirar. Em miraran coll uter avui altre cop a veure com va. Això és el que més em preocupa. Perquè fins la 23 no et posen medicació forta al hospital. Progesterona i arreando. Per protocols.
Amb el peque vaig entrar a l'hospital a les 22'6 a les 7 de la tarda i fins les 12 de la nit no em van posar la medicació en via. Una gran putada.
Això és el que més em preocupa.

Referent als preparats no sé com serà aquest any amb lo del covid igual ho fan online. Molt trist tot plegat. Tot i que jo us recomano que si no podeu fer classes busqueu vídeos preparació part per youtube sobre tot les primerenques. Anar a parir sense ni idea ( com em va pasar a mí es una putada, pq vas amb molta por)

Tema cotxet no us vull influir però de tots els que he tingut el millor el Bugaboo Bee. Jo ara mateix no me'l puc permetre però si estic buscant un que sigui cadireta reversible. A mí en va anar molt bé, puguer-lo posar mirant cap a mí o cap a fora.
Un altra cadireta que no és reversible que es súper resistent és la snap 4 porta Cuco també si es vol. Aguanta trote, i va bé per ciutat i per pujades pronunciades. La nena que cuido porta aquesta i va fantàstica.
Jo he tingut Jane, casualplay , Stoke McLaren y Bugaboo Bee. Y el quedo amb Bugaboo amb els ulls tancats.
Mire20
Entrades: 78
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

EntradaAutor: Mire20 » dc. nov. 18, 2020 2:56 pm

Ostres Yop quin ensurt..... Com estàs?? Com ha anat la morfològica?? Ja saps el sexe? Ja ens diràs bonica...
Com esteu les demés??
Jo continuo vomitant... Si si de 24 setmanes... No tant però sobretot al vespre ja no puc i ja ni sopo però Bueno... Això no durarà més de 9 mesos jeje!!!
Continuo fent rehabilitació del sol pèlvic per el prolapse... I no res començo amb mal a la zona lumbar... Recordó que amb el meu fill em va venir més tard però Bueno...
No res noies continuem sumant setmanes!!!
yop

EntradaAutor: yop » dg. nov. 22, 2020 5:54 am

Bon dia!
Ostres mire20 si et fan mal les lumbars a mí en va recomanar la comadrona una faixa de embaraç de 3 peces. En venen per Amazon, jo ja le comprat, però lo meu és per l'esquena i per el mal de panxa, al ser el 4rt tinc la musculatura fluixa i per això em fa tant mal.
He notat milloria!

La morfo va anar molt bé, es confirma sexe! Així doncs ja em puc creure q és una nena. Jaja
A la setmana 20 pesava ja 362 gr està en el percentil 60, no està mal pq jo sóc de tenir-los molt petitons.
1er de 39+ 3 =2900
2on de 37= 2520
3er de 36= 2040 pobre no entrava ni als percentils.
Així que de moment pinta bé!!
No deixa de moure's i ja desde la setmana 19 es nota per fora els moviments. Li vaig preg a la gine si era normal, pq jo recordava que era més tard i em va dir que si, pq era el 4rt aquí casa els nens flipen! Bueno i jo. Sembla que sortirà mogudeta jaja.
Em van fer control coll uter i està tot igual. Així q estic tranquila.
Al desembre em fan unaltra per comprovar el coll del úter per els antecedents.
Ara estem pensant noms pero, sóc ben rara i a ningún lo he posat abans de veure-li la cara.
Volem algo curtet. Els nens es diuen Isaac, Dani y Noah.
De moment es senten els noms de Iria, Lis, Aria i potser Liah

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::