Gener 2021

gener, febrer, març...
nupa
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 7:56 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: nupa » dt. jul. 21, 2020 6:57 pm

Hola Makuhane!

Wow quina llista més xula! Ja hi faré un cop d'ull a tot el que dius. La veritat és que sóc molt de llegir-m'ho tot jo, però amb l'embaras tinc el cap una mica out i agraeixo les referències xules per anar directa a les coses interessants.

Ànims amb les digestions, jo faig una cosa q es diu tapping i em va superbé (aquí és quan començo a fer els rotets). És una mena d'acupuntura però que et fas amb copets amb els dits en comptes d'agulles. Segur que trobeu vídeos dels punts a youtube, si us interessa. Serveix per moltes coses més, però lo de la digestió per mi és una passada.

A veure si aviat us podeu escapar a Cunit i fer relax platgero!

Una abraçada a totes i merci per la resposta!

Nurieta
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. jul. 21, 2020 7:28 pm

Hola noies!!

Doncs jo de llibres no vaig llegir gaire amb el primer... Crec recordar que algun del Carlos González i el de “Què es pot esperar quan s’està esperant” que es l’embaràs mes a mes amb molts detalls. El del Julio Basulto el vaig llegir més tard quan vaig començar a informar-me sobre l’alimentació complementària. A mi també m’agrada molt la Míriam Tirado!

I el que comentes tu del part, “parir sin miedo” l’he sentit molts cops recomenar, aquest i el de “Parir” de Ibone Olze. Crec que aquest cop jo em llegiré algun d’aquests també :).

I el que deies, jo amb el primer vaig apuntar-me a mamifit, a un grup post part de CAP i el grupet d’aquí. La veritat és que em va anar súper bé, no em sentia tan sola i perduda jeje. Aquest cop ja veurem perquè entre falta de temps amb el gran i el tema covid no sé si es faran moltes coses presencials...

Miraré això del tapping a veure què és!!

Petonets!!
Núria

P.D: Edito per dir que lo de no sentir-me sola i perduda va ser perquè nosaltres no tenim ajuda familiar i el permís de paternitat en aquell moment eren 2 tristes setmanes... Que no vull pintar-lo tan malament ;)
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dl. ago. 10, 2020 10:04 pm

Hola noies!!!

Què tal? Com esteu?? Com porteu la calor??

Fa molts dies que no hi ha nous comentaris, aviam si reactivem el grup!!!

Nosaltres desitjant que sigui divendres, el meu home comença vacances! I el dia 18 tenim eco, si es deixa veure ja sabrem si tindrem un nen o una nena!

Una abraçada a totes!!!
Meia8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 7:23 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Meia8 » dj. ago. 13, 2020 3:21 pm

Hola noies!!! M'incorporo el grup!!! Estoc de quasi 17 setmanes i és oa segona filla la primera té 22 mesos.... Amb el primer embaràs vam fer grup telegram.... Què us svla?
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dj. ago. 13, 2020 10:33 pm

Benvinguda Meia!!! I enhorabona per aquest segon embaràs!! Ja sabeu que és una nena??

Jo no tinc Telegram però potser si que aniria bé crear un grup de whats, potser la comunicació serà més fluïda. Què us sembla?? Si esteu d’acord jo puc fer-lo!

Bona nit!
Avatar de l’usuari
mirash
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 5:22 pm

Re: Gener 2021

EntradaAutor: mirash » ds. ago. 22, 2020 5:54 pm

Bona tarda noies!

Ostres, ara feia la tira que no entrava, com que no m'arribaven les alertes de missatges doncs no hi he entrat fins ara i he vist la tira de missatges nous!!!
Com us proven les vacances??
Nosaltres no hem marxat gaires dies, hem anat un parell de dies a Andorra, un parell de dies a St. Antoni de Calonge i després hem anat fent un dia aqu8 i un allà, la veritat q fa una mica de por sortir a algun lloc tal com està el tema del coronavirus...
Us poso al dia de com vaig... Després de tenir els resultats del crivatge q va sortir risc baix però al límit, i després de fer visita amb gine privat, em va recomanar fer un neobona ja que els resultats estaven justets i tinc un mal expedient a les esquenes. Total, que m'el vaig fer i tot ok! Després em vaig fer la eco de les 20 setmanes q ho van veure tot correcte, però com que la imatge no era molt nítida, tinc una altre eco el dia 2/9, a veure q tal. També sé q esperem un nen i es dirà Jaume!
En fí, com ho porteu vosaltres? X cert, heu fet el grup de whats???

Salut!!!!
Makuahine
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 8:49 am

Re: Gener 2021

EntradaAutor: Makuahine » dg. ago. 23, 2020 8:37 pm

Esther! Que bé que tot estigui bé i que espereu un germanet per la Mireia!!! Suposo que ara ja li heu donat la notícia, no?

Nosaltres hem fet com vosaltres, escapades d’un dia per la Costa Brava i hem anat una dies a la Costa Daurada.

Ah! I enmig de tot això hem fet una eco i també ja sabem sexe, esperem una nena i es dirà Saona. Vam poder anar a l’eco tots 3 i la Lola va al.lucinar! Va ser un momentàs!

Per cert, he creat el grup de whats. Si us voleu afegir, envieu-me per privat el vostre número i us hi poso!

Una abraçada!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::