>> MARES DESEMBRE 2020 <<

gener, febrer, març...
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. abr. 29, 2020 12:58 pm

Bona tarda noies,

Andrea_ molts ànims! N’estic convençuda que ben aviat aconseguireu aquesta bonica fita de ser pares. T’envio una abraçada molt gran i molta energia positiva!!!

Nuni_ benvinguda!!! Traquil•la que totes hem sigut novates en tema panxes i ens en hem ensurtit. A més aquí estem per ajudar-nos en tot!! La tribu mames ajuda molt. Si em passes per privat el teu telf. t’uneixo al grup de whats app.

Istineta_ ja et queda poquet per veure el cigronet!! Fa tanta il•lusió!! A mi tp em convencien molt les Cariban però vaig tenir tanta sort d’elles en el primer embaràs!! En aquest estic evitant prendre-me-les per el tema teta. No t’animes al grup de whats??

Les altres com aneu?? Novetats??? Heu fet ecos???

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: anika_ » dc. abr. 29, 2020 1:48 pm

Andrea, no sé si ens llegiràs, però t'envio molts ànims i una abraçada ben grossa.

Per desgràcia és molt i molt comú, totes tenim amigues, familiars, conegudes que ho han passat i crec que cal normalitzar-ho, per això la teva actitud em sembla admirable.

Estic seguríssima que aconseguireu el vostre objectiu molt abans del que creieu, amb la teva actitud ja tens mig camí fet. Confia en tu mateixa i en el teu cos i la resta fluirà sola.

Mentrestant aquí estem per tot el que necessitis. No ho dubtis!!

Una abraçada ben forta bonica :-()-) :-()-) :-()-)
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dc. abr. 29, 2020 3:33 pm

Andrea, bonica, em sap molt de greu, i t'admiro de lo forta que se't nota, i com de bé t'ho estàs treballant. Espero que aviat acabi tot i pogueu tornar a començar la cerca del vostre somni de ser pares.

Cuida't molt!

una abraçada a totes

*lulaxin*
Shylan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 11:47 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Shylan » dc. abr. 29, 2020 5:01 pm

Quin greu em sap llegir-te Andrea... t’envio una abraçada molt forta!!!

Per les que em pregunteu si em van dir de fer repòs o així, us diré que no. Des de l’hospital em van dir que tot estava bé i que era important que demanés cita per les analítiques i proves del primer triemestre. Però això ja ho tenia feia uns dies.

No he tornat a tacar i encara que faig teletreball estic fent tot el repòs que puc. També es cert que fa molts dies que estic fatal amb nàusees i vòmits. He llegit per aquí que no sou molt partidàries del Cariban però jo no podia més. Diumenge pensava que ja estava millor, no vaig prendre abans d’anar a dormir i dilluns al matí vaig vomitar més de 5 vegades... horrorós! A més tinc la panxa girada Toto el dia i mal gust de boca... els olors em molesten força i hi ha moltes coses que no em ve de gust menjar.

Així que de moment prenc un Cariban a la nit i un altre al matí i vaig mig fent. A veure si passen ja les setmanes i va canviant això...

Espero que estigueu bé! I les que teniu ecos aquestes setmanes, que vagi molt bé!!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dj. abr. 30, 2020 10:37 am

Bon dia boniques!

Abans de res, mil gràcies de nou per les mostres de suport!!

És super extrany perquè no vull deixar el grup... sé que ja no te gaire sentit que jo estigui aquí, i que hauria de ser una altre persona qui el porti. Així que si algú s'ofereix a portar-lo, ho agrairé. Però igualment, m'encantarà seguir sabent de vosaltres i fent-vos costat!!

Com van aquests malestars avui? vinga precioses!! Ànims i forces que sereu unes mamis increibles!!

Una super abraçada a totes! :love:
Jordi A
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 6:35 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Jordi A » dj. abr. 30, 2020 8:57 pm

7+1

Bones!

Sóc en Jordi, espero que volgueu un Pare per aquí ;-)))

Primer de tot donar molts ànims a l'Andrea per l'avortament que has patit, a nosaltres ens va pasar abans de tenir a la nostra petita de 19mesos; per experiència pròpia, és una barreja de sentiments, pateixes perquè tot vagi bé, estàs ilusionat, emocionat...; però quan tens el teu nadó en braços tot s'esvaeix i comença una nova etapa.

La meva parella, ha anat amb la llevadora del CAP y li ha dit que li han de trucar per l'ecografia de les 12 setmanes, l'analítica ha d'anar el 19 de maig. Nosaltres anirem per SS.

És una època complicada, però jo espero que ens deixin anar a veure la ecografia a els 2, primer per saber que tot vagi bé i perquè fa molta il·lusió.

Nosaltres no ho volem dir fins després de la primera ecografia, en l'anterior embaràs ho vam fer igual.

Encantat de llegir-vos i de compartir experiències.

Després del tostón poso les dades.

Jordi A
TE+: 14/04
DPP: 16/12
N. Fills: 1 nena de 19mesos
Edat pares: 35 la mare, 34 el pare
Sexe i nom: ho anirem veient


Salutacions a tothom!
Imatge
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Istineta » dv. maig 01, 2020 1:56 pm

Hola Jordi! Benvingut!!!

Eiiii crec que hauriem de canviar nom del grup i dir: pares i mares de desembre 2020, no?? I també hauríem de canviar d’encarregada del grup,, no? Em sap greu per la Andrea la veritat... a qui li fa ilusio ???

Nosaltres vem anar ahir a la primera eco. Ja estic de 8 setmaneS! I va sortir tot bé... ahir estava de 8+1 i sortia com que estava de 8+3, es a dir, 2 dies mes crescudet del que li toca... i el vaig sentir el batec ben fort i regular... de moment tot bé. En 15 dies ja em puc fer l’anàlisi a per privat Neobona que et fa anàlisis genètic mes exhaustiu i també el sexe del bebeee ...

A veure si tot segueix beeee!!

Com esteu la resta? Jo segueixo nausees a tope.... arrggggg!!!

Petons!
Jordi A
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 6:35 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Jordi A » ds. maig 02, 2020 12:44 pm

7+3

Quina ilusió l'ecografia Istineta, m'alegro que tot vagi bé.
Sobre el nom per mi, com vulgueu, tan m'és si el canvieu o no.
Sobre portar-lo a veure si algú s'anima.

La meva parella també està amb nàusees i vòmits(si és com l'anterior embaràs durarà el primer trimestre) s'està prenent el Caribean i sembla que molt millor; també dorm més que abans.

Una abraçada
Imatge
Nuni82
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 10:02 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Nuni82 » ds. maig 02, 2020 4:53 pm

Bona tarda,

Andrea em sap greu el que us ha passat. És cert que els avortaments són molt més freqüents del que ens imaginem tot i que a vegades la gent en parli poc. Com diu la resta de companyes, l'atitud és fonamental en aquests moments i crec que aquesta que heu pres us facilitarà molt el camí! Molts ànims, molta força i espero que en breu aconseguiu la vostra il·lusió!! :-())

Jordi benvingut al grup!!!

Istineta gràcies per les explicacions. Ara començo a entendre com funciona això...jajajaja M'en alegro molt que la eco hagi anat bé! I ara us fareu aquesta analítica més exhaustiva? Entenc que és més concreta que la de la SS oi?

Laura_josu gràcies per l'acollida, ara et passaré el número de telèfon. >.-<:

Jo per la meva part em segueixo trobant més o menys bé, no he tingut nàusees ni vòmits tot i que si que vaig força cansada.
Ara que estic justament de 6 setmanes ja tinc hora pel privat (11/05) així que amb una mica de sort em quedarà poquet per la eco.
De moment faré el doble seguiment (SS i privat) i la meva idea era esperar a les 12 setmanes per començar a dir-ho.

Una abraçada !! :love: :love:
Aj733
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 8:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Aj733 » dc. maig 27, 2020 9:40 pm

Hola!!!

Aqui una mare més al desembre de 2020..
Es la segona vegada que entro. Al primer embaras tambe ho vaig fer i encara ara mantenim un grup de whtsp i xerrem. Es bobic poder compartir aquestes aventures amb altres futures mames!!
Aixi que mhe animat a escriure.

Ara llegire el que heu anat posant... Pero veig que fa molts dies que escriviu!
Dilluns em van fer la eco de les 12 setmabes i abans la veritat que ni vaig pensar en buscar el grup..

Tinc un nen que daqui 15 dies fara 2 anys, 30 anys i de lemporda!

Una abraçada a totes!
Aj733
Entrades: 4
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 8:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Aj733 » dc. maig 27, 2020 9:48 pm

Aj733
TE: 6abril
DPP: 7/12
N.fills: 1 nen 2018
Edat pares: 30 jo 31 ell
Sexe i nom: ??

Ara he vist que teniu grup de whtsp!
Si no us fa res mhi afegeixo i aixi es mes facik... Ja direu a qui li puc enviar!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dj. maig 28, 2020 4:31 pm

Hola AJ733,

si, tenim un grup de whatsapp i alla anem a tope.

si vols passa'm el teu telèfon per privat i t'hi afegim.

Jo avui he anat a fer l'eco de les 12s i resulta que estic de menys del que creiem, així que la setmana vinent me l'hauran de repetir.

La meva DPP ha canviat a 15/12

espero que estigueu totes bé!

*lulaxin*
VanesaJ
Entrades: 1
Membre des de: ds. ago. 08, 2020 12:19 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: VanesaJ » ds. ago. 08, 2020 12:36 pm

Bon dia!

Ara acabo de descobrir aquest fòrum tan genial. El meu nom és Vanesa i veig que fa molt de temps que escriviu.
No sé si encara afegiu pares al whats però en tot cas m'interessaria per conèixer/compartir experiències i vivències en aquests temps tant estranys que estem vivint. :--/)

VanesaJ
TE+: 12 de març
DPP: 10/12
N.fills: cap
Edat pares: 39 jo 41 ell
Sexe i nom: nena, negociant-se :)

Gràcies, una gironina. :cnena:
Rous-Seta
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 30, 2020 3:46 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Rous-Seta » dt. ago. 25, 2020 4:51 pm

Hola bona tarda!!

Igual que alguna altra mare, també he descobert aquest fòrum i he vist que teniu un grup de whats app, és possible poder incorporar-m'hi??

Com molt bé ha dit alguna altra mare, aquests temps "lokus" ens fan anar de bòlit i ara em comencen a sorgir bastants dubtes referents a varis temes de logística.

Moltes gràcies!!

Rous-Seta
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dt. ago. 25, 2020 7:41 pm

Benvingudes noies!!

tenim un grup de whatsapp força actiu, per aixo tan poquet moviment per aquí.

Si voleu envieu-me el vostre telèfon per privat i us agrego.

anem parlant!

Lulaxin!
SibilaE.
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 18, 2020 3:41 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: SibilaE. » dv. set. 18, 2020 3:44 pm

Hola!

M'agradaria ser inclosa al grup, ja que seré mare al desembre i tot suport en aquests mesos és benvingut. He escrit privat però no he tingut resposta, com ho faig?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::