>> MARES DESEMBRE 2020 <<

gener, febrer, març...
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

>> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dc. abr. 08, 2020 6:48 pm

Hola boniques!!

Com que ningú s'anima, m'hi poso jo!
Primeriza de panxu i de nou foro, espero estar activa i mantenir el nivell ;)

:-)(-: BENVINGUDES MAMIS DEL DESEMBRE 2020 :-)(-:

Aneu escribint i deixant la vostra info i us apunto!

Laura_Josu
TE+: 22 de març
DPP: 1/12
N.fills: 1 nena 2018
Edat pares: 35 jo 36 ell
Sexe i nom: ??

lluna_nova
TE+: 04/04
DPP: 04/12
N. Fills: cap
Edat pares: 26 (jo) i 31(ell)
Sexe i nom: El que sigui serà benvingut/da.

*Lulaxin*
TE+: 02/04
DPP: 9/12
N. Fills: dos, un nen de 8 i una nena de 5
Edat pares: 38 (jo) i 44 (ell)
Sexe i nom: evidentment encara no ho sabem. Però no sé pq em ve al cap que serà un nen.

Istineta
Fills: 1 nena de 3 anys
TE+: 31 de març
DPP:09/12
Edat: 38 jo, 39 ell
Nom i sexe: tenim 3 escollits per cada sexe...i penso que serà nen. Però amb la meva filla també sentia el mateix, així que ja veurem

Shylan
TE+: 10/04
DPP: 15/12
N. Fills: cap
Edat pares: 30 els dos
Sexe i nom: ?

Jordi A
TE+: 14/04
DPP: 16/12
N. Fills: 1 nena de 19mesos
Edat pares: 35 la mare, 34 el pare
Sexe i nom: ho anirem veient

. . .

Qui em segueix?? :p-)
A2 AndreaAlberto l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 04, 2020 8:46 am, en total s’ha editat 7 vegades.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dc. abr. 08, 2020 7:11 pm

Molt bé Andrea!!!

jo també m'hi apunto! aquí tens les meves dades;

*Lulaxin*
TE+: 02/04
DPP: 9/12
N. Fills: dos, un nen de 8 i una nena de 5
Edat pares: 38 (jo) i 44 (ell)
Sexe i nom: evidentment encara no ho sabem. Però no sé pq em ve al cap que serà un nen.

Avui fem les 5 setmanes. I tot i ser el tercer embaràs em sento novata novata. No ho hem dit a ningú encara (jo només a una amiga). Ja tinc hora per la primera visita, el 22/4 que em faran eco. Si tot va bé, ja ho direm als avis, i als nens.

un petó

*lulaxin*
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. abr. 08, 2020 7:32 pm

Bones boniques!!

Merci per obrir post, jo no tinc ni idea de com fer-ho.

Estava apuntada a Novembre, però la meva DPP es 1 de desembre i totes porten moltes més setmanes que jo, així que m’uneixo a vosaltres!!

TE+: 22 de març
DPP: 1/12
N.fills: 1 nena 2018
Edat pares: 35 jo 36 ell
Sexe i nom: ??

Encara no he trucat a l’Ambulatori ja que s’ha convertit en ambulatori COVID i estarà saturat. Estic preocupada pk una amiga que està de 20 setmanes li han cancel•lat analítica i prova del sucre del 2n trimestre, només li han fet eco morfològica i pk la fan a l’hospital que sinó ni això i ha hagut d’anar-hi sola. Totes les visites amb gine i llevadores son telefònicament. Passada setmana Santa hi trucaré a veure que em diuen...

Com us trobeu?

6+1

Una abraçada forta!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dj. abr. 09, 2020 8:38 am

Bon dia!!

Laura quina murga lo de la teva amiga!! es que és una situació tant extranya... Esperem que a partir d'ara tot comenci a anar a millor, sembla que el nombre de contagis va baixant!

Jo encara no he contactat amb la meva gine. La veritat és que fins al desembre del 2019 vaig tenir assegurança privada i just, els meus pares se la van treure i jo estava pendent de fer-me'n una nova. Com que no m'ha donat temps, ara estic sense privada. Així que em toca anar a la SS, no hi tinc cap problema! però és que no he anat mai al gine del CAP! jajaj així que no sé qui coi em portarà.

A més, fa dos mesets que ens hem mudat a Snt Feliu de Llobregat i ni tansols tinc nou centre assignat. I com per trucar al 061 per aquesta xurrada ara... m'enviaràn a prendre pel sac!

Així que esperaré a que passi tot el confinament i ja trucaré més endavant.

Com aneu amb les nauseas i marejos?

Jo pel matí em llevo amb un buit enorme a l'estómac, esmorzo algo i enseguida se'm passa... però cap a les 11 - 12h, se'm regira l'estómac i m'he de prendre una infu digestiva amb gingebre. M'està anant super bé, em calma molt.

QUE TINGUEU BON DIA! un petonàs!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Laura_Josu » dj. abr. 09, 2020 1:13 pm

Bon dia!!

En l’embaràs de la meva filla només vaig fer una visita privada a les 8 setmanes amb el meu gine de tota la vida ja que estava de vacances al meu poble i després tot per SS i molt contenta la veritat. Aquest tb faré exclusiu a la SS i espero que tot i la situació actual el seguiment sigui tan bo com el primer.

Andrea_no crec que tinguis cap problema per el canvi de CAP. A veure si tens sort amb el gine que et toqui. Diuen que van molt bé les infusions amb gengibre si!!

Tema símptomes de tant en tant tinc alguna nàusea o algun mareig, però ho porto infinitament millor que en el primer embaràs, així que no em queixo gens. Ara, porto un refredat amb una tos...me l’ha enganxat la petitona i estic amb bastanta son per les tardes.

Passeu un gran dia tot i el confinament!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dj. abr. 09, 2020 6:03 pm

Hola guapes,

com esteu?

Laura, has pogut parlar amb el CAP, potser si que millor trucar després de setmana santa. A la SS solen fer la primera eco sobre las setmana 11-12 oi?

Andrea, miraré a veure si trobo aquestes infusions que comentes, ja que em passa similar al que dius tu.

Jo em trobo bé però extranya. No tinc nàusees horribles, de fet, no en tinc. Penso que potser encara és aviat i que ja aniran venint. Tinc tibantor a la part baixa, i això ho vaig sentint més o menys al llarg de tot el dia. I de vegades de cop i volta em ve un malestar d'estòmac molt fort que em passa amb alguna coseta salada, un palito o així. Però no és nàusea.

Jo vaig pensant com dir-ho a la família, me'n moro de ganes, i de por també. Segur que m'hauré de sentir algun comentari per ser el tercer...com a mínim al ja tenir nen i nena no hauré d'escoltar el típic; què a buscar el nen o la nena?...

Ma mare sé que es posarà contenta, però es patidora, i algun cop q jo havia deixat anar que volia un tercer s'escandalitzava (i jo pensant, pero si nosaltres tb som tres germans!! jajajajja). Per part del meu home segur q estaran contents, ells son 4 germans, però només nosaltres tenim fills.

L'altra cosa q em mig preocupa és q puguin ser dos, ja que el meu home té germanes bessones (justament la 3a i la 4a), i jo tinc cosines bessones. Però bé, ja veurem que passa, això no ho podem triar...

El dia 22/4 ja em faran la primera eco, ja que per una operació que tinc sóc considerada embaràs de risc. Així que m'hauran d'anar fent seguiment més sovint...sempre i quan el covid ho permeti. Ah! i aquest embaràs el faré per la SS. Els altres dos van ser per la privada.

De quina zona sou vosaltres? jo sóc del Maresme.

Una abraçada guapes,

*lulaxin*
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Laura_Josu » dj. abr. 09, 2020 6:27 pm

Boniques!!!

Encara no he trucat al CAP ho faré passat setmana Santa i a veure que em diuen. Si, la eco sol ser sobre la setmana 11-12 i l’analitica a la 9 +-.

Lulaxin_ i crec que per protocol les que tenim 35 o més ens toquen dues proves del sucre.

A mi em passa una mica com a tu, no tinc nàusees pròpiament però si de cop sento que si no menjo alguna cosa salada vomitaré.

M’encanten les famílies de tres germans!! Ja saps sembla que quan estàs embarassada tothom té dret a opinar, així que taps a les orelles! Un embaràs sempre es una gran notícia que coi!

La possibilitat de que tinguis bessons es mínima, i per herència del teu marit a tu no t’afecta. Però ja saps a més edat mes opcions de que això passi. Jo tinc més números que tu jeje, tot i que mai se sap! Sóc bessona!

Que bé que aviat et facin la eco i et tinguin controlada si ets de risc, ja ens diràs com ha anat!

Andrea_ com vas tu? Has trucat al CAP? Ara vius a Sant Feliu, però d’on ets?

Jo sóc del Bages, però visc a Guipuzkoa ja que el meu home es basc.

Petonets!!
lluna_nova
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 09, 2020 7:04 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lluna_nova » dj. abr. 09, 2020 7:42 pm

Bona tarda noies!

M'incorporo al grup. Sóc mare primerenca i també al foro :-()) Passo les meves dades:

lluna_nova
TE+: 04/04
DPP: 04/12
N. Fills: cap
Edat pares: 26 (jo) i 31(ell)
Sexe i nom: El que sigui serà benvingut/da.

Demà farem les 6 setmanes. De símptomes estic bé, només els pits adolorits i la panxa inflada. Més que nàusees, sento com cremor d'estòmac, però molt lleu tot plegat.

En el meu cas, tinc mútua privada i just he demanat visita per la ginecòloga. La tinc el proper 14/04, quines ganes! Espero que em facin l'ECO. També m'agradaria anar a l'ambulatori per fer visita amb llevadora. Què en penseu del doble seguiment? Ho estic valorant. Com tu, AndreaAlberto no fa gaire m'he canviat de lloc de residència i no tinc centre assignat. Tot i així, penso que si truquem al CAP (ASSIR) i expliquem el cas potser ens visitaran igualment en espera que es realitzin els tràmits. I pel que tinc entès, la primera ECO al CAP la solen fer sobre la setmana 12.

Bé, quin gran momentàs per quedar-nos embarassades ehhh! El covid19 ho ha capgirat tot una mica heheh En el nostre cas, a més, treballem a hospitals, així que estem en contacte directe amb infectats cada dia. Vull pensar que la criatura estarà immunitzada de tot... :-:) Fora bromes, estem prenent les mesures necessàries però no deixo d'estar en zona de risc, i quan hagi fet la primera visita avisaré a l'hospital perquè tinguin constància del meu embaràs.

De moment no li hem dit a ningú, serà una bona notícia a donar després del confinament >.-<:

Bé, encantada de participar en aquest fòrum i compartir les sensacions i el procés d'embaràs!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dj. abr. 09, 2020 10:20 pm

Benvinguda Llunanova! i enhorabona!

que bé, mica en mica som més!

jo amb el primer vaig intentar fer doble seguiment, però al final ho vaig acabar fent tot per la mútua, pensava que feia perdre al temps a la llevadora del cap. Vaig mantenir-ne el contacte només pq vaig fer el curs pre i post part allà.

parlem guapes

*lulaxin*
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Istineta » dv. abr. 10, 2020 10:55 am

Que beeee!!!! Per fi un grup de Desembre! >.-<:

Beee, em presento :

Nom:Istineta
Fills: 1 nena de 3 anys
TE+: 31 de març
DPP:09/12
Edat: 38 jo, 39 ell
Nom i sexe: tenim 3 escollits per cada sexe...i penso que serà nen. Però amb la meva filla també sentia el mateix, així que ja veurem

Vaig mirar fa dies si hi habia grup de mares de Desembre i estava de bajon per que no hi habia, aquests dies de confinament, que encara no li hem dit la notícia a ningú, necessites compartiho amb algú que et pugui entendre. :--/)

Com ho porteu noies? Us preocupa pensar que potser hem de parir soles al hospital pel teva fe Covid maleït??? ?-) ?-) ?-)

Jo tema gine, vaig per privat, al primer embaras vaig fer doble seguiment, públic i privat, fins la exo de les 20 set. tinc primera visita el 30/04 a veure si tot està bé. De moment feliç, però molt a la espectativa...

Dimarts entro a la setmana 6.
Símptomes: fastics, acidesa, tenir que menjar poquet i sovint... però potser mes suau que em va passar al primer embaras

Petonas enorme i ENHORABONA per totes!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. abr. 10, 2020 1:51 pm

Hola boniques!!!

Istineta, lluna_nova BENVINGUDES!!! Que bé, sembla que el grup es va animant amb més incorporacions!!!

Tinc súper ego_ em trobo bé, però tenia tos des de dimarts així que he trucat a l’Ambulatori i m’han ficat en protocol Covid, tot i que jo estic segura que es refredat ja que estic com la nena. M’han dit que ens hauríem d’aïllar la nena i jo en una habitació, el meu home ja ha dit que ni parlar-ne que si fos coronavirus que ho pillem els tres. No m’han fet ni test ni res, simplement em trucaran diumenge de moment i la llevadora dimarts. Aixxxxx....

Tingueu bon dia i sento el súper ego però necessitava compartir-ho!
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Istineta » dv. abr. 10, 2020 2:38 pm

Laura_Josu!!! No et preocupis ...

Jo, la primera setmana del confinament, just quan acabava de ovular vaig tenir tos, picor coll i febreta durant 5-6 dies... em vaig preocupar molt i també em van dir que m’ailles a casa... ho vaig fer una nit , però em semblava inútil porque el meu marit i jo acabàvem de pasar la SW... si jo tenia coronavirus, ell... també! I la Meva filla estava com una Rosa

Així que em vaig inflar a litres d’aigua per eliminar “el bitxo” i cada mati aigua tèbia amb llimona... i tot ha anat beee... suposadament ja estava embarassada i no volia prendre res, cuidat molt, hidratat a saco, i respira tranquila...

Ànims!!!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dv. abr. 10, 2020 8:17 pm

Hola boniques!!

Quina alegria veure que poc a poc es va fent gran el nostre grup! Benvingudes!! >.-<:

Avui no he pogut estar gaire per aquí així que intentaré contestar a tot però segur que em deixo alguna cosa.


- TEMA DOBLE SEGUIMENT, jo directament ara no tinc opció, però tot i així, si tot va bé trobo que deu ser una mica conyaç gestionar dobles visites. Com que tenim negoci propi inper la tipologia de feins, crec q prou em costarà gestinar-ne una...

- TEMA SEGUIMENT SS - Jo també probaré de trucar dimarts o així i a veure q em diuen, si em canvien el metge ja i si tinc sort i em donen data.

Pregunta : a la SS també ofereixen classes de prepart i tal,no?

- TEMA PARIR SOLES : osti, tinc encara esperança de que tot s'hagi estabilitzat al desembre,no creieu? Ni m'ho havia plantejat!

- TEMA NOTICIÓN : @istineta jo tmb desespero de no poder explicar-ho!! Els nostres pares fa temps que esperen nets i nostres en teníem moltíssimes ganes, però la empresa sempre era la prioritat... Per aixònho hem anat aplaçant.

- TEMA CORONAVIRUS: no et disculpis Laura, en absolut! Superego justificadíssim! A sobre de la situació, embaraçada, sense poder-ho explicar a ningú... Per això està aquest grup no??? Per poder desfogarnos de les nostres pors, alegries, paranoies i demés!! Espero que no sigui res i que aviat et sentis millor!!

- CORONANECDOTA: Avui hem fet pa i n'hem portat a la veïna de davant, a qui encara no coneixen massa. I ara m'ha trucat a la porta i m'ha deixat un saquet de llimones del seu llimoner!! M'ha fet molta ilu, que maca la senyora!!

- SUGGERENCIA he descobert un podcast a Spotify que fa seguiment setmana a setmana, m'està semblant molt interessant. Es diu LA BIENVENIDA

Feliç setmana Santa!! Una super abraçada boniques!!


5+1
A2 AndreaAlberto l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 14, 2020 8:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » ds. abr. 11, 2020 6:52 pm

5+3

Bona tarda guapes,

com esteu?

Laura_josu, com estàs? com van aquests símptomes? espero que tot quedi en un ensurt i estigueu la mar de bé.

Istineta, benvinguda! que bé, cada cop som algunes més! iupi!!

Andrea, et responc a coses q vas dir al darrer post:

Tema curs prepart i postpart, jo amb els meus fills grans tot i portar l'embaràs per privat vaig fer els cursos al cap que em pertoca. Ara no crec que m'hi apunti perque no sé si tindré temps.

Tema parir soles, jo també espero que al desembre tot això s'hagi normalitzat, de fet, a Can Ruti que és on em toca, quan estàs de part si que deixen entrar un acompanyant amb tu. Jo els meus dos parts han estat cessàries, el primer vaig estar sola, i el segon el meu home va poder estar amb mi. Quina diferència. La meva intenció aquest cop és intentar un part vaginal...a veure si em deixen...

El tema de dir-ho, jo havia pensat q el dia 22/4, que tinc eco, si me'n donen una còpia i tot ha anat bé, havia pensat passar per casa els meus pares, i des de la porta dir-ho! potser és una mica cutre...però no sé...dir-ho per videoconferència amb els nens pel mig no se...i als nens, no sé quan els ho direm, però em fa cosa que ho xerrin massa aviat i d'altra banda que se'ls faci massa llarg, sobretot a la petita, q és una ànsies...
I als sogres dir-ho tb quan ho diguem als meus pares, però en aquest cas potser si que per videotrucada...ai, no sé...q complicat tot plegat...

I avui llegia a un grup de facebook, q es diu mamallum, suposo q el coneixeu, sobre si és molt mala idea el fet de quedar-nos embarassades ara, i m'he ratllat una mica. Diuen que és molt mal moment pq el virus encara té per temps de quedar-se per aquí i perquè se'ns ve a sobre una crisi molt important...jo no sé si és pq sóc positiva de mena, o massa innocent, no sé si realment això serà tant així... per tema feina, en certa manera no pateixo pq sóc mestra, tot i que substituta, però de moment tinc feina...i el meu home en principi tb pq treballa a una impremta que fa coses per la indústria alimentària...

ai no sé m'ha quedat un no sé que al cos ara...

i així d'ego de símptomes, mal de tetis, i de tant en tant tibantor al baix ventre. Molt cansament i algun cop algun malestar d'estòmac...però això poc...

apa guapes, us deixo que aprofito que el meu home està fent banyeres i sopar i jo estic avançant feina per al cole, que tela també el marrón que tenim a sobre els mestres, no per la feina, que n'hem de fer, és la nostra professió, sinó per les maneres que el Departament d'educació està fent anar tot plegat...un desastre...

una abraçada,

*lulaxin*
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dt. abr. 14, 2020 9:04 am

BON DIA!

Que tal ha anat la setmana santa!?

Nosaltres ja hem deixat anar el bombazo! Ja ho sap la familia més propera i el nostre soci. Han flipat i están donant bots d'alegria encara! jajaja

Esperem que tot vagi bé i que vingui rodat!

Com us trobeu? heu notat algún canvi? algún simptoma més?

Lulaxin - em comentàves lo d'anar el dia 22/04 a explicar-ho als pares. Jo ho trobo bona idea! Ja sabràs si tot està bé (segur que siii!!! ) i segur que els fa super feliços ho digueu com ho digueu. A mi em sabia greu no poder dir-ho en persona, però tothom qui ho hem dit, ens ha dit que guay que ho hagueu dit ja i haver-ho fet per videotrucada ha sigut molt original i divertit! veure les seves cares, de tota la familia... bueno, doncs això, que ho digueu com ho digueu, la notícia serà benvinguda!

Pel que fa lo de la crisi... jo també ho considero, es possible que haguem triat un mal moment. El que ve pot ser fatal. Nosaltres tenim una empresa de catering i estem parlant de que pot ser que els esdeveniments que teníem planificats per maig, juny i juliol no es facin... A l'agost tothom tanca... casaments cancelats, congressos cancelats...

Però bueno... ja ens en sortirem! Segur que les passem una mica putes durant un temps. Però també crec que ens hem acostumat a un ritme de vida que tampoc és normal. Ara crec que valorarem més l'estona en familia, valorarem la importància que té estar a tope a la feina, a gaudir les estones amb els fills, les abraçades als pares...

No sé vosaltres, però a mi el que em ve de gust ara mateix, no és poder viatjar, sortir a dinar a un lloc xulo o anar de compres. Em ve de gust passejar, abraçar molt a la gent que estimo, tindre aquest bebé i poder donar-li temps i amor.

:) vingaaa!! siguem positives que tot sortirà bé!!

:-()) Un petonàs mini panxus!
Shylan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 11:47 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Shylan » dt. abr. 14, 2020 3:13 pm

Hola!!

Una :-()) més per desembre!

Vaig fer-me el test el divendres passat i des de llavors estic encara intentant fer-me a la idea!
Com divendres era festa, avui he trucat a primera hora al CAP (d'una altra població perquè donada la situació han derivat la ginecologia a la ciutat del costat). M'han pres nota i m'han dit que em trucaran... encara no ho han fet i estic una mica nerviosa. Estic més impacient del que em pensava!

Estic just de 5 setmanes així que encara és aviat. Alguna té cita ja a la SS o ha parlat amb el seu CAP?

De moment em trobo força bé. Cansada i amb mal de pit però no em puc queixar.

Espero que totes us trobeu bé!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Laura_Josu » dt. abr. 14, 2020 6:05 pm

7 setmanes

Bona tarda boniques!

Aquesta setmana santa he estat una mica absent però se m’ha ajuntat que la petita de la casa feia 2 anys i el fet que no em trobava massa bé. Merci per els ànims i el suport s’agraeix moltíssim! Segueixo amb bastanta tos i flemes però com que ara tot es covid doncs no em recepten res, de fet ni se m’han mirat només consulta telefònica.

TEMA DOBLE SEGUIMENT: Faré com amb el primer embaràs tot per SS excepte eco a les 8 setmanes i potser sobre les 17.
Les classes pre-part aniré per SS també. Em van agradar molt en el primer embaràs i vaig fer un grupet amb el que quedem molt a dia d’avui.

TEMA PARIR SOLES: Aquí a Donosti tot i el Covid es continua parint acompanyat, així que espero que segueixi sent sempre així!!No ha de ser el mateix fer-ho sola a més ajuda molt tenir al marit o la persona que un esculli al costat en un moment en el que et sents tant vulnerable.

TEMA DIR-HO: Que bé Andrea que t’hagis animat a dir-ho!!! Es una noticia boníssima sempre la benvinguda d’un bebè a més sent el primer estaran com bojos tots!! Nosaltres ho direm la setmana vinent segurament que tinc eco el dia 21, la pena es que he d’anar sola.

Lulaxin_ no et ratllis, es un moment més complicat es clar que si, però de fet si et pares a pensar moltes vegades no es un bon moment o potser tots ho son. Ja saps que sempre hi ha opinions per tot. Així que a pensar en positiu!! Jo sóc del parer de l’Andrea, potser suposarà més esforç però ho farem igual i sn ens ajustarem una mica el cinturó.

Ego_ avui he parlat amb la llevadora de SS i la setmana que ve em tornarà a trucar per concertar cita d’analítica que serà sobre el 7 de maig i eco. Per el moment totes les consultes es faran per telèfon, tant de llevadora com de gine. Pel que fa als símptomes, em molesta molt l’olor a peix fins el punt que ahir vaig vomitar, l’estomac el tinc remogut i a la tarda sobretot estic molt cansada.

BENVINGUDA SHYLAN!!!

Una abraçada totes!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: lulaxin » dt. abr. 14, 2020 6:32 pm

5+6

Bona tarda boniques!

com esteu?

Benvinguda Shylan! que bé que mica en mica som més. Per quan l'esperes tu?

Andrea, quina il·lusió haver-ho dit eh! que guai! segur que tots estaran hiper mega contents!

Laura, moltes felicitats per la teva peque! dos anyets! que guai q es portin poquet!

Els meus es portaran 9 anys amb el gran i quasi 6 amb la petita.

Jo em trobo molt bé, no tinc símptomes, cosa q em ratlla una mica. Si que tinc cansament a les tardes, de fet ahir vaig dormir de 19.30 a 22h...vaig deixar el papi tot sol fent-ho tot, però estava ko. Els pits em molesten una mica però menys q altres dies. I el malestar d'estòmac ja no en tinc...

No se si us vaig dir que ja tinc hora amb la gine, al final dijous vinent, Sant Jordi, a primera hora del matí. Em ve de gust agafar el cotxe i tot! fa un mes q no condueixo!

La resta de panxus com van?

per cert, pensava que si us venia de gust, ara o més endavant, podem fer un grup de whtasapp per anar-nos posant al dia, i acompanyar-nos en aquests moments...ja direu si us ve de gust!

abraçades per totes!

*lulaxin*
Shylan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 11:47 am

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: Shylan » dc. abr. 15, 2020 8:46 am

No havia fet això:

TE+: 10/04
DPP: 15/12
N. Fills: cap
Edat pares: 30 els dos
Sexe i nom: ?

Ahir vaig estar esperant tot le dia que em truquessin del CAP i res... A veure si em truquen avui!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: >> MARES DESEMBRE 2020 <<

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dc. abr. 15, 2020 9:39 am

:***: BON DIA !! :***:

Lulaxin _ m'encanta la idea de tenir un grup de whats!

Si voleu, passeu-me els teléfons per privat i jo faig el grup de whats, us sembla?

Laura_Josu - com esteu a casa? com us trobeu avui?
Ànims bonica!! cuid
Ego - doncs sabeu que jo fa com 3 dies que he deixat de tenir la panxa regirada.. ara em trobo perfecta. Tinc mal de pits igual i tal però estic bé!
eu-vos molt!!
Ja tinc data per visitarme amb la gine! dimarts vinent dia 21/4. A veure que diu i que tal és la Dra.! Al final podré fer tant seguiment com part a la Maternitat com jo volia.

Recordeu passarme tlf. per poder fer el grup de whats!

;) un petonarro!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::