(¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: RedBerry » ds. abr. 04, 2020 4:15 pm

Bona tarda!!

10 setmanes

Lis no se si encara ens llegiràs, em sap molt de greu el que has tornat a passar i t'envio moltíssim llum i una super abraçada virtual.

Pink quina murga aquest símptomes, que donen tant la murga, i aprofita de la "tranquilitat" del confinament per portar millor el malestar i sempre podem tirar del cariban.
Gublin com portes aquest símptomes? s'han alleujat els calmbres de la cama, desitjo que si i el insomni estem igual jo crec que es per el confinament també, ve que i farem.. :-o00m
Lectora primer de tot benvinguda!! Enhorabona per la panxu!! Com molt be tant dit si no tens les epis doncs demanes baixa i llests, que jo sapigue les embarassades som grup de risc, no?
Laura, tema ecos, que les obligatòries son la de les 12 i les 20 per fer el TS i la morfo, en el meu cas tinc la eco de les 12 s el 14 d'abril, pero en comptes d'anar a per els resultats que trigan 1 dia em trucara la gine d'alt risc, per dir-me el resultats el 15 d'abril. Quan estava embarassada al 2017 la prova del sucre la feien al 3r trimestre i crec que fa poc que han canviat els protocols aixi que tampoc deu ser molt greu retrasar-la una mica. Si vols veure al cigronet d'hora et recomano anar a un gine privat.
Kel molt benvinguda aquest grupet!! Enhorabona per aquesta panxu!
Anika que ve que ja hagis millorat una mica els símptomes amb el cariban!! a mi també m'ho van recomanar en l'ultim embaràs lo de les 6h abans de les nàusees. El que deies del restrenyiment, son les hormones del embaràs que l'empitjoren sobre tot en el primer trimestre, si tomes suplement amb ferro també afecta. Despres ja sol millorar per empitjorar un altre cop en el tercer trimestre per el tema espai.

Buff noies tinc un agovio amb el confinament, i a sobre altres 2 setmanes mes... :-o00m per aqui de moment tinc fatics bastant passables, abans de comprar cariban provaria les infusions de gingebre que també van molt be per les nausses i a mes a mes son mooolt mes barates. Amb aquestes dues setmanes mes de prorroga tindre que tornar anar sola a la eco, i aixo amb els meus antecedents em possa bastant nerviosa la veritat. Vosaltres aneu soles o acompanyades? A mi la gine ja amb va dir que dades les circumstancies si anava acompanyada entraria sola igualment. No se qui comentava que feia un compte enrere per les 12 setmanes per que s¡ha acabin les nauses i fastigs, per desgracia conec a gent que ha estat toot l'embaràs aixi, que sapigueu que si no passen es normal.

Bueno guapes que vagi molt be aquest confinament i aquestes panxus :content: :content: :content:

Pepos :-()-)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dl. abr. 06, 2020 3:31 pm

10 setmanes, entrant avui la 11

Hola boniques,

Pink_flower
, oooooh doncs tenint el Cariban no cal patir innecessàriament :P jo no me l’he pres mai, però per adalt recomanaven prendre’l millor unes 6h abans de les nausees. L’has provat ja?? Animsss :-()-) :-()-)

RedBerry, estic millor dels calambres i punxades que em van donar per la cama i la ingle... aix nosé, com dèiem amb el confinament també ens fixem en més coses i tenim molt menys moviment... el què no marxa és l’insomi.. mare meva amb lu dormilona que he estat sempre!!! :-o00m :-o00m :-o00m Sobre el tema de la eco jo vaig preguntar-ho a la gine i em va dir que si deixaven entrar a la parella (vaig a la Quirón), però tinc una cosina embarassada també i ella va haver d’anar-hi sola. A veure quan hi torni el dia 20, potser ha canviat tot i tampoc pot entrar-hi ell... tot depèn de l’hospital, així que si t’has de quedar més tranquil·la potser pots provar de trucar abans (et fas la tonta, com si no ho sapiguessis) i així t’assegures?

EGO: Poc a dir, que demà vaig a fer-me anàlisis de sang, així que sortiré una miqueta de casa.

Aquest cap de setmana ja ha sortit el solet, en tenia ganes ja tot i que només el pugui disfrutar una estoneta a la terrassa...
Com aneu la resta? No podem deixar que això es pari!!!

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dl. abr. 06, 2020 8:42 pm

8+5

Panxulineeees, com esteu??

Gublin, ja tens analítiques? A mi em van dir que les faríem més endavant, però suposo que s'han de fer abans de les 12s, no? I com portes l'insomni? Per aquest cantó no em queixo, jo estic en plan marmoteta!

RedBerry jo també vaig haver d'anar sola a l'eco, és una merda. També hi vaig aterrada per si alguna cosa no va bé, i veure't allà sola, espatarrada, tothom amb mascaretes i guants que sembla que parlis amb aliens... doncs no ajuda gens!! A veure si a partir de maig canvia una mica el panorama.

Pink_flower com portes els marejos?? Has començat amb el cariban? Jo ho porto pse-pse, hi ha dies que el cariban no em caldria i d'altres que me'n prenc 4 i em segueixo trobant fataaal. El pitjor és que si bec aigua tinc moltes ganes de vomitar i no sé com fer-ho! Paciència suposo, al final el confinament no ens està anant tan malament!

Laura ja heu buscat un gine privat?? Jo també ho faria, almenys faria una eco a les 8s. Suposo que per SS la de les 12 entrarà segur ;)

I com teniu les panxetes??? Jo la tinc molt inflada i començo a tenir problemes per cordar-me els texans. Em sembla molt d'hora per estar així ja, no? A banda que de cop i volta tinc uns pits enoooormes. Tinc sensació que se'm nota molt i quan sortim del confinament tothom fliparà moltíssim, quina vergonyetaaa!! <:-)

Per cert, pel restrenyiment podem prendre alguna cosa?? He llegit porai Plantaben, el coneixeu?

Què més expliqueu??
Vingaa, que ho tenim una mica parat això! :()()::::

:--/)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dl. abr. 06, 2020 11:36 pm

Hola noiessss!!

Com esteu?? Si que ho tenim parat això no pot ser! Jo em trobo fatal, fatal....em pasaria la vida en posició horitzontal. Fins a quan així? Quin horror :ufs: Fixeu-vos la meva obsesió i ganes de trobar-me bé que he estat llegint els posts dels altres embarassos per veure quan deia que em trobava be i amb la petita va ser així fins quasi la setmana 20! Horrorrrrrrrrr :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Bueno despres del momento ego queixa que sempre va be...jajaja també dir-vos que tinc els pits enoooormes, han crescut de cop. Pop! Poseu cremes ja? Ni m’enrecordo mai, es que no tinc cuerpo pa na!

Redberry a mi aixo d’anar a la eco sola tampoc em fa gens ni mica de gracia. Es una merda...i ves a saber fins quan estem així, quina mala epoca em agafat, mecatxis!! Pero serem positives i segur que mes endavant tot canvia i ho oblidem amb properes ecos :love:

Gublin si si ja estic prenent cariban i fins i tot alguna ranitidina també pels cremors. Es horrible, ja tenia por que arribes aquesta etapa...i aquí esta!! Pero bueno, anirem restant dies. Sort del confinament que ho puc portar molt millor. Que tal l’analitica?? A veure si tens sort i a la propera eco pots anar acompanyada.

Anika no et pasa que ets sents mes inflada per les nits sobretot?? Jo de moment aquests dies de confinament no surto del modelito leggins i desuadores, així que no sé si tornaré a posar-me els meus texans! Encara que penso que ja demanare d’aqui poc alguns premama per internet...una caca no poder emprovar abans la talla. I tens rao, quan sortim del confinament la gent fliparà amb els nostres cuerpazos :content: :content:

Bueno jo aprofito per actualitzar-vos. Ahir li vam dir als meus pares, al meu germà i també als nens!! :b-))) :b-))) :b-)))
M’he quedat molt tranquila ja dient-lis així no m’he d’amagar aquesta cara d fastic que porto perenne jajaja. Avui com em sobraven tants TE he fet un amb la meva mare i les petites i flipaven!! Jo suposo que he fet tants que ja no em sorpren...pero la mitjana sobretot em deia mamaaaa que es veritat i tens un bebe a la panxaaaaa!!! :content: :content: :love:

Aixxx...bueno noies prometo entrar més ratets i fer menys totxos quan entri :-()-)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dc. abr. 08, 2020 4:18 pm

10+2

Holaaa :--/)

Pink_fower, fins la setmana 20 vas passar-ho malament? OMG!! :-o00m :-o00m A veure si aquesta vegada amb el què et prens et trobes millor aviat i pots passar a posició vertical :-()-) Jo no m'enrecordo tampoc mai de posar-me crema, tinc la típica nivea de pot blau però sóc un desastre... i també em passa com tu, vaig tot el dia amb leggins i roba ample i fa com un mes que no m'he posat texans!! On estàs mirant els pantalons premamà? Recomanes alguns?j I que guai la reacció dels nens! Ara no te'ls podras teure de sobre :b-))) :b-)))

Anika, l'analítica me la vaig fer ahir que estava de 10s.. i és la que després amb la eco de les 12s fan l'estudi del Triple Screening. I també li deia a la meva parella el què comentes, a aquest ritme sortirem amb panxota que fliparan quan ens vegin, jeje Sobre el restrenyiment no puc aconsellar-te ja que no m'estic prenent res... abans m'havia pres Duphalac que em van dir que era suau, però no sé si es pot pendre durant l'embaras.


Ego: Ahir vaig anar a l'analítica... i ufff no ho porto gaire bé això de sortir. Es tot tant tens... que sento com si estigués en una peli. No vull ni pensar com serà tot quan tornem a sortir de forma "normal".... i es que em dona la sensació que no podrem passar un embaràs tranquil·les, sempre pendents de no enganxar-ho.... Quina merda (si, estic de baixón avui) :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Per cert, m'estic plantejant fer l'analítica d'ADN fetal en sang.... crec que val com uns 500€ però potser em deixarà més tranquil·la de que tot va bé, que en penseu??

Una forta abraçada :-()-)

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dc. abr. 08, 2020 5:32 pm

9

Boniqueeees, com aneu??

Jo ahir ja vaig fer la meva primera compra de pantalons, yuhuuu!! Em vaig estar mirant Zara, Mango, H&M i C&A. Finalment em vaig decantar per C&A, ja que tenien més varietat i eren els únics que tenien un texà una mica acampanat. La resta tot són pitillos... no ho entenc!! Totes les prenyis hem d'anar amb pitillos o leggins? No hi ha alternatives?

Gublin, quan tindràs resultats?? Jo vaig super perduda amb proves i analítiques què hem de fer... aquesta prova que dius és la no-invasiva? La que 'substitueix' l'amniocentesi? Si és aquesta a mi també m'agradaria fer-la, però no sabia que era tan cara! Aixxx, en fi, però si, suposo que si la farem.

Pink_flower tu com vas??? Molts ànims bonica! Pensa que cada embaràs és un món, no te'n refiïs dels anteriors. La veritat és que jo a partir de la setmana 8 ja no estic tan tan marejada, però vaja, estic desitjant trobar-me 'normal' d'una vegada! Paciènciaaaaaa :-o00m

Noies, i us volia fer una consulta, no tinc molt clar si podem menjar o no sushi durant l'embaràs, em trobo amb opinions molt contradictories. Hi ha gent molt ferma en que està totalmemt prohibit, però molta altra que afirma que qualsevol restaurant regulat per la legislació espanyola està obligat a congelar el peix abans de servir-lo, i per tant no hi ha risc... crec que depèn del gine/matrona que et trobis et dirà la seva i no sé què fer!

I ja heu començat a pensar noms??
Jo tinc clar el de nena, que és Gal·la, però el maromo no n'està 100% convençut.
I de nen ni ideaaa, no en trobem cap ?-)

La resta com esteu??
Quines visites tenim les properes setmanes?? Jo tinc visita el proper dimarts, amb moltes ganes ja d'escoltar al cigronet un altre cop!! >.-<:

Molts petoneeets :--/)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dj. abr. 09, 2020 9:08 am

10+3

Bon diaaa

Anika, gràcies, ja em miraré també la web del C&A a veure què trobo... però de moment vaig tant bé a casa amb leggins i ample que no em fan falta. Una altra cosa serà al sortir jejej :-()) Vaig a l'eco de les 12s el dia 20, però fins el 29 no tinc hora amb la meva gine (que és allà on miraran analítica i resultats del Triple Screening). Tot i això ja veig pel portal els resultats que van sortint de l'analítica... espero que surti tot bé si no m'agafarà un patatús si veig algun tipus de risc i he d'esperar fins el dia 29 per poder-ho parlar amb la doctora :-o00m :-o00m :-o00m

Tema SUSHI :love: va ser de les primeres coses que li vaig preguntar a la primera visita. I em va dir que sense problema, que no em preocupés. I així faré... ja m'esta costant no poder menjar embotit (sóc de les de l'esmorzar d'entrepà amb fuet, i que dur...snif snif). De fet, el primer lloc on anirem a menjar quan es pugui sortir de casa serà un bon sushi :P

Tema NOMS, doncs la veritat és que encara no ho hem parlat!!! Quan ens diguin el sexe :cnena: :cnen: ens hi posarem... tinc alguns en ment i la veritat és que Gal·la m'agrada molt també!!!

Tema test ADN fetal en sang materna. Sí, és el que indiques que és no-invasiu per descartar anomalies cromosòmiques habituals com les trisomies del 21, 18... nosaltres de moment volem esperar a veure els resultats del Triple Screening i decidirem, tot i que també tiro per fer-m'ho...

Com esteu la resta???

:-()-) :-()-) :-()-)

:mu:: Gublin
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dj. abr. 09, 2020 10:30 am

7+2
Bon dia!!

Com esteu?? Començo ego, ahir vaig tenir visita amb la llevadora de la SS. Em va donar properes visites per eco i analítica i la propera amb la llevadora també per veure resultats. Em va dir també que estaven a punt de trucar-me perqué no hi anes i fem la visita per telefon pero tarde...ja hi era alla :content: i mira que el dia d’abans vaig preguntar per confirmar-ho eh? I bueno molt bona pinta, vaig veure cartells d q feien Ioga, matronatacio, lactancia...em va agradar molt! Encara que la setmana que ve vaig pel privat i estic dubtant on quedar-me. Com tinc antecedents de diabetes em va demanar fer la prova de la punxada el mateix dia de l’analitica, per tant per aquest motiu hauré d’anar en dejú pero si no, pots esmorzar abans d’anar. I poc mes....feia por sortir al carrer. Quina tensió!! Espero que les properes visites estigui tot mes tranquil i poder gaudir-ho mes.

Tema cremes: soc un cas....encara no he començat a posar-me cap...a veure si avui començo encara q sigui un cop al dia al sortir de la dutxa i tenir aquest moment de tranquilitat.

Tema pantalons: com aquests dies visc entre leggins i pijames doncs res....els pantalons dels altres embarassos els vaig regalar o llençar pero per mi els millors texans C&A i leggins H&M perque els del Kiabi duraven molt poc, es feien mal be.

Analítica ADN: jo no la he fet mai i em sembla una pasta....confiarem en el triple screening :-o00m

Gublin quan et donen resultats? En la eco de les 12 ja? Aquesta es la que millor es veu perque cap tot en la pantalla i es veu sencer essss :love: :love:

Tema noms: ni idea....tenia dos de nen i nena que m’agradaven molt i havia convençut a la mitjana perque li mengi el cap al papa jajajaja pero ara no se si m’agraden...no tinc res clar! Gal.la es precios :love:

Sushi: jo penso que si no està cru i l’has congelat abans per exemple aquest que venen am carrefour per queè no?? Potser a un restaurant no me la jugaria de menjar-ne no se...puc esperar i tirar del de carrefour :content:

Anika la visita es per fer eco?? Suposo que ja et programaran analitiques i tota la pesca. Aixo ja comença a posar-se interesant. >.-<:

Bueno i jo dir-vos que crec que l’he pillat el truquillo al cariban i ja em trobo una mica millor i ahir sortir al carrer em va donar la vida, quin solet, que gustazo! :***:
Lectora91
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 30, 2020 7:39 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lectora91 » dj. abr. 09, 2020 5:33 pm

Bona tarda noies,
8+5
Fa dies que us llegeixo però he esperat a la visita de la llevadora per postejar!

Anika respecte al restrenyiment no puc ajudar-te, perquè no en tinc! Jo el que faig per prevenir és menjar arròs integral cuinat de mil maneres i menjo molta fruita i verdura (poma i pera sobretot)... Desconec si fas dieta, però igual podries canviar una mica l'alimentació. Sobre el sushi, a mi me l'han desaconsellat.... És peix cru i per molt que el congelin, tampoc saps què passa realment dins la cuina dels restaurants... Jo esperaré, que no em ve d'uns meses.

Laura_josu jo vaig presentar-me ahir a l'ambulatori per la visita de les 8 setmanes i em van dir que ho fan telefònicament... Però jo com treballo a l'hospital i vaig anar perquè tenia molts dubtes sobretot per la feina que faig. No et cancel·laran ni la eco de les 12 setmanes ni l'analítica del 1r trimestre, així que en aquest aspecte estigues tranquil•la.. I jo també estic valorant de fer-me alguna eco per privat.

Gublin respecte a l'insomni has trobat algun remei? Perquè ho passo molt malament a les nits... Cada dia se'm fan les 4 del matí i després no hi ha qui s'aixequi... Sobre el que comentes de L'ADN FETAL et recomano que esperis a la prova de cribratge de les anomalies cromosòmiques, que té una fiabilitat del 90%. Segons el que et surti, et diran de fer l'ADN fetal... No us precipiteu abans d'hora. També dir-vos que aquestes són proves "orientatives" del risc què hi pot haver, no pas diagnòstiques. Estigueu tranquil·les!!!!

Pink_flower a mi m'està començant a baixar la intensitat del dolor abdominal, però segueixo amb insomni i un dolor de pits horrorós!!! Ànimsi confiem que els símptomes vagin millorant!

Redberry jo també vaig sola a tot, analítiques, ecos, visites... Cagadíssima pel que em puguin dir o pugui passar. Lo de que les embarassades som de risc és relatiu (en quan al covid19) , perquè és consideren de risc al 3r trimestre pel tema de que hi ha menys espai a la panxa per respirar correctament i no sé quin rollo més em va dir la llevadora... Total que per embaràs i asma no em donen la baixa perquè no es suficient... Espero no contagiar-me i protecció total!

Em conclusió, ahir em vaig presentar al cap, ja tinc el meu carnet d'embarassada, l'analítica de sang programada el dia 22 d'abril i m'han de trucat per la eco de les 12 setmanes a 1rs de Maig.
Jo encara no ho he dit a ningú.... Fins la eco de les 12 setmanes no vull dir res, perquè tinc por de perdre'l i després haver de donar explicacions. A la meva família es dir-ho a una persona i enterar-se'n tots!!! Així que a esperar!!!
Respecte a les cremes, ara aniré a la farmàcia a que m'aconsellin, ja que jo i les cremes no ens hem conegut mai jejeje

Una forta abraçada a totes, mamiiis!!


Att. Lectora
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dj. abr. 09, 2020 6:58 pm

Bona tarda noies!

Perdoneu he estat un pel perduda i m’he apuntat a mames de desembre, ja que en principi la meva DPP es per desembre i vaig més a la par amb elles.

Anika_ tema restrenyiment no et puc aconsellar massa, pk no en pateixo, però segurament si incrementes ingesta de fruites, verdures i integrals t’ajudarà bastant.
Pel que fa al sushi a mi també me’l van desaconsellar totalment ja en el primer embaràs.

No recordo qui deia que normalment esmorza entrepà de fuet, però ho pots seguir fent sempre i quan el congelis dos o tres dies abans.

Gublin_ tema prova ADN fetal, sóc del perer d’esperar al tripe screenking i com diu la lectora si la possibilitat es baixíssima o nul•la es per pensar-ho de no fer. Però això es simplement una opinió, si has d’estar més tranquil•la fent-la doncs endevant!!

Pink_flower_ quina murga que et trobis tan malament!! Espero que aviat estiguis molt millor! Es passa fatal així!

Lectora_ merci per l’informació del seguiment de l’embaràs en l’Ambulatori, em quedo molt més tranquil•la la veritat. Que bé que t’hagin vist i ja tinguis hores per les proves!! M’encanta la teva iniciativa d’haver-te presentat al CAP! Es un rotllo haver d’anar sola, amb tot el que emocionalment implica, però millor sola que que no ens facin seguiment.

Tema cremes faré com el primer embaràs, nivea pot metàl·lic blau nits, oli d’ametlles pur matins. No m’havia posat mai crema fins el primer embaràs i ara segueixo fent!!! Si es que mira que canvia la vida ja amb panxu!!

Ego_ em trobo bastant bé! De tant en tant tinc alguna nàusea que soluciono menjant alguna cosa salada ( el dolç no m’entra massa en aquest embaràs, ben al contrari que en el primer) i cansanci a la tarda. A més tinc una mica de faringitis, regal de la meva filla, estic amb tos, mocs i una mica de carraspor a la gola.

Acabeu de passar bon dia!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: RedBerry » dv. abr. 10, 2020 3:38 pm

Bona tarda boniques :-()-) :-()-)

10+6

Ohh estava paradet pero heu escrit un munt i pel que veig hi ha hagut un munt de visites, a mi em tocaria el dimarts i crec que la anika tambe :love:

Laura_josu, que be que tinguis poquetes nauses, i si menjant algo salat millorant, fantàstic. A veure si tambe la faringitis et passa aviat.

Pink_flower, vols di que si fas seguiment per el privat no et pots apuntar també a totes aquestes coses? matronatacio, ioga i tota aquesta pesca? També hi ha que tindre en compte que a lo millor amb tot aixo del covid queden anul·lades i no les pillem. Que guay que ja ho hagueu dit als nens, la petita ho ha entes? jo no se ni com ni quan dir-ho al meu...

Anika quina ilusio que ja tingue pensat algun nom, nosaltres ni idea de cap...

Gublin tota la rao, es super estrany sortir, mires raro a la gent no parles amb ningú, no tapropes a ningú tampoc... a mi tampoc m'agrada gens sortir, quan anem a comprar fem super protocol a casa per "desinfectar-nos" pero quan vaig a la mater em dutxo abans de tocar a res ni a ningu.. a veure si acaba d'hora aixo...

Cremes: personalment sempre he usat oli d'atmelles en comptes de crema, tinc un pot barat que em vaig comprar al carrefour i m'ha anat be, he de dir que m'ho poso quan m'en recordo...

Sushi: personalment no menjaria sushi, perque el restaurant en questio no saps si ha realitzat correctament la congelació del producte, i sempre ho preguntaria prèviament, jo me trobat llocs que m'han dit que no esta congelat el peix, no era sushi era cuinat, pero en teoria sempre tindria que estar congelat.

Roba: igual que vosaltres també vaig el dia amb leggins i joggers, d'embarassada tinc del kiabi, h&m i c&a... encara no els he tret pero penso que de moment no em fan falta els texans apretats encara entren :content:

Test adn fetal: jo mai m'ho he fet, es molta pasta, i al final si surten mals resultats al final sempre tenen que fer amnio, o biopsia etc, aixi que suposo que aquest cop tampoc ho farem.

Noms: no tenim ni idea, a mi em ronda un de nen per el cap, pero al meu marit no li agrada, pero com ell va escollir el del nostre fill jo tinc mes vot, encara que clar li te que agradar, de nena no hem parlat res, crec que porto un nen a veure si dimarts em poden dir algo.

Carnet embarass: tinc un dubte, a totes a les que heu nat per ss us han fet un carnet? a mi no em van donar res a la visita de les 8 setmanes i em feia gracia tu...

Bueno espero no deixar-me res


Molts peposs!! :-()-) :-()-) :-()-)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dv. abr. 10, 2020 9:41 pm

Hola!!! :--/)

Redberry doncs la petita ho ha entés més o menys, perquè els grans diuen que la mama té un bebé a la panxa i ella ho diu també però crec que no enten realment el que vol dir... i a mi carnet d'embarassada com a tal no m'han donat però si una carpeta i un full amb les dades.

Laura quina pena que marxis a desembre!!! et trobarem a faltar jolin...ja pasaras a veure'ns no? Espero que estiguis millor de la faringitis.

Lectora que be que ja tinguis tot programat, fa ilu oi?? :love:

Bueno poc a dir, continuo amb fàstics i nàusees i em fa sentir-me inútil total estar així. Però bueno paciència ja queda menys per que pasin.

:-()-) :-()-) :-()-)
MarMar1
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 7:24 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: MarMar1 » dl. abr. 13, 2020 4:10 pm

Hola!

Em presento, aquest és el meu segon embaràs, vaig tenir un petit preciós a l’octubre de 2017 i també vaig fer servir el forum i em va agradar molt l’experiencia de compartir inquietuds. Ja fa dies que vam fer el test, de fet el vam fer perque el meu marit em va insistir ja que jo estava convençuda que seria que sí pels símptomes que tenia.

En principi crec que em toca a finals de novembre, cap al dia 29, pero no tinc la visita fins el dia 23, així que hauré d’esperar per saber-ho del cert.

Tinc més malestar en aquest embaràs que amb el primer, nàusees una mica desgradables que em fan estar tot el dia xof... i amb el petit a casa que no para quiet doncs és una mica rotllo aquesta situació.

Hi ha dies que no veig el final i és una mica agobiant... us passa el mateix?

Encara no ho hem dit a ningú de la familia (només a uns amics mooolt propers ja que estan igual que nosaltres, nomes amb un dia de diferència i no ens podiem esperar!). Per la familia estem esperant a dir-ho en persona, tot i que si aquesta situació dura molt més no se què farem ja que tenim moltes ganes de dir-ho.

Si no m’equivoco ara estic just a la setmana 7.

Us deixo aqui la meva info:

MarMar
TE+: 2 abril
DPP: 29 Novembre
N. Fills: un de 2,5 anys
Edat pares: 36 (jo) i 37 (ell)
Sexe i nom: no ho sabem encara

Us he llegit a totes! Contenta de compartir aquests moments amb vosaltres, ànims a totes!
Rocio84
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 3:55 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Rocio84 » dl. abr. 13, 2020 4:32 pm

Hola a totes!

Sóc nova en aquest forum i també m'estreno ja que aquest és el meu primer embaràs! He arribat aqui gràcies a una molt bona amiga (també embarassada i que sortim de comptes gairebé el mateix dia) i la veritat és que veig que som moltes amb els mateixos dubtes i neguits!

Avui començo la setmana 7 i demà 15/04 tinc la primera visita amb la gine. La veritat és que per ara no ho estic passant gaire bé físicament ja que em trobo cansadíssima i tinc nàusees desde que em llevo fins que vaig a dormir.. ahir vaig començar amb vòmits també... He anat provant remeis casolans que ja he llegit per aquí i les famoses Cariban però res... A veure si demà la gine em pot dir alguna alternativa...

Em sap greu perquè ara el malestar s'imposa a l'alegria però tinc confiança de que en unes setmanes millori!!

Encantada de llegir-vos i de compartir experiències!!

TE+: 26/03
DPP: 30/11
Edat pares: 35 (jo), 36 (ell)
Sexe i nom: No sabem
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gabi32 » dt. abr. 14, 2020 11:31 am

Hola guapas,

Estic molt contenta d'haver trobat aquest fòrum.
Em presento una miqueta. Sóc la Gabi, tinc 32 anys (33 a Maig) vaig estar a la cua de reproducció assistida de Sant Pau per 2 anys y 4 mesos, i finalment a Octubre van donar-me visita. Em van fer una primera transfer en Novembre, al mateix mes que em van treure els ovòcits, però aquesta no va seguir endavant. Ara a Febrer em van fer la segona transfer amb embrió congelat, i ara si sembla que tot và bé.
Estic de 9 setmanes i 3 dies, en teoria és pel dia 14 de Novembre. Però vaig molt insegura perquè tinc embaràs de risc, i a vegades tinc manxades. Aquesta setmana tindrem visita amb la ginecòloga i tinc una mica de nervis, però segur que tot anirà bé!

Som parella brasilera/espanyola, el meu marit té 33 i està moltíssim enamorat d'aquest petit ésser que creix dins meu.
Amb el tema Covid, no sé què fer, aquí no tenim cap família, mai vaig tenir molt contacte amb nens petits i tinc molta por de fer-ho sols, fins al punt que plantegem anar a Brasil perquè no crec que podrà venir ningú de Brasil per alguns mesos.

Són moltes inseguretats però estem molt contents.
Un petonet a totes
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dt. abr. 14, 2020 1:15 pm

9+6

Boniques, com esteu???

Abans de tot, MarMar, Rocio i Gabi benvingudes!!!!!!!!! :--/) :--/) Ja som un bon grupet!!!

MarMar i Rocio sou amigues??? Què guai anar tan iguals, a més els peques es portaran poquíssim!!

Em sembla que quasi totes estem amb els marejos i els fàstics, és un rotllo!!!!
A mi m'està funcionat molt bé menjar molt poc però sovint i, sobretot, menjar coses molt poc elaborades (fruita, iogurts, arròs bullit...)

Nosaltres de moment només ho hem dit als amics més propers, però si això s'allarga gaire més ho acabarem dient a la família per videotrucada... em fa molta ràbia dir-ho als meus pares d'aquesta manera, però què hi farem, almenys tindran una alegria.

Gabi moltes felicitats per aquesta panxulina, anem molt igualetes de dies!!! Segur que tot anirà molt bé. L'altre dia llegia que un cop superades les primeres 9 setmanes les probabilitats que s'aturi són molt baixes. Però t'entenc, és un patiment constant!!
Pel que comentes d'anar a Brasil, ostres, és una decisió ben complicada... heu de valorar moltíssimes coses. En tot cas, encara teniu marge per acabar de decidir què és millor.
Per cert, si em passes les teves dades t'apunto al principi del post!

Pink_flower quina gràcia dir-ho als petits!! Suposo que deuen tenir les seves preferències de sexe i noms, oi??
Com et vas trobant? Ànims, ja veuràs com d'aquí res ja entrarem a estiu i serà una altra cosa (o això espero!!) :***: :***:

Lectora com portes l'insomni? Millor? zz:-) Segurament el confinament no ajuda gens, jo porto els horaris ben canviats, però bueno, paciència! I a la feina com estàs??

Gublin la setmana que ve ja tens l'eco de les 12s, oi?? Quins neeeervis!! Tens ja algun resultat de l'analítica??

RedBerry espero que avui vagi tot molt bé!! Ja ens explicaràs.

Jo avui he tingut visita i hi he anat ben cagadeta un altre cop, però ha anat molt bé i he pogut veure com movia una maneta, moro d'amooooooooor!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
A més els quistes s'estan fent més petits, així que no puc estar més contenta!

La primera setmana de maig tinc hora per l'eco de les 12s i el mateix dia em faran totes les analítiques... pel que veig totes heu fet les analítiques abans de l'eco de les 12s, no?? Vaig al revès!! Quines ganes de passar d'una vegada aquesta fase, jo estic més nerviosa que abans de fer la selectivitat!!

I què més expliqueu? Com porteu el confinament? Nosaltres ahir celebràvem anys de novios amb el maromo i va fer un dia merdós, el maromo es va tirar el dia al sofà ben deprimit. Aquest any volíem fer una escapadeta a París per celebrar-ho tot i al final res de res... esperem que no tardem gaire a tornar a la normalitat, sinó ens acabarem tirant tots pel balcó!! :lluita::

Per cert, avui m'he comprat un fuet i l'he posat al congelador, jejeje, quants dies l'he de tenir congelat abans de menjar-me'l???

Un petonarro a toteees!!!
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gabi32 » dt. abr. 14, 2020 5:29 pm

anika_,
Gracies maca! Et passaré les dades.

Jo encara no tinc visita per la Eco ni Analitiques, m'haurien de trucar de SP pero fins ara, rés.
Aixó dels menjars, encara no ho tinc dominat, vaig menjar Fuet algunes vegades... Mare meua... jajaja
Aprofito per preguntar, si em menjo un Ou fregit, el Rovell hi ha d'estar 100% cuit? O no pasa res si está una mica cremós? (no dinc cru). Vaig a buscar contengut sobre el menjar ara mateix.

Petó
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dt. abr. 14, 2020 5:54 pm

Gabi, ja estàs apuntada també ;)

Doncs jo tinc el mateix dubte que tu!
A mi m'encaaaanta la truita poc feta però em sembla que és millor evitar l'ou cru o poc fet per la possibilitat salmonel·la i listeriosis (crec). Un rotllo!

El meu dubte és si les clares pasteuritzades i envasades al buit també són un risc... nosaltres moltes vegades esmorzem batuts d'avena amb clares d'ou i fruita, però crec que el risc de listeriosis el tenim igual, no??
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dt. abr. 14, 2020 11:50 pm

Hola panxetes!!! :--/)
8+1

Carayyy quantes som que beee >.-<: >.-<: >.-<: :-())

Benvingudes MarMar, Rocio i Gabi!! Quina ilusió que us apunteu i fem gran el grupet :b-)))

Anika doncs jo no sé si menjaria ou cru...ara m’has fet dubtar pel que dius de la salmonelosis clar...jo agafaria una llibreta i m’ho apuntaria per preguntar en properes visites. Jo m’ho apunto tot en les notes del mbl i despres ataco amb les preguntes :-D aixx quina ilu la eco :love: jo vaig divendres i estic dels nervis ja!!!

Gabi benvinguda!! ostres aixo d’anar a Brasil no entenc per qué ho dius, temporalment o per marxar? Es normal tenir dubtes, totes en tenim i sempre amb pors! Jo mira...es el 4rt i cagada que estic!

Rocio benvinguda!! quan tens visita era avui?? Ja ens explicaras!! Tema vomits i nausees es horrible...a mi aquest estat em deprimeix molt. Recordo tots els embarassos pasar aquesta epoca molt apatica i amb els anims pel terra pero per sort pasa i podrem gaudir de l’embaras! :love:

Marmar Benvinguda!!! Em pasa el mateix no veig el final de trobar-me malament, estic apatica perduda! Puaj...es horrible aquesta sensació :ufs: pero em de pensar que pasara en breu i per una molt bona causa!

Redberry has tingut visita?? Ja pasaras a explicar-nos! :love:

Bueno noies...els meus desanims i jo marxem a dormir. Encara estic amb Cariban i com pasi de l’hora q me’l prenc ja començo a trobar-me pitjor. No em treu les nausees del tot pero alleugera. Tambe estic prenent aquests dies Rennie per la cremor perque aixo tambe em provoca fastics i nausees. Tot un combo vaja!!

Vosaltres preneu acid folic?? Quin?? L’altre dia la llevadora em va receptar Yodocefol per tot l’embaras i pospart em va dir. I jo pensant q es prenia nomes fins les 12 sermanes... :-o00m
Lectora91
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 30, 2020 7:39 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lectora91 » dc. abr. 15, 2020 12:17 am

Bona nit mamiiis,

:()():::: 9+4

Primer de tot, benvingudes a les noves incorporacions!! Sortirà un grup força maco d'aquí!

Pink_flower Doncs si, el fet de tenir l'analítica programada i saber que em trucaran per donar-me hora per la eco de les 12s em té il•lusionadíssima! Tot i que des des de les 5+6 no m'he fet cap eco i això em té preocupada...

Anika El tema insomni el porto fatal, molts dies se'm fan les 4 de la matinada,... Tot i que em poso al llit a les 00:30 o així, però bé, tot és qüestió de paciència. A la feina de moment vaig fent, superprotegida i sent antisocial total!! Tu com portes els símptomes?? Jo també tindré la eco de les 12s a principis de Maig!!!

la llevadora em va dir: CONGELAT MÍNIM 2 DIES A -20°C // Respecte als ous, ben cuits!!!!


Gabi32 És normal que sent el primer fill aneu perduts i amb por! Naltros ens sentim igual, tot i que en el nostre cas, jo tinc un fillol de 5 anys que he cuida't des de que va néixer i també tenim la família aprop! Us queda molt embaràs per endavant per decidir que us és millor! Però no tinguis por, perquè de ben segur seràs una bona mare :-())



Respecte a dir-ho a la família, nosaltres volem esperar a la eco de les 12s per saber què tot va bé, i ens agradaria dir-ho en un dinar familiar post 40ena. Esperem que la panxa no és manifesti fins passa't tot....
En quan a cremes, ja he començat a posar-me un oli a les nits: Bio Skin Oil de la marca Kneipp (7'50€)... Alguna de vosaltres l'ha provat? A mi me'l va recomanar la farmacèutica i fa oloreta a llimona!

Per avui ho deixo aquí, que estic amb dolor abdominal i necessito estirar-me!!

Una abraçada, panxetes boniques!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::