Mares AGOST 2020

gener, febrer, març...
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: cristina1304 » dt. feb. 11, 2020 8:34 am

Hola Crunchi!
Que bé que els resultats estiguin bé!!! Això dóna tranquilitat e!

Pel que fa a l'Osullivan jo tinc 36 anys i vaig per SS i no em van dir de fer-mel al primer trimestre, així que suposo que mel faran com amb l'altre cap a la setmana 24 no?

A mi per les mides de la eco m'han avançat la data possible de part 6 dies més que segons la data d'última regla, amb el primer fill em va passar igual 6 dies també de més, i em diu el gine deu ser que ovulo aviat, i jo que sé quan ovulo perfectament, no em quadra, però bueno... no sé què hi farem!

Doncs estem bastantes al grup de whatsapp si! No t'hi vols passar? :globus:

Petonets per totes!!
puput
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 31, 2020 6:33 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: puput » dt. feb. 11, 2020 8:44 pm

Holaaa!
Crunchi, m’alegro molt dels resultats del TS! Es un descans saber que tot va bé!
Que feu la resta?!
Al grup de wup penso que només falteu 3 així que animeu-vos, us esperem! Tot i que també em sap greu que el fòrum quedi sense moviment
Avui he anat a la visita mensual amb la llevadora (SS) i he sentit el cor novament. Quina emoció ara que ja estic mes tranwuila, hi he gaudit més
També m’ha donat el pot fer fer orina i m’ha dit que ara es fa separat perquè dóna millors resultats entre la setmana 14 i 16 o 17, i per això el fsn separat de la resta
Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dv. feb. 14, 2020 7:22 am

Hola!

Tot i que ja sé que tenim el grup de wathsap vull deixar explicat aquí que la eco deL primer trimestre ha anat molt bé!

Ho han vist tot correcte. Amb un quart d'hora vaig estar fora. Me la vaig fer a I-Dona. La doctora quan li vaig dir que estava nerviosa per saber com estava el fetus em va dir: perquè has de pensar que no està bé? I jo vaig callar pensant: perquè porto 6 anys buscant aquest embaràs? Pq no em crec encara que ho estigui? Pq he entrat 6 vegades a quiròfan per aconseguir això i encara no m'ho crec?
Els doctors no tenen ni idea pel que hem passat, ni el que hem viscut...

Després vaig anar a fer l'analítica a Echevarne al carrer provença. Allà em van dir que havia de venir en dejú! Tothom m'havia dit que no calia. El paper de la doctora posava que també m'havia de fer el test O'Sullivan i no me'l van voler fer perquè havia d'estar en dejú. Ara miro per Internet i enlloc diu que calgui...

Crec que buscaré un altre lloc per fer-me'l.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dv. feb. 14, 2020 6:19 pm

14+1

Dalilala me n'alegro molt d'aquests bons resultats >.-<: Lo del Osullivan tinc entès que és en dejú, si (almenys fa tres anys ho feien aixi segur). Quin embolic aixo dels dejús .... TT

Puput ahhhh doncs poder és això pel vem fan fer aal març analisi d orina sol, sense analisis d sang. Pero vaja.... :ufs:

Ara busco wassap x apuntarme al grup :content: pero siii no deixem caure el foruuuum, q tb és interessant llegir textos més extensos.

:-()-) que tal ls altres? com va?
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dl. març 02, 2020 11:08 am

16+4

Noies com aneu??

Louly que em sembla que no estàs pel wassap, què t'expliques?? :-()-)
Imatge

Imatge
LauraSitja
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 29, 2020 11:59 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: LauraSitja » ds. maig 30, 2020 12:11 am

Finals agost
Nena: Jana

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::