Mares AGOST 2020

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 13, 2020 12:13 pm

9+2

bon dia noies!!!
jo tb mhauria de començar a posar pantalons premamá pq mapreta tot. Però estic apurant pq els meus unics pantalons d premamá q em vaig comprar els té la meva cosina que us dic que està embarassada.... ja me'ls tornarà. Ella tb men deixarà algun dels seus, però potser em miro uns a les rebaixes d HM pq no sé si estaran molt gastats jaa o que. Sobre la marxa. Però l'altre cop vaig tirar molt de vestits amples i leggins com comentes Pecunia.

Ostres pecunia aixi comences feina nova? bueno, ja t entenc pq a mi tb em fa cosa demanar permisos però mira, és el que hi ha, i tothom ho fa per coses mes banals. Ja ens explicaras q tal la feina nova. molta sooooort!!!

dalilala que ve la primera eco!! >.-<: bueno mica en mica, potser encara estàs en fase d'acceptació. Cadascú té el seu temps.

noies volia preguntar si sabeu algo del tema amniocentesis per tema de l'edat.... tinc entès que NO és obligatori nomes pel fet de tenir 35anys, oi?

ens llegim!!!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dl. gen. 13, 2020 2:39 pm

Hola!

Com esteu?

Crunchi, fa mooolts anys feien l’amniocentesi a totes les embarassades majors de 35 anys. Ara ja res de res. Si veuen alguna anomalia a les ecos o l’analítica de les 12 setmanes, la de la síndrome de down surt risc alt, llavors sí que et donen l’opció de fer-la.
En cas que no hi hagi res de tot això i tu te la vulguis fer, suposo que ho deus haver de fer pagant.

Estic més bé de nàusees i vòmits. Faig 6 caribans al dia i 2 pastilles de gingebre. Dosi màxima de tot! I ara que em trobo millor m’estic ratllant pq a veure si l’wmbaràs no anirà bé! Quin patir!
Ja tinc ganes de fer una eco i poder respirar una mica. Però ves a saber, estic esperant que m’avisin d’alt risc. Fa una setmana i encara res. Aquests tempos tan lents fan posar nerviosa...

Ànims per a totes!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Bervic » dl. gen. 13, 2020 2:50 pm

Bon dia i enhorabona a totes les panxus!!

Finalment mhe decidit a escriure, ara estic de 9+1 i vaig estar a cercadores un temps així que em fa molta il·lusió veure que la jefa és la crunchi ja que vam compartir un temps a cercadores.
Us comento una mica...tinc una nena de 2015 i el 2018 em vaig tornar a quedar embarassada però a les 10 setmanes la llumeta es va apagar, la veritat és que no va anar bé desde el principi, era més petit de lo normal, però li vam sentir el cor, això va fer que ens costés refer-nos. Finalment, a l'estiu vam decidir tornar a buscar i al desembre vam poder veure de nou un positiu!
La veritat és que anem de puntetes però en aquest embaràs tinc bones sensacions, el meu cos està responent i ja sem nota una mica de panxa. Avui hem fet la 2a eco (la 1era la vam fer a les 7 setmnes) i està tot perfecte, creix amb força, batega com un campió i l'hem vist que no parava de bellugar-se! així que avui m'he animat a apuntar-me al grup d'agost .Crunchi apunta'm quan puguis...

BERVIC
TE+: 12/12/19
DDP: 17/08/20
N de fills: 1 nena de 4 anys
Edat papis: ell 44 i jo 39
Sexe i nom: ?

Després us llegeixo i comento
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 13, 2020 3:00 pm

bervic benvinguda i enhorabona!!!! si que em sones si, hem coincidit algun cop segur!! >.-<: fa ilu veure cares conegudes jejeje Ara t'apunto a la primera pagina. Em sap greu que no anés bé el segon embaras, aviam si aquest va tot perfecte!! creuem dits! si l'heu vist per eco sempre ajuda a respirar una mica, oi? ja ens aniras informant!!

flop merci per l'explicació pq em pensava que era obligatori i em feia una mica de por. Espero no haver de fer-la.... Mica en mica amb els simptomes :ok:

jo laltre di vaig tenir nausea+vomit per olorar una ampolla d'aigua que feia dies que estava oberta i feia pudor.... a qui se li acut però és una mania que tinc, olorar abans de veure aigua jejeje En fi....

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Dalilala » dj. gen. 16, 2020 12:46 pm

Avui faig 8 setmanes!! >.-<: >.-<:

Benvinguda Bervic!!! Ara ja som un bon grup! Que bé que ja hagis passat la primera eco. Això tranquilitza bastant.

Crunchi - pel que sé de ma germana que acaba de parir, actualment hi ha analítiques que descarten malalties genètiques en un 98%. Algunes són pagant i valen la pena si en l'analítica normal surt un % alt. Per tant, només cal amnio en casos molt concrets. M'ha comentat que depèn del que volen mirar poden costar entre 300 i 700 euros i valen la pena depenen edat pacient i % que surt en la analítica normal.

Demà tinc hora amb la meva ginecològa, i li preguntaré. Jo pagaré el que sigui per no haver de fer la amnio.

Flop - A veure si et pots fer una eco ja... jo venint de reproducció assistida m'ha anat molt bé poder-ne fer tantes. No entenc perquè costa tant fer una primera... la de la mútua la fan a la setmana 8.

Mode ego- jo he tingut uns dies pofff perquè he tingut febre. No sé perquè. No em fa mal res, però estic cansada i aixafada i amb 3 o 4 dècimes de febre especialment al vespre. Suposo que és pel tractament de baixada de defenses.

No he sortit de casa i m'ha anat bé la baixa, però m'entristeix i se'm fa tot una muntanya... Alguns vespres amb la febre, les basques i el cansament he plorat a l'hora de posar-me la punxada de la heparina. He estat més sensible i tinc la panxa que sembla un colador.

Tinc tantes ganes que passi la setmana 12 i pugui deixar la medicació!! Un mes falta encara... Bufff... després espero trobar-me millor.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 16, 2020 2:52 pm

9+5

hola noies,

avui he tingut la 1a visita amb la llevadora i ja m'ha dit q anava una mica tard. M'ha obert la cartilla i m'ha posat la vacuna de la grip tb i bueno tot lo altre que es fa en aquesta visita. Just mha dit tot aixo que comentes Dalilala, que les proves han canviat una mica desde fa tres anys, i que es fa una prova x sang que miren el ADN i aixi s'evita al maxim la prova d'amnio. M'ha dit que almenys fa 30 anys que no és obligatori fer amnio pel sol fet de tenir 35a. neujor:-) si que estic desinformada....Jo en ppi si tot surt en baix risc, no em faré cap prova adicional.
M'ha dit que com q encara fem lactancia amb el minicruncho, q millor que prengui el Gestalgyn q es més complet q l'Acfol i aniré menys cansada. Aviam si és veritat.

La panxa la tinc bstnt regirada, em sembla que molt més que amb el 1r embaras. Ahir tb m'estava agobiant pq és com que cap dia m'acabo de trobar bé del tot, i és una mica agobiant. Una mica el que comentes tu Dalilala, tot i que no és el mateix cas. A mi em fastidia tenir tanta son allà a les 19h de la tarda, sembla una tonteriaa, mho diuen i no mho crec, però m'entra una son que he d'anar a dormir. I clar, el minicruncho no sempre ho enten i em sap greu. Però bueno, penso que paciencia que tot això passarà i valdrà la pena.

com esteu les altres??
anem parlant!!!
Imatge

Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dj. gen. 16, 2020 3:25 pm

Hola!
Com esteu?

Dalilala i crunchi, espero que aquestes molèsties les pugueu anar portant. És molt pesat trobar-se malament cada dia...

Jo ahir vaig tenir la primera visita a alt risc. Vam fer eco i vam sentir el cor!
Em van dir que estava de 2 dies menys del que em pensava. Així que estic de 7+5 avui. Em van donar cita d’aquí 15 dies per fer analítiques (com que tinc 39 anys he de fer sullivan cada trimestre. Quin pal) i una altra eco. Espero poder fer eco cada 15 dies pq tinc unes neures. Estic patint per tot...
També m’agobia Molt no trobar-me bé. I això que amb els 6 caribans i les dues pastilles de gingebre he millorat bastant. Però sempre aquella sensació d’estómac regirat... bé, almenys ara no vomito.
Tinc la sensació de fer una eternitat que estic embarassada, i ja ho veieu, 7+5, és que tot just acabem de començar!
Que llarga se’m farà l’espera de cada eco i esperar que tot estigui bé i no m’hagin de donar una notícia fatal a les 16 o 20 setmanes. És que m’està costant tenir una actitud positiva!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. gen. 16, 2020 5:10 pm

10+1
Flop,xrunchi i dalilala com us entenc!! Us llegeixo i és ben bé que hi ha preocupacins vostres que comparteixo totalment!
Hi ha dies que no em trobo tant malament, però cada dia hi ha el malestar general,el cansament,son bestial després de "dinar".... I em desanimo una mica quan penso que són només 10setmanes i que estic dels nervis xk arribi el dia de la eco de les 12 setmanes,x mirar de respirar una mica més tranquila. I Dalilala jo estic amb la punxada d'heparina i igual, una panxa plena de blaus, i així serà tot l'embaràs.
I que no em queixo xk estic de vacances i sense respinsabilitats de res,vull dir que si tinc son dormo i sino em trobo bé em quedo a casa, no em vull imaginar havent anar a treballar o ja tenir un fill!
Avui he iniciat la tramitació amb la mutua de la feina pk em concedeixin la baixa x risc durant l'embaràs. Serà dificil,xk aixo vol dir que la mutua és qui cobriria el pagament de la meva nòmina,i això no els agrada,x tant a vera com va anant el tema.
Abraçada i energies positives!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. gen. 16, 2020 6:58 pm

Noies, una pregunta,tinc l'aplicació MY CALENDaRY, xo no m'és massa útil. Que en sabeu d'alguna APP que vagi explicant x setmanes i més cosetes?
Merci
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Bervic » dj. gen. 16, 2020 8:32 pm

Bona nit noies!
Ostres això dels malestars és un pal, la veritat és que estic tenint sort, a part d'alguna nausea poca cosa. Molts ànims! Diuen q a partir del 2n trimestre van desapareixent, penseu en això...
Sobre el tema anàlisi, nosaltres ens el farem a la setmana 11, ens han dit q és 100% fiable q substitueix l'amnio. Jo me'l faré pq el 1er embaràs em van fer lamnio i ho vaig passar fatal, tan per la prova en si com l'espera, així q com abans millor i surto de dubtes.
Ah! Jo tinc l'app Mi Embarazo de Hero baby i va explicant l'evolució per setmanes, consells d'alimentació, exercicis, està bé.
Res noies, ja tinc la peque dormint i jo estic ko, com dieu la son s'apodera de mi i ja no sóc persona.
Nanit!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » dv. gen. 17, 2020 11:03 am

7 setmanes + 2 dies

Ego: Doncs a les 7 setmanes vaig fer-me la primera eco i va anar estupendu! el/la vam veure i sentir el cor com bategava en força! ens va deixar tranquils que només hi havia un@. M'havien posat la por ja que diuen que a partir dels 38 ovulem mes d'un òvul. Estem molt contents i molt més tranquils. D'aquí 15 dies hi tornarem que amb 9 setmanes ja es poden veure moltes més coses! el primer trimestre creixen en un ritme trepidant!!! Avui és el primer dia que m'he pogut prendre un cafè només llevar-me, realment ho he trobat a faltar...anar tot el dia arrastrant-me pel terra!!!jajajajaja!!!a veure si començo una etapa nova sense nausees al mati, nomes eren al llevar-me, a mig mati ja estava molt millor! no em puc queixar la veritat! La setmana que ve tinc la primera visita amb la llevadora i suposo que em posarà al dia de tot. Algú li han recomanat la vacuna de la grip?
I amb la gana? no us passa que quan us entra la gana es tremendísima???com si fes més de mil hores que no mengéssiu?

Primavera1985 Nena quina ganga!!! és que un cop te'ls poses ja no tornes als normals. També m'ha passat amb les calcetes, son comodíssimes les d'embarassada. Les tinc del meu segon i crec que aniré a comprar un parell mes per tenir cada dia!!jajajajaja!!!
Pecunia per la roba tens raó que comprar coses per sis mesos no val la pena però en el meu cas que treballo amb nens petits de 0 a 3 i estic tot el dia per terra si no em busco coses molt còmodes no estic be! sempre tens el wallapop per revendre o sino alguna amiga que es quedi embarassada!!! ho agrairà! a mi m'han passat moltes cosetes! per la nova feina tu tranquila, a més es per tres mesos, l'embaràs no deixa de ser una bona excusa...no et poden dir res...son coses que no podem controlar, ha vingut quan ha vingut. Els hi has dit ja per això?
Bervic Benvinguda!!!! aquí com més siguem més riurem!!! les bones vibracions sempre son per alguna cosa, segur que va be!!! gaudir-lo poc a poc i amb alegria! som molt afortunades!
crunchi ai...em passa el mateix!! També estic fins els nassos d'estar tan cansada! em quedo dormida amb els nens i al migdia tb!!! a veure si canvia!

Bon cap de setmana!!!
Imatge

Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. gen. 17, 2020 11:15 am

9+2

Louly és ben bé que sóc novata en el tema,xk m'acabes de descobrir que hi ha calcetes d'embarassada!jajahjaajaj veus com van bé aquests forums!!! I tema vacuna grip, a mi me la va posar la llevadora el mateix dia de la 1era visita.
Bervic ja me baixat l'app d'Hero,merci!
Aprofito x preguntar: tema estries, jo pensava anar-me hidratant amb dos cremes diferents,xo que són hidratants i ja. Creieu que val la pena comprarne una especial x estries?
I el que em preocupa són les molesties que de tant en tant sento a baix. Sé que diuen que és l'uter que es va acomodant, xò ho noteu vosaltres també?
Merciiii
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Bervic » dv. gen. 17, 2020 1:02 pm

Bon dia!
9+5

Louly me n'alegro q les nàusees hagin minvat, bona notícia!! Sobre la gana és cert, a mi també em passa i si fa unes 3h.q no menjo em noto l'estómac regirat i he de menjar alguna cosa. I si! A la setmana 9 encara q és molt petit ja veus forma de personeta, és una passada com creixen de ràpid.
Primavera aquest cop m'he comprat la crema isdin antiestrias, l'altre embaràs em posava oli d'ametlles però pringava molt, i ara provaré aquesta aviam. Espero q l'app t'agradi ;)
Com esteu les altres? Bon cap de setmana a totes!
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Flop » dv. gen. 17, 2020 6:32 pm

Hola!

8 setmanes

Com esteu?
Pel que fa a la vacuna de la grip, me la va posar la llevadora a la primera visita.
D’aplicació en tinc una que es diu Embarazo+.
Que bé a les que us estan disminuint les nàusees! Jo segueixo igual, a tope de caribans i pastilles de gengibre.
Pel que fa a cremes antiestries, jo pel primer embaràs vaig fer anar a Trofolastin. Com que no em va sortir ni una estria, he seguit sempre amb aquesta. Una vegada vaig provar la bio oil, però pringada moltíssim i no em va agradar gens. Això de les estries depèn molt del tipus de pell i de l’edat, com més gran menys elàstica tens la pell i menys possibilitat que te’n surtin. Algun avantatge hem de tenir les que ja tenim una edat!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » ds. gen. 18, 2020 9:50 am

Bon dia!!! 7 setmanes i 3 dies

Primavera1985 que bona ets!!! doncs t'asseguro que quan te les compris ja no tornaras a les normals!!! tema hidratant, en comptes de crema per estries que contenen ingredients nocius per l'embaràs a mi sempre m'ha anat molt be cremes naturals, que contenen rosa mosqueta i altres ingredients no perjudicials per l'embaràs. Ara, un dia vaig llegir un article que les estries surten depenent de la pell, hi han dones que s'embadurnen cada dia i els hi surten i d'altres que no li donen importancia i cap ni una. Lo dels dolorets jo els vaig notar amb el primer embaràs, ara suposo que sent el tercer esta ja tot mes donat i no ho noto tant.
Bervic el que em va anar molt be és una infusió de gingebre, li vaig afegir gingebre ratllat, llimona i mel i em va anar de conya!!! la vaig prendre de nit perquè tenia mal als ossos, com si hagués agafat un refredat i al mati em vaig llevar com nova, per primera vegada vaig poder fer-me el cafè amb llet!
Flop quina bona noticia això de ser gran doncs!!! per ara he tingut sort i amb cap dels dos embarassos han sortit estries...i tampoc m'hi he esmerçat gaire amb cremes, he fet com sempre, després de la dutxa.

Ego: sembla que em trobo molt millor de tot! amb més energia i sense tantes nausees! També m'he fet la primera foto de la panxeta i al compara-la amb el segon embaràs i la mateixa setmana sembla que no hi ha gaire diferencia! jo em pensava que amb aquest tercer m'havia sortit molta panxa de seguida i no és el cas!

Bon cap de setmana!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 22, 2020 9:38 am

10+4

Bones!!!

Que be que us aneu trobant més be!!! >.-<: Per aqui d'aquella manera, la panxa regirada encara hi ha dies que la tinc, potser menys... no us sabria dir. El dolor de pits curiosament em fa mal un mugrò tot el sant dia. No sé si he començat l'operació destete, perque de la meva boca ja ha sortit allò de "la mama té pupa a la teta"i he arribat a pensar que s'ha acabat fer teta. Però bueno, tinc dies de tot, de pensar que podem seguir endavant i dies de pensar que s'ha acabat definitivament. Ell continua mamant, lluita per les seves tetes com era d'esperar.... En fi, que estic en un moment bastant crisis amb mi mateixa. A sobre l'altre vaig escoltar el concepte d' "alta sensibilitat" pel que fa al minicruncho, i no se si seria ell un cas. En fi...

Tema crema antiestries, jo utilitzo cremes hidratants fetes amb olis naturals i ja està. No són específiques. Però és que tema estries interfereix la genètica, la ingesta d'aigua... a part de la hidratació. No sé si realment les cremes antiestries funcionen o és pur marketing, no ho sé. Jo al anterior embaràs les cremes hidratants que us comento, em van anar molt bé, cap estria. Ja veurem amb aquest 2n.

Primavera1985 això de les molesties a baix no sé si et refereixes a mal de lligaments, entenc que si. Jo de moment no noto res. Però entenc que si, que ho anirem notant totes. El cos que es va adaptant.

Louly si, jo tb m'he posat la vacuna de la grip. Em va dir la comadrona que la campanya per posar la vacuna s'acaba aquest mes de gener. Jo també tinc molta gana, exagerat. Ahir vale que vaig dinar a les 12.30h (hora que dina el nen, no el vaig dur al cole amb aquest temporal) però a les 18h per berenar em vaig menjar 2 croissants del forn de pa i mig de xocolata!!! I molts cops repeteixo 1r plat per dinar... Mare meva, em posaré com una bola!!

EGO Em van donar hora per fer la primera eco de les 12s, la tinc el 4 de febrer!!! Aviam com va. De moment no estic nerviosa, però ja veurem quan arribi el dia.

Com aneu les altres?? anem parlant! :-()-)
Imatge

Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. gen. 22, 2020 9:55 am

11s

Crunchi la meva gana també va en augment, a vegades em llevo a la matinada a menjar!!! I com que no vomito fa dies, doncs m'ho vaig quedant tot per mi, tot i que diré que de tant en tant tinc retortigons i vaig 2 cops al wc!
Ego: dll vinent tinc eco de les 12s ,i porto des d'ahir amb més nervis. Tinc molta por que algo no vagi bé. No sé, avui em noto que mha baixat molt el dolors als pits que els tenia a petar, segueixo amb dolors de tant en tant a la part pèlvica,no em sento tant inflada de panxa....ai no sé,la veritat és que estoc força dels nervis. Perdoo oo, però necessitava comentarvos'ho.
Eloisa27
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 22, 2020 3:23 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: Eloisa27 » dj. gen. 23, 2020 2:17 am

Hola Noies!
Avui he tingut la primera visita amb eco i ja m’he animat a entrar al dir-me que tot ok.
Espero que formem un bon grup i a gaudir de l’embaras.
Una abraçada a totes!

Eloisa27
TE+: 19 desembre 2019
DDP: 22 d’agost 2020
N de fills: 1 nen del 03/02/2017 ( 3 anyets en breu)
Edat papis: ell 33 i jo 39
Sexe i nom: no ho sabem
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: crunchi » dj. gen. 23, 2020 2:56 pm

Eloisa enhorabona i benvinguda!! ara t'afegiré a la 1a pag. Que bé q la 1a eco hagi anat be!!! Aixi tb seràs bimami?? jejeje ja en som unes quanteS >.-<:

primavera ostres a la matinada tb??? jajaajjaja jo encara no he arribat a aquest punt però pq deu pesar més la son que la gana jejeje Tema por és molt normal, no pateixis que aqui t'entenem perfectament. Què és la teva 1a eco? Jo recordo amb el minicruncho, estava tan nerviosa i tenia tanta por a que em diguessin que no anava bé o q em diguessin que no tenia res dins la meva panxa (estava molt rallada pq no tenia simptomes, no aumentava jo de pes, no veia panxa....).... que estavem a fora esperant la consulta i em tremolaven les cames. Molt fort, crec que és el dia que més por/ansietat he passat mai. Ara mateix poc et puc dir, que intentis ser positiva, pensar q tot anirà be, gaudir del moment.... donar-te molts anims per aquest desespero pre eco. Però si, es passa malament. L'embaràs és una autentica paranoya #tolrato que diuen aquells XD

Com aneu la resta??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: Mares AGOST 2020

EntradaAutor: louly » dg. gen. 26, 2020 10:54 am

Bon dia boniques!!! com és que està tant paradot el fòrum?
8 setmanes i 4 dies
Mica en mica em vaig trobant millor però encara no me les he tret del tot. Algun matí encara dona la guitza algun malestar... dimecres tenim la eco deles 9 setmanes i si va tot bé ja ho començarem a dir a tothom! i és que la panxa no para de créixer! Els pits també em fan mal, han crescut bastant! a la visita de la llevadora em van posar la vacuna de la grip i ja vam programar totes les visites d'aquest primer trimestre. El que sí que he aconseguit és no fer la prova de Sullivan, que amb més de 35 anys ens toca fer-la el primer i segon trimestre. Trobo que nomes per protocol és un xute de glucosa bestial al petit@ i no és necessari. Em faran l'analítica de sang i amb això podran veure la quantitat de glucosa. He entrat en un estudi que fan americà.
crunchi molts nens es deslleten el primer trimestre, pel mal del pits de les mames i diuen perquè la llet canvia de gust.
Primavera1985 com va anar l'eco de les 12 setmanes?
Eloisa27 Benvinguda!!!

Bon inici de setmana!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::