*** MARES JUNY 2020 ***

gener, febrer, març...
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dl. feb. 17, 2020 12:44 pm

Juna ha escrit:Ostres Taia suposo que t'hauràs d'anar controlant molt la pressió, no? Vaig llegir que normalment hi està relacionat. En qualsevol cas espero que no arribis a tenir preeclampsia i tot quedi en un susto.

rosae7, et va fer fàstic el test? jo me l'he de fer en un parell de setmanes i crec que ho passaré malament perquè no m'agraden gens les coses molt dolces. La mel per exemple em fa molt de fàstic.

L'adjectiu de "lleu" a l'hiperrefringència me l'he inventat jo perquè sembla que no està tan acusat com a la primera eco en que el van detectar, però no ho posa a cap informe jeje. Significa que l'intestí brilla molt, tan com els ossos. Això pot estar associat a:
- infeccions (hem descartat les típiques)
- alteracions cromosòmiques (amb la amnio també n'hem descartat moltes, de fet me'n alegro d'haver-la fet perquè al menys en aquest sentit estic més tranquil·la)
- sang a l'intestí (pot ser que amb la punxada entrés sang al líquid i se l'hagués empassat - aquesta va ser la hipòtesi que em van dir el primer dia)
- fibrosis quística (estem esperant resultats d'anàlisis genètics de tots dos per veure si som portadors del gen de la malaltia)
- creixement retardat (de moment creix bé)
- altres..

L'últim cop em van dir que a vegades passa això i després desapareix i el bebè està sa. Intento no amoïnar-me gaire i pensar que tot està bé.

En aquest enllaç ho explica força bé, per si teniu curiositat:
https://mydoctor.kaiserpermanente.org/ncal/Images/GEN_US_EchoBowel_2-12_SPAN_tcm63-616620.pdf

Demà començo la 22. Quina sort que teniu que se us estigui passant ràpid, a mi m'està passant tot molt lent, suposo que perquè estic pendent de resultats i ecos de control i tal... Per cert, la noto moltíssim ja i de vegades em miro la panxa i es noten els moviments per fora!


Hola!
Lo important es que estas controlada i us miren de dalt abaix, això és positiu.
Doncs la prova, a mi tampoc m'agrada les cosses molt dolces em va costar beurr el liquid però no vaig vomitat, nomes em vaig marejar un moment que va marxar ràpid. Es soportable penso!
Ja ens explicaràs

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::