*** MARES JUNY 2020 ***

gener, febrer, març...
Galiyela19
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 26, 2019 4:53 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Galiyela19 » dt. nov. 26, 2019 5:26 am

Hola a totes!

Primer, enhorabona a totes les mamis

Us explico una mica... Estic suposadament de 8 setmanes (tinc cicles irregulars des de fa ben poc i fins la propera eco no em confirmaran edat gestacional i DPP), a l'abril vaig patir un avortament bioquímic de 5 setmanes. Ara és el meu 2n embaràs q de moment sembla que va bé, tinc un nen que va néixer al gener de 2017.

El primer embaràs va anar de luxe, una mica de nàusees al principi i acidesa estomacal al final.

Amb aquest estic patint moltes nàusees i vòmits, molt cansanci i moltíssima son...

Una amiga que vaig conéixer al grup de lactància del primer fill em va parlar d'aquest fòrum i m'he animat a escriure...

Estic desitjant que arribi la propera eco (3/12) i veure el cigronet ja sé q és massa aviat encara, però des d'anit tinc la sensació de notar moviments... Potser són les ganes que tinc de que això passi...

En fi, estem en contacte!
Eire82
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 06, 2019 9:28 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Eire82 » dj. nov. 28, 2019 10:13 am

Benvingudes Laura, Esther i Galiyela!

Al final sí que em van fer eco dimecres de la setmana passada, tot perfecte!
La propera la tinc el 16/12, que estaré de 12 setmanes.

Continuo amb nàusees... Ahir quasi vomito enmig del menjador de la feina, se'm fa difícil mantenir-ho en secret trobant-me malament...

Aquest cap de setmana passat s'ho vam dir a la família més propera (pares i germans), va ser molt emocionant :)

Noies, algunes de vosaltres fa dies que no escriviu! Espero que estigueu bé i que tot vagi endavant.

Una abraçada.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dj. nov. 28, 2019 3:03 pm

Hola noies!!
Disculpeu que no hagi escrit però he passat una setmana molt complicada, no per l'embaràs que va perfecte i ara us explicaré.
En primer lloc benvingudes!! Això s'anima...
Dimecres passat al meu pare li va donar un infart, ha tingut varies intervencions però ja està a casa. És la primera vegada que li passa alguna cosa i hem patit molt... Jo no he pensat gaire en mi... He anat al hospital quan he volgut, i els nervis doncs imagineu... Per sort tot està bé i estic més tranquil·la. Menos mal que la meva jefa savia que estava embarassada i va see la primera en dir-me que pensés en mi i d'aquesta manera no he anat a treballar, ja fins dilluns.
Com a bona noticia avui he tingut la eco de les 12 setmanes. Tot perfecte!! Demà a la tarda tindrem els resultats de la triple screening i li enviaré per correu a la gine. A priori tot ha sortit bé, només la vitamina d baixeta i m'ha receptat unes gotes.
El cigronet estava d'esquena i després boca avall així que no s'ha deixat veure, la gine deia que si es veia be ho diria i sinó no, perque no li agrada fallar. Ara visita en 3 setmanes, just abans se Nadal.
Us comentaré els resultats i que opina la gine per si volem fer alguna prova complementària.
Les nàusees havien marxat una mica i amb el gingebre més però amb els nervis i els descontrols dels menjars van tornar una mica...
I la resta com esteu!??
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Luthien » dj. nov. 28, 2019 9:19 pm

Ostras Rosae, quin "sustu"! Has fet bé de prioritzar-te a tu... i sort n'has tingut que a la feina ho han entés.

Ahir em vaig fer la eco de les 12 setmanes, i avui he rebut els resultats. La eco ja sabia que havia anat bé, però em feia por les possibilitats de trisomia... Que ja tinc 41 anys, i les possibilitats es multipliquen amb l'edat! (dimarts va ser el meu aniversari, jeje). Doncs súper bé! Possibiltats de 14.000/1 i de 100.000/1... Respiro tranquila al respecte!
Per cert, si en eco anterior em deien que semblava nen, en aquesta em diuen que és massa d'hora per saber, però que si sembla algo, és nena. Tocarà esperar!

Com van els símptomes en general? Jo no he tingut cap vòmit, però sí fàstics i estòmac regirat des de fa temps, i encara no s'arregla, Ja estic de 12+6, o sigui que vull deixar el Cariban jaaaa!!! I m'ha sortit una panxa ja important... Suposo que el fet de ser els 2n embaràs hi té a veure, però vaja, que només estic de 3 mesos i ja se'm nota de sobres!

Ànims a totes!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dv. nov. 29, 2019 7:06 pm

Hola boniques!
Benvinguda Galiyela19 ! Ànims amb aquestes nausees i vòmits, espero que ben aviat desapareixin! Ja et queda ben poquet per l'eco i perquè et puguin confirmar de quant estàs exactament...

Eire82, que bé que et fessin eco, i que puguessis veure al cigronet/a! Es un rollo aquests moments en que et trobes tan malament i has de dissimular, jo a la feina també he tingut algun moment puntual així, i es passa malament. Quina emoció el dir-ho als familiars i veure les seves reaccions...

Rosae7, quin patiment deuries de passar. Quin greu el que expliques del teu pare. Ara esteu millor? Enhorabona per aquesta super bona eco. Ja t'han donat els resultats del triple screening? A veure si ara que tot torna al seu lloc et vas trobant millor. Anims!

Luthien, super bé aquests resultats! quina tranquil-litat!! A mi també se'm nota panxeta, jo al primer embaràs per aquestes setmanes no en tenia no!! :-:)

Doncs jo aquests dies em trobo força bé, però em noto una mica més cansada que setmanes anteriors. Tinc algunes digestions una mica pesades però ja han marxat les nausees i fàstics a algun menjar. Com ja he dit, especialment a la nit, ja se'm nota una mica de panxa! Es una passada!
La propera eco la tinc el dia 5. Si va bé, li direm el mateix dia a la nostra filla i pel pont ja a la família. A la feina ho començaré a dir la setmana següent del pont. Tinc ganes ja de dir-ho a tothom, de no dissimular, de portar roba còmoda premama i que no m'apretin els pantalons!! :r)

Com esteu les altres?? Vaaaa, activem una mica el post!! :content:

Una abraçada a totes : lasito :
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Juna » ds. nov. 30, 2019 10:28 am

Eii, veig moltes cares noves des del meu últim missatge! Felicitats Laura1990, taia, Luthien, Galinyela19!!! :content:

Jo no tinc gaire per explicar!! Estic comptant els dies fins la eco de les 12 setmanes! (12/12). Ja falta menys :) Veig que la tinc just una setmana després que alguna de vosaltres (Mire_787, taia), ja explicareu com us ha anat!
Els meus símptomes (que eren pocs) estan millorant, estic una miqueeeeta menys cansada i les digestions són més bones.
I tema grip doncs al final encara no m'he vacunat perquè una doctora i una infermera em van recomanar deixar passar el primer trimestre i em quedo més tranquil·la si segueixo el seu consell.

Perséfone, Fio, fa temps que no escriviu, espero que estigui anant tot molt bé i que aviat ens expliqueu les vostres novetats. : lasito :

Una abraçada.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Luthien » dl. des. 02, 2019 8:41 pm

Hola!
Ahir i avui he escrit en un altre fil, en el d'embarassades en general, però faig un resum per què déu n'hi do aquests dies...
Dissabte matinada em desperto amb una sensació fortíssima de necessitat d'anar al lavabo, però no hi ha manera que surti res... Talment com si tingués infecció d'orina. Vaig a l'hospital d'urgències, i no hi ha infecció. Em diuen que el nen/a es deu haver posat sobre la bufeta, que begui molta aigua i poca cosa més... Ho passo fatal, per què no puc estar en cap posició sense que em molesti moltíssim el baix ventre, i anar al lavabo és un calvari. Finalment al vespre em trobo malament de la panxa també i vomito... i torno a urgències en menys de 24 hores. Resultat: No em veu cap gine, a penes em fan cap prova a part de comprovar que NO tinc infecció d'orina, em donen un sobre per "depurar l'organisme" (antibiòtic... però no havíem quedat que no era infecció??), i cap a casa. Avui matí li demano al meu home que em porti a Barcelona, que ara ja em veig amb cor de viatjar una mica més (visc a Calella, i ahir 5 min de taxi per anar a l'hospital van ser una torturaaaaaa), i em visiten a la Quirón. Aquest cop una ginecòloga em fa una exploració més completa i una eco. Em confirma que segurament tinc el cigronet o cigroneta molt baixos i que em toca la bufeta, però... Sorpresa! També detecta un possible quist prou gran, de 5 cm de diàmetre, en un ovari. La propera visita amb el meu gine és per al 10 de desembre, i em diu que ni parlar-ne, que ho adelanti a aquesta setmana. M'he de fer la eco amb un aparell amb millor resolució que el que té ella, per comprovar si realment és un quist i la mida, i valorar què fer-ne. M'espanto una mica i li pregunto si es pot operar estant embarassada: sí, però quan abans millor. D'aquí les presses.

Vaja, que demà espero poder veure el meu gine, que visita per la tarda, i a veure què en surt! Creuo dits per què fos una ombra d'un ecògraf una mica cutrillo...

Seguirem informant.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dt. des. 03, 2019 5:49 pm

Hola noies.
Entro en moment ràpid però volia respondre a la luthier, quin ensurt, però segur et miren molt bé i et diuen com va tot i que s'ha de fer. Jo tinc dues amigues que han tingut hematomes no se si en una eco es veu la diferencia amb un quiste però nomes ha suposat repòs. Ja ens expliques!!
Volia comentar que ja tinc els resultats del triple screening i han sortit amb risc super baix, de fet els resultats son gairebé semblants els de la nena i no està gens malament tenint en compte que sóc 6 anys més gran! Així que no farem cap altre tipus de prova, ara a esperar la eco morfològica.
Demà espero entrar i personalitzo amb mes detall.
El meu pare està a casa i genial, gràcies pee preguntar, tot sembla que va amb normalitat.
Un petó noies.
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Juna » dc. des. 04, 2019 8:00 am

Hola Luthien,

Doncs ara m'has deixat molt preocupada. Jo fins ara només m'he fet una eco, a les 5 setmanes per comprovar exactament de quan estava perquè tinc regles molt irregulars. El cas és que en aquesta eco també em van trobar un quist de 5cm a l'ovari esquerre. La ginecòloga em va dir que s'hauria de controlar a la propera eco de seguiment. La propera eco la tinc la setmana que ve, que és la de les 12 setmanes. Però vist la urgència amb la que estan tractant el teu no sé què pensar...
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dc. des. 04, 2019 6:26 pm

Holaa!

Juna, ja queda poquet per la propera eco, a veure què et diuen d'aquest quist que et van detectar... Si no et van dir que tornessis abans és que potser no li va donar tanta importància? Bé, a veure què et diuen a la propera visita...

Luthien, com va anar la visita amb la gine? Com ho va veure? Espero que t'ho hagin pogut mirar amb més precisió i no sigui res...Tu et trobes millor? Ja ens informaràs. Molts ànims !

Rosae, enhorabona per aquests bons resultats del triple sreening, quina tranquil.litat t'haura donat, no?

Com esteu les altres? Com aneu de símptomes?

Jo em trobo bastant bé, només em noto molt cansada a la nit, però durant el dia vaig fent bé. Demà tinc eco de les 12 setmanes, quines ganes!! a veure com va...La veritat és que amb aquest embaràs vaig amb més prudència, amb més pors de si tot va bé.

Una abraçada a totes !
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Luthien » dc. des. 04, 2019 6:35 pm

Hola!

Doncs tinc novetats de tot tipus... No tinc quiste, és el cos luti. Sense problemes. Nen/a perfecte.
Per una altra banda... Segueixo sense poder orinar, fins al punt que ahir em van sondar per treure tot el que tenia (1 l aprox!!!) i avui un altre cop... 1,3 litres. Aquest cop m'han deixat sonda posada i he parlat amb uròleg: que és un cas molt raro, que sol passar a homes i grans... Portaré sonda fins dimarts proper i mirarem si recupero la capacitat d'orinar sensevmés intervencions. Si no, haurem de fer més proves, i a veure.

La meva teoria, que no he dit al doctor per què l'he pensat després: el nen/a m'ha pinçat algun nervi que controla els músculs d'orinar. A veure...

Evidentment, de baixa fins dimarts com a mínim, i ratllada... Encara sort que el tema embaràs va bé!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dc. des. 04, 2019 9:46 pm

Luthien ha escrit:Hola!

Doncs tinc novetats de tot tipus... No tinc quiste, és el cos luti. Sense problemes. Nen/a perfecte.
Per una altra banda... Segueixo sense poder orinar, fins al punt que ahir em van sondar per treure tot el que tenia (1 l aprox!!!) i avui un altre cop... 1,3 litres. Aquest cop m'han deixat sonda posada i he parlat amb uròleg: que és un cas molt raro, que sol passar a homes i grans... Portaré sonda fins dimarts proper i mirarem si recupero la capacitat d'orinar sensevmés intervencions. Si no, haurem de fer més proves, i a veure.

La meva teoria, que no he dit al doctor per què l'he pensat després: el nen/a m'ha pinçat algun nervi que controla els músculs d'orinar. A veure...

Evidentment, de baixa fins dimarts com a mínim, i ratllada... Encara sort que el tema embaràs va bé!!


Genial Luthier!!
A propòsit del que comentes del tema orina, recordo que quan va néixer la nena vaig perdre la capacitat de fer pipi i les infermeres em deien que em sondarien de nou... El que vaig fer es anar al váter, relaxada, sensr pressió... Fins que va sortir sol. Es un rotllo perquè la sensacio de tenir pipi i no buidar... No va ser inmediat però al final ho vaig poder fer sola, això si, no et possis nerviosa.
Demà torno a entrar i comento ka resta!!
Eire82
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 06, 2019 9:28 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Eire82 » dj. des. 05, 2019 11:38 am

Bon dia a totes!

Rosae, me n'alegro que et teu pare estigui millor, quin ensurt més gran.

Luthien, espero que se't solucioni aviat el tema d'orinar. Per sort no és un quiste i no t'han d'operar, però deu ser molt incòmode la sensació de no poder anar al lavabo i que t'hagin de sondar per buidar. Vas fer bé en insisitir i tornar al metge, Quina ràbia quan vas al metge i et despatxen ràpid en comptes de mirar-te bé.

Jo el cap de setmana passat vaig estar amb malestar al baix ventre i tenia ganes d'anar al lavabo tota l'estona, així que sospitava d'infecció d'orina. Dilluns vaig anar al CAP i efectivament tenia infecció. Em van receptar antibiòtic. Tant de bo sigui efectiu i faci neteja del tot, perquè no em fa gaire gràcia prendre medicació i menys en el 1r trimestre.

Taia, que vagi molt bé l'eco d'avui! Crec que alguna més també la tenia avui, no?
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dj. des. 05, 2019 2:09 pm

Hola noies, ara si puc personalitzar!

Persèfone. Com van anar els anàlisis?
Fio, Laura1990 com aneu??
Taia i Mire_787 tenien eco, com anat?
Galiyela19[/color], em recordes una mica a mi, jo amb la nena perfecte i ara excepte vòmits... he estat amb moltes nàusees però ara em vaig trobant cada vegada millor.
Juna, si la gine et va dir control a la propera eco, imagino que és perquè ho tens controlat... no pateixis i a dolentes si volguessis una segona opinió sempre estas a temps.
Eire82, jo també vaig tenir infecció d’orina amb la nena, no recordo exactament quan, em sona potser més al segon i tercer trimestre però vaig haver de pendre antibiòtic i cremes. És un rotllo.
Luthien[/color], millor?

Feu alguna cosa per el pont?
Vinga que això està passant ràpid, aviat entrem en festes de Nadal i ja ens trobem al gener a l’equador d’aquest viatge.

Petons!!
Mire_787
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 7:30 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Mire_787 » dl. des. 09, 2019 1:56 pm

Hola noies! He estat una mica absent degut a la feina....
Tot va perfecte, el passat dijous em van fer la ecografia del 1r trimestre. Tot perfecte! M'han dit que possiblement sera una nena! :)
Vosaltres sabeu alguna cosa sobre el sexe dels vostres futurs bebes? Com us trobeu?
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dl. des. 09, 2019 4:59 pm

Hola!

Luthien, com estàs? alguna novetat? ara he llegit que estàs de baixa fins dimarts... aprofita per descansar el que puguis. Ja m'imagino quin patiment estar així, però l'important és que el cigronet està bé. Ara paciència i a esperar que tot torni a la normalitat el més aviat possible. Molts ànims!

Eire82, com portes la infecció d'orina? Espero que et trobis una mica millor. Encara estàs amb antibiòtic?

Rosae7, com està el teu pare? I tu com et trobes? Ja li vau dir a la vostra filla? Segur que es deuria posar super contenta!!

Mire_787, que beeee aquesta eco!! quina tranquil-litat!!!

Les altres com esteu? He mirat el post des del començament i n'hi ha que no heu escrit més! Persefone, Fio... Esteu bé??

Jo ja vaig fer l'eco de les 12 setmanes i va anar molt bé!!! Ja li hem dit a la nostra filla, que ja ho ha anunciat a tota l'escola :-D :-D està contentissima i la veritat és que em fa molt feliç veure-la així. Jo em trobo molt bé, només cansament i son a la nit, però lo normal. La prova del sucre em va sortir bé i ara estic esperant els resultats del triple screening, a veure... M'han dit que sembla una nena però no és del tot segur, així que esperarem a la propera eco :love:

Bé, a veure si ens animem a escriure més cosetes per aquí. Estaria bé poder fer una llista amb les DPP i algunes dades més per anar-nos situant no? Veig que es va començar a fer però ha quedat a mitges. A veure si entra la Persefone i ho actualitzem!

Una abraçada a totes!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dt. des. 10, 2019 7:38 am

Olee noies per aquestes ecos, sembla que les nenes van guanyant... Jo encara no ho sé, l'últim cop estava d'esquena així que es farà esperar... La setmana vinent tinc eco, a veure si aleshores si es veu alguna cosa.
Encara no li hem dit a la nena... Li anem dient indirectes però no que hi ha un bebé a la panxa, ara la nena es queda al menjador, perquè dinava amb els meus pares i no volia trasbalsar-la gaire a part que ara ve el Nadal i al ser els últims sola no vull que tothom li pregunti, despres de festes li direm i a part intentarem que vingui a alguna eco. Per cert el meu pare està genial, gràcies per preguntar.
Espero que la resta esteu bé i només una mica atabalades amb feina i preparatius de Nadal.
Petons!!
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Luthien » dc. des. 11, 2019 3:14 pm

Noies,

ahir finalment em van treure la sonda, i sembla que s'ha arreglat el tema del pipí. Encara em falta una mica per estar bé al 100%, però ara vaig buidant sense esforç, que és el que compta. Per la tarda tenia visita programada amb el meu gine, i quan li vaig explicar em va tranquilitzar. Va dir que no era gens habitual, però que podia passar que amb el creixement de l'úter quedés escanyada la zona de la bufeta i que passés el que em va passar. La solució és el que vam fer: posar sonda durant uns dies per buidar i descansar, i esperar que es posés tot sol a lloc. No és impossible que es repetixi, però tampoc és problable.

Per cert, ja sabem què serà, ho va veure molt clar. Serà nena! Sembla que sí que guanyen les nenes, jejeje!!

He de dir que fins ara em visitava amb una altra doctora, però com que ja és gran i em va dir que no portava parts, vaig canviar per al doctor que em porta ara, el dr. Jiménez Ortuño. Només he fet una visita amb ell, però m'ha encantat, molt proper, molt tranquilitzador i es nota que sap del què parla. Abans de la visita vaig fer una cerca per Google, i a Doctorialia crec que és, vaig veure que tenia una puntuació altíssima, que totes n'estaven súper contentes. Per ara crec que no s'equivoquen i que vaig fer un bon canvi.

A veure si aviat es tranquilitza la cosa i puc mirar amb més deteniment aquest fil i personalitzar una mica, que per ara només he parlat de mi!

Gràcies per escoltar-me, jeje.
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dc. des. 11, 2019 7:12 pm

Hols noies!

Fa mooolt que no escric al grup...! He passat un mes anímicament complicat. Com que al juny vaig perdre el meu nen a mig embaràs per diagnòstic d'espina bífida em fa molta por que em torni a passar. Entre que encara estic superant temes del dol i aquesta por incontrolable ho he passat malament. Ara estic millor des que vam fer una eco fa poc i el/la vaig veure. Em va donar la sensació que es movia molt més que l'anterior i això ens va donar esperança. Ja se'm comença a notar i estic il.lusionada. La setmana vinent em fan la eco de les 12 setmanes i per una banda en tinc ganes i per l'altra a cada eco pateixo molt fins que em diuen que està bé... en fi!

Noies què us semblaria fer un grup de wats up. A mi m'aniria molt millor!

Petons a totes!
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Zennit87 » dc. des. 11, 2019 7:19 pm

Bones!

Estic en el grup de maig. L'espero per a finals de mes. Hem obert un grup de WhatsApp xq tenim poqueta activitat al fòrum. Ara hi som 3.

Us el comparteixo per si algú si vol afegir ja que estem unes setmanes amunt /avall, i podem compartir moment d'embaràs, dubtes sobre productes, etc!

https://chat.whatsapp.com/Dhov8m9p5Pe9khwDk0ZdBD

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::