*** MARES JUNY 2020 ***

gener, febrer, març...
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dj. nov. 07, 2019 3:45 pm

Hola noies.
A mi es costa mantenir-ho en secret però ho he fet per el meu maridin... al assabentar-me només li vaig dir a una molt bona amiga meva, amb la segona eco el passat dilluns li vaig dir els meus pares i germà. Aquest dissabte li dirè a una altre amiga que va estar amb mi quan vaig tenir l'embaràs anembrionari, ja que les dos tenim el primer nen de la mateix edat i just quan jo avortava, ella es va quedar del seu segon fill.
A al resta, familia del maridin no li direm fins la eco de les 12 setmanes, que serà el 28/11, encara que no tinc clar arribar a aquest período a la feina, la panxa en qualsevol moment surt...
Avui he pres la pastilla de jengibre i sembla que em trobo millor, no tinc aquella sensació de nàusea i ganes de menjar a tota hora... a veure sino és placebo i tinc sort.
Per la resta amb ganes de que arribi, el 28, que vagi la cosa bé i li podem dir a la nostra filla, porta tant demanant un germanet/a...
Espero que estigueu bé!
Per cert Perséfone, em sona haver coincidit amb tu en algun post de cercadores.
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Juna » dj. nov. 07, 2019 6:53 pm

Hola a totes! :--/)

Després d'onze llargs mesos buscant va sortir el positiu! Quina il·lusió! És el meu primer embaràs i vaig tenir visita amb la llevadora a la setmana 5 (que pel dia de l'última regla era la 7) i em van fer una eco per confirmar de quantes setmanes estava. Només es va veure el sac, encara no hi havia embrió, però em van dir que era normal perquè estava de molt poquet. De totes maneres tinc moltes ganes de fer-me'n un altre per confirmar que hi ha embrió i que està bé... La propera eco no la tinc fins a meitat de desembre!

Ara estic de 7! i els símptomes... només estic cansada i últimament no tant com fa uns dies... La veritat és que m'agradaria tenir més símptomes perquè pateixo una mica amb tan poca simptomatologia!!

Nom: Juna
Edat: 30
Setmana: 7
DPP: 22/6 ?

Molt contenta d'estar en aquest grup. :love: Moltes felicitats a totes!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Perséfone » ds. nov. 09, 2019 3:13 pm

Bona tarda noies :content:

Aquí una que compleix 8 setmanes avui... i ja han aparegut les nàusees... jo que me les veia feliç!!! Divendres vam tindre els anàlisis del primer trimestre i crec que van anar bé... el dia 14 tenim llevadora i ja ens donaran els resultats.
A part, per la meva feina, viatjo força i vam fer la consulta de si és perillos o no i si millor dir-ho ja a la feina o no... De moment no ho direm perquè fins desprès de nadal en tinc pocs, però a partir de Nadal si que hauré de fer un pensament de dir-ho.

I vosaltres, com esteu?

FIO dilluns tens la eco no? Que bé!!! Deus tindre moltes ganes :content: Jo no recordo quan tinc la pròxima, crec que en dues setmanes, però em vaig deixar l'agenda a la feina i... cagada de pastoret perquè tinc una memòria de peix.
ROSAE benvinguda! Aquest cop segur que anirà tot genial, ja veuràs :love: Aquest bebè tindrà una mama súper lluitadora :cnen: :cnena: A mi també em sona haver coincidit amb tu de cercadores, però jo no cerco des de juny 2018 més o menys, pot ser que ens trobessim (i ara en una molt millor situació :-()) )
EIRE benvinguda! Tu també ets una lluitadora. Segur que tot anirà genial >.-<: Com segueixes amb les nàusees?
JUNA bevinguda! Quina alegria veure com gent que s'ho mereix hagi aconseguit ja el positiu... som un mes de campiones i lluitadores! :love: Ens portem uns dos dies de dpp... Com et trobes?

Ara mateix edito les dades i fico la llista al primer post... Som ja unes quantes ehh? Quina alegria :content:
Imatge
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Juna » dl. nov. 11, 2019 9:56 am

Bon dia!

Fio, et desitjo de tot cor que aquest embaràs vagi perfecte. Us ho mereixeu.
Mire_787, els teus símptomes com van? Segueixen igual de bé? Avui tenies visita, com ha anat?
rosae7, me'n alegro molt que tot vagi bé. Veuràs que aquest cop sí! Jo també tinc por de veure-ho buit a la propera eco perquè pel que llegeixo sembla força habitual...
Eire82, me'n alegro molt per vosaltres!! Ja has anat al metge?
Perséfone, avui començo la setmana 8. Sí que és veritat que estem de gairebé el mateix temps, oi? El que veig és que t'han programat els anàlisis molt més aviat que a mi. Jo les proves me les faig el 25/11.

Jo em trobo força bé, estic cansada, això sí i tinc son molt d'hora al vespre (em quedo adormida molt ràpid i això és raro en mi). He tingut només tres episodis de nàusees, però només m'han durat un parell de minuts, no sé si ni considerar-ho nàusees jejeje. I em fan una mica de mal els pits.

Per cert, tema vacuna de la grip... Us heu vacunat, ja? Us vacunareu? Ja ha començat la campanya i tot i que la recomanació oficial és que et pots vacunar a qualsevol trimestre, hi ha metges que recomanen esperar al segon. Què teniu pensat fer? Jo em vull vacunar però em fa una mica de por fer-ho ja, però també em fa por contagiar-me perquè vaig cada dia en transport públic i estic molt paranoica amb la gent que tus i estornuda neujor:-)

Una abraçada!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dl. nov. 11, 2019 12:09 pm

Hola noies!!

Com esteu??
Fio, mire teniu avui ecos? ja ens explicareu!!
Eire, Persefone si només teniu nàusees jo estic prenent pastilles de jengibre i em van genial! He millorat moltíssim, només prenc una cap a les 12 perquè m’aguanti la tarda però si volgués podría pendre un al matí i tarda i em cobriria tot el dia però així l’hores centrals de la feina els tinc coberts. M’ho va dir la gine, perquè el famós cariban és més efectiu quan tens vòmits i nàusees, jo vomits no he tingut.
Juna segur que anirà bé i veuràs un cigronet ben maco! Precisament que comentaves el tema de la grip, jo li vull preguntar també a la meva gine. No sóc propensa a agafar grips però si amigdalitis i sinusitis. Almenys quan vingui el fred de gener ja estarem de més setmanes i més fortes!

Demà faré 10 setmanes, m’està passant el temps volant!! Amb ganes de fer la eco de les 12... fins el 28 queden dues setmanes i mitja. Serà quan li direm a la nena!
De moment si em noto l’úter si em toco la panxa estirada però encara no ha sortit, calculo que encara em falten un parell de setmanes així que a la feina de moment ho puc amagar fins la eco i com les nàusees ja han millorat no estic menjant ni amb cares rares...
Per cert, ahir per fi vaig poder tornar a tenir sexe amb el maridin, amb les nàusees no tenia gens de ganes.... i com amb la nena era lo contrari, ja ho diuen que no hi ha cap embaràs igual...
Ah i una altre cosa, heu sentit a parlar del mètode ramzi, jo estic intentant veure si per la eco puc esbrinar si serà nen o nena... en principi si es veritat que les ecos vaginals no estan invertides, l’embrió és veu a la esquerra de la placenta per tant serà nena... ja és per curiositat... com es nota que em trobo millor i xafardejo molt per internet, jeje.

Que tingueu molt bona setmana!!
Mire_787
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 7:30 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Mire_787 » dl. nov. 11, 2019 8:52 pm

Hola noies! Aquesta tarda he anat al ginecoleg. Tot esta perfecte. M'han fet una eco i s'ha vist be el belluguet/a. Ara he d'anar el 5 de desembre i em faran la eco de les 12 setmanes i també m'he de fer analítiques de sang.
Com esteu vosaltres noies? Jo molt animada! :)
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dl. nov. 11, 2019 9:35 pm

Guapes!!

Com van les ecos?

Avui jo he tingut visita i m'ha anat molt bé! Ja li he sentit el cor :b-))) i ha crescut molt! 1cm ja! També m'ha demanat una analítica

Petons!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 12, 2019 9:34 am

>.-<:

Olee noies això s'animaaa.
Que bé!!
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Fio » dt. nov. 12, 2019 10:13 am

Jaja si!!! :ok:

Ara estic de 7 setmanes i 4 dies. Avui em vaig a fer una analítica.

Noies jo també he buscat informació sobre el mètode ramzi ;-))) jajaja. El meu bebé està a l'esquerra de la foto de l'eco, això de si està invertida o no la imatge no ho sé i per això no ho tinc clar! Però a l'anterior embaràs també sortia a l'esquerra de l'eco i va ser un nen.

Jo no tinc vòmits però si que tinc la panxa remenada i fàstics. Però ho vaig aguantant bé.

Jo i el meu marit no tenim sexe des de fa setmanes... :-o00m és per precaució perquè sóc propensa a tenir hematomes i no me la vull jugar. Però quan sigui segur farem una festa jajaja.

Petons per totes les mamis i per les panxetes!
Eire82
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 06, 2019 9:28 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Eire82 » dc. nov. 13, 2019 12:16 pm

Hola noies!
Me n'alegro que totes estigueu bé! :)

Jo vaig anar divendres passat a la eco a la clínica FIV i sembla que tot està al seu lloc. Vam poder veure com li bategava el cor a l'embrió, i el vam poder escoltar, va se al·lucinant!
Dilluns que ve tinc hora amb la llevadora de la SS, però crec que no em faran eco pq és la visita de la 8a setmana. Estic intentant concertar cita amb la meva ginecòloga de la mútua, però de moment no hi ha hagut manera. Espero poder-hi parlar demà i sinó m'hauré de buscar algú altre :(

Continuo amb forces nausees... tinc tota l'estona ganes de menjar i vaig picant palitos de pa, sobretot pel matí i a vegades a la matinada. Sort que per sopar no tinc gaire gana i només m'entra algo de fruita.
Rosae, provaré les pastilles de gingebre a veure si millora la cosa. Gràcies pel consell!!!

Pel que fa al tema d'anunciar l'embaràs, segurament la setmana vinent s'ho direm a les mares i germanes i també a alguns amics molt propers. La intenció és esperar a la setmana 12 per comunicar-ho a la resta de la gent. I a la feina, si no se'm nota gaire, esperaré fins després de Nadal.

M'ha fet gràcia que comentéssiu el tema sexe. Jo, la veritat és que no en tinc gaires ganes, suposo que influeix el fet de no trobar-me bé. Li vam preguntar al metge de la FIV si ja podíem tenir relacions i ens va dir que millor que esperéssim fins la 8a setmana. Em fa bastant respecte, sé que no m'hauria de fer por, però noto algunes punxades i junt amb les nausees... Tant de bo se'm passi, perquè molts mesos sense sexe no pot ser bo!! El meu home es pujarà per les paret, jeje,

Una abraçada a totes.
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Juna » dc. nov. 13, 2019 7:36 pm

Hola! :--/)

Doncs pel que veig us feu moltes ecos, no? Jo ho porto només per la SS i la eco no la tinc fins al 12/12. Com que l'espera se'm feia tan llarga, ahir vaig decidir comprar un doppler fetal. A les instruccions hi posa que fins la setmana 16 no se'l pot escoltar, de manera que no tenia gaires esperances... Però el cert és que de seguida vaig trobar el batec del meu cigronet :love: Em va ser fàcil de reconèixer perquè va molt més ràpid que el meu. Vaig al·lucinar que estant només de 8 setmanes el pogués sentir... Ara ja m'he quedat molt més tranquil·la :-o00m És que era un desesper l'espera, penseu que quan em van fer la meva primera i única eco només es veia el sac.

I tema grip, crec que sí que em vacunaré aviat, tot i que em fa una mica de respecte.

Una abraçada a totes!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dj. nov. 14, 2019 6:19 pm

Hola noies!
Aquí una altra futura mami de juny (si tot va bé)! :love: Avui estic de 8+6 i ahir vaig tenir la primera eco. Vam poder veure el cigronet@ i sentir el batec...quin moment més emocionant el sentir-lo i quan el gine va dir que tot va bé...uf, quina tranquil-litat...
La data prevista de part és el 19 de juny.
Tinc una altra filla de 5 anys, a qui tinc moltes ganes de dir-li, però esperarem una mica, fins l'eco de les 12 setmanes.
Per ara em trobo bastant bé. Fa un parell de setmanes vaig passar uns dies de nausees, però encara eren soportables. I ara ja gairebé no en tinc, però sí que he d'anar menjant sovint, perquè sinó, quan tinc la sensació de gana, ja noto l'estomac més rebellugat.
En fi, estic contenta de poder formar part d'aquest grup i anar compartint tots aquests mesos tan especials.
La meva idea es fer doble seguiment: mútua i CAP ja que el part el vull tenir a l'hospital públic. Alguna de vosaltres feu doble seguiment també?

Ara us llegiré bé per situar-me i a la propera personalitzo.

Us passo les meves dades:

Nom: Taia
Edat: 39
Setmana: 8+6
DPP: 19/6
Properes visites: Dilluns 18 tinc analitica 1r trimestre + o'sullivan
5 de desembre eco 12 setmanes gine privat



Felicitats a totes! :-())
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dg. nov. 17, 2019 9:38 pm

Benvinguda Taia!!
Jo també tinc una nena de 5 anys i em moro per dir-li, segurament també esperarem a la setmana 12.
Jo faig seguiment només a la meva gine de la mutua.
Juna per mutua es fan més ecos, sobretot al principi. Una amiga tenia l'angel sound tambe i amb la nena m'ho va fer sentir. De vegades també penso en tenir-ho però vull intentar que tot flueixi de forma natural...
Porto un parell de dies que de vegades em venen pensaments negatius, just han marxat les nàusees i em trobo bé i ja el cap em fa ballar... Aixx amb lo bé que anava tot i ara fins el 28 es farà llarg... Dimarts tinc l'anàlisi de sang!
Que tingueu bona setmana!!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dl. nov. 18, 2019 12:36 pm

Hola noies com esteu? :--/)

Rosae, doncs si, jo també tinc moltes ganes de dir-li a la meva filla però prefereixo esperar, estem segurs que una vegada ho sapigui ho dirà a tothom!
Fora pensaments negatius! Que et trobis bé no vol dir que l'embaras vagi malament, jo ara tampoc tinc massa símptomes. Es normal que tinguem aquestes pors... Fins que no passem la barrera del primer trimestre suposo que es normal tenir aquesta inseguretat... A mi a estones també em passa.

Jo avui he fet analítica primer trimestre i prova sucre...una mica fastigós aquest líquid, però bé, ja està feta. Ara a esperar resultats :-:)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: rosae7 » dl. nov. 18, 2019 3:24 pm

taia ha escrit:Hola noies com esteu? :--/)

Rosae, doncs si, jo també tinc moltes ganes de dir-li a la meva filla però prefereixo esperar, estem segurs que una vegada ho sapigui ho dirà a tothom!
Fora pensaments negatius! Que et trobis bé no vol dir que l'embaras vagi malament, jo ara tampoc tinc massa símptomes. Es normal que tinguem aquestes pors... Fins que no passem la barrera del primer trimestre suposo que es normal tenir aquesta inseguretat... A mi a estones també em passa.

Jo avui he fet analítica primer trimestre i prova sucre...una mica fastigós aquest líquid, però bé, ja està feta. Ara a esperar resultats :-:)


Aixx quin patir si!! Però estic millor, fora pensaments!!
Ja t'has fet la prova del sucre? Tenies antecedents? Amb la nena crec que va ser durant el segon trimestre.
Per mi lo pitjor de dir-li a la nena és que estaria tots els dies preguntant quan naixerà... Ja estem cansats de dir-li que per Nadal falten dies...
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dt. nov. 19, 2019 6:23 pm

Rosae no tinc antecedents de diabetis, crec que me l'han fet mirar per edat. Ja dec ser una mica viejuna :r)
Que tal els anàlisis?

Que tal aneu les altres? Aneu explicant cosetes, es xulo poder anar compartint...

Ús noteu algo de panxeta ja? Jo especialment a la nit, ja em noto una mica!! :-:)
Eire82
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 06, 2019 9:28 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Eire82 » dc. nov. 20, 2019 8:48 am

Benvinguda Taia!

Us entenc amb això dels pensaments negatius... Tinc ganes que arribi la setmana 12, per estar una mica més tranquila ;)

A mi encara no se'm nota panxeta. Però crec que el normal és que surti més tard quan és el 1r embaràs.

Dilluns passat vaig anar a la llevadora de la SS, i m'han programat eco pel 16 de desembre, per fi serà la setmana 12!
Avui tinc visita amb la ginecòloga de la mútua, a veure què em programen. No se si em faran eco avui.

Juna, jo també estic pensant en posar-me la vacuna de la grip. Te l'has posat ja? Hauré de preguntar al CAP...
Laura1990
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 2:18 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Laura1990 » dc. nov. 20, 2019 6:43 pm

Bona nit!!

Sóc nova per aqui!!! em dic Laura, tinc 28 anys, estic embarassada de 12 setmanes,, el proper 11/12 sabre si es nen o nena.

Estic hiper il.lusionada, espero q tot vagi bé!

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: Luthien » dv. nov. 22, 2019 8:14 pm

Hola!!

Soc l'Esther, tinc una nena de 3 anys que es diu Arlet, i estic embarassada. Crec que amb la data corregida, demà estaré de 12 setmanes! Per cert, tinc 40 tacos... diria que soc la més vella de per aquí, jeje.

Breu resum... Vaig tenir l'Arlet fa 3 anys i mig, i ja feia cosa d'any i mig que anàvem buscant un germanet. Ella va arribar de seguida, al segon intent, però l'edat suposo que no ajuda, i aquest cop ens ha costat bastant més. De fet, em vaig quedar embarassada però a les 7 setmanes vam saber que el cor no havia arribat a bategar, i van haver de practicar un avortament en diferit (un raspat, vaja). Al cap de més de mig any, ho hem tornat a aconseguir, i aquest cop li vam sentir el cor acabades de fer les 7 setmanes, i fa dos dies un altre cop, o sigui que ens hem quedat molt més tranquils! Evidentment que encara pot passar de tot, però aquest cop el cigronet s'ha format i està creixant com pertoca.

Curiosament, en lloc d'anar amb més compte per l'experiència passada, aquest cop ho hem dit molt aviat a la gent més propera, i ara ja quasi ho sap tothom. L'Arlet està molt il·lusionada amb el germanet, i si ho dius al fill "gran" (ara per ara, encara única), impossible mantenir el secret gaire temps! Als dos dies les mestres ja ho sabien...

Amb el primer embaraç vaig estar molt activa en el SocPetit, i aquest cop em feia molta mandra... També per què no disposo del temps que disposava abans! Ara mateix aprofito que, per miracle, l'Arlet s'ha adormit d'hora, per presentar-me i fer-vos cinc cèntims.

Per cert, tot i que suposo que amb la eco de les 12 setmanes que tinc la setmana vinent es podrà confirmar o no, sembla ser que la eco que em van fer en la visita rutinària (sí, vaig per mútua...) es podia endevinar ja si és nen o nena... A veure si dimecres vinent es pot confirmar, o hi havia una ombra per la pantalla!

Reconec que he llegit molt per sobre el fil abans d'escriure jo. Intentaré posar-me al dia!

Una abraçada, mares de juny!!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: *** MARES JUNY 2020 ***

EntradaAutor: taia » dg. nov. 24, 2019 1:15 pm

Benvingudes Laura1990 i Luthien!!

Eire82, que tal la visita a la ginecòloga? Al final et van fer eco?
Jo em principi no em plantejava posar-me la vacuna de la grip. Ara no recordo si pel primer embaràs me la vaig posar... Li consultaré al ginecòleg a veure què en pensa, però no sé, la veritat és que fa temps que no agafo la grip ni acostipats forts...

Laura1990, a veure què tal la propera eco, ja queda menys. Jo amb la meva filla fins l'eco morfològica de les 20 setmanes no vaig poder saber que era nena, es va fer esperar ;-)))

Luthien, doncs més o menys tenim la mateixa edat, jo tinc 39, penso que sí que som les abueletes del grup jaja.
Quina gràcia la teva filla ja explicant-ho a les mestres! Jo estic segura que la meva filla quan ho sapigui també ho dirà a tothom: al parc, a l'escola, a tot arreu! Ja et queda poquet per la propera eco!

Jo tinc la propera eco el 5 de desembre. Encara queden dues setmanes, però bé, la veritat és que les setmanes passen ràpid. Avui estic de 10+2 : lasito :

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::