Mares maig 2020

gener, febrer, març...
tania_gm
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 17, 2019 1:20 pm

Mares maig 2020

EntradaAutor: tania_gm » dt. set. 24, 2019 7:43 pm

Fa uns dies que sé que seré mare al maig del 2020. Una amiga em va parlar d'aquest fòrum i esperava que algú obrís un fil nou, però com que veig que ningú s'anima aquí està...
És el meu primer embaraç i tinc mil dubtes i inquietuds! Algú més per al Maig?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Beikost » dc. set. 25, 2019 1:19 pm

Hola!

Crec que al grup de Març inclou també les d'abril, per això no s'han obert nous grups. Jo com que tinc la DPP a finals d'abril, doncs m'afegeixo a aquest fil que has creat tu!

I dit, això, felicitats! Aprofita per preguntar tot el que vulguis, aquí hi ha mares (i pares) amb molta experiència, jo mateixa tinc ja una nena de 3 anys i mig. Serà divertit amb un segon, encara no m'ho imagino jaja.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: olotina » dj. set. 26, 2019 7:31 am

Hola! moltes felicitats a totes dues! jo estic de 9 setmanes i sóc de finals d'abril. Em vaig apuntar amb les de març perquè sóc una ànsies i no m'atrevia a fer grup però tenia ganes de compartir amb algú. Si seguiu actives probablement m'afegiré amb vosaltres, perquè em quedeu molt més a prop. Tot i així fins a la data psicològica de les 12 setmanes no em vull emocionar gaire.
Pregunteu el que necessiteu! entre totes ens podem ajudar molt!
Arrpi
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 08, 2017 5:59 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Arrpi » dj. set. 26, 2019 10:44 am

Hola noies,

Jo també seré mare (per segona vegada) al mes de Maig. També estava esperant que algú fes al grup i quan l'he vist fet m'ha fet molta il·lusió. Ara ja podem compartir coses!!
Tinc un nen que el mes vinent farà dos anys, així que es portaran 2 anys i mig. Quins nervis! A veure com anirà això.
Ara mateix estic de 7 setmanes i aquesta setmana he anat a fer-me la primera eco. La meva sorpresa va ser que m'havia quedat embarrasada de bessons però un dels dos no tira endavant perquè no li van trobar cor.
Al principi em vaig espantar una mica perquè ens va dir que l'embaras s'havia aturat i va ser després que es va veure que n'hi havia un altre i que estava bé.

En aquest moment ens va saber greu però amb el cap fred, prefereixo tenir-ne només un. Tres fills seria una bogeria tenint en compte que treballem tots dos i hem de tirar de molta ajuda.

Com us trobeu? Jo he començat amb les nauseas matinals però de moment no he vomitat. M'aixeco de seguida a esmorzar i llestos.

Una abraçada molt forta
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Zennit87 » ds. set. 28, 2019 9:24 am

Bon dia noies!

Jo tampoc m'atrevia a obrir per què al juny vaig tenir un avortament i ara estic de baixa per què vaig tenir pèrdues. A urgències no van trobar batec però em van dir que era normal per les setmanes de gestació. Avui estic de 5+6. Així que vull ser positiva, pensar que cada embaràs és diferent i que aquest anirà bé. El 7 d'octubre haig d'anar al ginecòleg...

La meva DPP és el 25 de maig. Si anés bé i sent primerenca podria arribar a néixer el 31, dia del meu aniversari. La meva fillola ja va ser el meu regal dels 25. Ara seria un bon regal dels 33.

Jo no tinc nàusees, amb l'altre si en vaig tenir molt d'hora, però tinc l'estómac molt regirat però jo pateixo de l'estómac, i al canviar la medicació per ser compatible amb l'embaràs, suposo que és una barreja de tot.

En fi, ho deixo aquí. Bon dissabte!!!
tania_gm
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 17, 2019 1:20 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: tania_gm » dt. oct. 01, 2019 8:13 pm

Jo tampoc tinc nausees ni vòmits. Em trobo olt bé! Estic cansada i tinc insomni per la nit però res més. Estic de 6 setmanes. Ahir vaig anar al ginecòleg i em van fer una eco però només es veia la bossa, res més. Torno en 2 setmanes a veure si tot va bé...

Uf bessons! Jo també patia ja que tinc genètica de bessons, de moment de dos bosses no, però no es veia massa cosa...

Felicitats a totes! Ens anirà bé aquest grup :)
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: cristina1304 » dc. oct. 02, 2019 1:13 pm

Hola a totes!!

M'uneixo al grup de maig amb molta por encara... però amb alegria també! (Venim d'un avortament)
Si tot va bé tindrem un fill a principis de maig...
En ppi estic de 8 setmanes... tot i que vam fer una eco en la que vam veure batec però semblava que estava d'uns dies menys!
Així que en la eco de les 12 ja ens diran la Data prevista de part
Ja som pares d'un nen de 14 mesos!
Com esteu vosaltres?
Jo estic sense símptomes total... fet que es fa difícil de creure que estigui embarassada i que estigui anant tot bé! Però haurem de confiar en que siii! :-o00m

Bueno guapes.. espero que fem un grup ben xulo i puguem compartir aquesta etapa tant bonica!
Per cert... felicitats a totes!!
:--/)
Margilua
Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 9:00 am

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Margilua » dg. oct. 06, 2019 12:16 pm

Hola, soc margilua :--/) Que tal com esteu??
Estic embarasada de nou,,,, i estem una mica cagats, tenim dos nenes la Gal•la i la Roma de 5 i 2,5 anys,,,, tenim molta por de tot, encara no hem anat al metge ni res,,, estic a full amb els sintomes! Estem a la expectativa!! Vosaltres heu anat al metge ? A sobre no tenim cap metge encara amb les petites vam anar a la Quiron i suuuper bé pero ara tenim una altre mútua i no ens entra la Quiron( no pensàvem en mes enbarasos ) així que ,,,,,, tinc assistència sanitària i entra hospital de Barcelona ,,,,, teniu alguna referència?
Bueno guapas ens llegim aviam com va la cosa,,,,,
Avatar de l’usuari
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: nainonera » dt. oct. 08, 2019 10:08 am

Hola!

Aquí una més que s'apunta de puntetes i amagant el nas. Però tinc tants bons records dels grupets que es fan en aquest fòrum que em poden les ganes, oi Olotina? :love: :love: (m'encanta compartir panxa de nou amb tu!)
Aquest està sent el meu quart embaràs, tot i que per casa només corre una petita arc iris que aviat ja fa els 3 anys.
De moment està sent el cop que pitjorem trobo, de moment cap vomitada, però nàusees i marejos tot el dia. I tinc una sooooon. Per altra banda, trobar-me malament em fa sentir tranquil·la.

Ara estic de 6+3, sumant dies! Com aneu?
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: cristina1304 » dt. oct. 08, 2019 10:41 am

Hola noies!
Entro per acomiadarme.
He tingut un altre avort casi a les 9 setmanes... el cor s'ha aturat i ara esperant a que vulgui sortir...
Un altre pal ben gran!
Ara a disfrutar del petit a tope fins que puguem remuntar...
Us envio molts molta sort a totes segur que us anirà molt bé!!

Ens trobem en un altre moment!

Molts petons!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: olotina » dt. oct. 08, 2019 11:49 am

10+6
cristina1304 em sap moltíssim greu :'((( espero que remunteu aviat. Una abraçada immensa
nainonera boniquíssima! mamiga de 2016! que bé que t'hagis animat a escriure! això vol dir que t'ho comences a creure una mica jijiji. Comptes entrar al maig? jo crec que tinc DPP 30/4 però si tu estàs aqui em quedo al maig sense caaaaap mena de dubte!!
Margilua benvinguda! el meu pare es va operar fa poc a l'hospital de Barcelona i va quedar molt content, però clar, traumatologia no té res a veure amb gine i pedi jeje. Ni idea de com fan els parts. Però bon hospital ho és. I això que no esperàveu més embarassos? quina sorpresa! ;-)))
Zennit87 vas fer eco ahir? com va anar?

Jo tinc eco de les 12s la setmana que ve i el triple screening. Fins llavors estic en mode "d'acord, sí, però calma". Em trobo fatal, vomito poc però tot el dia tinc nàusees i molt malestar a la gola i estómac. Una merda. Però suposo que és bona senyal...
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Gasteiztik » dj. oct. 10, 2019 5:48 pm

Bona tarda boniques,

Cristina1304, em sap molt greu...una abraçada i molts ànims.

Em presento, sóc la Gasteiztik i si tot va bé seré mare a principis de maig. Tinc ja una filla de 10 anys, Eider, i un fill de 9, el Lluc. Per a mi serà el tercer fill i per a la meva parella serà el primer. Estem molt contents, però també amb contenció fins a saber si tot va bé. Fa molts anys que no escribia ni entrava, però amb aquest nou embaràs he tornat a entrar, ja que en els anteriors embarassos vaig sentir-me molt acompanyada i vaig fer amistats dins al fòrum que encara perduren...
Em trobo força bé, l estòmac regirat i molta son, però no tinc més símptomes de moment. El dia 23 tenim l'eco de les 12 setmanes.
Una abraçada a totes i desitjo compartir totes les emocions d aquesta etapa tan bonica que comença per a totes nosaltres!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
A veure com va
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 16, 2019 7:57 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: A veure com va » dc. oct. 16, 2019 8:03 pm

Holaaaa!! Jo m estreno avui després de l eco del primer trimestre. Estic d 11+5 i és el meu primer embaràs.
Tinc alegria i por a parts iguals però aquests primers dies d embaràs m ha anat molt bé llegir-vos i he decidit formar part del vostre grup.
La meva data prevista d part és l 1 d maig i des de fa setmanes em trobo malament, vomitant cada dia i amb molt malestar.
Tinc esperança amb la fi del primer trimestre pq ho trobo molt dur això d trobar-se així sempre...
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Zennit87 » dj. nov. 14, 2019 6:23 am

Bon dia noies!!!

Com us trobeu totes?

Jo he estat molt desapareguda d'aquí per què a la setmana 5 vaig tenir una amenaça d'avortament, encara no es podia veure si hi havia batec, i van ser els 15 dies més llargs de la meva vida. A la eco, de 6+6, tot ok però jo vaig entrar en pànic per què al juny vaig tenir l'avortament a la setmana 7 i dies. He anat tenint pèrdues, algunes d'escandaloses i no em volia fer il·lusions.
A més, prenc medicació crònica per l'estómac, que m'han retirat, i des del 12 d'octubre que vaig estar pràcticament al llit sense moure'm de dolor, i he perdut 2kg.

Finalment, aquest dilluns teníem eco de la setmana 12 i està tot perfecte! I, fins i tot, casi que podem dir que és un catalanet!!!! :b-))) ||*||

Molts ànims a totes!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Beikost » dv. nov. 15, 2019 9:29 am

Ostres, Zennit, quina aventura i quin patir! M'alegro que al final hagi anat tot bé.

Per part meva, la sorpresa d'aquest embaràs és que podria estar passant la Toxoplasmosi (o haver-la passat recentment) però no hi ha manera que que als anàlisis surti bé la medició de l'avidesa dels anticossos, en porto ja tres de seguits, i les setmanes passen... Espero que sigui indicador de que son molt dèbils i vulgui dir que no hi ha possibilitats que el bebè s'hagi infectat, però el neguit hi és.

I avui ja m'ha dit si volia seure al metro, jajaja!
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Zennit87 » dv. nov. 15, 2019 9:37 am

Ostres Beikost...

Quin neguit això teu també! És ben bé que no han nascut i ja comença el patiment per a tota la vida! Espero que sigui el que dius, que és tant baixet que no hi ha afectació.

De quant estàs? Ja tens algun altre fill? Jo estic a la setmana 13 i res de panxu!
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Cirera2802 » dv. nov. 15, 2019 2:50 pm

Noies!!

Doncs la meva sorpresa és q són dos!!! Després de gràcia, pànic i de tot, ara ho estem assimilant.

És un embaràs mono bi i ja Porto tres ecografies... De moment tot bé, tot i k jo vaig amb peus de plom.... Dijous vaig tenir unes taquetes marrons i vaig cirerer A urgències. El famós sangrar d'implantació de la placenta... Porto dos dies de repòs, O semi repòs ja q tinc un nen de gairebé tres anys. Dilluns em fan la eco del primer trimestre.

Total k sortia de comptes l'1 de juny, però seran pel maig si tot va bé!!!

Jo estic a la setmana 11-12.

Apa petons i ànims a totes!!!
llampek
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. nov. 14, 2016 10:45 am

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: llampek » dg. nov. 17, 2019 6:51 pm

Hola a totes!!!

Sóc la Llampek i m'ha agradat molt llegir-vos!! Molta pena la història que no ha pogut seguir endavant, i amb el dubte d'aquest toxoplasma punyeter que no dóna la resposta definitiva a la Beikost. Desitjo que tot surti bé i ens ho expliquis aviat !!! :ok:
Cirera2802, ostres súper notícia, m'ha encantat l'expressió "gràcia, pànic i de tot"!!!!
Ah ! I també m'encanten els noms que teniu totes !!!! Jo em dic llampek perquè és com carinyosament em deia el meu germà petit, i m'ha quedat!!!

Jo estic de 14+6 setmanes ara (DPP 10/5), la primera eco bé, i jo em trobo bastant bastant bé!! Al principi molt cansada, però això ja està superat !!! Tinc una nena de febrer 2017 que em fa estar a tope !!! :-)(-:

Bueno noies, ens anem llegint !! Molta alegria de formar nou grup aquí !!!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: Beikost » dj. nov. 21, 2019 2:57 pm

Zennit87 ha escrit:Ostres Beikost...

Quin neguit això teu també! És ben bé que no han nascut i ja comença el patiment per a tota la vida! Espero que sigui el que dius, que és tant baixet que no hi ha afectació.

De quant estàs? Ja tens algun altre fill? Jo estic a la setmana 13 i res de panxu!


Tinc una altra nena, sí, també de tres anys, veig que hi ha molta mare repetidora no? Béeee, que hem d'aixecar el país jaja!

Jo estic a la setmana 15? 16? M'he descomptat xd, es nota que és el segon embaràs, i en una-dues setmanes m'ha sortit una panxa enorme, avui comparava amb una amiga que està de 20 setmanes i la tinc més grossa que ella... Flipant, i encara no he començat amb els polvorons!

Sobre lo de la toxo, de moment m'han derivat al Mar, al CAP les dues ginecòlogues i la llevadora que m'han vist no saben interpretar els resultats del doble positiu. Pot ser tantes coses... i lo de l'avidesa, a sobre es veu que si és baixa, és que has passat recentment o estàs passant ara la malaltia, però he trobat estudis per internet que diuen que també hi ha casos que després d'anys d'haver-la passat se'ls queda un remanent de la igM aquesta amb baixa avidesa... un follón! Crec que tocarà aminocentesi sí o sí, i no em fa gens de gràcia :(

Felicitats a les noves incorporacions!
Avatar de l’usuari
mapashita
Entrades: 2
Membre des de: dg. des. 08, 2019 3:27 pm

Re: Mares maig 2020

EntradaAutor: mapashita » dg. des. 08, 2019 3:48 pm

Hola a totes!!!

Ens ha costat una mica animar-nos a escriure aquí però al final avui hem decidit fer-ho. Som una parella de noies que hem recorregut a la reproducció assistida per tenir el nostre primer fillet. La meva dona porta l'embaràs i el bebito és genèticament meu. Estem de 17+5 i ja sabem que és un nene. Ens porten a la Vall d'Hebrón a l'àrea d'alt risc obstètric donat que la meva dona té glaucoma i sense medicació no pot estar perquè es quedaria cega. Per sort, la medicació, tot i que no hi ha estudis al respecte, no està afectant gens ni mica al nostre nenito.

Estem súper nervioses i a la vegada emocionades amb aquesta aventura! Veig que hi ha mamis experimentades al grup, espero que no siguem molt pesades preguntant coses òbvies :P.

Sap greu per les que ho esteu passant malament, espero que vagi tot bé al final!

I eso, :P quina emoció tot!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::