Mares i pares de GENER 2020

gener, febrer, març...
Colom89
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 26, 2019 12:03 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Colom89 » dc. juny 05, 2019 7:30 pm

Ai sí... a mi la calor m'està matant aquests últims dies.... només em consola que pitjor seria estar de 7 mesos jajajaja
Ara cercant informació sobre el permís de paternitat he vist que a partir de l1 de gener de 2020 samplia a 12 setmanes???? Sabeu si això serà així si o si? O pot ser que es retrassi????
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dc. juny 05, 2019 8:16 pm

Northern, si almenys la info dels 28 dies t'ha ajudat a "entendre una mica més el que et passa", ja m'alegro... I res, a mitjans de juliol suposo que "se abre la veda" a nivell sexual, haha

Ally, quina sort que aquest està sent un embaràs més plàcid per tu... Sense mal ni tacats. Jo dolor i ja m'amoïno... Van bé els ànims de les expertes! hehe

Martona, si ni t'has enterat al voltant dels dies, és que possiblement no t'hagi de passar a tu, així que millor, perquè és una sensació estranya i jo dic, aiii, a descansar. Igual és una tonteria eh, que tampoc va dir fer descans el gine, em va dir no agafar pesos i no tenir sexe, però vaja... Tu també traient la llengua per la boca a les pujades eh? Sí, almenys panxot d'hivern serà el nostre, hehe.

Joyce, els experts diuen que els 2 primers anys de l'arribada d'una criatura posen MOOOOOLT a prova una parella. Si se superen, ja és un enfortiment per la parella. I clar, un segon fill, torna a ser posar a prova, però segur que ho fareu la mar de bé. I, de vegades, les separacions de gent molt propera ens fan pensar. Però queda't amb que esteu bé i, sobretot, procureu, dins de l'estres que suposa el dia a dia i més amb nens, buscar algun moment per vosaltres (ni que sigui, què sé jo, un cop al mes).

Arya, felicitats per les teves dues nenes!

Colom, que sàpiga, està més que aprovat. La meva data prevista de part és 14, i penso, que neixi a partir de l'1, que el papi guanya 4 setmanes :b-))) Però, capaç és "la llavoreta" de néixer el 31 de desembre o abans, jaja. El consol és que fins fa 4 telediaris eren 2 setmanes i també fins fa no res 4. Ja en rasquem 4 extres de l'últim canvi. I si al final en són 8 d'extres, encara millor!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. juny 06, 2019 10:29 am

Arya82, quina il·lusió llegir-te!! i que fort que ja en tinguis una altra... VALENTA!!! Ja m'explicaràs què tal és la vida amb dos :)

Mum2b, merci pel que dius. Sí, realment em va afectar ahir perquè no m'esperava gens la notícia!

Pel tema de la baixa, crec que jo soc la que tinc més números que pugui caure al desembre (tinc DDP 7 gener), però espero i desitjo que no sigui així i que sigui un nen o una nena de reis, amb el 'regal' d'una baixa de paternitat més llarga.

Una abraçada forta per totes!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. juny 06, 2019 12:52 pm

Hola guapes!!

Esperem que aquests bitxets aguantin fins l’u de gener!! Eii algun podria ser el primer català de l’any jajajajaja!! Crec que et donen regalets!!

Jo he anat a la llevadora m’ha posat data del 30-01 xo que ho confirmarem a la eco de les 12 setmanes, ja us dic que segur que em posen per abans!! Així que pels pels em quedo amb vosaltres!!

M’ha fet molta ilu que han inclos classes de preparació al part a la piscina, es fan de la setmana. 15 a la 28 i m’apuntaré segur, te una quota de 50 euros, ho trobo força bé!!

Ja tinc dia per la eco i la analitica!! I tinc carnet d’embarassada!!!! D’aquí dos setmanes vaig al privat a fer eco a les 8 setmanes.... xo de moment em trobo molt molt bé i estic molt optimista!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Arya82 » dv. juny 07, 2019 9:37 am

Ally83 ha escrit:Arya quina ilu el teu missatge, estic plorant d’emoció i tot (hormones!!)!! enhorabona per la peque!!! I que tal ho portes amb dos??

Lo nostre ha estat sense esperar!! I una bogeria, xo estic tant feliç, que més igual!!! Jajajajaja

Encara penso que tenim un embrió congelat!!! I faig bromes a veure si de la infertilitat passarem a familia nombrosa!!

Una abraçada molt molt forta!!


Gràcies!! Qui ens ho hauria dit fa un parell d'anys que estaríem així oi?

Què tal ho portem amb dos? Doncs hi ha moments de caos però prou bé. Això sí, torna-m'ho a preguntar quan al meu marit se li acabi la baixa i em quedi jo sola amb totes dues jejeje

Gaudeix molt de l'embaràs i de la teva petita! Una abraçada ben forta!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dv. juny 07, 2019 9:48 am

Hola noies, com esteu?
Jo continuo igual.. amb marejos, nauseas i hiper cansada.
Dimecres vaig tenir la visita amb reproduccio asistida i ja m ha donat l alta! La eco ca confirmar que estava de 8s i 3d i tot perfecte!! Primer pas superat, ara a esperar la eco de les 12sg i llavors ja ho dire a la familia. Ara em sento una mica culpable pq els estic mentin una mica xo es que la ultima vegada ho vaig dir obligada pq sagnava i vaig haver d anul lar un viatge i clar havia de donar una explicacio coherent. Total, al cap d una setmana de dir-ho vaig patir un avortament i no se, aquest cop necessito esperar i dir-ho quan em senti jo preparada.
Com us trobeu les altres? Joyce dius que stas ja de 9sg, no?? I aixo va a pitjor o ja a millor?
Quan es millora noies??
Ally83, que guai aixo que expliques de les classes a la piscina, on ho fan aixo?? Jo tmb vull;)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dv. juny 07, 2019 2:06 pm

Joyce, creuarem dits perquè tots siguin de gener, hehe.

Ally, sona guai lo de piscina, ara, jo per ara vaig tan de cul que ni em plantejo afegir coses. Però a veure si a partir de juliol em puc posar mes amb caminar i fer més salut.

Northern, que guai que tot bé. Espera a quan creguis... Jo ho he dit a família i a una única amiga més propera. I perquè necessito aliats per un comiat aquest cap de setmana, amb cata de cava, embotits, etc...

Igualment, la resta esperaré una mica més a fir-ho.

Bon cap de setmana, noies!
zz:-) </;-)
Colom89
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 26, 2019 12:03 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Colom89 » dl. juny 10, 2019 5:16 pm

Bona tarda!!!
Vinc de fer la primera ecografia per la privada!!!! =)
Tot esta correcte, quin descans perquè patia al trobar-me tant bé! El cor bategava i es veiem les constants però no lhem pogut escoltar per la màquina que tenia avariat laltaveu... joh!!!!
Mhan retrassat la data prevista de part 4 dies, així que fins el 25 de gener. Crec que no ho diré a la SS perquè em facin la eco de les 12 setmanes abans.... sóc una ansies, ho sé! Jajajaja

Vosaltres com esteu? Aneu tenint visites???? Jo dijous vaig a la madrona...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dl. juny 10, 2019 5:59 pm

Hola guapes!

Nothern ho fan al cap de manso, a finals de juliol torno a tenir visita amb la llevadora i m’apuntaré.

Mumb com ha anat el comiat?? Jo tinc el bateig de la meva nena dissabte 15, diré que estic prenent antibiotic x no pendre alcohol! Xo el vestit que em vaig comprar no el puc portar, xq es veu massa panxa....

Colom que bé que la eco estigui bé!!! X lo de la data no te importancia, fins la eco de les 12 no daten definitivament!

Jo no tinc visita fins el 21..... em trobo força bé, amb molta son això sí!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. juny 11, 2019 1:29 pm

Colom, quina ilu veure el cor bategant hehe

El comiat genial, i amb cata de cava i tot no van sospitar. Sort que saben que lo meu és el vi i va colar. Això sí, també hi vaig anar mig foutda amb refredat i així segueixo. Ahir i avui mati sencer al llit, tarda a treballar.

I el mateix, de cara al casament veurem si el vestit me'l podré posar. Sinó, un altre que tinc més amplet d'una altra ocasió. Però quin rotllo haver comprat aquest per estrenar i nanai. Almenys és per una bona causa. I a veure si llavors ho podré dissimular lo de l'alcohol.

Ally, què guai, que vagi molt bé el bateig hehe i l'excusa de l'antibiotic sol funcionar també.

Jo amb ganes de passar les 10 i aviam si la cosa millora, perquè mareig, ho pillo tot, etc

Ànims a totes!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dc. juny 12, 2019 9:25 am

Hola! Ahir vaig escriure un post i veig que no el vaig enviar....

Que bé que totes avanceu bé! Molt contenta!

Jo ja estic de 10 setmanes i avui m'he fet l'anàlisi de sang per al triple screening. D'aquí a dues setmanes, eco :) Aviam com va. Els nervis hi són com amb el primer. L'única cosa que varia és que ja et coneixes el camí.

Tema símptomes: Havia passat uns dies força millor però què va, han tornat els vòmits i el malestar in crescendo, sobretot al final del dia... la veritat és que tinc esperances relatives amb el segon trimestre, aquest embaràs està sent mooolt bèstia...

Per cert, sou totes boníssimes guardant el secret! Jo, la veritat és que ho he dit a força gent, tota propera, tant de la feina com de fora. Amb el primer embaràs també ho vaig fer. Crec que és 'culpa' de la meva millor amiga, que em va dir que estava embarassada (ja fa sis anys) a les poques hores d'haver-se fet el test amb el seu company. Em va dir una frase que em va quedar gravada: "T'ho dic ara perquè si no va bé i em passa alguna cosa dolenta, també ho sabràs, i prefereixo compartir les alegries abans que les penes". I la veritat és que la vaig aplicar al primer embaràs i ara també. Però és cert que depèn de cadascú. L'altra cosa que em passa és que em trobo fatal i em costa de dissimular i la panxa, que es nota. Per això la gent propera, la que em veu en el dia a dia, ho sap. M'esperaré fins després de l'eco per dir-ho a la família més extensa i a les amistats en general.

I res, torno a al feina, que són dies de moooolta intensitat.

Una abraçada,

Joyce
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Gustineta » dc. juny 12, 2019 4:16 pm

Hola!

Sóc mama d'agost de 2019, però m'infiltro un moment...

Ally83 Flipoooo! Enhorabona, bonica! Quina alegria, embaràs espontani! Espero que vagi molt bé i al gener pugueu tenir el vostre fill/a als braços.

Joyce m'he sentit reflectida amb el que comentaves... Esbombar-ho de seguida o no és molt personal. Estic d'acord amb el que deia la teva amiga, però nosaltres amb el quart embaràs vam guardar-nos-ho més temps perquè en general no hem trobat un entorn gaire comprensiu amb els nostres problemes de fertilitat. Amb el primer no ho vam dir, i quan el vam perdre, ho vam dir. La gent va haver d'assumir que 1-havia estat embarassada, 2-havíem perdut al petit/a. No vam trobar el suport que buscàvem. Amb el segon embaràs ho vam dir de seguida pensant el mateix que et va dir la teva amiga. També el vam perdre i vam trobar poc suport en general. El tercer embaràs va acabar amb un avortament bioquímic després de FIV i vam dir-ho a la gent més propera i ho comentàvem si la conversa venia al cas. Decepció perquè a la meva família vam trobar poca empatia. Amb aquest quart embaràs, ho vam dir a l'entorn més proper i ho vam dir aviat perquè va coincidir amb les festes de Nadal. Va ser molt bonic! Després, vam començar a dir-ho més endavant a la resta de la gent. Conclusió: no hi ha una única manera de fer! Si vosaltres sentiu que ho heu de dir des de ja, endavant!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dc. juny 12, 2019 11:28 pm

Joyce, a la eco de les 12 et donen resultats de lscreening i analítica de les 10?

Jo tinc l'analitica el proper dilluns.

T'entenc. Si jo hagués de posar gaires excuses o sortir molt al lavabo crec que també ho diria, perquè al final, amagarho ja no et compensa.

I jo, doncs en part m'ha coincidit amb època de molta feina i estudis i no he vist a tanta gent. Ens fa més gràcia dir-ho cara a cara... D'aqui a poc, per la revetlla, veiem a la família del meu marit i llavors els hi direm. I a la feina em fa més pal dir-ho aviat, així que, si la panxa ho permet i tal, esperarem més endavant. Però si gaires dies estigués fotuda, faria com tu.

Gustineta, felicitats i què poc que et queda. Me n'alegro molt. I quina llàstima que la gent no recolzin prou.. Però vull pensar qurle no sempre estem preparats o en sabem d'ajudar en situacions així... Imagino jo.

Ànims amb la recta final!
zz:-) </;-)
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. juny 13, 2019 6:58 am

Gustineta gràcies pel teu missatge! Si mira coses que poden passar! Jajajaja....

El tema dir-ho o no, nosaltres en els 3 embarassos anteriors (dos avortaments) ho vem dir de seguida, el primer per la ilusió i els altres dos anavem amb tractament així que a la feina no ho vaig poder amagar, tampoc em semblava just no dir-ho a la familia. També haig de dir que jo amb els avortaments si vaig trobar suport important, potser perquè la meva cunyada i la meva millor amiga havien passat pel mateix...

En aquest es diferent, no tinc ganes de compartir-lo, potser xq tenim el bateig i no em ve gens de gust la gent felicitan per un embaras que encara no se si anirà bé i segurament és un tema se superstició.... així que passat la primera eco li direm a la familia (el meu marit son 5 germans) i just faig les 12 setmanes quan començo vacances, així que depen de com tingui la panxa ho diré abans o a la tornada. Tal com va crec que abans, xq ahir la peluquera me la va notar i estic només de set setmanes!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. juny 13, 2019 3:31 pm

Estic molt d'acord amb tot el que dieu. És súper personal. Primer de cada dona, després de la parella. A més, cada entorn familiar és molt molt particular. No hi ha generalització possible. Jo només explicava el meu cas perquè fins i tot la dona de fer feines de l'oficina, quan arribo cada matí a les 8 em diu que quina mala cara que faig jejeje perquè arribo esbufegant. Els primers dies a la feina em vaig inventar coses, que si estic anèmica, que si el meu fill m'ha enganxat algo, però mantenir aquestes excuses durant mesos és molt difícil. En fi: cadascú se sap lo seu i totes les opcions són vàlides.

Mum2b: sí, a l'eco de les 12 o 13 també et donen els resultats del triple screening que t'han sortit amb l'analítica. Tot plegat, entre l'eco i els resultats i tot és un moment de nervis i emoció. Jo ja tinc ganes que arribi!

Una abraçada forta per a totes,

Joyce
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. juny 13, 2019 5:11 pm

Si estas fotuda es dificil d’amagar, jo ho pensava, xo de moment, les nauseas em respecten bastant...

Joyce diuen que les nenes ho fan passar pitjor el primer trimestre!! La veritat es que jo em trobo millor amb aquest que amb l’anterior, que no podia menjar! Xo em fa una por xq se que m’engreixaré, tinc una gana... ahir vaig anar al mcdonals jajaja necessitava un mc pollo urgent!! Jajajaja ja em podien donar capritxos d’amanides xo no.... em ve de gust mcdonals i xino!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dv. juny 14, 2019 7:46 am

hahahaha Ally83, jo estic menjant per 6 i mig. Després de les olives, les crispetes, els croissants i les ensaïmades. També menjo molta fruita perquè se'm posa bé (i en canvia amb el primer embaràs no hi havia manera) i m'he engreixat i m'engreixaré més. Però amb el primer, que també menjava com una bèstia i a sobre havia deixat de fumar just després de veure el positiu, em vaig engreixar 12-13 quilos que haig de dir que vaig perdre fàcilment. Vull dir, al cap d'un dia de parir ja n'havia perdut 10 (que després amb els atracons de la lactància van ser menys, segur). O sigui que vaig amb por però relativa. I també perquè número 1) Sé que serà l'últim embaràs de la meva vida i número 2) em trobo tan malament que si A SOBRE m'haig de controlar, PLE-GO. Em sento una mica bola i més que m'hi sentiré però si cada cop que m'agafa un atac de gana desmesurada m'haig de preparar una amanida....més em val anar a viure a un hort.

També et diré que amb el primer, tot es va normalitzar al cap de 4 mesos. Així que CONFIO que aviat s'acabarà aquest pou sense fons que és el meu estómac.

Ah, Ally83, jo també ho he llegit això de les nenes i el primer trimestre i per això i per d'altres coses, el meu company i jo estem convençuts que és una nena. Només estem mirant noms de nena. Farà riure si ens diuen que és un nen.... :)

Una abraçada!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dv. juny 14, 2019 12:07 pm

Hola noies,
Joyce jo stic igual que tu, menjo per 6 o per 10! Es exagerat i sino menjo em trobo fatal... a final avui he anat a buscar la baixa, no puc més. Faig torns de 12 hores i es que acabo fatal.. ara estic de 9+5d, aveure si en un parell de setmanes em vaig trobant millor, ni que sigui un pel millor.

Ally83, a nosaltres ens passa igual, des del primer dia que li parlem en femeni, tant jo com la meva parella. Quan surti un nen em dona algo!! És broma, dp del que ens ha costat, ens es igual, xo no se pq pensem que serà nena, jeje aveure que passa

Que tingueu totes un bon finde;)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » ds. juny 15, 2019 12:40 am

Boniques!
Joyce, si si, nervis però ganes de travessar la franja cap al segon trimestre.

Ally, Joyce i Northern , jo també molta gana. Algun moment penso, no pot ser un altre cop i m'espero i de vegades llavors un mal de panxa.. Bufff. Tambe em sento ja una boleta i un poc sense fons, i com que ja partia de pes al límit alt, també fa patir més. Però hi ha molts moments que entre cansada, son i malestar també penso, només em falta passar gana. Així que vaig tirant pel dret i si em foten bronca amb resultats de l'analitica o control de pes, ja tocarà vigilar si o si.

Ally, Northern i Joyce, uns altres que intuim,o mes ben dit jo, nena. També de seguida li hem anat dient llavoreta, en femení, però ves a saber. Per altra part, de nen tenim ja algun nom que ens convenç molt als dos, i de nena, moooolts noms, pero així que li veiem, per ara cap. Què difícil serà... Realment realment, allò que sempre sents que volen qur estigui bé i tant és el sexe, no pensava que ens passaria, però ben bé així.

En fi, a seguur fent passes cap a les 12 setmanes... Una araçada a totes!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. juny 17, 2019 12:08 pm

Merci Northern i Mum2be per no fer-me sentir tan sola en això de la gana desmesurada...de vegades penso que ja va a menys, que no en tinc tanta com fa uns dies, però després torna amb força. Ara el malestar de naùsees i vòmits se m'ha polaritzat: al matí quan em llevo i al vespre, a partir de quarts de 8 comença la meva devallada. De fet, ara sopo dos cops. A quarts de 8 amb el meu fill i després a les 9 amb el meu company, quan el nen ja dorm. Per gana i per malestar, que si no menjo sembla que m'hagi de desmaiar. A les 10 vaig a dormir marejadíssima. I l'endemà, torna a començar.... Segueixo treballant perquè durant el dia ja no em trobo taaaaaan malament. Però entenc perfectament a les que heu dit prou. Northern, jo he notat millora durant el dia en l'última setmanes. No acabo d'estar feta un gínjol, ni tinc mooolta energia, però almenys ja no em trobo malament tota l'estona. Fas bé d'agafar-te la baixa i a veure com estàs d'aquí a unes setmanes!

Ara amb la calor i tot, la panxa ja és indissimulable.... però la setmana que ve ja ho diré si tot va bé perquè, i aquesta és la novetat, m'han avançat l'eco de les 12 setmanes a aquest divendres! No sé si m'agrada o no. D'una banda sí perquè ja en tinc ganes però de l'altra, ja els he dit que encara no estaré de 12, que estaré d'11 i no sé si és massa d'hora... però des de l'hospital insisteixen que no, que ja està bé. Així que divendres ja veurem com va tot. I en tinc moltes ganes però també tinc una por immensa, que m'ha vingut just avui: que em trobin una malformació, que em diguin que el cor s'ha aturat, que els resultats del triple screening no van bé... inevitablement, penso amb totes les merdes possibles. I això fa que tingui més ganes que passi i més terror que s'acosti el moment. Crec que això em passaria encara que tingués sis fills. També penso, amb aquesta panxassa que faig, que em diguin: són dos. I m'agafa un algo molt bèstia. Però a l'eco de les 7-8 ja m'ho haurien dit, oi?

En fi, que començo a delirar, així que la única cosa que puc fer aquesta setmana és mantenir-me mooolt ocupada mentalment.

Espero que les vostres setmanes vagin molt i molt bé.

Una abraçada!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::