Mares i pares de DESEMBRE de 2019

gener, febrer, març...
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dg. abr. 07, 2019 2:26 pm

Bon dia a tothom!!!!

Potser és una mica massa aviat per encetar aquest fòrum, però em fa tanta il·lusió que m'hi he llançat de cap.
Us explico la meva història per sobre.

Em dic Verónica, tinc 39 anys i sóc la mare d'un nen de 6 anys (Aran) i d'una nena de 3 anys (Alba).
Fa dos anys em vaig separar i vaig refer la meva vida. Tinc la custòdia compartida i tenim els nens a casa una setmana sí i una setmana no. (Va ser molt dur -i encara ho és- haver-me de separar d'ells, ja us aniré explicant com va anar).

Vivim a Barcelona i parirem a l'hospital de Sant Pau on van néixer l'Aran i l'Alba (si tot va bé a principis de desembre del 2019).

Feia 6 mesos que vam decidir tenir el nostre propi fill i per fi ha arribat. Estem embarassats de 6 setmanes!!!!!

Així, aquest serà el meu tercer embaràs, que ja he notat des del primer dia.
Ara mateix estic sentint nàusees i molt cansament, estic dormint moltíssim, tota la nit i gairebé tot el matí a estones.

I vosaltres quins símptomes sentiu? És el vostre primer embaràs? Com ho porten els papis?
Aran2013 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 07, 2019 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dg. abr. 07, 2019 7:47 pm

Hola! Sé qué és molt d'hora però estic molt il·lusionada!! Tot just aquesta setmana hem tingut el positiu després de mig any de cerca!!! >.-<:

De moment em trobo força bé, molta son, un olfacte tremendo, una mena de pressió a la panxa i uns pits enormes que cada dia em fan més mal però de moment res de nàusees! Així que amb això ja em dono per satisfeta :ok:

Fins a primers de maig no tinc la primera visita tot i que crec que buscaré una consulta privada per saber abans si hi ha sac embrionari... Per això de moment no ho hem explicat a ningú tot i que ens morim de ganes!

És el meu primer embaràs i estic plena de dubtes! Algun consell?

Una abraçada!
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dg. abr. 07, 2019 9:17 pm

Hola mamita travel!

Abans de tot, felicitats! Encara que sigui molt d'hora la il·lusió no ens la pot prendre ningú.
Entre els símptomes que descrius se m'havia oblidat l'olfacte tremendo! La setmana passada em feien fàstic segons quins aliments, possiblement per la olor... les olors que abans tolerava com a olors fortes, ara em provoquen unes nàuses tremendes. Sense anar més lluny, en obrir la nevera (i això que sempre està mig buida) em ve una olor que mai havia sentit!!! Demà la netejo a fons, a veure si canvia la cosa, jeje.

La pressió a la panxa també la sento! Em sento pesada, com si hagués menjat un àpat contundent, com si no acabés de baixar el menjar. Aquesta sensació em recorda molt als darrers mesos d'embaràs des altres dos, quan el caparró ja estava ben col·locadet per preparar-se per sortir. Suposo que hi ha molta part psicològica en tot això. Veurem com van passant les setmanes.

Jo tinc la primera visita amb la llevadora a finals de mes. Just avui pensava en demanar hora amb la meva ginecòloga privada, però de seguida m'ha marxat del cap... m'he dit a mi mateixa, vols dir que vols doblar totes les proves? Serà el tercer, ja saps de què va.... i tinc bones sensacions, així que suposo que deixaré que la natura faci la seva feina. Fa dues setmanes que vaig començar a sentir els simptomes, i no ha passat cap dia que deixés de sentir-ne cap.

Nosaltres només ho hem explicat a dues amigues i a la meva sogra, en plan top secret. Som conscients que és molt d'hora i no hi ha res de cert, però ens ha fet molta il·lusió comunicar-ho. Suposo que a mesura que vagin passant les setmanes tindrem més gent per aquí amb qui compartir experiències, dubtes i neguits.

Un primer consell que et puc donar és que t'escoltis molt a tu mateixa, que et mimis i que et deixis mimar i que gaudeixis molt i molt de l'embaràs. Suposo que tinc certa avantatge perquè ja he passat per aquí dos cops, però cada embaràs i cada part és únic i es viu com si fos el primer. Pots preguntar-me tot el que vulguis, faltaria més! Espero que la meva experiència et pugui ajudar.

Una abraçada,

Verónica
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dt. abr. 09, 2019 5:55 am

Bn dia veronia i mamatravel!! Em sumo al post amb vosaltres!!!!
Ahir ens va sortir el pósitiu!!! Quins nervis jeje!
La meva historia es un pel semblant a la teva verónica.
Em dic ari, tinc 35 anys i 3 fills de la meva anterior relació de la cual estic divorciadissima.
Tinc un nen de 10 anys i bessons de 8 anys. Tots homes!
Amb la meva parella portem ja fa uns anys vivint junts, teint una estavilitat molt sana, es un amor dhome. I no te cap fill. Aixi que la seva ilusio a la Vida era ser pare. I a mi mencanten els nens.
Per aixo... Nos pusimos en ello! I aqui estic.
Vaig tenir un abort el mes doctubre, (crec estava de 8 setmanes) pq el petit no venia bé i se li va parar el cor.
Desde llavors ho hem estat intentant, i per fi akest mes ha sortit el positiu!
La calculadora amb diu que te que neixer el 16 de desembre. La meva FUR es 11 marz
I a vosaltres!?
Quina edat teniu en aquest embaras?
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dt. abr. 09, 2019 8:34 am

Bon dia Ari!

Enhorabona!!!!
Estic molt emocionada en veure que la teva situació és molt semblant a la meva!!! Caram!! 3 nens!!!
Esperem que aques cop les coses vagin bé i el teu petitó creixi fort i sà.

La meva última regla em va venir l'1 de març. amb les calculadores d'internet he vist que el més probable és que neixi el 5 de desembre... Ja us ho confirmaré el dia 24 d'abril, que és quan tinc hora amb la llevadora! Quines ganes que tenim ja!!!

Ahir vagi passar un dia molt dolent, molt cansada i amb molt mal estar. Suposo que deu ser normal. Vosaltres us noteu molt cansades? Us costa trobar la postura per dormir? Esteu inquietes?
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dc. abr. 10, 2019 4:41 pm

Hola noies!

Resulta que avui al migdia, després d'anar al lavabo, he notat que tenia molt fluxe, amb un color blanquinós espés i una olor prou forta. M'he imaginat que eren fongs i hem anat d'urgències per a corfirmar-ho.

Efectivament, tinc fongs, no és perillós. M'han donat tractament: 3 òvuls, un cada 24 h.

El millor del cas és que m'han fet una ecografia ja que hi erem i hem vist el saquet i el cigronet!! Hem sentit bategar el seu cor i ens han dit que tot estava bé!!! Que mesurava 4 mm!!!

Molt emocionats i també alleujats que el diagnòstic fos bò i que només fossin fongs.

Ara a esperar a la llevadora el 24 d'abril.

Com esteu vosaltres?
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dj. abr. 11, 2019 8:41 am

Aran2013 ha escrit:Hola noies!

Resulta que avui al migdia, després d'anar al lavabo, he notat que tenia molt fluxe, amb un color blanquinós espés i una olor prou forta. M'he imaginat que eren fongs i hem anat d'urgències per a corfirmar-ho.

Efectivament, tinc fongs, no és perillós. M'han donat tractament: 3 òvuls, un cada 24 h.


Com esteu vosaltres?


Hola futures mares! :***:

Felicitats per les panxus! :-())

Espero unir-me al post ben aviat, la meva DNW és pel 16/04. Però tinc una pregunta: el cas és que la setmana passada també vaig tenir fongs (i de retruc, el meu marit). He llegit que és força comú entre les embarassades. No t’han dit si era a causa de l’embaràs? Estic en la fase de desesperació prèvia a la DNW i veig símptomes per tot arreu!
Apa, que tingueu un bon dia! Cuideu-vos!! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. abr. 11, 2019 11:28 am

Bondia futures proximes mamis!!!
AnnaSG aviam si en breu ens dius que tens un super positiu i et sumes al post!
Aixo que Comenteu dels fongs ni idea..
Jo no en tinc a dia davui.. Toquem fusta!!! I no recordo ens els altres embarassos..
El que si mal de pits, i unes nauseas... Ecs!!
I les olors... Ufff. Sento totes les olors a suats i pixats!!
Aran2013 noia, quina ilu ya haver sentit el cor i que thaguessin dit que tot esta be!! Aixxx, jo tinc tantes ganes de saber q tot va be.. Ja vinx escarmentada!!

A part de lacid folic mestic prenent progesterona. Que encara la tinc de lembarar anterior i acabare la caixa.. Per risc dabort.. Nosr si faig be.. Pero fins el 20 i piko no tinc hora smb la llevadora. I prefereixo pensar que si mho prenc anira tot be
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dj. abr. 11, 2019 12:49 pm

AnnaSG ha escrit:
Aran2013 ha escrit:Hola noies!

Resulta que avui al migdia, després d'anar al lavabo, he notat que tenia molt fluxe, amb un color blanquinós espés i una olor prou forta. M'he imaginat que eren fongs i hem anat d'urgències per a corfirmar-ho.

Efectivament, tinc fongs, no és perillós. M'han donat tractament: 3 òvuls, un cada 24 h.


Com esteu vosaltres?


Hola futures mares! :***:

Felicitats per les panxus! :-())

Espero unir-me al post ben aviat, la meva DNW és pel 16/04. Però tinc una pregunta: el cas és que la setmana passada també vaig tenir fongs (i de retruc, el meu marit). He llegit que és força comú entre les embarassades. No t’han dit si era a causa de l’embaràs? Estic en la fase de desesperació prèvia a la DNW i veig símptomes per tot arreu!
Apa, que tingueu un bon dia! Cuideu-vos!! :-()-)


Hola Anna!

Benvinguda i esperem que aviat t'incorporis al post amb una bona notícia!!!
Certament, a propòsit dels fongs, em van dir que era molt comú tenir-ne. Hi ha moltes causes que poden fer aparèixer fongs, i els canvis hormonals són una d'elles.
Jo tinc tendència a agafar-ne, així que em va sobtar que em diguessin que durant l'embaràs és més habitual.

Jo el que sí que et puc dir és que el primer dia de falta, quan m'havia de baixar la regla, vaig tenir uns súpersimptomes, sobretot mal de pits, i a mesura que passaven els dies més mal de pits i salibació excessiva.

Ànims i paciència!!! Ja ens explicaràs bonica!!!
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dj. abr. 11, 2019 12:55 pm

Ari1984 ha escrit:Bondia futures proximes mamis!!!
AnnaSG aviam si en breu ens dius que tens un super positiu i et sumes al post!
Aixo que Comenteu dels fongs ni idea..
Jo no en tinc a dia davui.. Toquem fusta!!! I no recordo ens els altres embarassos..
El que si mal de pits, i unes nauseas... Ecs!!
I les olors... Ufff. Sento totes les olors a suats i pixats!!
Aran2013 noia, quina ilu ya haver sentit el cor i que thaguessin dit que tot esta be!! Aixxx, jo tinc tantes ganes de saber q tot va be.. Ja vinx escarmentada!!

A part de lacid folic mestic prenent progesterona. Que encara la tinc de lembarar anterior i acabare la caixa.. Per risc dabort.. Nosr si faig be.. Pero fins el 20 i piko no tinc hora smb la llevadora. I prefereixo pensar que si mho prenc anira tot be


Ja veuràs Ari com aquest cop anirà bé!!! La veritat és que ens vam quedar descansats en veure que tot anava bé. Una de les coses que sempre m'ha fet sospitar que les coses van bé es la continuïtat en els símptomes. Potser estic equivocada, però psicològicament m'ajuda.

Un petonet per a totes!!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dl. abr. 15, 2019 10:46 pm

Hola!! Com va lembaras?
Que poquetes al desembre eh? Aviam si alguna mes sanima al post de desembre 2019.
Jo avui tot just he entrat a les 5 setmanes. I tinc una panxassa!!
Magradaria ja poder fer eco.. Pero es molt aviat..
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dt. abr. 16, 2019 8:55 pm

Hola hola!!!!

Aquí una altra desembrera! :-())

Abans de tot felicitats a Aran2013, mamitravel i ari1984, annasg... avui era el teu DNW.... entra aviat a donar-nos notícies!!!

Em presento: tinc 35 anys i la meva parella 38. Tenim una nena de 5 anys i mig.... Estic molt emocionada de poder compartir aquest positiu amb algú perquè venim d’un abort de 12 setmanes a l’octubre i d’una FIV....el dijous em faran eco i si tot va bé ja tindrem l’alta! Aixxx espero que ja puguem escoltar el cor... estic mooolt nerviosa! Ara estic de 6 setmanes! I amb molta esperança de que aquest cop vagi tot molt bé! :***:

De moment no tinc gaires símptomes... només mooooolta son durant tot el dia i molt cansada.... en l’anterior vaig tenir moltes nàusees i en aquest de moment res de res.... espero que no vinguin perquè recordo el malestar i era molt desagradable!

En fi.... espero que vagin entrant més mamis per aquí i fem un grup ben maco!!

Quan teniu les properes ecos? Jo la tinc aquest dijous.... ja pasaré a donar parte....

Apa, cuideu-vos molt i ens anem llegint! Una abraçada!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dc. abr. 17, 2019 5:46 am

Bn dia!! Melmel ENHORABONA!!
Que be que Dijous quan vagis a ferte la eco et quedaras tranquila, anira tot be.!
Jo tambe vaig patir un abort a octubre de 2018.
I entenc les pors i nervis que tens de que tot vagi be. Pq son les mateixes que tinc jo..
Pero akest cop siguem positives.
Per quin dia es la teva dpp?
Annasg, no has dit res mes.. Thas fet ja la proba?
Mamitravel, que se nha fet de tu? No hem tingut mes noticies teves. Esta tot be lembaras?

I tu ARAN2013 bonica, com ho portes? Has acabat ya el tractament dels fongs? Com et trobes?

Nosaltres dema marxem de pont fins diumenge a VALENCIA. espero trovarme beeeee
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dj. abr. 18, 2019 4:25 am

Hola noies! No m'arribaven notificacions i pensava que no hi havia missatges, quina alegria de veure que hi ha més mamis per aquí!

De moment tot bé, fins al 9 de maig no tinc la primera visita i com no ens podíem estar més, ahir vam anar a una consulta privada i ja va poder veure al cigronet!! Quina sensació! Medeix quasi 1 cm!!

Jo estic realment esgotada, només penso a dormir... Uff! Fins i tot em costa concentrar-me! I mooolta gana! De moment res de nàusees >.-<: però si noto moltíssim les olors... Mai m'havia adonat de la pudor que fan els carrers a Barcelona :ufs: al matí ho passo realment malament anant cap a la feina...
Els pits em fan molt mal, ja no aguantava els meus sostens i dissabte me'n vaig comprar uns al Prenatal amb els que hi vaig millor. I en breus aniré a buscar pantalons perquè tinc la panxa molt unflada, sobretot a la tarda i no vaig còmoda amb els meus... Algun consell de com comprar-los?

Ara que hem vist que tot marxa bé, hem decidit explicar-ho als de casa, aprofitarem que ens reunim tots per la Mona per donar la notícia, quines ganes de compartir-ho! Tot i que som conscients què és aviat i que encara hi ha risc... Ho farem en petit comitè als pares i germans només :love:

I vosaltres com esteu?? Tot bé??
meritxell.fernandez-marti
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. abr. 17, 2019 12:11 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: meritxell.fernandez-marti » dj. abr. 18, 2019 5:28 am

Hola totes!!
Vam tenir el positiu ara fa dues setmanes aprox!En principi ens toca pel 8 de desembre, però fins el dia 29 que no tenim la primera visita no hi sabrem segur.

De moment em trobo molt bé, a vegades em fan mal els pits i noto un pressió al baix ventre, però per la resta molt bé!Vaig una mica amb por per dues raons, primera per ser mare per primera vegada i perquè venim d’un abort al mes de juny passat i no ens volem il·lusionar gaire!!!

Esperem que tot vagi bé i puguem compartir juntes aquest camí!!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. abr. 18, 2019 5:37 am

Meritxell benvinguda i enhorabona :p-) :b-))) :-()) >.-<:. Esperem poder compartir sensacions juntes.
Jo tambe vaig patir un abort a octubre, i fa por que aquest embaras passi igual.. :ufs: pero hem de ser positives! :-()). Per mi és el quart fill que tindré, la meva parella el primer. La seva ilusio era ser pare (tot i que es un padras amb els meus fills i sels estima com a propis). Pero es normal.. I jo tambe volia repetir ja que sem estan fent grans i anyoro la sensacio de quan son bebes. Em 25 vaig tenir el gran. I lany seguent, em 26, els Bessons. Ara en tinc 35, mha fet mandra, pero es una bendició!
Mamitravel, que be saber de tu! Men alegro molt que tot et vagi anant be.
I.... Que guay haver vist ya el cigronet!
Quina es la teva DP?
Aviam si cau algún positiu mes de les buscadores de :-()).
Aran, com ho portes?
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dj. abr. 18, 2019 6:45 pm

Hola!! Va ser molt emocionant!! La DPP serà pel 10/12 però em van dir que m'ho podràn confirmar millor a la visita del dia 9. Ja tinc ganes de tornar a veure'l/la!

I vosaltres com ho porteu?
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dj. abr. 18, 2019 10:22 pm

Hola!!!

Enhorabona Meritxell!!! Jo també vinc d’un abort anterior i amb molta por... però siguem positives!!! El desembre serà el nostre mes! El millor regal q tindrem!! :-D

Jo tinc la DPP pel 8/12!!! Avui hem anat a fer visita i està tot perfecte!!! Ens hem emocionat molt quan l’hem sentit bategar i ja mesura 5,6mm >.-<: així que ja tenim l’alta i el dia 2 de maig primera visita amb ginecòleg que vull que em porti al part...

Porto desde ahir amb nàusees pel matí.... ja em
pensava que em lliuraria però es veu que no!! en fi... m’han donat unes pastilles naturals que es diuen “amavel” ... a veure si vaig millorant
Tinc una panxa de 3 mesos!!! no sé com m’ho faré per dissimular-la.... demà anem amb la família a la Garrotxa a passar el cap de setmana i encara no ho voliem dir... però crec que ho acabarem explicant.... Avui la meva nena ja em deia : “mama, i aquest bulto? Estàs menjant massa no creus? “ jajaja tampoc crec que esperem massa a dir-li....

Bon cap de setmana a totes i ens anem llegint!

Petoneeets!!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dt. abr. 23, 2019 11:12 am

Bon dia boniques! Com ha anat la setmana santa?
Jo aquest divendres tinc llevadora, primera visita. Pero nomes estaré de 6+4 aixi que poca cosa.
Tinc taaaanta son i cansament..!
I a la que em prenc la pastilla de l'acid folic comenzo amb nauseas. Us passa tambe?
Em prenc les yodefasol o algo aixi. I em senten fatal!
Les demes que tal! Alguna novetat?
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dt. abr. 23, 2019 4:56 pm

Hola Boniques!

Us escric des del llit, amb febre (37ºC).

Dilluns passat també en vaig tenir, vaig anar al metge, i res: Encostipat i a passar-ho com pugui.
Avui hem tornat i res: Defenses baixes, paciència i a passar-ho com pugui.

Estic una mica desmoralitzada perquè porto setmanes que només faig que dormir, estirar-me al llit i tot se'm fa una muntanya.

Fins i tot cuidar dels nens, em veig incapaç i delego part de les tardes en la tele i em sento fatal. :ufs: :ufs:

Quan em trobo bé em veig amb cor de portar-los al parc i fer vida mig normal, però sobrevisc diàriament amb les nàusees. Intento anar menjant sovint però de vegades és pitjor. Jo també prenc iodocefol, però no noto res. Esmorzant al llit sembla ser que la cosa millora una mica, però ja no sé què pensar: hi ha dies que les coses que em van funcionar el dia anterior, ja no funcionen. Aixxx quina paciència cal tenir. :-o00m :-o00m :-o00m

Ahir per primer cop vaig vomitar i ho vaig passar fatal. Vull atribuir-ho a un virus de panxa, ja que les caques que porto fent des de fa dies són poc consistents. Espero no tornar a vomitar més.

Intento ser optimista però els meus pensaments són prou negatius... vaig pensant, vinga va, que demà serà un altre dia, però no hi ha millora. Només tinc moments millors que d'altres però duren poc. Això m'entristeix molt perquè hauria de ser xul·lo poder viure aquest tercer embaràs amb il·lusió, però certament aquest estat de cansament i nàusees no ajuda a aixecar cap.

En aquests moments estic de baixa per altres motius. No vull pensar el què significaria anar a treballar amb aquestes condicions... Vosaltres com ho feu?
Recordo que en el segon embaràs estava treballant i em venien nàusees. Sortia de la classe (sóc professora de secundària) per anar al lavabo i de seguida em passava, no recordo que la cosa fos tan greu com ho està sent ara.

Els fongs se'm van curar després de fer el tractament. Afortunadament, una cosa menys per la que preocupar-se.

Intueixo que dec estar de 7 setmanes. El dia 2 de maig tenim la llevadora. Tenim ganes ja de començar amb les visites. No us ho creureu, però sembla que porti mesos embarasada!! Em passa el temps lentíssim. També us passa? Quant a la roba, estic vestint amb malles tot el dia perquè els texans m'apreten i em sento molt incòmoda. Tinc uns pits enormes i els sostens m'apreten una burrada, així que quan em trobi millor aniré a comprar roba.

Abans de la Setmana Santa ho vam explicar a la família i als nens. Tots es van posar molt contents. El meu fill gran, que té 6 anys va tenir una resposta ben peculiar. Amb el seu pare estem separats i els nens van i venen setmana sí, setmana no; doncs bé, resulta que em diu : "I el bebé també vindrà a casa del papa?"
Què curiosa la ment d'un infant!! Per cert, al meu ex també li vaig explicar i em vaig quedar molt tranquil·la, ja que es farà càrrec dels nens el temps que calgui quan s'apropi la data del part i en el post part. Era una cosa que em faia patir, ja que hem tingut problemes moltes vegades per fer-nos favors extra. I com vivim a dos carrers, serà més senzill fer-ho així.

En fi, noies! Espero que no ho estigueu passant tan malament com jo i espero poder-vos donar bones notícies aviat sobre la millora del meu estat. :--/) :--/) :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::