***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

gener, febrer, març...
Cheese
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 22, 2019 10:52 am

Re: ***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

EntradaAutor: Cheese » dj. maig 23, 2019 8:02 am

Aquí una altra!

Si descobreixo com s'envien els privats m'intento afegir al grup de whatsapp :p

La meva data improbable de part és el 12 de novembre, però espero que s'adelanti i arribi el 31 d'ocubre, em faria moltíssima il·lusió anar a parir disfressada de halloween. Sóc massa friki per aquest grup o m'accepteu? :p

Tinc un nen de 3 anys i mig, de qui gairebé no em vaig enterar ni de l'embaràs ni del part, ara està sent molt diferent, he tingut pèrdues fins la setmana 13 (ara estic de 15) i tot va començar amb la gine, la llevadora i l'obstetra convençuts de que seria un avort.... i aquí està la bitxilla aguantant com una campiona...
A la primera eco, la de les 12 setmanes ja em van dir que era una nena! Fins fa poc tenia nàusees i vòmits, fins el punt de que m'he aprimat 5kg! (sense problemes, pq em sobren molts més) Ara ja estic millor, però tinc un sabor estrany a la boca que fa que no em vingui de gust el dolç (increïble....).

Bueno, em sembla superbona iniciativa això de compartir experiències per whatsapp o forum, crec que l'anterior postpart el vaig sobreviure pq vaig conèixer un grup de mamis en la mateixa situació i vam fer pinya!

Anem parlant!
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: ***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

EntradaAutor: lluna1977 » dc. maig 29, 2019 8:47 am

Hola Cheese! ja estàs afegida al grup de WA!!! >.-<: >.-<: >.-<:
MCT
Entrades: 1
Membre des de: dg. juny 09, 2019 4:17 pm

Re: ***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

EntradaAutor: MCT » dg. juny 09, 2019 4:27 pm

Hola Noies!! Jo tambe sere mare al novembre. La data prevista es per al 17 de novembre!! Ara estic a la setmana 17!

Estic algo angoixada... Vaig menjar pernil dolç de carnisseria i al tornar a comprar un altre dia al mateix lloc he vist que la carnissera no es renta les mans ni porta guants...

La meva preocupacio es que hagi pogut estar contagiada de toxoplasmosis

No hem vull obsesionar massa... En part penso que si en 33 anys i menjant carn mig crua no la he agafat molta casualitat seria agafarla per dos talls de pernil dolç no?
Petons boniques!!
lluna1977
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

Re: ***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

EntradaAutor: lluna1977 » dj. juny 13, 2019 8:42 am

Hola MCT! felicitats!!! :-()-) :-()-) :-()-)

No t'angoixis amb la toxoplasmosi, és més aviat tenir sentit comú i no menjar coses crues.

Tenim un grup de whatsapp molt actiu, i aquí al fòrum no hi entrem gaire, com pots veure. Si vol que t'afegim envia'm per privat el teu número de telèfon!

Una abraçada ! :-()-)
Osiria83
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 04, 2019 2:51 pm

Re: ***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

EntradaAutor: Osiria83 » dj. jul. 04, 2019 2:59 pm

Hola. Acabo de veure aquest fòrum i no sé si és massa tard per entrar-hi. Estic embarassada de 18 setmanes i tinc data de part per finals de novembre. La veritat que m’ho han canviat ja vàries vegades per tamany del bebé....
Espero poder compartir moltes coses amb vosaltres si aquest post continua actiu... he vist que parleu per whatsap...
Espero que totes us aneu trobant bé.

Una abraçada.
MariOna**
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 02, 2016 10:45 am

Re: ***Mares i pares NOVEMBRE 2019***

EntradaAutor: MariOna** » dv. set. 13, 2019 6:35 am

Hola!! Espero la Júlia pel 3 de novembre. Ja sé que es una mica tard per entrar al grup... m’accepteu?? Gràcies!!!

MariOna**

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::