Pares i mares d'agost 2019

gener, febrer, març...
elena__
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 15, 2019 10:08 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: elena__ » dt. gen. 15, 2019 10:16 pm

Felicitats per la bonica espera a totes,
Gustineta, llegeixo que estas seguint un tractament immunològic durant l'embaràs, jo també estic en aquesta situació. Només estic de 5+3, però molt esperançada.
Desitjo q tot ens surti bé finalment.
Avatar de l’usuari
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: elmeubip » dv. gen. 18, 2019 8:59 am

Buenos días ,

Soy una mami de mellizas y estoy vendiendo la habitación de las peques, con las dos cunas stuva, el cambiador stuva, y el carrito mountain buggy duet.

Os pongo los links por si os interesa a alguna ya me urge venderlas. Muchas gracias y os deseo lo mejor en este camino que empezáis como mamis/papis. Es una etapa súper súper chula. Besos.

https://es.wallapop.com/item/carro-doble-mountain-buggy-duet-318796338

https://es.wallapop.com/item/cuna-stuva-y-colchon-318766685

http://p.wallapop.com/i/318776750?_pid=wi&_uid=54706734&_me=s_android

Y perdonad por la interrupción...
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dv. gen. 18, 2019 9:09 am

Trish una abraçada molt forta. Em sap greu. Permet-te plorar la pèrdua si així ho sents, que el "millor ara que més endavant" t'ajudi a estar millor però que no sigui un motiu per prohibir-te el que sentis,

elena_ enhorabona! Estàs amb intralípids i prednisona també? Si és així i tens cap dubte, pots escriure'm sempre que vulguis. A mi de moment sembla que m'ha anat bé. Veurem a partir d'ara que ja acaba el primer trimestre i ja no em medicaré. Molta molta sort, espero que a tu també et vagi bé :)

elmeubip gracias por la info. Si quieres también puedes publicarlo en el post de mercadillo, que es específico para compra-venta.

Com esteu la resta?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
merce85
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 20, 2019 8:19 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: merce85 » dg. gen. 20, 2019 8:34 pm

Nom: Mercè
DPP: 12 agost
Edat mare i pare: 33 i 35
Nº de fills: 0
Hospital: Hospital de Palamós
Sexe i nom: Si és nen Nil, si és nena Isona.

Hola a tots!
Quina il·lusió que existeixin fòrums per mesos! Així anem totes al mateix ritme!
Jo també he recorregut un llarg camí per aconseguir estar embarassada.
Anteriorment vaig fer 3 inseminacions artificials i res, seguidament una ICSI amb l'únic embrió que van aconseguir crear...
Tot i així aquest últim embrió va donar resultats i ara estic de 11 setmanes.
Però estic molt espantada... Vull disfrutar del embaràs i no ho aconsegueixo.
Ahir vaig tenir que anar d'urgències a l'hospital perquè vaig sagnar, va resultar que tinc un hematoma intrauterí, els bàtecs seguien intactes, però tot i així m'espanta l'idea que li pugui passar algo. M'han dit que he de fer descans absolut, tot i que jo portava des de la setmana 1 un embaràs molt tranquil sense realitzar cap esforç, la veritat no sé com s'ha pogut crear.
Espero que tots podem tirar endavant el nostre embaràs, petons!
Imatge
MIR3IA
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 10:37 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: MIR3IA » dl. gen. 21, 2019 10:49 am

Hola!! Em dic mireia i dema fare les 10 sétmanes d'embaras, la veritat que estic molt ilusionada i m'ha fet molta gracia trovar aquest foro per mesos!! Nosaltes portavem desde agost intentantan-ho i fara cosa d'un mes que ens cam assaventar, estic molt contenta perque em trovo molt be no tic casi nauseas ni bomits, pero si que tinc moltes preocupacions perque tinc una feina bastan dura i tambe que vaig anar a la primera visita de la llevadora y no em va fer cap prova ni res, els analisis son per el dia 30, la primera eco el dia 6 de febrer i no torno a veure a la llevardora fins al 5 de març en sembla molt extrany tot y poc control, vosaltres us eu trovat igual?? Estic molt contenta de unirme a aquest forumm estic encantada de conexeus :b-)))
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dc. gen. 23, 2019 9:14 am

Benvinguda Mercè!
M'alegro que finalment, després de tant camí, també hàgiu aconseguit l'embaràs. Enhorabona!
No m'estranya que estiguis espantada... és molt normal tenir por si comences a veure sang, és un neguit. No et culpis per no poder gaudir de l'embaràs, si vas tacant és complicat perquè estàs amb l'ai al cor. A poc a poc, quan l'hematoma es reabsorbeixi, espero que et sigui més senzill.
En el meu cas, com que no he tingut cap tacat, ni m'he trobat malament ni res, m'ha resultat fàcil gaudir d'aquestes primeres setmanes. Però també he de dir que fer teràpia ha sigut clau per a mi. Ara també hi continuo anant, perquè les pors a vegades se'n van una mica de mare i m'ajuda a tenir-les controlades. En moltes sessions la terapeuta ens diu que les pors no s'esborren, que amb tot el que hem viscut és normal tenir-les, ens hem de deixar sentir el que sentim i després col·locar-ho a lloc. Sé que sona estrany, però
Si creus que una mica d'ajuda et pot fer estar millor, no dubtis a demanar-la.
Com ho porta la teva parella?

Benvinguda Mir3ia i enhorabona!
Que bé que et trobis bé!
Sobre la feina, jo trucaria al CAP i ho preguntaria, sense esperar la visita a la llevadora o que te'n programin una altra més aviat (per cert, trobo molt estrany que entre eco i visita deixin passar un mes... és molt). El primer és la teva seguretat i la del bebè i la teva tranquil·litat. També ho pots preguntar el dia de la eco.
Quan puguis, pots omplir la fitxa amb la DPP, edat, etc.? Així actualitzo dades.

Boleta, coreta, Aidafee com aneu?

Ego: continuo bé, el triple screening (ara en diuen "test combinat" es veu) va anar bé i el nostre petitó/ona va fent com toca.
Tot és intens, cada petit pas que anem fent m'emociona. L'altre dia estava entusiasmada perquè vam anar a comprar els primers pantalons premamà. Encara no me'ls he posat, però.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
MIR3IA
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 10:37 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: MIR3IA » dv. gen. 25, 2019 9:38 am

Nom: Mireia
DPP: 20 agost
Edat mare i pare:27 i 40
Nº de fills: 0
Hospital: taulí de sabadell
Sexe i nom: Si és nen saúl i si es nena maica

Bueno, la setmana que be he d'anar a ferme els primers analisis de sang i d'orina intentare demanar informació i que m'expliquin tanta tardança entre visites perque la eco del primer trimestres me la faran a dies d'entrar al segon, a vegades em ve rabia per no tenir contractat un seguro pero ara ja no m'en puc fe cap no? Sobre la feina m'estic posant seria i sembla que em van entenen i procuren posarme a llocs mes lights pero bueno ahir mateix ja vaig estar en barra corrents i possant rentabaixelles de 20 kg o mes i carregan pes... intento no ferho pero la feina ho requereix i a sobre l'estress de vinga comandes i comandes en plena rambla de sabadell es una mica agoviant tot perque a vegades em fan sentir com si fos una exagerada i com si estigues fent cuento un xow vamos! Pero bueno la setmana que be ja que anire al cap preguntare totes aquestes coses ja us anire informant, gracies per el apoyo :ok:
Paqui-BM
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 6:08 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Paqui-BM » dg. feb. 17, 2019 12:00 pm

Hola noies
Jo tambe he de tenir el meu primer bebe a l'agost. Fins ara tot va amb normalitat i jo em trobo força be.
M'agradat molt trobar aquest grup per poder compartir sensacions, dubtes ja que anem al mateix temps.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dg. feb. 17, 2019 5:13 pm

Hola!

Mireia, com van anar els anàlisis i l'eco de primer trimestre? No pateixis que fins la setmana 13 et pots fer les analítiques i l'eco. Jo de fet l'eco me la vaig fer quan estava de 12+5.
Vas poder preguntar els dubtes que tenies sobre la feina? La veritat és que sí que sona dura la feina, però el primer és la teva salut i tan de bo hi hagi una manera de compaginar-ho.
Sobre l'assegurança... doncs suposo que sí que te la pots fer, el que no sé és si hi hauria carència i si n'hi ha de quant de temps és. En tot cas, l'important és que et sentis còmoda amb qui et fa el seguiment... sinó jo crec que és millor buscar alternatives, sigui a la pública o a la privada.

Paqui-BM benviguda! Que bé que t'hagis trobat bé! De quant estàs ara?
Et faria res omplir la fitxa, així t'incloc a la llista?

Boleta, Merce, coreta, AidaFee... esteu bé?

Ego: Jo estic contenta. I com que no sé si mai tornaré a passar per un altre embaràs, visc aquest al màxim. M'hi ajuda molt el fet que em trobo bé. Ah! I em comença a sortir panxeta!
Hi ha una cosa que m'agrada molt que és que estic recuperant l'alegria que la infertilitat m'havia pres. Torno a ser una mica "jo", no sé com dir-ho.

Abraçades!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dl. feb. 25, 2019 8:53 pm

Hola noies! M’apunto al mes de maternitat!
Sóc la manumima, crec que vaig tard a presentar-me, doncs ja estic de 14 setmanes, però tinc un petit de 27 mesos i des de que m’he quedat embarassada fins fa ben poc hem anat saltant força entrebancs de salut de familiars, que per sort, tot a anat tornant a lloc!!!
Doncs això el meu 1r embaràs va ser de 5 setmanes i mitja, va acabar al gener del ‘16 i al nov del ‘16 va néixer el nostre petit. Jo tinc 33 anys, tot i que ben aviat 34 i el meu company 37.
En principi el part és pel 26 d’agost.

Salut per totes!!
aida-ferres.canelayclavo
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dt. feb. 26, 2019 2:16 pm

Hola Mamis!!

Com aneu?? Jo estic molt nerviosa (positiva) ja que aquesta semana( toquem fusta) ens diuen el sexe!!i vosaltres??
Per casulitat hi ha algu de girona per aqui.??
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dv. març 01, 2019 2:56 pm

Hola!

18+2

Benviguda manumima i enhorabona! T'acabo d'afegir a la llista.
M'alegro que la situació familiar hagi millorat i les coses hagin tornat a lloc. Els problemes no són agradables mai i si estàs en un moment més delicat com és un embaràs, encara menys.

Benvinguda aida i enhorabona també! Podries omplir la fitxa i així t'afegeixo a la llista si us plau?
Com ha anat la visita? Heu pogut saber el sexe? Nosaltres no el volem saber, misteri fins al final!

Jo tinc visita la setmana que ve, just el dia que faig 19 setmanes. Estic una mica nerviosa, ja que no hem fet cap visita des de la setmana 14. Ho vam triar així perquè vam veure que, tot i els nostres antecedents, estem més tranquil fent un seguiment normal a la SS. Ara bé, quan s'acosta visita, doncs pateixo una mica més per possibles males notícies. És visita amb la llevadora i suposo que em posarà el Doppler i ens derivarà a l'hospital de la Maternitat (BCN) per fer l'ecografia morfològica.

Ja tinc una mica de panxeta (per fi!) i comença a ser evident que no és de menjarm, hahaha. Em fa una il·lusió...!
El que no m'esperava és que la gent em toca la panxa a la primera de canvi!!! Em sorprèn però no em molesta gens. Em fa veure que no som els únics que volíem que les coses sortissin bé després de tant temps. Us passa a vosaltres?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Nunita78
Entrades: 3
Membre des de: dg. març 03, 2019 10:14 am

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Nunita78 » dg. març 03, 2019 10:25 am

Hola!
Jo sóc la Núria, estic de 15+1, però amb un hematoma amb pèrdues des de la setmana 7. Encara no ha marxat del tot. És el nostre tercer fill/a, ja en tenim dos nens de 10 i 11 anys; sí, es portaran molts anys, però, a vegades les coses sorgeixen així!!
Contesto la fitxa:


DPP: 24 d'agost
Edat mare i pare: 40 i 41
Nº fills: 2 ( Aitor i Jan ) + 1 estrelleta de 11 setmanes que vam perdre al març’18
Hospital: Hospital de Terrassa
Sexe i nom: no ho sabem encara
merce85
Entrades: 4
Membre des de: dg. gen. 20, 2019 8:19 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: merce85 » dc. març 13, 2019 4:36 pm

:--/) Aiii Gustineta! que pava que sóc, pensava que el fòrum t'avisava quan rebies algun missatge, però clar al ser una resposta general no rebia res i pensava que ningú m'havia contestat!

Estic ja de 18+2, i l'hematoma va desaparèixer, els vòmits encara hi son presents (molt menys que en el 1er t), i bé ara he agafat faringitis estreptocòccia i he de prendre 3 dies antibiòtic, no em va gaire gràcia, però dic jo que no deu ser perillós si la ginecòloga m'ho ha receptat... En aquesta etapa, una està tant poruga...

Però bé, apart daixò la resta molt bé!
M'han dit que serà una nena, per tant, una Isona!

Jo tinc una cafeteria i els clients també em toquen la panxa, tampoc em molesta, em sento orgullosa de tenir panxa i em fa feliç.
Suposo que aquesta setmana has tingut la morfològica, tot bé??
Jo al tenir embaràs de risc al principi, tenia ecos cada 15 dies, ara que ja estic millor m'han espaiat les visites,
i la veritat es fa moooolt llarg, però sabem que l'Isona està bé, ja que quasi cada dia l'escoltem amb un dopper que tenim :miko: (angel sounds), la veritat ens deixa tranquils i ens agrada escoltar-la.

Aii gent, quines ganes, sóc tant impacient que ja he començat a preparar l'habitació...
Vosaltres què? heu comprat ja algo? preparat l'habitació? :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dj. març 14, 2019 2:47 pm

Que bé Mercè! Ahir vam tindre eco i tmb tindrem una nena, potser es dirà Maria.
Jo no he preparat res, de fet estic de baixa per ciàtica, és força empipadora i + amb un petit de 28mesos.
Vaig anar a mirar 1es mudes xo no em van agradar (sóc molt minimalista), així que ja trobarem el que ens agradi, queda moooolt de temps. He anat preguntant i m’han dit que a l’agost els primers dies recomanen anar amb màniga llarga i pantaló llarg, però després curt ja. El meu fill és de novembre, així que de màniga llarga només compraré la 1a muda, la resta ho aprofitarem i d’estiu doncs si que hauré de comprar cosetes xq d tant petit no tinc res de res.
Tema habitació nosaltres fem collit així que només desplaçaren el llit del meu fill a la part del pare i posarem el bressol de collit per la nena a la meva banda. A l’habitació d’ells només hi tenim a les calaixeres amb el canviador i la roba i una zona de catifa amb contes i la taula de llum. Hauré de fer lloc i reorganitzar les calaixeres x fer-hi cabre la roba dels 2!!!!
Així que d’inportant nosaltres només comprarem cadireta de cotxe i una altra Stoke suposo.

Com esteu la resta?
coreta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. des. 12, 2018 3:42 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: coreta » dv. març 22, 2019 8:01 am

Hola..
Ja fa temps que no dic res..... però es que he passat uns mesos cansadíssima, no m'he trobat gens bé... ara ja de 5 mesos 20 setmanes ... esperant la primera setmana d'abril que em fan la morfologica que ganes ja tinc... és una nena però el nom no el tenim decidit ..... encara no em trobo bé del tot i sobretot els ànims els tinc sota terra, plorant, apàtica, desanimada...però bé sòc concient que és tema hormonal.... Fins que no tingui la morfològia no començaré a comprar alguna coseta i mirar que necessitaré ... és una locura tot el que hi ha a les botigues ...
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: nina81 » dc. abr. 03, 2019 1:31 pm

Nom: Nina81
DPP: 2 d'agost
Edat mare i pare: 37
Nº de fills: seran les primeres
Hospital: en principi Sant Joan de Deu de Manresa.
Sexe i nom: 2 nenas, Mariona i Abril
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estem molt contents d'estar aqui, ja q ens ha costat lo nostre.


Fa molts dies q us llegeixo però fins avui no m'he atrevit escriure. A la propera personalitzo.
Fins aviat
Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dg. abr. 07, 2019 6:51 pm

Hola boniques!

23+4

Com esteu?

Nunita, benvinguda i enhorabona! Ara que ja han passat unes setmanes des que vas escriure, han millorat les nàusees i ha desaparegut l'hematoma? Quin patir...
Sí que les coses van com van, fa poc llegia que tenir els fills amb anys de diferència també és bonic... els germans ho viuen més i potser poden ajudar més també.
De quantes setmanes estàs ara? Has fet la morfo ja?
T'afegeixo a la llista!

Merce que bé que tot vagi bé!!! Gràcies per passar a actualitzar.
M'alegro que l'hematoma hagi desaparegut! Què fan les nàusees?
I la faringitis? Van anar bé els antibiòtics?
Enhorabona per aquesta nena! M'agrada Isona :)
Per mi també és així: tinc panxa i n'estic orgullosa. Amb el que m'ha costat... lluir-la m'encanta. Alhora però, sóc molt conscient que al voltant tinc persones que tenen o han tingut problemes de fertilitat i pèrdues i sóc curosa (a mi em feia mal i l'últim que vull és fer mal a algú per a això, és molt delicat). Però si estic en entorn segur i sé que no fereixo... doncs a gaudir-ne!
Ara encara que facis visites més espaiades, continues sent de risc igualment, no? T'has de prendre alguna medicació en l'embaràs?
L'habitació... això què és? Hahahaha... nosaltres anem sempre a última hora i no és bo! Mira, si us fa il·lusió començar-la a preparar... per què no? Cadascú té els seus ritmes!

Manumima enhorabona per aquesta nena! Maria també m'agrada, i em sembla que ara no es posa gaire.
Ha millorat la ciàtica?
De roba diuen que els primers dies encara que sigui estiu han d'anar amb màniga llarga i una mica abrigadets, perquè no estan termoregulats (si ho tinc ben entès). Nosaltres hem comprat algunes cosetes, no gaires encara. De tota manera, estic molt a favor amb això de ser minimalista com tu. Esclar que vull tenir coses, però les justes i necessàries. Estem buscant informació per no passar-nos. Per cert... una cosa que vam pensar i que ahir vam posar en pràctica: comprar la robeta en botigues de 2a mà. Vam anar a una botiga Humana a Barcelona i vam comprar 4 peces de roba per 10 euros i estan com noves! Total serviran poc temps i si queden bé les tornarem a donar. Per a nosaltres és una bona opció i vull compartir-la per si us serveix!
Entenc que estareu tots 4 en una habitació, doncs oi? Què tal és el collit?

Coreta quin rotllo trobar-se malament :(. Les emocions són les que són i sobretot no et sentis culpable per sentir-te així. Si t'has passat tot aquest temps sense trobar-te bé, és normal no sentir-se eufòric... I les hormones no ajuden.
Nosaltres tampoc no vam comprar res fins passada la morfo i des de llavors hem comprat poquet, anem molt pas a pas. Com va anar la morfològica? Està tot bé?

nina benvinguda i enhorabona! El teu nom em sona del fòrum de RA... quina alegria que ho hàgiu aconseguit i que l'embaràs tiri endavant! I enhorabona per atrevir-te a escriure, és un súperpas :). Crec que entenc en part com et sents, a nosaltres també ens ha costat molt temps arribar fins aquí.
Per cert... segons les meves ecos la meva DPP també és el 2 d'agost, segons l'aplicació és l'1. Així que anem ben bé igual!
Com va anar la morfo de la Mariona i l'Abril?

Ego: Jo vaig fer la morfo el 19 de març i tot està bé. No volem saber el sexe del nostre fill/a, sorpresa fins el final!
Vosaltres noteu com es mou? Nosaltres des de diumenge passat... és una passada!
També ara tinc les meves pors, però per sort el fet de notar-lo/a ajuda i si les pors se'ns mengen tenim ajuda externa que ens va molt bé.
I res, continuo donant gràcies cada dia per poder viure aquesta experiència!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dc. abr. 10, 2019 9:55 am

Coreta que bé! espero que la morfo anés genial!
Nina benvinguda, nosaltres també anem a Manresa a parir,amb el nostre primer fill en vam quedar encantats, vam fer part natural del tot (i això que finalment vaig necessitar inducció per ser part prematur, tot i així em van respectar molt i em van recolzar en el fet de no voler la peridural). Aquest cop ho vull tornar a fer així! És una experiència brutal i a casa som molt anti medicaments innecessaris i tot molt natural, vaja!
Gusineta la meva esquena ha millorat, estic de baixa, però encara noto molèsties; el fet és que treballo amb nens de 3 i 4 anys i tinc molta estoa de cotxe i això em complica més; demà he d'anar al metge, a veure què em diu i passat setmana santa aniré a l'osteòpata, crec que m'ajudarà molt! Quina bona idea el comprar la roba de 2a mà, la veritat que queda ben nova, aquests dies he estat mirant tot el que tenim i està tot perfecte!
Jo dimecres tinc la morfològica i ja fa unes setmanes que noto a la nena (no estem segurs del nom encara, així que Maria és possible, però també Mar o algun altre que ens pugui sorgir, encara no ho hem pensat ben bé).
Espero que les que no us trobàveu gaire bé aneu millorant!
Paqui-BM
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 6:08 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Paqui-BM » dv. maig 03, 2019 7:05 pm

Nom: Paqui-BM
DPP: 14 d'agost
Edat mare i pare: Mare 37 Pare 47
Nº de fills: 1r fill
Hospital: Verge Cinta Tortosa
Sexe i nom: Nen, nom encara no esta decidit
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::