Pares i mares d'agost 2019

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » ds. ago. 17, 2019 6:08 pm

Hola boniques!

Avui fa 9 dies que sóc mare. No és com m'esperava... és encara millor! Després de tot el camí recorregut durant més de 5 anys, ho hem aconseguit. Em miro el meu fill i em sembla increïble, tan perfecte... Sento una gratitud immensa i em sento tan afortunada...

L'Enric va néixer el dia 8 d'agost a les 23:40, després de 41 setmanes de gestació i d'un prepart i un part induït llargs, de 46 hores. Vaig començar amb contraccions el dia 7 a les 2 de la matinada, vaig trencar bossa 8 hores més tard i com que eren aigües brutes em van ingressar. Com que tenia el coll de l'úter tancat, em van induir el part al cap de 12 hores. El treball de part en si no va començar fins l'endemà al migdia gràcies a l'oxitocina (les prostaglandines no em van fer res). Estava cansada i tenia dolor i finalment vaig demanar l'epidural tot just estant de 3 cm. La dilatació va avançar molt lenta. Va tardar més de 3 hores a baixar pel canal del part. Vaig estar quasi al límit de la cessària, però al final va sortir i sense ni un esquinç (això que empenyia com una boja, de manera irracional). Per sort, ell no va patir en cap moment i és un nen saníssim i preciós que va mesurar 52,5 cm i va pesar 3,300 kg.

Nosaltres no sabíem el sexe i va sortir i amb el cordó no el veia! Així que el vaig tocar. I per dins jo ho sabia, tot l'embaràs que ho intuïa... L'Enric és un nen preciós, de les coses més boniques que he fet a la vida. Cada passa, cada prova, cada tractament, cada punxada per arribar a ell pren tot el sentit del món ara. Ens va tocar la loteria, l'Enric, quan era un només un embrió de cinc dies va decidir enganxar-se a mi i créixer, créixer sa fins a sortir viu. Viu i als meus braços. La felicitat és indescriptible.

Manumina ja de 38 oi? Ha fet efecte la lluna plena? Com et trobes?
Part natural amb oxitocina en vena... uau! Ho admiro, jo no vaig poder...
Va haver-hi algun problema amb el teu primer fill per la prematuritat? S'ingressen sempre a neonats o depèn?

Una abraçada i molta sort pel part!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » dl. set. 30, 2019 9:21 pm

Gusineta moltes felicitats! Tot pren sentit i segur que aquests anys d’espera han estat necessaris xq fos l’Enric el que arribés a vosaltres!!!
Jo vaig ser mare el dia 22! Va ser un part moooolt ràpid, altre cop natural i tot va anar genial, en menys d’una hora ja havia nascut i va pesar 3,2kg, estem encantats amb la Maria!!!
Pel que em preguntes del meu fill va estar perfecte, es considera prematur xq va néixer a la 35,5, xo no va necessitar cap tipus d’ajuda, va pesar 2,560. No sempre van a neonats, el meu fill no hi va estar; suposo que només si ho requereixen.
Felicitats altra vegada!!! Una abraçada
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dl. nov. 18, 2019 1:29 pm

Manumima, enhorabona passada!
Que bé que poguessis tenir un part natural! Jo ho volia, però al final me'l van haver d'induir i no vaig aguantar sense epidural. Tinc clar que si mai tinc un segon, tornaria a intentar part natural i si no... doncs flexibilitat. L'important és que t'atenguin bé, et sentis respectat i puguis prendre tu les decisions com a pacient sempre que sigui possible.

M'alegro que anés ràpid i la Maria i tu estigueu perfectes! Com està ara? Com ho porta el germà gran?

Felicitats família bonica!!!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: manumima » ds. gen. 11, 2020 10:03 pm

Gusineta moltes gràcies!!!
Estem molt bé, el Roc és un encant i està enamorat de la seva germana, tot flueix!
Com esteu vosaltres? Espero que rebé!!!!
Quin greu que no tingui gaire seguida aquest xat, amb el meu 1r fill vam fer un bon grup i ens vam
Passar al wats i ens anava genial per dubtes que ens sorgien al ser tots de la mateixa edat.

Una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Pares i mares d'agost 2019

EntradaAutor: Gustineta » dc. gen. 29, 2020 6:14 pm

Hola manumima!

Que bé que tot flueixi :) Veig que aquesta segona maternitat va bé, oi?
Tu com portes el dia a dia? T'has reincorporat a la feina? Jo ho vaig fer divendres i de moment, tot va rodat.

L'Enric és un nen saníssim (paraules de la pediatra). És molt alegre, sempre somriu i ara que s'hi veu millor vol menjar-se el món amb els ulls. La lactància va ser dura al principi perquè no agafava pes, però vam aconseguir passar de mixta a LME! Som molt afortunats.

I no em puc creure que el dia 8 ja farà 6 mesos! 6... passa taaan ràpid!

Sí que va ser un grup parat... jo he de dir que com que sortia de comptes l'1 d'agost i creia que pariria abans, al principi de l'embaràs em vaig ajuntar al grup de mames de juliol... aquí no ho vaig proposar perquè no hi havia activitat. Encara tens relació amb les mares amb qui vas compartir l'embaràs de la teva filla?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::