*** Marones d'Abril 2019 ***

gener, febrer, març...
Lali2018
Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 07, 2018 6:55 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Lali2018 » dc. gen. 30, 2019 7:37 pm

Hola de nou noies!

Buuff! Feia molt que no us llegia. Vaig escriure un parell de post al principi i des de llavors que no he trobat el moment de tornar-vos a escriure.

M'alegro molt de llegir que, en general, tot va bé.

És cert, cada dia tenim el part més aprop. Em fa il·lusió i respecte al mateix temps. Bé, jo com no em toca fins a finals d'abril ho tinc una mica més lluny però vaja... queda la recta final.

Jo avui he anat a la llevadora i tinc anèmia. La veritat és que les últimes setmanes m'he trobat molt cansada. Jo em pensava que el cansament em sortiria més endavant però, és clar, no dormo gens bé, i entre això i l'anèmia, doncs, suposo que és el que toca.

Per la resta tot bé i la nena sembla que està la mar de bé, que és el més important.

M'interessa el tema que heu comentat de la doula. L'altre dia a ioga em van parlar d'aquesta figura i me'n van recomanar una, però no sé exactament quin tipus d'ajuda pot oferir que no pugui oferir una llevadora. Hi ha algú que n'hagi tingut i pugui explicar la seva experiència?

Per altra banda, jo tinc molts dubtes sobre on anar a parir. A mi em toca Santa tecla a Tarragona però no tinc gens clar si canviar-me. M'agradaria un part el més respectat i humà possible i no sé quin seria el millor lloc. No m'importaria si m'hagués de desplaçar a Barcelona. Les que sou de Tarragona o Barcelona, alguna recomanació en aquest sentit?

Fins aviat,

Lali
CarmeniXevi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 01, 2018 9:37 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: CarmeniXevi » dj. gen. 31, 2019 7:20 am

Hola Mireia36!
nosaltres som de Mataró també!
Fem el seguiment per privat a Barcelona i anirem a la clínica del Pilar.
Estàs fent les classes de part del CAP de la Ronda Prim? o alguna activitat?
Carmen i Xevi
-- Esperant la Valentina a l'Abril 2019
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dj. gen. 31, 2019 2:41 pm

Lali2018 ha escrit:
Per altra banda, jo tinc molts dubtes sobre on anar a parir. A mi em toca Santa tecla a Tarragona però no tinc gens clar si canviar-me. M'agradaria un part el més respectat i humà possible i no sé quin seria el millor lloc. No m'importaria si m'hagués de desplaçar a Barcelona. Les que sou de Tarragona o Barcelona, alguna recomanació en aquest sentit?


Lali, jo penso que és millor parir a prop de casa, mai saps si trobaràs cua a la carretera i aniràs justa, si arribaràs massa verda i et faran tornar, etc. No m'hi he trobat mai perquè jo he parit els dos cops a l'hospital públic que em toca i n'estic contenta, però sé de gent que han anat a Bcn (a 45 minuts d'on vivim, i encara més si has d'anar segons on de la ciutat) i els ha anat d'un pèl, o al revés, han hagut de passar-se el dia fent temps o directament tornar a casa per tornar l'endemà a Bcn a parir per fi. Però bé, això és molt personal. Tens alguna referència de Santa Tecla? Els hospitals públics en general estan força en sintonia (sobretot les llevadores) amb els parts respectats i la lactància materna, i és clar que com que t'atén l'equip de guàrdia no pots triar l'equip amb qui potser tindries més afinitat, però als privats no sé si et respectarien igual una dilatació lenta, per exemple.
Bé, jo et recomano que miris d'esbrinar quina és la política de Santa Tecla i comparar-la amb el que et podries trobar en hospitals més llunyans.

Mireia36, benvinguda!
Els consells fan de mal dir, així en general… Tens algun dubte en concret? Alguna inquietud?

L'únic consell que jo m'atreviria a dir de manera genèrica, principalment a les primerenques, és que no idealitzeu el part. Penseu com us agradaria que fos per demanar a l'equip que us atengui el que voleu, però sempre tenint clar que potser no anirà com desitgeu.

Buf, llegint-me sono pedant i tot! Però és que tinc amigues encara traumatitzades per no haver pogut fer parts naturals. Si es pot, perfecte, però si no, el que compta és que la criatura neixi bé i que nosaltres no en sortim gaire malparades :content:
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dg. feb. 03, 2019 6:25 pm

Bones!!!
Que això de no tenir ordiador em dificulta entrar i escriure.

Com aneu?? Totes ja el llindar de les 30 setmanes, no???

Bengingudes Nuni i Mireia36!!!

Per la resta veig que més o meys anem totes igual. Algunes amb insomni, pensant on parir, i anar preparant cosetes. Nosaltres també. Però a vegades no saber exactament què farà falta em paralitzat i acabo no comprant res. jajajajaja
Ara, però, estem una mica preocupats perquè el dia que tenia visita a la ginecòloga li vaig comentar que em va semblar veure una mini pèrdua un parell de dies (penseu que des de les pèrdues grans del primer trimestre que estic paranoica amb el tema). Total que em va dir, millor fer ecografia. Hi vam anar aquest dilluns passat. I de les pèrdues res, però van veure que estic al límit de tenir massa líquid amniòtic. Vaja, dins la normalitat a la banda alta. Van fer eco super detallada, i tot ok. Però es veu que tenir massa líquid pot ser símptoma d'alguna cosa. I clar, vaig mirar a internet. ERROR!!!!! En fin, que hi haig de tornar dilluns vinent. Però aquests dies intento pensar que volen controlar, però que estava dins la normalitat.
D'altra banda, començo a estar mooooolt cansada. Aquesta setmana em vaig començar a plantejar pillar la baixa. Jo també tinc insomni pràcticament cada dia (un parell d'horetes a mitja nit), així que l'endemà al matí, cansament al canto.

I avui tinc crisi perquè de cop i volta hem vist que no ens cap l'estructura de canviador que volíem comprar de l'IKEA. Algú no té estructura i ho fa sobre el llit. Nosaltres és que de fet a l'habitació del nen/a hi deixem un llit individual per si és molt tremendo/a el que hagi d'anar a treballar pugui dormir més o menys bé. Per tant, podria fer el fet (sabent que ens hi deixarem els ronyons).

Noies a veure si entro una mica més. Perquè vaig comentant al grup de whatsapp però clar, aquí hi ha més gent.

Una abraçada!!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dl. feb. 04, 2019 10:38 am

Bon dia!

Perri, estigues tranquil·la amb això que t'han dit, o intenta-ho, i espera't a la propera visita. La veritat és que mai ho havia sentit a dir, però si estàs dins la normalitat però fregant el llindar segurament no serà res i estaràs més controlada. :-o00m

Sobre el canviador, nosaltres tenim una calaixera i posem el matalasset a sobre, però amb el segon ja moltíssimes vegades més el canviàvem al sofà (sí, deixant-nos-hi els ronyons una mica). Això que dius del llit individual, que no dormirà amb vosaltres, la criatura, almenys els primers mesos? Jo ho aconsello sempre perquè de despertar-se es desperten per naturalesa, i diversos cops durant la nit, així que és molt més còmode tenir-lo ben a prop. Ja sé que hi ha gent que no és partidària del collit, però al principi és gairebé una necessitat vital dels pares.

Ja ens diràs com va la visita, que entenc que és avui mateix.

Jo tinc ganes ja de l'eco de les 34 setmanes (la tinc el dia 28) perquè fins que no sàpiga si ve gran o petita (aproximadament, que en això hi ha força marge d'error) no compraré la primera posada.
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dl. feb. 04, 2019 1:01 pm

Virolai, la visita és dilluns vinent, em queda una semtana d'intentar no pensar-hi gaire.

Tema habitació. La idea és deixar un llit individual que tenim a l'habitació del nen/a. Però que el nen dormi a la nostra habitació. La cosa és deixar el llit individual per si la cosa és molt xunga, que algú tingui un llit en una habitació més tranquil·la (bàsicament el meu home que serà el que primer haurà d'anar a treballar).
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. feb. 05, 2019 10:22 am

Perri ha escrit:Virolai, la visita és dilluns vinent, em queda una semtana d'intentar no pensar-hi gaire.

Tema habitació. La idea és deixar un llit individual que tenim a l'habitació del nen/a. Però que el nen dormi a la nostra habitació. La cosa és deixar el llit individual per si la cosa és molt xunga, que algú tingui un llit en una habitació més tranquil·la (bàsicament el meu home que serà el que primer haurà d'anar a treballar).


Ah, havia entès lo del llit al revés! Perdona. Em pensava que el nen dormiria a l'habitació sol i hi posàveu un llit per fer-li companyia, i és justament al revés! Ben fet, no és mala idea.

I la visita, doncs com tu dius, paciència i mira de no pensar-hi gaire. Segur que si no t'han programat una visita més propera és perquè no és perillós, només cal anar controlant.

I això del canviador, hi ha uns models plegables que es claven a la paret, em sembla que també de l'Ikea, això no us aniria bé? I si no, el que dèiem, el matalasset a sobre del llit, tot i que no és gaire còmode. Si teniu alguna calaixera també el podeu posar allà a sobre, el canviador.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dl. feb. 11, 2019 8:26 pm

Hola noies!!
vaig seguint si hi ha novetats al post, el què passa és que costa posar-se al pc i personalitzar.. som moltes... i el post no es mou molt..
Suposo que us comuniqueu pel whats..

Perri tens novetats de lo del líquid?? espero que tot bé!!Ja has trobat canviador?? una amiga té el plegable d'Ikea de paret i de moment s'han apanyat..!

Lali2018 a mi també em van trobar anèmia, però la veritat el ferro que em van receptar em fa restrenyiment i no me'l prenc..! em prenc el suplement i prou. La doctora em va dir que si em feia restrenyiment que el deixés i el proper cop me'n donaria un altre... Lo de la Doula, jo he preguntat aquí i allà però encara no m'he decidit..!! en el meu cas a l'anar com a mare soltera i no tenir ja els meus pares penso que m'aniria bé aquest acompanyament.. però no em decideixo..!! Ja t'has decidit on parir?? jo no!!!!!!

EMS2012 veig que vas agafar la baixa bastant aviat.. que bé! et trobes bé??

VIROLAI com ho portes?? en el teu cas més cansat amb els altres dos peques..!!!!

Bueno noies, no personalitzo més, m'han trucat i se m'ha tirat el vespre a sobre..!!

Cuide-vos molt i aneu escrivint de tant en tant, sinó al final hauré de sucumbir al whatsaap.
Fareu alguna quedada??

El modo ego: jo he anat de vacances tota una setmana, i he fet excursions i tot, agafant 2 avions i tot. molt contenta i plena d'energia. El Sullivan em va sortir bé i no he agafat ni Diabetis ni hipertensió de moment, tenint en compte que tinc 46 anys doncs molt i molt contenta.
Tinc insomni, i prenc sals de Schusler i amb això dormo una mica millor. Però em desperto uns 4-5 cops cada nit. Cada hora/ hora i mitja al principi, i dormo seguit les últimes tres. Si no em prengués les sals aquestes estaria 1-2 hores desperta cada nit.
i bé, contenta i amb ganes de veure-li la carona al baby!!!!!!!!!!

Expliqueu cosetes, sento no personalitzar més però ara haig de tancar el pc
Ciao!!
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dt. feb. 12, 2019 7:46 am

Bon dia,
Apolonia, he vist que tens 46 anys i et voldria preguntar la prova del sucre a quin trimestre t la van fer?
T'ho pregunto perquè jo tinc 39 anys, d'aquí un mes 40, porto bessonada, i no me la fan fins al tercer trimestre, a la setmana 24...
Gràcies!!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dt. feb. 12, 2019 10:33 am

Hola Socdepoble,
enhorabona pels bessons! ja saps què portes?
Doncs la prova me l'han fet dos cops. Si mal no m'equivoco me l'han fet cap al final del primer trimestre i cap al final del segon.
Pregunta aviam!
Sort!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'HAbril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dt. feb. 12, 2019 1:12 pm

Hola!

Apolònia, jo també prefereixo parlar per aquí que pel whats. Molt bé pels resultats! Jo vaig tenir diabetis amb el primer, i això va fer que m'induïssin el part a la 40, però ja no n'he tornat a tenir ni amb el segon ni ara.
Que bé que hagis fet un viatget i tot! Jo em sentia amb força energia fins fa uns dies, però ara de seguida em noto cansada, em fan mal els malucs, hi ha nits que també tinc insomni (si em desperto a quarts de 4 el més segur és que em quedi dues hores desperta)… Amb els altres embarassos m'havia sentit amb energia fins al final, però ara suposo que el ritme dels nens em passa factura. Què hi farem!

Socdepoble, per la SS et fan la prova del sucre (l'O'sullivan) a partir del 1r trimestre crec que a partir dels 37 o 38 anys. A mi ja m'ha tocat en tots els embarassos. Te la fan al 1r i al 2n trimestre, i en principi ja no la fan més si no hi ha sospita de res.

Jo faig molta panxa, cosa normal entre que ja n'he fet amb els altres embarassos i que és el tercer. Avui una noia d'una botiga m'ha preguntat que quan em quedava i s'ha sorprès que encara faltin dos mesos. Em deia que ella feia aquesta panxa abans de parir, però clar, només ha tingut una filla.

La setmana passada vaig començar prepart, i em va agradar ser-hi amb el punt de vista de l'altre cantó, de poder ajudar i donar la meva visió d'una certa experiència. Molts dubtes de les primerenques em recordaven tant l'altra vegada que vaig fer el curset! (Perquè amb el segon no el vaig fer.) Vosaltres l'esteu fent?

Demà tinc llevadora. Tinc ganes de saber quants quilos porto, tot i que pesant-me a casa me'n surten 11 o 12, i això és força menys que amb el segon, i això que no m'estic de res…

Au, us deixo, però passo cada dia per mirar si algú ha dit res!
Socdepoble
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Socdepoble » dt. feb. 12, 2019 3:05 pm

Bones noies,

Gràcies! Espero bessons però encara no sé el sexe, fins d aquí unes setmanes.
Virolai, vaig per la SS i paral.lel faig controls a la privada...i no entenc pq al tenir 39 apunt de 40 la prova del sucre no me la fan fins a la setmana 24, al maig...dijous aniré a la llevadora i preguntaré...
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
Avatar de l’usuari
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Egu » dc. feb. 13, 2019 8:21 pm

Ja només queden 2 mesos!!!

He començat a tenir les presses per tenir més coses preparades perquè no tinc res, ni bressol, ni canviador, ni roba.... no us passa que penseu que podria sortir prematur i us pilla "en calces"? Deu ser la fase dels 7 mesos i síndrome niu.

Apolonia ets molt valenta de ser mare soltera i afrontar el part i la vida de mare! Em sembla bona idea que busquis una doula de confiança que t'acompanyi. I t'aniran molt bé les classes post-part pels dubtes.

SocDePoble, si estàs a la setmana 24 és normal que no t'hagis fet encara el Sullivan, es pot fer fins a la 26 o 28. Jo és el primer que m'he fet aquest embaraç, no recordo si es fan més. Jo vaig per mutua, no he anat mai a la SS.

Virolai deu ser guai anar a pre-part, jo no aniré, sí que m'he apuntat a classes de ioga per embarassades i vull provar també de fer piscina i/o pilates, però quan agafi la baixa, ara no tinc temps.

Qui deia que ha deixat el ferro? Jo em noto algun dia suuuuper cansada, potser a les 7 ja em costa caminar i altres com avui que em sento bé. El ferro m'el prenc dia si dia no perquè em senta regular però penso que el necessito per tenir forces.

La vacuna quan toca posar-la?
Fa temps que no vaig al metge i tinc molts dubtes del que queda, no me'n recordo de tot de l'altre embaraç.

Us fareu fotos d'embaraçada? Jo m'ho vull tornar a fer, és un record molt maco i ara estarà el meu fill també a les fotos >.-<: >.-<: Espero tenir temps, es que de veritat que no em trec del cap que arribarà en un moment imprevist i que no hauré fet tot el que vull fer abans de parir, aix!! :-o00m

Bona nit mamis!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Apolonia » dl. feb. 18, 2019 8:57 pm

Hola noies!!!
EGU, a mi em passa com a tu, que no tinc res a punt i em dona la impressió que si el nen s'avança doncs estarà tot per fer...
Sóc jo la del ferro...el vaig deixar perquè em restrenyia, però avui he anat a la visita i m'ha receptat una altra cosa.
Preguntaves per la vacuna..? quina? tosferina? a mi ja me la van posar, diguessim que al principi de quan es pot posar ( o fins i tot abans d'hora).
Les fotos: m'agradaria fer-me'n , varies persones m'ho han dit. Aviam si m'animo.

VIROLAI, jo tmb bastant cansada, però va a dies o a estones, i vaig fent!!!! però clar tu amb dos crios més, ha de ser molt cansat..!

Jo avui he anat a la visita a l'Hospital, el nen diu que pesa 2,200kg i tot va bé, líquid bé, encarat cara avall, jo tot bé.. !!!

Ara em comença a pesar la panxa.. i lo més engorrós són les nits, em desperto molt (unes 4-5 vegades), i lo de l'insomini és molt pesat, tot i que va a dies. M'estava prenent les sals aquelles però se m'han acabat i ara només em prenc 2 sedatif a l'anar a dormir (homeopatia).

Vinga a veure si us animeu a escriure..! de quan esteu ja? jo de 33!!!!! el nen fa moltes patadetes...!!!

No m'acabo de creure que en poc temps tindré a un bebè!!!!!!!!!!!!!!!!! :-((

Fins aviat!!!!!!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dc. feb. 20, 2019 10:55 am

Hola!

Apolònia, que bé que ja el tinguis cap per avall! La meva, segons la llevadora, està transversal (almenys la setmana passada, i tal com noto les patadetes crec que continua igual). El segon va estar de cul fins a la setmana 36 i vaig haver de fer moxxibustió i exercicis. Ara vull començar a caminar de quatre grapes perquè es giri, que si no ja hi tornarem a ser. Tinc l'eco de les 34 dijous de la setmana que ve, i llavors aniré a comprar la primera posada, perquè la llevadora diu que ve tirant a petita i si és així li compraré la talla 0, que la 1 amb el primer fill li quedava enorme.

A mi m'havien de vacunar de la tosferina la setmana passada, però tinc força tos i em va dir que era millor esperar que m'hagi passat. Ahir em va auscultar la doctora de capçalera i tot bé perquè els mocs són de vies altes, però em va dir que amb l'embaràs els refredats s'allarguen molt, així que no sé si la setmana que ve, que és quan m'havia de vacunar finalment, hauré millorat gaire.

Això del ferro jo et volia dir que no el deixis, que podies provar altres alternatives més naturals que es posen més bé al cos (jo en prenc un de Santiveri que em va receptar la llevadora), perquè el ferro ara anirà cap avall i amb el part encara més. Però si ja te n'han donat una altra opció, perfecte.

Sobre tenir les coses preparades, jo res de res! Tinc caixes de roba per ordenar i avui m'arriben els bolquers del principi (n'he comprat uns eco per a les primeres setmanes i els combinaré amb bolquers de roba que ja han portat els altres dos). Però no he fet res més. Hauria de començar a netejar les parts tèxtils del cotxet, però no tinc gaire temps i em fa força mandra, també :-:)

Jo feia dies que estava millor de l'insomni, però avui tres horetes desperta de res zz:-) He sentit que el petit estossegava, hi he anat, li he donat xarop, li ha passat, i apa, insomni al canto de regal per a mi. Ah, dissabte em vaig comprar pel wallapop un coixí de lactància baratíssim i ara sí que dormo més bé pel que fa al mal dels malucs.

Jo també estic de 33, just avui! Falta un mes i mig, aproximadament!
Perri
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. set. 06, 2018 12:11 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: Perri » dj. feb. 21, 2019 5:15 pm

Hola noies!
Vinga que ja queda poc! Veig que teniu les mateixes preocupacions que jo de tenir les coses a punt.
Apolonia, una de les meves millors amigues és mare soltera. I va anar a parir amb la seva mare, però al final va ser cesàrea d'urgència. I sí que diu que si hagués tingut un part normal s'hauria plantejat el tema de la doula. Tenir algú que sap de què va el tema acompanyant deu ser tranquil·litzador.

Virolai, al meu curs de prepart només hi ha una noia que ja té fills. I la pobra és el blanc de totes les preguntes i comentaris de la llevadora. Del pal, tu que ja hi has passat... El que noto al prepart és que quan més gran ets, més preocuapada estàs. Les més joves estàn super happy. Enveja cochina. jajajaja

Tema vacuna de la tosferina a mi me la van posar fa un parell de setmanes.

Sobre el meu tema de tenir líquid amniòtic. Doncs van tornar a fer ecografia super completa. El líquid s'havia reduit una mica, tot i continuar a la banda ampla. Ara el nen a la semana 30 feia 2 kg. El tema del percentil estava que se sortia. Així que em van demanar fer prova del sucre llarga (tot i que la curta em va sortir negativa). Però que estés tranquil·la. El meu home va néixer gran, i no està gras ni molt menys, però té un xasis considerable. Espero que sigui això i no el sucre...

I tema baixa encara treballo. Però hi ha dies que m'ho plantejo seriosament perquè l'insomni em fa anar cada dia més cansada. Ara tinc un dilema, perquè la setmana vinent haig de treballar tota la setmana horari normal i el cap de setmana doble torn. I el tema doble torn em sembla que ja no m'hi veig. Perquè a més moltes hores asseguda, em suposen acabar amb els peus super inflats. Crec que demà parlaré amb el jefe.

Apali noies!!! Ànims que ja queda poquet!!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dv. feb. 22, 2019 2:18 pm

Hola!

Perry, llavors, quan et fan la corba llarga? Jo amb el primer vaig tenir diabetis i en vaig haver de fer tres, de corbes llargues… Ufff… Però tan al final no sé si et faran fer gaire cosa, si te'n troben. Potser una mica de dieta i prou. Jo em punxava dos tipus d'insulina, però m'havia sortit malament l'o'sullivan del 2n trimestre i ja tenia el diagnòstic des de llavors.
Com tu dius, esperem que les mides siguin per genètica.

A mi no em desagrada ser de les poques "repetidores" de prepart, perquè em sento útil. Quan hi vaig anar amb el primer embaràs també hi havia unes quantes noies repetidores i era molt útil sentir la seva versió, a part de la més acadèmica de la llevadora. I ara em sento en aquell mateix costat i m'agrada.

Això que dius de la feina, no sé de què treballes, però això del doble torn sona esgotador, i si dius que acabes amb els peus inflats potser sí que és hora de demanar que almenys no hagis de fer aquests torns, o directament agafar la baixa mèdica.

Jo compto els dies que em queden per a l'eco… Dijous que ve! Em fa por que continuï transversa o podàlica, però tampoc trobo el moment de fer exercicis… :-:)

Les que esteu al whats, tot bé? Que aquí som quatre gats!
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » dl. feb. 25, 2019 11:47 am

Hola noies!
Fa dies que vull entrar pero amb el nou any ens em mudat estic sense pc a casa u amb molta feina a dins i a fora de casa... sento haber estat tan desconectada!
Aqui ja estem de 34+6 vacuna posada eco de les 34 amb 2,330kg i en cefalica ens ho esta posant facil el/la petit/a!
Tinc forces rampes que son de mal portar pero per la resta molt be
Jo estic preparant el niu alhora q he fet la mudança aixi que imagineu el caos... tinc cotxet net, roba neta... pero em falta mutar el bressolet i fer la bossa aue ara ja va tocant! Fins ara pensaba si neix sera tan petit que no el podre vestir peor ara ja no!

Virolai que be anar a prepart es una manera de guardar un temps per a tu i la nena genial si tu pots combinar! Jo tambe soc autonoma i la meva intencio es treballar fins el mes endevant possible crec que som forces en actiu encare! Ara venen les setmanes mes pesdes viam com les portem.

No personalitzo gaire perque amb el mbl es molt embolic! Intentare entrar mes sovint i aixi ens fem el seguiment de la dolça espera!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: virolai » dj. feb. 28, 2019 11:38 am

Hola!

Petit somni, que bé que ja tens molta feina enllestida. Jo ni cotxet net, ni robeta (tot just he triat unes quantes coses per als primers dies de la roba que m'han passat)… Aquest cap de setmana m'hi vull posar.

Vinc de l'eco de les 34 i la mida bé (2,300 kg, percentil 50, que em preocupava que fos petita, segons la llevadora), però està transversa, igual que el seu germà mitjà. Aquesta doctora no és partidària de la moxibustió i no sabem si en farem o no. Ens repeteixen l'eco a les 36 i si no s'ha girat ens donaran dues opcions, versió cefàlica externa i en última instància, cesària programada. No estic excessivament amoïnada perquè ja ens va passar amb el segon però fent moxibustió es va girar (o es va girar perquè li tocava), i encara té lloc per girar-se, però sí que haurem d'obrir la ment a l'opció d'una cesària.

Les altres, com esteu?
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: *** Marones d'Abril 2019 ***

EntradaAutor: petit_somni » ds. març 02, 2019 7:16 am

Bon dia!
Doncs avui queda un mes just per la nostra DPP aixi que toca fer la bossa que encare no la tinc preparada! Si aixo m’ho diuen fa dos anys quan va neixer el germà no m’ho crec per aquelles alçades ja tenia la bossa feta i remirada... aquest cap de setmana vull deixar forces coses del bebe enllestides pero aquesta setmana entrant i potser la seguent ens fan obres a casa aixi que es tot plegat una mica embolic!
Virolai la meva gine em va comentar que els tercers encare es mouen mes per l’espai que tenen confiem en la petita i sino doncs segur trieu la millor opcio! Teniu el nom de la nena? Ara no m’enrrecordo!
Heu començat el massatge!?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::