*** Mares i pares AGOST 2018! ***

gener, febrer, març...
Wiki_bt
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 07, 2017 12:02 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Wiki_bt » ds. gen. 27, 2018 9:18 am

Hola a totes!!! Sóc nova per aquí i voldria afegir-me a les futures mamis d'agost!!

Tinc 36 anys i aquest és el meu primer embaràs, ara mateix ja estic de 12 setmanes i la data prevista pel part de moment és el 9 d'agost.

De moment estic portant el seguiment de l'embaràs per seguretat social i per privat i estic feta un embolic perquè estic anant a la gine de sempre i fins abans d'estar embarassada tot bé amb ella, revisió anual, citologia i poc més... Però ara no sé, estic bastant decepcionada amb el tracte que m'està donant (ni m'atreveixo a fer preguntes perquè a la mínima em diu que si hagués parit 3 vegades tindria menys pors o coses similars)... A més només atèn parts a la Clínica del Pilar i m'han parlat tant malament d'aquesta clínica que no em dona gens de confiança.. No descarto tenir-lo a seguretat social xq l'hospital que em toca m'agrada, però també m'agradaria tenir la tranquil.litat de que l'opció per privat em dona seguretat, així que m'estic plantejant canviar de gine... Teniu referències recents de la Clínica del Pilar o us toca a algu pna aquesta clínicia?? Perdoneu aquest mode ego que m'ha entrat, però estic amb tants dubtes..

Moltes gràcies a totes i ens anem llegint!!
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » ds. gen. 27, 2018 1:42 pm

Hola , noies!

Nuri1979 que bé, 9 setmanetes ja, queda poc per finalitzar el primer trimestre... Això del dormir és fatal però poc s'hi pot fer... a mi també em passa i l'altre embaràs també em va passar. No sé si us passa a vosaltres però jo somnio molt i de vegades encara que dormi em desperto més cansada!

Wiki_bt felicitats i benvinguda al grup! Nosaltres l'altre embaràs també vam començar fent seguiment doble i al final ens vam quedar només amb la SS. Si tens alguna complicació a la SS et fan molt de seguiment; si no, et fan només 3 ecos (1r trimestre, morfològica al 2n trimestre, i 3r trimestre, cap a la setmana 34 bàsicament per veure que tot segueix bé i mirar tamany del bebé). El seguiment mensual te'l fa la llevadora, que no fa ecos però escolta el cor amb el doppler. En principi la resta d'ecos no són diagnòstiques.

Nosaltres aquest cop hem optat, de moment, per fer només el seguiment a la SS, perquè la ginecòloga que fa les ecografies diagnòstiques és un encant i a més a més és molt bona. I amb la llevadora hi tenim també molta confiança perquè ens va portar l'altre embaràs i és la que porta després tot el grup de lactància, així que ens coneixem bé i el tracte també és excel·lent. El tema de l'hospital ja depèn una mica de cadascú. Jo tampoc he sentit molt bones referències de la Clínica del Pilar, però especialment perquè no respecten massa el pla de part i no fomenten el pell amb pell o la lactància materna, per exemple. Tot i que també suposo del professional amb qui et trobis en cada moment. Jo vaig parir a l'Hospital de Mataró i vaig quedar encantada del tracte rebut en tot moment, tant durant el part com després els dies d'ingrés. És cert que no coneixes els professionals que t'atendran (o sí, també depèn una mica de la sort o si has coincidit amb ells d'urgències en algun moment o a l'hospital en alguna revisió), però a mi, per exemple, aquesta qüestió no em preocupa especialment.

T'he fotut un bon rotllo però en el fons depèn una mica de cadascú... quin hospital et toca?
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Wiki_bt
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 07, 2017 12:02 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Wiki_bt » dg. gen. 28, 2018 12:33 am

Moltes gràcies Gantils23!! A mi em tocaria Sant Joan de Deu i com tothom m'ha parlat tant bé, em dona confiança! És molt probable que al final em decanti pel públic xq si la meva gine no m'està donant confiança i la clínica que em toca menys.. malament! Suposo que a mida que vagi avançant l'embaràs, aniré tenint les coses més clares, però de moment, estic feta un embolic! :-S
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dg. gen. 28, 2018 11:30 am

Hola wiki benvinguda!

No et puc ajudar amb la clinica del pilar, xq personalment no conec a ningú que hagi anat allà, de Sant Joan de Deu si conec gent que ha tingut allà els seus fills, i una amiga és infermera de neonats, crec que és dels millors hospitals x parir. Jo si ho fes per privat al meu gine ho fa a la corachan o la quiron, xo em decanto x el public, xq em toca la maternitat!

Petons a totes, a veure si s’anima una mica més això!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dc. gen. 31, 2018 5:01 pm

Hola a totes!!

Entro ràpid des del mobil, feta la eco del 1r trimestre, tot normal!! Per mides m’han avançat la fpp al 10/08/2018, o sigui que ara estic de 12+5. I avui que s’ha deixat veure molt be, al 90% és una nena, i jo casi plorant quan ho ha dit... ens ha costat tant que realment m’es igual nen o nena!!

La resta com esteu??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gemmam » dc. gen. 31, 2018 5:51 pm

Hola,
Sóc nova aquí encara que porto dies seguint-vos sense atrevir-me a dir molt. Jo tinc 37 anys i el papa en té 39 recent fets. Tenim un peque camí dels 4 anys. M'ha costat dir res perquè no les tinc totes... Portem més d'un any a l cerca del germà/na pel petit i en aquest camí he patit dos avortaments cosa que em fa estar molt espantada per tot...
Estic de 12 -13 setmanes. Segons la meva última regla la dpp seria 11/08 que coincideix amb el meu aniversari però la eco sembla que va una icona abans i la posaven pel 8/8...El meu ginecòleg diu que amb tan poca diferència no cal canviar-ho total estic entre dos dates...
Avui hem anat a recollir els resultats del triple screening i ens ha sortit baix. De tota manera ens estem plantejant l'anàlisi no invasiva perquè ens han dit que s'hi poden detectar altres malalties. En sabeu res vosaltres?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » dc. gen. 31, 2018 6:41 pm

Ally83!! felicitats guapi!!! me n'alegro moltissim!!! jo tinc eco el divendres!!!! a mi també me és igual si és nen o nena però a la meva family sol abunden nens sabeu? així que si vé una nena doncs cambiarem una mica!! jajajaja


Gemmam benvinguda al grup! i molt positivisme!! jo amb el tema de la prova no invasiva segons el q em diguin també mho pensaré... soc mami novata i tot m'espanta i segons com prefereixo estar segura de que tot esta bé...


El divendres us informaré de tot jiji :)
Wiki_bt
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 07, 2017 12:02 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Wiki_bt » dc. gen. 31, 2018 9:03 pm

Hola!!

Ally, què guai que ja t'hagin dit que serà nena! Jo divendres passat vaig fer-me la eco de les 12 setmanes per SS i dilluns per privat i cap dels dos va fer cap referència al sexe... van dir que era massa aviat...

Benvinguda Gemma! A mi per SS si que em fan triple screening però fins al dia 05/02 no sabré res... i la dra. del privat em va dir que per edat (tinc 36) era recomenable fer-me l'anàlitica no invasiva que en principi sustitueix a la amnio i que fent-me aquesta analítica, doncs que ja no feia falta triple screening... em va semblar estrany... ho he parlat amb amigues que també s'han fet aquesta analítica i a elles els hi van fer també la triple screening.. Però res, tal i com m'ho va plantejar la dra. i com l'únic que vols és assegurar-te de que tot estigui bé, doncs ja ni t'ho penses i dilluns al sortir de la visita vaig anar a fer-me l'analítica, en el meu cas la que es diu NEOBONA i va tenir un preu de 540€. Hi ha una altra que és la plus, però la dra. em va dir que no calia perquè les malalties que comprovava de més no et donava un resultat amb una fiabilitat del 99% com en les altres i que per tant no valia la pena.. En principi, dilluns em donen els resultats! quins nervis! a més, també em diran si és nen o nena!! :-)
Neh
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. des. 08, 2017 10:08 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Neh » dc. gen. 31, 2018 11:06 pm

Hola guapes!

Benvingudes a les noves :)

Gemmam vaig estar mirant el tema dels tests prenatals no invasius i en vaig veure dos, el NeoBona http://www.neobona.es/ i el Harmony http://testprenatalharmony.es/
Els dos et diuen els resultats en 5 dies laborables, si estas de bessons només et pots plantejar el NeoBona, però si n'és un tens les dues opcions. A més crec que valen més o menys lo mateix, sobre 450€. Si entres a les webs veuràs les diferentes opcions segons vulguis algo més bàsic o que estudiï més coses. Espero que aquesta sigui la bona! Molta sort!

Ally que bé que tot hagi sortit normal! I què fort que ja et diguin el sexe! Amb nosaltres no s'han volgut mullar! M'han dit que esperi a la setmana 14.

La nostra eco tb ha sortit molt bé, i això que em preocupava que veiessin res raro... Ha sigut tant maco veure als petitons! Ja están súper fets! Vull dir que ja tenen de tot i és movien, i un semblava que és xumava el dit! Què macos! M'he quedat flipant de tenir tot allò a dins i no notar res! Tinc unes ganes de notar-los... En les ecos és quan té n'adones que l'embaràs és de veritat. Estàvem el Pichurri i jo amb cara de tontos mirant la pantalla i babejant :love: Només per això ja val la pena passar les nàusees, vòmits, males nits, hemorroides, marejos, pell seca, etc, etc >.-<:

Per cert! Ja puc deixar la progesterona i tornar a tenir vida sexual!! Yuhuu! :b-)))

La setmana que ve tinc hora amb el nou ginecòleg, a veure com serà! Ja us aniré explicant!

Molts petons i ànims!!
Imatge
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gemmam » dj. feb. 01, 2018 7:26 am

Ally83 Ostres que xulo que ja us diguèssin el sexe!

Wiki_bt Doncs nosaltres només estavem fent per privada i el gine ens va dir que si no feiem el més complert de detecció prenatal no ens valia la pena perquè amb el triple screening ja descartavem edwars,down i patau. Em sembla que això tants caps, tants barrets

Neh Que bé que ja puguis deixar la progesterona. I que bé que es veièssin tan bé! Li faré una ullada als dos tests que em comentes moltes gràcies per la info!

Jo he de dir que m'estic plantejant de demanar de fer la morfològica tant per la privada com amb la SS perquè la eco d'aquest trimestre recordo haver-la vist bastant millor amb el primer fill, l'aparell crec que era.... jo no sé si m'estic confonent però em sembla recordar que vam comptar dits i tot amb el primer fill i ja t'asseguro que amb la imatge que veiem no es podien comptar dits... No sé com que tinc tanta por que alguna cosa no estigui bé m'agradaria que se'l miressin en detall... Estic molt emparanoiada oi?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: GinestaU » dj. feb. 01, 2018 2:27 pm

Hola noies, veig que tot va rebé! Enhorabona a les noves incorporacions, al final farem un bon grupet.

Jo he anat avui a Vall, per tamany estic de 10 setmanes i no de 9 com ens pensavem, així que tornem a modificar la FPP i m'han ficat la analitica i la eco del 1r trimestre amb calçador... És increible com ha canviat en tres setmanes, ara es una croqueta amb braços i cames!

Conec una noia que va fer el Harmony i li van mirar moltes coses, la veritat es que es una tranquilitat tot i lo car que es.

Un petó boniques, que tot segueixi així de bé!
Imatge
Imatge
Imatge
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » dv. feb. 02, 2018 11:45 am

Noies!!! he anat al gine avui... eco de les 12 setmanes... quina passada!!!! li he vist tot!! =0-0-) i m'ha dit si volia saber el sexe i li he dit que si... i diu que se li ha vist perfectament que era una nena jajaja però de totes maneres prefereixo esperar... es movia moltissim no paraba!! li ha costat que es fiques de costat que volia una bona estona jajaja

la setmana que bé torno per veure els resultats de la triple aveure!!! esperem que tot estigui bé!!

vosaltres que tal?? estic amb un núvol avui!! encara que avui ho diré a la feina i estic com un flan...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dv. feb. 02, 2018 12:06 pm

Hola a totes!!

Wiki hola maca!! Quins nervis ja tens el dilluns a tocar! Ja ens explicaras que tal!

Neh primer trimestre superat!!! Jo tb vida normal i sense progesterona!! Ole ole!!!

Gemma benvinguda!!

Ginesta 10 setmanes ja queda menys per superar aquesta etapa!!

Aneni que guay la eco!! Aiiixx a la feina a veure que tal...

Jo he anat avui per el resultat de l’analítica i tot perfecte, triple screening risc molt baix així que no farem més proves. A partir d’ara vida normal en tots els sentits, així que en una setmana tornaré a la feina, aniré al gim i mirare de recuperar la vida sexual!!! Jejejeje.... la propera visita la tinc el dia 23, a les 16 setmanes!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Plumbina
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 12, 2018 10:25 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Plumbina » ds. feb. 03, 2018 2:03 am

Hola noies!
No he estat massa per aquí... poc temps! Jo també vaig fer la primera eco, dilluns passat, em van endarrerir la data 5 dies, així que ara torno a estar de 12+5 (dpp 13/8), sempre em passen aquestes coses, et quedes com estancada una setmana, però després tornes a continuar! Em van dir que tot bé!
Jo, per les qui dubteu per la SS, us diré que jo he portat els dos embarassos anteriors per la pública i mai no he tingut cap problema, al contrari, per tema embarassos confio molt més en la pública que la privada, on l'índex de cesàries programades i parts induïts per motius diversos és molt més alt i els parts respectats molt menors. Jo n'he tingut una a Sant Pau i l'altra a la Maternitat, molt més contenta del segon, però també van ser parts molt diferents, però a la Maternitat tenen sala de part natural i protocol molt ben fet. Com a Sant Joan de Déu, on si no fos perquè em queda una mica lluny, hi aniria segur! De la clínica del Pilar tampoc no me n'han parlat massa bé..
Ara esperar a veure la llevadora d'aquí a 10 dies i que em doni el resultat de l'analítica! Però per ara, tot i el cansament i la gana continus, em trobo perfecte!
Benvingudes a totes les noves!!!
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Gantils23 » ds. feb. 03, 2018 4:44 pm

Hola, noies!

Feia dies que no entrava i veig que se'm gira feina! De cop hi ha un munt de comentaris... vaig a posar-me al dia i a veure si puc comentar una mica totes les novetats...

Plumbina, felicitats per l'ecografia del primer trimestre! Bé, això de la DPP també és una mica orientatiu... Després hi ha qui pareix a la 37 i qui pareix a la 42, i al final és una loteria. Jo en el primer embaràs vaig parir a les 40 justes així que van fer diana, però conec casos de tot. Per cert, això que comentes de la SS, jo també crec que si es té un bon hospital a prop és la millor opció. Nosaltres no dubtem en això, tot i que sempre es pot complementar una mica el seguiment per privat.

Ally83 felicitats per l'ecografia i els bons resultats! És un descans arribar fins aquí i que et diguin que tot està bé. A gaudir-ho!

GinestaU 10 setmanes ja! Vinga, que aviat ja deixes enrere el segon trimestre! Has hagut d'anar d'urgència a l'hospital per algun problema o ja tenies revisió programada? No sé si m'he perdut alguna cosa...

Gemmam, benvinguda! Quan dius que t'estàs plantejant de fer doble la eco de les 20 setmanes, és perquè no confies en el de la SS o en de la privada? Jo per l'experiència que tinc a la SS són molt professionals i els equips són bons. I de fet, en el nostre cas, la mateixa doctora que fa a la SS és la que ho fa a una de les clíniques privades de la zona, així que crec que al final sempre són els mateixos gines (perquè han de tenir una titulació especial per a fer aquest tipus d'ecografies diagnòstiques, no ho pot fer qualsevol).

Neh felicitats també per aquesta eco! És molt emocionant veure els petitons dins la panxa, que "realment" són allà dins... Ja ens explicaràs també què tal va amb el nou ginecòleg, molta sort!

Wiki_bt suposo que per quedar-se ben tranquil·la, i si tens els diners, aquest tipus de test no invasius són una bona alternativa. La veritat és que si nosaltres ara no anéssim una mica justes ho hauríem fet, però estem reformant una casa que acabem de comprar i anem al cèntim...

aneni28 com va? Què tal va anar l'eco?

Mode ego: Jo segueixo amb força nàusees, de moment no marxen i ja començo a estar cansada de trobar-me malament tot el dia... A sobre vaig una mica restreta i entre una cosa i una altra tot el dia tinc alguna molèstia. Però és que això de les nàusees em supera, és tan desagradable! He provat amb unes pastilles de gingebre però no millora substancialment la cosa...
Canviant de tema, ahir vam anar a demanar hora al privat per fer una mica més de seguiment (a la SS només fan 3 ecos i es fa taaaaan llarg, que per quedar una mica més tranquil·les hem preferit de poder fer alguna revisió més amb la mútua, que ja que la tenim aprofitem). Així que tindrem eco el 23 de febrer, que estaré (crec) de 17 setmanes. A veure si ens poden dir si ve un nen o una nena.
Per cert, vosaltres noteu dolors al ventre i a la zona dels ronyons? És que no ho recordo tant de l'altre embaràs... suposo que és normal, que l'úter es va estirant...
Un petó a totes, i fins aviat!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Ncv
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. feb. 04, 2018 6:28 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ncv » dg. feb. 04, 2018 6:49 pm

Hola a totes!! M’afegeixo al grup! Soc nova per aqui! Tenim 32 i 33 anys i estem esperant el primer fill! Estem molt contents i ilusionars! Estic de casi 14 setmanes, em toca pel 8 d’agost!
Ja m’han fet 3 ecos i de moment tot esta molt be! A la de les 12 setmanes ens van dir que semblava una nena pero que no era 100% segur, en un parell de setmanes sortirem de dubtes!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Ally83 » dg. feb. 04, 2018 7:41 pm

Plumbina gracies x explicar la teva experiencia, jo estic molt convençuda d’anar a la maternitat, no conec a ningú amb mala experiencia.

Gantils jo tb tinc dolors a la part baixa, sobre tot als costats, a l’esquena no gaire, el metge em va dir que eren els lligaments de l’úter i que durant el segon trimestre anirien a més, que fes exercici.

Ncv benvinguda! Cada cop som més! A mi tb em van dir que semblava una nena, a la eco de les 12, però haurem d’esperar unes setmanes x saber-ho 100%!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
aneni28
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. des. 30, 2017 9:11 pm

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: aneni28 » dg. feb. 04, 2018 8:44 pm

Benvinguda Ncv!!!

A mi també mhan dit q era nena que shavia deixat veure pero jo encara no ho tinc clar aixo... jo penso q es aviat perquè sigui 100% jajaja realment quan es sap segur? A les 16 setmanes?
Sonial86
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 8:39 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Sonial86 » dl. feb. 05, 2018 12:04 pm

Hola noies! Tambe desapareguda, fent disfresses i sortint una son inmensa, ja que estava toot el dia dormint
Benvingudes a les norves incorporacions!!! Farem un grupet bonic
Ally i aneni felicitats per les vostres nines, es veritat que potser aviat pero les nens costen mes de veure i si s’han mullat doncs pot ser que si. A mi amb el Biel m’ ho van dir tb a les 12 sermanes, pero es que el pitu te tributs! jajajajajajaja
La nostre llevadora es encantadora i amb la Laura te paciencia jajaja es molt patidora la pobre. La setmana passada vaig estar amb sinusitis i em van enviar cortis via nasal que es compatible amb l’embaras. Pero no es va quedar tranquila i vem anar a la llevadora aue ens va atendre super be. Al final la Laura li diu: tens l’aparell per escoltar al bebe? I li diu: si pero es molt aviat per que s’escolti i si no ho trobo despres us aneu amb mal cos ( estava de 11 +3) aAl final em van posar l’aparell i vem escoltar el batec, anava a 180x’ jajajaja
Nosaltres tenim la eco el dimecres i la Laura esta nervi. Alla ens diran els resultats de triple screening i el risc d’embaras.
Imatge

Imatge
Sonial86
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 8:39 am

Re: *** Mares i pares AGOST 2018! ***

EntradaAutor: Sonial86 » dl. feb. 05, 2018 12:06 pm

Ahhh, tema anakitica prenatal. Nosaltres si que ens la farem, per quedar-nos mes tranquiles

Li vaig preguntar a la llevadora sobre uns dolors de regla, no molt sovints pero que hi son. I em va dir que son normals, i mes amb el segon.
Jo tb vaig al gym i faig aquagym, m’ho paso genial!!! De moment, durant aquestes 12 setmanes no he guanyat pes, porto -3kg. I vosaltres com aneu? Aquest estiu que estarem mes Kinder podem lluir les nostres panxolines amb el cap amunt jajajaja
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::