_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dj. nov. 30, 2017 12:45 pm

Hola Lau Lau!

Si... Em vaig quedar bastant parada... Xo l'home tant convençut... Que són médico mites que res... Jo per si de cas vigilo i als formatges tb miro que siguin pasteurizats! :content:

Tema cremes, com no me'n posava mai al costado, l'esteticient ja em va avisar que de seguida m'hidratès... Que la pell té memòria... I m'he comprat de la marca MAMA MIO l'anti estries pel pit ( havia utilitzat la de pit de la mateixa marca però que no és per embarassades i n'estava contenta) i la crema corporal anti estries per la zona de la panxa. Dónde molt hidratants però s'absorveixen ràpid, bàsic per mi... Sino no me les poso...

Ni idea de la marca que has comentat... Però soc primerenca i no he mirat Massa, he anat a lo segur.
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dv. des. 01, 2017 7:21 am

Bubi11, d’això se’n diu previsió. Però mira, una cosa que ja tens feta i un mal de cap menys, perquè mira què hi ha models per mirar i remenar. I sobre els compromisos nadalencs, ja ens explicaràs com tu fas per dissimular, ja no sols la panxulina, sinó també com evites els brindis.

Laura_fh aprofita els dies bons i a veure què tal l’eco del dia 17.

Laulau, mare meva quin ensurt més gran!! Sort que vas trobar-te amb professionals comprensius, m’ha agradat llegir que la infermera va ser tan tendra amb tu. L’ensurt no te’l va treure ningú, però sentir-se acompanyada no té preu. Bé, aprofita la baixa i descansa tot el que puguis. Un petonàs ben fort!!

Sobre la toxoplasmosi, jo encara estic esperant els resultats, dilluns tinc visita al gine, o sigui que a veure què tal. De fet, des què vaig cantar positiu, he tret el sushi i els embotits de la dieta.
Noies, bon cap de setmana a totes.

Miri75
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dv. des. 01, 2017 11:10 am

Molt bon dia!!
Sembla que serà un cap de setmana moooolt fresquet!! així que sofà i manta :love:

LauLau com va l'àlbum de les teves nenes? has anat tenint temps per descansar i fer cosetes enderrerides? :) Alguna recomanació de lectura? :love:

Per cert, al final les punxades al pit van marxar, moltes gràcies per preguntar bonica!

Jo no necessito l'Evopad75, la doctora em recepta el de 100 i em surt molt bé de preu. Gràcies de totes maneres! :-()-)

Tema CREMA ANTIESTRIES vaig estar llegint, i al final vaig arribar a la conclusió, que la opció que va genial i de tota la vida es posar-se oli d'ametlles del Mercadona i després la crema de Nivea. Avui ho he provat i deixa la pell moooooolt suau. També vaig llegir posar-se Rosa Mosqueta, pero no acabo d'entendre en quin moment posarme'l... Opinions? :love:

De la marca MAMA MIO no la conec, sorry z2:-)

tulum_0701 Em va tranquilitzar molt llegir el teu comentari, moltíssim!!!! i al dia seguent, ja em trobava millor. Moltíssimes gràcies :-()-)

Tema Toxoplasmosis encara estic verda... dilluns farem primera eco, i d'aqui anirem al gine i ja les indicacions i més. A mi m'interessa perque tenim gats a casa :=

Com esteu les demés? Nosaltres dilluns eco :p-) :p-) em moro de les ganes :p-) :p-)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Blue Moon » dv. des. 01, 2017 4:11 pm

Hola Llumeta!
Només entro per aclarir els dubtes sobre la toxo i els gats... No et preocupis, ells no te la transmetran pas.
La toxo és un paràsit que s'encapsula quan un animal l'ingereix (via boca únicament) i encapsulat es fica en algun òrgan o teixit de l'animal (vaca, ocell, ratolí...) excepte en el cas del gat, on fa el cicle complet.
Abans de tot, perquè el gat l'ingereixi, cal que mengi carn crua o caci animals i se'ls mengi, en gats de pis això és impossible ja que mengen pinso i llauna i aquests es cuinen a altes temperatures matant tels paràsits que pugui haver-hi. Per tant, si el teu gat s'alimenta de menjar processat no el pot agafar. Si cacés un ocellet i se'l mengés (i l'ocell tingués el paràsit) el gat estaria 15 dies traien ous del paràsit per les femtes, aquests ous es converteixen en paràsit contagiós a les 24 hores d'exposició ambiental (per tant si retires les femtes 2 vegades al dia de la sorra no et pots contagiar) i a més, te'ls has de MENJAR. Ningú mínimament higiènic es menja les femtes del gat o si es taca no es renta després i a sobre es fica les mans a la boca... per reduir riscos posa't guants si vols o que netegi la sorra el Llumeto :content:
Després de 15 dies excretant ous el cos del gat mata el paràsit i a partir d'aquí queda immunitzat per sempre (com en el nostre cas, només el podem tenir 1 cop a la vida i el cos després se'l carrega en quant entra), així que controla que no surtin de caça durant el teu embaràs i ja està jejeje...
No hi ha contagi per contacte ni per aspiració, etc. ha de ser ingerit.

La via normal de contagi de la toxo és menjant carn crua (on el paràsit s'ha encapsulat, com una vaca o un porc), poc cuinada, embotits, i verdures crues mal rentades que hagin tingut contacte amb caca de gat amb el paràsit... com no sabem d'on han vingut les verdures millor rentar-les super bé abans de menjar amanides o sopes fredes. Si es cuinen el paràsit mor.
També es pot contagiar treballant amb terra de jardí, per això recomanen posar-se guants i rentar-se les mans en acabar.

I això és tot... segons un estudi de fa uns anys el 60% de la població era positiva i molts d'ells no tenien cap contacte amb gats, i propietaris de gats de pis eren negatius... és casi impossible contagiar-se per un gat i impossible del tot si el gat menja pinso i llaunes, així que no pateixis. Jo tinc 3 gats i sóc positiva, però el meu marit que ha tingut gats des de petit és negatiu, mai se sap. Segur que és per algun fuet amb la capsuleta per allà amagada jajaja.
Si el ginecòleg et diu d'abandonar-los si us plau, canvia de ginecòleg i recomana-li un curset sobre el tema, això a veterinària ho estudiem a fons pero sembla que els ginecòlegs només llegeixen l'enunciat de "el paràsit fa el curs complet en el gat" i aquí es queden, i el pitjor és que no es reciclen, en fi...

Molta sort en els vostres embarassos, jo encara estic a cercadores i s'està fent llaaaaarg :-o00m
Imatge
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dl. des. 04, 2017 2:30 pm

Hola, noies, fa dies que no escrivia, us he llegit ràpid des del mòbil i entro ara des de l'ordinador, que puc escriure més ràpid.

TEMA TOXOPLASMOSI, oju, és un tema seriós. La toxo es pot transmetre sobretot per verdura mal rentada, com ha dit la BlueMoon, i per carn crua (no només de porc), jo la vaig passar al principi d'un embaràs que va acabar malament i el gine em va dir que podia ser per culpa de la toxo, ja que l'anàlisi marcava que l'acabava d'agafar al mateix temps que em vaig quedar embarassada.
D'altra banda, el foie, els patés que estan a la zona de refrigerats del súper, els formatges de llet crua i de pasta tova poden portar listèria. Jo tot això ho evito. I de fet, manipular qualsevol carn crua (carn i peix) pot transmetre listèria si les fustes de tallar no estan netes, per tant cal anar amb cura amb això.

Laulau, nena, quin superensurt! Sort que ha acabat bé. Doncs això que dius d'agafar les nenes… el meu petit té 18 mesos, encara no camina i pesa 11 kg, i l'he d'agafar constantment. Al principi mirava d'anar amb compte, però és inevitable… Espero que no passi res.

Buenu, us deixo, després o demà entro amb més calma.
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. des. 04, 2017 3:12 pm

Gràcies a totes per aclarar el tema de la Toxoplasmosis i listèria, ja em va semblar a mi que el gine estava molt despreocupat amb el tema... Ho evitaré tot i au! :-())
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dl. des. 04, 2017 9:01 pm

Ei, perdoneu perquè no us volia alarmar amb això de la toxo però no m'he allargat perquè el nen no em deixava escriure.
Bé, jo penso que val la pena vigilar el que mengem durant aquests nou mesos, després ja tornarà la "vida normal"! Però sí que molts metges hi donen poca importància. També es poden fer coses, com ara congelar l'embotit (no sé si 72 hores), o menjar-ne que no sigui artesà, sinó industrial, que passa controls. I al capdavall és una qüestió personal.

Alguna ja ha fet l'eco de les 12 i té resultats del cribratge? A mi encara em falta 1 setmana i mitja... :-o00m

Bona nit!
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dt. des. 05, 2017 11:26 am

Hola mames!,

estic super feliç!!! :b-))) :b-))) :b-))) , acabem de tornar de fer la ecografía de la setmana 12, tot i que he de dir que avui estic només de 11+3, o sigui que ja m'han donat hora pel pròxim dilluns per tornar-hi. Aquest nen tindrà més ecografies...

Quina sorpresa i emoció al veure quant ha canviat, desde la primera eco a les 6 setmanes que era una massa amb un cor que bategava a avui... que ja hem vist un nen que no parava de moure's i de ballar! es veu que ja comença a apendre de la seva mare de ballar sense parar >.-<: .

Doncs això, m'han dit que de moment tot estaba bé, l'analítica del primer trimestre tot ha sortit bé, només que tinc uns bactèris al pipi, pero ja m'han donat medicament per matar-los... i tot lo altre bé, ni anèmia, toxo negatiu (continuarem sense menjar fuet) i per l'ecografia el que han vist tot estava bé, i el dilluns s'ho podrán acabar de mirar tot millor.

És molt emocionant! Ja explicareu com us ha anat a vosaltres!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dt. des. 05, 2017 12:26 pm

Bon dia boniques, entro en modo ego total:

Aquest mati m'he fet la eco de les 12s, i com que sembla ser que ens agrada patir al meu marit i a mi, doncs m'ha passat el mateix que el meu primer embaràs: plec nucal augmentat (4mm), i ausència d'ós nassal. El cor se sent bé. Per tant risc alt de Sindrome de Down. Ja m'han derivat a l'hospital per fer-me biopsia de còrion i he d'esperar que em truquin, però no solen trigar més d'una setmana. També farem pel privat el test Harmony, així tindrem dos opinions independents dels mateix problema.
La veritat que estic bastant més tranquila que el primer cop, la dona ha sigut molt més simpàtica que la que vaig tenir al primer embaràs i m'ha dit que no se sap perquè, però hi ha dones que tendeixen a tenir alteracions en bebès sans.
Esperem que al final tot sorti igual de be que amb el meu peque, que està sanissim.

No he tingut temps de llegir-vos perquè m'he trobat bastant malament aquests dies. Us mantindré informades!
Imatge
Imatge
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dt. des. 05, 2017 3:22 pm

Moxaina!!!

Molts ànims, no sé Massa com funciona el cribatge ( fins d aqui 2 setmanes no ens toca l'eco) però tinc entès que el més important son els tests que t'han derivat.

Ja ens informaras i molta força!!!
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. des. 05, 2017 5:21 pm

Hola a totes!!
Ahir vam fer la segona eco (la primera va ser a urgències), i malgrat que no va durar més d'un minut :-o00m ha crescut moooooolt i la gine va dir que tot sobre lo normal. El 18 tenim tercera eco i alta de la clínica de RA. Ara toca mirar on portarem l'embaràs :love:

A vosaltres us han trigat tan poc en les ecos, vull dir, aquesta era la primera que aquesta gine em feia, em va dir que al final del dia es radio i que es molt petitó.... com si poguès afectar...

Blue Moon[b][/b] Detallàs tot el que has explicat de la Toxo!! mil gràcies!! Nosaltres no vivim en un pis, els gats surten al jardí lliurement, i un d'ells si es dedica a caçar... De totes maneres, per tot el que expliques, encara que es contagiés, si jo no m'hen cuido del sorral, no passaria res. Que es el que hem estat fet fins ara, el Llumeto la recull.

Em va donar negativa la toxo, així que he d'anar amb cuidado... I de fuet, pernil i altres, ho he deixat de prendre :content:

Molts ànims a la recerca i molta llum!! :***: :***: :***:

virolai[b][/b] Apuntat tema toxoplasmosi!! ara també formatges de llet crua, i patès fora... Encara no m'ha començat a sortir la panxulina, que ja m'estic enyorant del pernilete jajajja

Punxetes84[b][/b] Moltes felicitats per la eco i tota l'emoció >.-<: >.-<: >.-<:

Moxaina Ànims i ves-nos explicant, esperem que no sigui res, molts ànims!

Jo tampoc se com funciona el cribatge, encara em queda bastant per fer-ho, pero us vaig llegint. Molts força!!
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dc. des. 06, 2017 7:56 am

Bon diadia guapes!
Entro un segon des del mòbil, jo tampoc he passat la toxo, però el gine em diu literlament:" si en 35 anys no l'has passat i en fa 33 que menges de tot... no l'has de passar ara". A l'altre embaràs només vaig evitar embotits casolans i carns poc cuites.
Anem a Carcassonne al mercat de Nadal!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dj. des. 07, 2017 2:37 pm

Celiav, jo vaig agafar la toxo amb 36 o 37 anys i al mateix temps de quedar-me embarassada…

Moxaina, quin ensurt, però si ja saps de què va… paciència i a esperar les proves. A una amiga també li va sortir amb els dos fills plec nucal elevat i li van fer proves diverses i després són nens la mar de sans. En el seu cas quadra això que té tendència a mostrar alteracions aparents en nens que són sans.

LauLau, com estàs? S'ha acabat el sagnat?

Avui em falta una setmana per fer l'eco 12. Quines ganes en tinc, perquè això de no tenir cap símptoma em fa ballar el cap.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Mum15 » dj. des. 07, 2017 5:43 pm

Hola guapes!

Fa dies q no dic res pero fins passar la eco de les 12 stm amb les perdues no volia ferme massa il.lusions, avui he anat i tott be! Risc baix i sembla nena pero no es segur!

Moxaina estic segura q tot i l'ensurt sortira tot be!! Força!!

Noies a qui escric pel grup de whatsap?? Naltros estem de pont pero amb el nen amb passa d la panxa tos mocs i ffebre...fatal i ara comença el pare....vaya festa..

A veure jo q trigo! Petons!
Imatge
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dv. des. 08, 2017 1:39 am

Lau Lau!! Com vas panxulina???

Crec que les dues pròximes setmanes toquen moltes visites!!! Ja ens aneu informant. :camio:

Jo definitivament ja faig panxuuu :-()) els meus pantalons no em corden i em moltesten molt, i els sustens de sempre impossible posar-los!
Sóc de pit petit...i el meu home està en un núvol!! jajajajaja >.-<: Espero que de moment no creixin més...estan super sensibles i inflats... vaig probar amb tops d'esport, i no acabava d'estar còmode... n'he trobat uns de nursing al H&M (els que es descorden per donar de mamar a posteriori), i són molt còmodes... són amplets i m'hi sento força bé... 0 sexys cal dir-ho també! :-:)

El que m'ha aparegut nou són simptomes com d'alergies, el nas em goteja, ulls plorosos, i fins hi tot un parell de dies mentres dormia sang del nas?.. quin susto el primer cop! He llegit que poden ser símptomes que es donguin, tot i que si es donen solen donar-se més endavant. (s.16) A alguna també l'hi ha passat? La doctora em va dir que em prengués antihistaminic un cop al dia...
Si quan no es un all és una ceba... :-o00m Almenys les nàusees han desaparegut del tot!!! :p-) yuhuuuuuuuuu

A veure si reactivem el fòrum!! El grup de whatsapp ja està actiu! O m'envieu un privat a mi, o a la Celiav! (t'ha tocat per ordre alfabetic)!!! jajaja

Una abraçada i bona entrada al findeee....
Que ja es divendreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! >.-<:
<:-< amb ganes de veure't!!
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dv. des. 08, 2017 8:17 am

Jajaja, que bruixa Bubi11!! Cap problema!!

A mi em passa igual, em van bé 2 pantalons només.

Mum15, me n'alegro de que la eco hagi surtit bé!! Ja es veu que pot ser nena?? Que guai!
Piticlina
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 17, 2017 9:16 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Piticlina » ds. des. 09, 2017 6:54 am

Bon dia, vaig molt atabalada i us vaig llegint però parlo poc ... a veure si arriba Nadal i agafo uns dies i baixo ritme. No personalitzo perquè no recordo qui ha dit què però contesto a algunes coses ok
Tema toxo, a mi m'han prohibit tant al primer embaraç com en aquest embotits, sushi, fumats, pates i formatges. Aixi que sóc la reina del pernil dolç....
Tema refredats, vaig agafar fa tres setmanes un molt bèstia i em van haber de donar antibiòtic, em vaig espantar perquè havia sentit que al primer trimestre podia causar malformacions, però em van dir dos metges i un farmacèutic que no patís, i bueno, me'l vaig prendre. A la farmàcia però de la pranarom em van donar jn xarop que es diu respiración fácil i que aquest si que el podem prendre ( porta fins i tot a la capsa una dona embarassada dibuixada). És a base d'herbes.
Tema noms, tenim un de nen i dos de nena. Si és nen, decidit, si es nena, haurem de veure qui cedeix...
Mode ego: avui entro en la setmana 12, dimecres 13 tinc la primera eco i no veig el moment se m'ha fet eterna l'espera! Fa dues setmanes de l'analitica i del o sullivan, no m'han dit res, tinc els resultats amb la llevadora el 27. De la tensió me la vaig controlant però la tinc bé. Les nausees sembla que comencen a desapareixer, però tinc molts fàstigs encara a l'hora de decidir què menjar. El germà gran s'olora alguna cosa però encara no li hem dit del tot, li direm tornant de la eco quan estigui tot bé i confirmat.
Bé, intentaré anar-vos seguint! Un petó a totes les panxus!!!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » ds. des. 09, 2017 1:08 pm

Virolai merci per explicar-me l’experiència de la teva amiga, em tranquil·litza una mica mes. Dilluns anem a fer l’harmony pel privat i a esperar que em truquin de la ss per la biòpsia.

Jo encara estic amb nàusees i es un rotllo, pensava que al passar la set12 marxarien jejeje, en fi, es el que toca! Jo els pits ho porto fatal, perquè encara el Peque fa pit i veig les estrelles cada cop :(

La setmana que ve tenim moltes ecos no? Sort a totes!!
Imatge
Imatge
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dl. des. 11, 2017 8:43 am

BlueMoon, moltes gràcies per la informació tan detallada sobre la toxoplasmosi.

Punxetes84, quina alegria saber que aquest/a petitó/ona va creixent. I aprofita que d’ecografies no n’hi ha mai prou.

Celiav, a mi el metge em va dir exactament el mateix que a tu sobre la toxoplasmosi, que si en 42 anys no l’havia agafada... Simplement que si vaig a menjar fora, ho faci en llocs de confiança. De totes maneres, com que ja tinc el pernil dolç una mica avorrit, a partir d’ara a congelar tots els embotits.

Mum15, me n’alegro molt per tu, les 12 setmanes marquen un abans i un després, oi?

Bubi11, a comprar pantalons nous, ehhh!! Quina il·lusió que es comenci a veure la panxeta. Sobre el tema de la congestió nasal, jo em passo el dia estornudant i mocant-me, tot i que no estic refredada, he llegit que és normal. Espero que portis una mica millor aquests símptomes.

Piticlina, si el cos et demana descans, escolta’l, ara ens hem de cuidar més que mai. Així que mira per tu i per la criatura, tota la resta pot esperar.

Moixana, t’he deixat pel final, però t’envio tota la meva energia positiva. Veig que t’ho has pres de forma molt calmada, imagino que el fet que al primer embaràs et diguessin el mateix i finalment acabés sortint tot bé, en certa manera, et deu ajudar a veure les coses amb una altra perspectiva. Crec que avui et feies el test prenatal no invasiu, a veure si et donen els resultats ben aviat. Penso mooooolt en tu, molts ànims i una forta abraçada.

Mode ego, jo vaig tenir l’eco de les 12 setmanes el passat dia 4 i vaig sortir de la consulta fatal, tan malament que porto una setmana que no sóc jo. El metge em va donar els resultats de la TS. Sembla ser que els marcadors bioquímics van sortir molt alterats, i em va donar un risc per a Síndrome de Down d’1/25. En canvi, el plec nucal el va mesurar i sembla ser que tenia una mida correcta, i també va observar l’os nasal. No recordo les xifres de res, perquè em vaig quedar blanca, sense saber reaccionar del tot. Ràpidament em va parlar de l’amniocentesi i del test prenatal no invasiu, tema del que anava disposada a parlar.

El ginecòleg no li va donar massa importància donada la meva edat, però jo vaig sortir d’allí que la camisa no em tocava la pell. Sé que els 42 anys és un motiu per a que les analítiques puguin sortir alterades, però ja m’he posat en el pitjor. Avui espero l’autorització de la mútua per al test prenatal no invasiu.

Creieu-me que se m’estan fent uns dies llargs, llargs, estic passant molta angoixa, que intento controlar i a estones ho aconsegueixo, però és difícil. Ja sé que aquest embaràs és una carrera de fons, plena d’obstacles, però ostres... costa pair les males notícies.

Miri75
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dl. des. 11, 2017 4:13 pm

Miri... jo... no m'agrada llegir això!!!! Perquè ens fan patir d'aquesta manera? Pensa igualment que si la eco la van veure bé, és molt probable que tinguis un bebé sa. Jo avui he anat a fer l'harmony i en teoría en 7 dies tinc els resultats. Espero que tant a tu com a mi ens donin bones noticies!!! Ànims!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::