**PARES NOVEMBRE 2017**

gener, febrer, març...
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

**PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dv. març 10, 2017 10:14 am

:cnena: :cnen: :-()) MARES NOVEMBRE 2017 :-()) :cnena: :cnen:

NOM: Dara.serrano
DPP: 02/11/2017
Hospital: NI IDEA Pinta Quiron
Nª de fills: cap
Edat pares: Mare 29 Pare 31
Sexe i nom: Encara no ho sabem!

Nom: Pilar Pou
DPP: 7/11/17
Clínica: Hospital General de Catalunya a St. Cugat del Vallès
N. Fills: aquest és el primer
Edat pares: pare 35 i mare 33
Nom i sexe: encara no ho sabem

Nom: Alba Segura
DPP:9/11/17
Clínica: Hospital arnau de Vilanova (Lleida)
N.fills: cap
Edat pares: jo 27 i ell 26
Nom i sexe: encara no ho sabem!

NOM: iplaymyjuliet
DPP: 16/11/2017
Hospital: Clínica Sagrada Família
Nª de fills: Una nena de 2 anys i 8 mesos
Edat pares: Mare 32 Pare 34
Sexe i nom: No sabem sexe... Si és nen Jairo, si és nena Sofia.

Nom: Maribel Dominguez
DPP: 18/11/17
Clinica: Hospital d'Olot segurament
N. Fills: aquest sera el primer
Edat pares: jo 38 i ell 39
Sexe i nom: encara no ho sabem!!!

NOM: Marta
DPP: 19/11/2017 ???
Hospital: o Dexeus o per la SS no sabem
Nª de fills: un nen de 3 anys ( sóc de les mamis de Gener 2014 i volia repetir experiencia hehe)
Edat pares: Mare 30 Pare 36
Sexe i nom: Encara no ho sabem!

NOM: marttape
DPP: 28/11/2017
Hospital: encara no ho sé
Nª de fills: 0
Edat pares: Mare 37 Pare 44
Sexe i nom: no sabem res encara
dara.serrano l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 06, 2017 9:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » ds. març 11, 2017 7:30 am

Bon dia Dara!
Doncs jo ahir vaig confirmar el meu embaras!! :) Tenia un xic de por perque havia tingut com perdues i ja havia tingut un avort l'agost passat i no les tenia totes pero sembla que de moment esta tot be! Ahir la ginecologa m'ho va confirmar!
Jo tambe soc primerenca pero soc tieta de dos nens mooooolt macos i he viscut els embarassos de la meva germana molt d'aprop, per tant, espero que ens poguem anar ajudant!! O com a minim, l'espera sera acompanyades!!!!!! :)

Nom: Maribel Dominguez
DPP: 18/11/17
Clinica: Hospital d'Olot segurament
N. Fills: aquest sera el primer
Edat pares: jo 38 i ell 39
Sexe i nom: encara no ho sabem!!!

Gracies per iniciar el forum!!!!
Fins aviat!!!
Betaeico
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 09, 2017 9:07 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Betaeico » ds. març 11, 2017 8:08 am

Bon dia!
Nosaltres ja fa uns dies que vam saber que si tot va bé al novembre arribarà el nostre petit@! Encara és molt aviat i volem ser prudents. també som pares primerencs i plens de dubtes, però amb moltes ganes! Espero que ens pugueu ajudar a resoldre dubtes, i com diu Maribel acompanyar-nos durant l'espera :love:

Nom: Alba Segura
DPP:9/11/17
Clínica: Hospital arnau de Vilanova (Lleida)
N.fills: cap
Edat pares: jo 27 i ell 26
Nom i sexe: encara no ho sabem!

:cnen: :cnena:

Fins aviat!
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dl. març 13, 2017 10:45 am

QUE GUAY Betaeico I Nucamaca2, ja som tres!!! a veure si ens podem anar ajudant! molts anims a les dues!!! :D
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: XèniaAP » dj. març 16, 2017 10:40 am

Hola!!! jo tmb estic embarassada de molt poquet!!! tmb és la primera vegada i estic una mica en pànic!
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » dv. març 17, 2017 5:15 pm

Noies, com esteu??? Jo la veritat és que no ho porto gaire bé, aquestes esperes per les ecos, per saber que tot va bé se'm fa molt pesat!!!!
Això se'm fara etern!!!
PilarPF
Entrades: 3
Membre des de: ds. març 18, 2017 9:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: PilarPF » ds. març 18, 2017 10:07 am

Hola noies!

Quina il·lusió que hi hagi aquest grup! Sóc la Pilar i també sóc primerenca o sigui que estic entre espantada i contenta per la notícia que vam saber just fa 2 setmanes. Com us trobeu vosaltres? Jo per ara molt bé, tot i que també tinc fàstics i poca gana.
PilarPF
Entrades: 3
Membre des de: ds. març 18, 2017 9:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: PilarPF » ds. març 18, 2017 10:13 am

Nom: Pilar Pou
DPP: 7/11/17
Clínica: Hospital General de Catalunya a St. Cugat del Vallès
N. Fills: aquest és el primer
Edat pares: pare 35 i mare 33
Nom i sexe: encara no ho sabem
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » ds. març 18, 2017 10:59 pm

Be vinguda Pilar!!!!
Ja veus que totes estem igual!!! A veure si a mesura que passen les setmanes aquesta sensacio d'espant ens va marxant!!!!
Betaeico
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 09, 2017 9:07 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Betaeico » dg. març 19, 2017 8:55 am

Hola! Que bé això s'anima i ja som més. Jo hem trobo bé de moment,molta son però res de mal estar i la primera eco(per saber que tot està bé) tmbé la veig molt llunyana. Però suposo que ens deu passar a totes...així que només ens queda estar tranquiles i paciència. Ja la teniu programada? A mi no em toca fins despres de setmana Santa.
Espero que tot us vgi bé!
:-())
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dl. març 20, 2017 9:03 am

Hola Boniques!
jo a part de molta son, si que es veritat que tinc bastant malestar... pero s'em pasa aviat.

Demá tinc la ECo de les 8 setmanes (em faltaran dos dies 7+5) i si, estem molt nervisos, per que diuen que aqui ja s'escolta el cor... i em fa molta por que no s'escolti res!!!

per cert, us pasa que per la nit us desperteu molt? Jo sempre he dormit tot seguir i ara fatal...

Ja us explicaré a veure com va demá!

molts anims a totes!!! quins nervis!!!!
Betaeico
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 09, 2017 9:07 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Betaeico » dl. març 20, 2017 12:53 pm

Que bé Dara, segur que tot va bé ! i després de la eco i d'escoltar batec del teu petit@, et treus aquests nervis. Ja ens explicaràs com va tot, jo encara m'he d'esperar a la setmana 12, i en tenim unes ganes! Jo també dormia d'una tirada, i ara em desperto, sort de les migdiades!
Ànims i demà ens expliques ! :ok:
Nucamaca2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. març 04, 2017 8:03 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nucamaca2 » dt. març 21, 2017 8:52 pm

Si, ja ens explicaras com va dema!!!
Jo tinc eco divendres, tambe estic espantada, tinc por que no es senti el cor... :( Aquests mesos son ben be anar esperant i anar fent! Espero que vagi molt be!
Jo ara començo a tenir marejos i no em trobo massa be, estic molt cansada pero em costa dormir a la nit, tambe em desperto molt!!! Nomes tinc ganes que passin els mesos... Em sembla que tot plegat sera molt llarg!
Ara mateix encara estic com si no m'ho cregues i no me n'he fet gaire a la idea! Jo tampoc tinc gaire gana, pero la gine em va dir que havia d'anar menjant i fes uns 5 apats al dia!
Vinga noies, que descanseu!!!!
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: XèniaAP » dc. març 22, 2017 10:53 am

Hola, jo mica en mica vaig agafant consiència! La primera setmana vaig tenir una petita perdua. Pero en principi no és res! Pero encara vaig molt perduda. Demà tinc hora al gine a veur si m'explica una mica mès!

Les dues primeres setmanes de maig marxo de viatge a Albània... espero que no sigui un problema! Encara no tindré molta panxa...
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dc. març 22, 2017 5:07 pm

Hola marones!

Enhorabona a totes pels vostres positius!!! >.-<:

Jo encara no m'he fet el test i ja porto 4 dies de retràs... volem esperar al dissabte 25 per tal d'assegurar-nos pel complet que no es pas un retràs sino estem esperant el nostre 2n fill/a! <:-<

Espero que dissabte sigui un dia per recordar i per tant, formar part d'aquesta tribu! I que ben de segur serem més i més en poc temps...

Aquest grup ha de ser un grup per compartir una de les experiències més especials...sentir-se acompanyada en aquest procès ho fa tot més fàcil. A mi em va ajudar molt i això que vaig tenir un embaràs de luxe! :-())

Ara per ara no personalitzo...només volia saludar-vos i felicitar-vos... espero en breu confirmar el + i no parar de compartir els vostres embarassos i el meu! :***:

Una abraçada molt forta a totes!
A little star is growing up with US :anec:
dara.serrano
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:44 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: dara.serrano » dc. març 22, 2017 5:49 pm

bibi!! a veure si hi ha sort!
veig que estem totes igual jajaja jo on ho porto pitjor es a la feina... em dormiria d'empeus!

Per cert, ahir va anar tot molt bé!!! va ser super curiós veure com un bitxu de 1.33cm te una coseta que es mou i que batega ben fort! he de dir que anava amb molta por de que no es moguès res... pero ha estat tot bé.

ara m'han dit de fer anal·lisis per la setmana 12 per veure el tema del sindrome de down i altres coses. això ho sabieu???? jo vaig flipar!!!! i re una nova eco.

aneu-me explicant!!!! mare meva!!!! ah!!!! he de dir que tinc el baix ventre inflat i dur... aixó sembla que vol sortir!!!

estic molt ilusionada de poder compartir auqesta experiencia amb gent que ho viu al mateix temps!!!
Avatar de l’usuari
Nadina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. març 10, 2017 7:59 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Nadina » dc. març 22, 2017 7:27 pm

Ei, hola a tothom!

Jo també he esbrinat fa poc que esti embarassada i quina il·lusió! Primera vegada!! El meu xicot i jo tenim 34 i 35 anys respectivament i moltes ganes de conèixer el pesolet...no ens falta ni res!!

Vaig fer la primera eco però era massa d'hora i no es veia res de res, només el sac. Ens toca de nou a les 12 setmanes però ostres..es farà llarguíssim, sí. Nosltres l'esperem pel 9 de Novembre, a veure.

Bé, seguim per aquí!

Fins aviat!

Nadina
Piula84
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. set. 28, 2014 7:58 am

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: Piula84 » dj. març 23, 2017 1:26 pm

Hola a totes!!! Què tal?? Fa uns dies que us llegeixo, però fins que no hem anat al metge i ens ha dit que tot va bé, no he volgut entrar. Nosaltres tenim una petita de 22 mesos i aquest és el nostre segon embaràs. La nostra dpp és el 15 de novembre.

Amb la primera ja vaig compartir l'experiència per aquí i amb el segon no he volgut fer menys :).

Anem parlant.
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dj. març 23, 2017 1:29 pm

Hola boniques!!!

Com us trobeu avui? Hi han hagut més eco's?

Hem de fer moure aquest grup... us ho dic per experiència! És molt maco compartir el dia a dia amb mares que estan passant pel mateix i alhora. :-())

Jo ara per ara, com a l'altre embaràs *, no tinc cap simptoma ...bé, en aquest si que tinc una mica de panxa (en l'altre fins gairebé els 4 mesos i mig - 5 mesos, no se'm notava gens).
Soc molt prima (vaig recuperar la figura en 1 mes) i clar...si hi ha qualsevol "bultet" a la panxa... serà complicat dissimular-ho.

* (estic convençuda de que estic embarassada però el dissabte serà el dia D)

Diuen que els 2ns i posteriors embarassos es fa més evident ja que els teixits abdominals ja estan donats i per tant, el treball és menor. I jo que volia amagar-ho fins al 3er més després de la eco per descartar sindrome de down. Tant aquesta eco com la morfològica (5 è mes), son claus.
Jo quan anava a l'Hospital, només entrar...ja em feia mal la panxa dels nervis i tenia que anar al wc... segur que ara em tornarà a passar encara que ja sapiga com és el procès.

He demanat hora per avançar i fins el dia 25 d'abril no tindré la 1a eco (a les 9 setmanes...es farà molt i molt llarg :-o00m ).
El/la meu/va boleta vindrà per finals de mes...al voltant del 26-27 nov. si no em fallen els números però segur que voldrà venir abans...el meu petit va venir 5 dies abans i per a la "boleta" , com ja té el camí fet, segur que també... :love:

Per cert, nosaltres tenim els dos 35 pero al novembre ja tindrem 36! I el nostre petit farà 3 anyets a l'estiu... per tant, si es confirma el positiu aquest dissabte...es portaran 3 anys i poc.
M'hagues agradat que fos per la mateixa època pq aixi també aprofitava coses però les circunstàncies personals ha fet que s'endarreris una mica.... l'important és que vingui sa/sana i sigui feliç! :camio:

Nadina, enhorabona i benvinguda! >.-<:

Una abraçada ben gran a totes!
A little star is growing up with US :anec:
BiBi_2014
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 22, 2017 4:27 pm

Re: **PARES NOVEMBRE 2017**

EntradaAutor: BiBi_2014 » dj. març 23, 2017 1:36 pm

Piula, ens hem creuat escrivint, acabo de veure la teva entrada tot just quan he acabat d'escriure el post! Donar-te tabé l'enhorabona i benvinguda al grup! :b-)))

Per cert, ja en som dos amb "una mica més d'experiència"... z2:-)

Fins després marones!!!!
A little star is growing up with US :anec:

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::